Sunteti pe lista oficial a lui Master. Va rog verificati sa nu fie vreo greseala!

128
 Maria and Family – for Family CNY
Romania
129
 Maria and Family – for Gui Ren  CNY
Romania
130
 Maria and Family – for House CNY
Romania
131
 Maria and Fanmily – -for Business premise CNY
Romania
132
 Irina and Family – for Family CNY
Romania
133
 Irina and Family – for House CNY
Romania
134
 Csaba and Family – for Family CNY
Romania
135
 Csaba and Family – for Gui Ren  CNY
Romania
136
 Csaba and Family – for House CNY
Romania
137
 Csaba – – for Business premise CNY
Romania
138
 Zoltan and Family (Hungary ) – for Family CNY
Romania
139
 Zoltan and Family (Hungary ) – for Gui Ren  CNY
Romania
140
 Zoltan and Family (Hungary ) – for House CNY
Romania
141
 Zoltan (Hungary ) – – for Business premise CNY
Romania
142
 Iulia and Family – for Family CNY
Italy
143
 Iulia and Family – for Gui Ren  CNY
Italy
144
 Iulia and Family – for House CNY
Italy
145
 Iulia – for Business premise CNY
Italy
146
 Paola – – for Business premise CNY
Italy
147
 Aurica and Family – for Family CNY
Romania
148
 Daniela-Elena – – for Business premise CNY
Romania

7 comentarii

  1. babi said,

    Februarie 12, 2015 la 20:48

    Sa fie intr-un ceas bun!🙂

  2. divxxonline said,

    Februarie 15, 2015 la 19:39

    Sa fie intr-un ceas bun!MULTUMIM!

  3. Februarie 16, 2015 la 10:30

    Rugaminte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Buna Babi
    Te rog, te implor ajuta-ma sa nu fiu nevoita sa astept un an. As dori primele3 Ceremonii,sper din suflet sa nu fie tarziu,deci te rog da-mi si mie nr de cont sa pot trimite 120$.Eu sunt incepatoare si in feng shui si pe google,iar aici am ajuns din intamplare astazi, eu asteptam momentul favorabil asa cum mi-ai apus in data de 7 ianuarie2015 insa pe un alt site.
    As fi foarte,foarte fericita sa mai pot sa ma inscriu pentru CEP,dar si pentru activarea altor remedii.
    Multumesc anticipat.

  4. Februarie 16, 2015 la 18:49

    Draga mea Babi
    Iti multumesc din suflet pentru tot si te rog spune-mi unde gasesc nr de cont pentru a putea trimite banii maine, deoarece nu l-am gasit in mail.
    In mail scrie:aboneaza-te la comentariile de la „sunte-ti pe lista oficiala a lui Master. Va rog verificati sa nu fie vreo greseala. Pe arome chinezesti.” Eu am dat clic pe”CONFIRM FOLLOW” este bine? Eu nu stiu engleza.
    Nu am gasit nr de cont.
    Nu m-am regasit pe lista lui Master
    Doresc primele 3 CEP
    constanta-romania-pentru familie
    constanta-romania pentru GUI REN
    constanta-romania pentru casa
    Multumesc, sa fie intr-un ceas bun.

    • babi said,

      Februarie 17, 2015 la 17:55

      Ti-am raspuns pe mail.

  5. Februarie 18, 2015 la 02:34

    Nu știu daca am mai apucat sa mă inscriu la ceremoniile Maestrului Atan care m-a ajutat foarte mult in ultimii trei ani . Te rog sa-mi spui cum stau . Merci.

    • babi said,

      Februarie 18, 2015 la 09:47

      Master a fost anuntat aseara de cererea ta, banii ii voi transfera abia dupa ce intra in cont si cei de la Constanta ( vezi mesajul de mai sus). Ceremoniile se vor efectua incepand de maine, in ordinea inscrierii, nu toate odata pentru ca este ceva de durata. Se vor efectua pe parcursul a celor doua saptamani de sarbatoare a Anului Nou. Sa fii linistita ca nu pierzi nimic. In momentul in care se va actualiza lista, eu am sa public. Sa nu uitam ca azi e „Revelionul” lor, maine e prima zi a anului si poate are si el traditii de familie de indeplinit. In plus, te-ai inscris in ultima clipa.🙂


Lasă un răspuns

