7. Dhealing~~Muntele de Dormitor

bmp05

Buna ziua tuturor!🙂

Pentru somnul vostru linistit azi mai facem un pas! Reproduc articolul de anul trecut pentru ca nu s-a schimbat nimic si va astept pentru activari!

Dhealing Bedroom Mountain Picture 2014~~Muntele de Dormitor

“Se recomanda asezarea Muntilor de Dormitor deasupra tabliei patului sau chiar pe tablie daca este loc si care este sprijinita de un perete solid. De asemenea, va recomandam sa nu folositi alte imagini de munti decat cele recomandate de noi si sa cereti activare pentru ele. Daca urmati linkul urmator veti gasi muntii de dormitor selectati si purificati de Master. Nicio alta imagine nu poate fi folosita! Daca nu reusiti sa descarcati, va voi trimite imagine in email.

http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?p=4491#p4491

Un munte asezat in orice punct cardinal este deosebit de eficient, asigurand persoanei respective un somn sanatos dar si sprijin in ceea ce va intreprinde peste zi.

Cand cineva doarme cu capul spre una din directiile nefavorabile, Muntele elimina energiile negative; cand persoana doarme cu capul spre una din directiile favorabile, Muntele curata si intareste energetic aceasta directie.

Din propria mea experienta si din relatarile utilizatorilor va impartasesc urmatoarele ( sper sa va fie de folos) :

– A scazut tensiunea arteriala la valori absolut normale ( 120/80) unei persoane care doarme cu capul spre directia de sanatate.

– O alta persoana, care doarme in Vest,cu capul spre directia ei de sanatate, raporteaza ca nu si-a mai intrerupt somnul ca sa mearga la baie. Muntele intareste si regleaza functia rinichilor si a vezicii urinare.

– Altii raporteaza ca zgomotul de afara s-a redus mult de cand au pus Muntele pe perete. Ei dorm cu capul spre Nord.

-Altii anunta ca s-au vindecat durerile de spate.

– Sunt persoane care ne anunta ca mare parte a durerilor pe care le-au avut, s-a diminuat sau a disparut complet.

–       Marea majoritate ne spun ca dorm foarte bine, se simt in siguranta si linistiti.

–       Nu afisati Muntele de Dormitor la patul unui copil sub 12 ani decat daca doarme cu un adult in camera. Dezlegarea de la aceasta regula o da Master, dupa caz.

Marimea pozei sa nu depaseasca 12-14 cm. Folositi una din cele 5 imagini recomandate! NU inramati si nu infoliati imaginea pentru ca slabeste mult efectul acesteia! Imaginile de anul trecut se pot refolosi daca nu sunt rupte sau decolorate. Inainte de a cere activare, stergeti imaginea de praf, nu e nevoie sa o scoateti de pe perete.

Incercati acest remediu si veti fi surprinsi cat de bine veti dormi !”

master atan.

Va doresc un somn linistit si multa sanatate! Cu tot dragul, ca intotdeauna, babi  🙂

chinese-new-year-greeting-card-printable-monkey-image-contains-oriental-gold-nuggets-gold-ingots-paper-56885424

29 comentarii

  1. Martie 19, 2016 la 23:41

    Buna Babi,

    Te rog activare Muntele de dormitor deasupra tabliei patului:
    Constanta- Romania
    Steliana – Romania
    Dumitru Catalin- Romania

    Multumesc

  2. elena t said,

    Martie 21, 2016 la 11:35

    buna babi
    te rog activare Muntele de dormitor deasupra patului
    Elena si Mihai-Romania
    Cristi-Romania
    Va multumim si va dorim toate cele bune si frumoase sa vi se implineasca

  3. Rica said,

    Martie 21, 2016 la 19:56

    Buna seara Babi,rog si eu activare Muntele de dormitor deasupra patului
    -Costel-Romania
    -Rica-Romania
    Multumesc si toate cele bune!

  4. maria vlad said,

    Martie 22, 2016 la 15:33

    Buna ziua BABI,

    Te rugam frumos activare muntele de dormitor deasupra patului astfel,

    Maria – Romania

    Mircea – Romania

    MULTUMIM
    MARIA

  5. Mariuca Voicu said,

    Martie 25, 2016 la 11:08

    Buna ziua Babi,

    Te rog activare muntele in dormitor deasupra patului
    Maria – Romania
    Georgr – Romania

    Multumesc mult
    Mariuca

  6. morun adina said,

    Martie 29, 2016 la 16:28

    spre rusinea mea nu am putut descarca imaginile

    • babi said,

      Martie 29, 2016 la 19:29

      Am trimis pe mail. Sper sa mearga, yahoo face figuri…alege unul care iti place.🙂

      • morun adina said,

        Martie 31, 2016 la 15:35

        Multumesc mult

  7. divxxonline said,

    Aprilie 11, 2016 la 03:18

    Buna Babi
    Te rog activare Muntele de dormitor deasupra patului astfel:
    Daniela Elena – Romania
    Stelian-Romania
    Andrei -Romania
    Teodor-Romania

