Sunt aici!

Buna dimineata, dragelor/ dragilor!🙂

Sunt aici, nu stiu pana cand😦. Imi pare foarte rau ca nu v-am putut ajuta atat de multa vreme. Laptopul meu nu poate fi reparat, desi datorita generozitatii Iuliei am schimbat niste componente. Il voi folosi cat si cum pot pana se va strica de tot. Va trebui sa-mi cumpar altul, dar n-am nici o perspectiva apropiata pentru asta.

Deocamdata, va rog sa postati dorintele, activam muntii de dormitor ( va rog recititi daca e nevoie, articolul de anul trecut) si postati cererile de rugaciune simpla. La rugaciuni, va rog sa cereti doar pentru o singura problema si exprimati-va cat mai simplu si concis. E nevoie de timp pentru a le traduce si laptopul mi se blocheaza foarte des. Multumesc pentru intelegere!

Va rog sa fiti convinsi ca voi face tot posibilul ca sa va ajut cat mai mult! Cu tot dragul, babi🙂

7 comentarii

  1. babi said,

    Aprilie 30, 2015 la 10:58

    Va rog mai postati odata cererile mai vechi pentru ca nu le vad!🙂

  2. maria vlad said,

    Mai 1, 2015 la 07:09

    Buna dimineata BABI,

    Te rugam frumos activare MUNTELE DIN DORMITOR astfelș

    MARIA si MIRCEA – ROMANIA- ACTIVARE MUNTELE DIN DORMITOR

    MARIA
    PUPICI

  3. Mariuca Voicu said,

    Mai 7, 2015 la 14:57

    Buna ziua Babi,

    Te rog mult activare pentru:
    Maria si George – Romania – Muntele din dormitor
    Maria – Romania – Muntele din birou

    Multumesc foarte mult!

  4. Simona said,

    Iunie 21, 2015 la 14:04

    Se mai poate activa Muntele de dormitor?
    Daca da, atunci te rog mult, activare pentru:
    SIMONA si DAN – ROMANIA- ACTIVARE MUNTELE DIN DORMITOR

    Multumesc mult, Babi !


Lasă un răspuns