  8. Estera said,

    Aprilie 18, 2016 la 21:36

    Buna Babi, nu pot descarca imaginile… Multumesc, seara buna si sanatate

    • babi said,

      Aprilie 19, 2016 la 15:29

      Ti-am trimis un mail.🙂

  9. Estera said,

    Aprilie 20, 2016 la 17:42

    Buna Babi, Rog activate Muntele de Dormitor, deasupra patulul: Estera si Alexandru-Romania Patrita-Romania. Multumesc ! Seara buna si mult bine!:)

  10. Cristina said,

    Aprilie 29, 2016 la 08:29

    Buna dimineata, Babi.Daca am activat muntele si am pus imaginea in dormitorul meu, pot sa o multiplic si pt alta camera?Eu dorm foarte bine acum insa fiica mea nu se odihneste, e stresata din cauza examenelor si m-am gandit ca i-ar prinde bine si ei un remediu.

    • Cristina said,

      Mai 1, 2016 la 08:52

      Hristos a inviat!
      Draga Babi, stiu ca ai fost ocupata cu pregatirile pt Sfintele Sarbatori si nu ai avut cand sa imi raspunzi.Printre treburile casnice mi-am facut timp sa citesc forumul si realizez ca la mine in casa sunt destule nereguli sau prea multe energii negative. Am in holul de la intrare 3 oglizi: una se afla in stanga usii de la intrare, una reflecta usile de la dormitoare si una este in fata unei biblioteci. In dormitorul nostru am o oglinda paralela cu patul si reflecta geamul.Stau in chirie si nu pot scoate oglizile.Ce ma sfatuiesti sa fac in privinta lor? Banii ne scapa printre degete, desi lucram ne descurcam foarte greu. Fata are examene si este foarte stresata. Am activate rugaciunea Tai Sui si muntele de dormitor.Te rog din suflet ce pasi ar trebui sa mai fac ca sa remediez problemele?Off sper sa ai rabdarea sa citesti romanul care l-am scris. Iti multumesc pt tot ce faci si ca existi in viata mea.
      Sarbatori luminate si binecuvantate!

    • babi said,

      Mai 3, 2016 la 13:53

      Scuza-ma Cristina, se intampla uneori sa nu primesc notificari despre mesaje. E bine sa insisti daca vezi ca nu raspund. Poti multiplica muntele nu numai pentru fiica ta, dar si pentru prietenii interesati!🙂

      • babi said,

        Mai 3, 2016 la 14:01

        In hol: Daca treceti printre 2 oglinzi cand intrati, va curata de energiile negative. In dormitor: oglinda trebuie acoperita cu ceva, obligatoriu!!!
        Ar fi trebuit sa incepi prin a pune o Cura cu sare si monede in Nord. Citeste articolul si fa-o cat de repede! Incearca sa faci si ceilalti pasi care s-au publicat pana acum, pe cat se poate in ordine. Rugaciunea pentru inlaturarea obstacolelor si Trinity 3, ar putea diminua pierderile banesti. Cele 3 monede norocoase din portofel nu numai ca pot aduce bani, dar impiedica si cheltuielile inutile. Ia-le frumos, pe rand.😉 Sunt aici pentru alte intrebari!🙂

      • Cristina Cristea said,

        Mai 6, 2016 la 15:48

        Buna Babi,iti multumesc ca mi-ai raspuns. Abia acum am reusit sa cumpar monede, se gasesc greu; am pregatit borcanul cu sare, singurul loc unde nu au acces ai mei este in debara. Este bine daca il las acolo? Care este urmatorul pas care ar trebui sa il fac? Unde as putea amplasa monedele Trinity (imi doresc sa scapam mai repede de ratele la banci si sa avem locuinta noastra). Pi Yao nu am gasit de cumparat si nici Wu Lou.

  11. babi said,

    Mai 6, 2016 la 16:46

    Draga mea, dupa cum ti-am spus, fa pasii in ordinea in care au fost publicati, citeste cu atentie articolele si respecta intocmai indicatiile pentru fiecare remediu. Daca nu gasesti obiectele feng shui in magazine, incearca sa le comanzi de pe Internet…daca gasesti ceva convenabil pentru tine.

  12. Mariuca said,

    Mai 19, 2016 la 13:01

    Buna ziua babi,

    Te rog activare pentru muntele in dormitor
    Angelica – Romania

    Multumesc mult!
    Mariuca

  13. rica said,

    August 1, 2016 la 12:12

    Buna ziua Babi,terog si eu activare munte in dormitor,am facut curat si am fost nevoita sa schimb poza.
    Rica si Costel-Romania-muntedeasupra patului in dormitor
    Multumesc cu mult respect!
    Babi vreau sa te intreb(nu te supara pe mine)daca este bine sa avem poze cu noi sau cu nepotii ,in dormitor.Numai bine!


Lasă un răspuns

