Master atan’s Bird Release Ceremonies 2015~ Ceremoniile de Eliberare a Pasarilor pentru Anul Chinezesc 2015

BRC

Buna seara, tuturor si cele mai bune urari in anul care tocmai a inceput!🙂

Anul Caprei de Lemn  incepe in 19 Februarie 2015  si a venit momentul sa facem pregatirile necesare pentru ca noi toti sa beneficiem, in casele noastre, de energiile auspicioase care vin incepand cu aceasta data: bunastare, sanatate,  noroc si prosperitate! Primul pas pentru ca aceasta sa se intample consta in a solicita Maestrului atan Ceremoniile de Eliberare a Pasarilor pe care le face la inceputul  fiecarui an nou. Reproduc, in traducere, articolul publicat pe forum:

Bine ati venit la Ceremonia de Eliberare a Pasarilor pentru 2015!

Judecand dupa numeroasele impliniri relatate de membri nostri, aceste Ceremonii sunt  cele mai puternice dintre toate tehnicile spirituale pe care le practicam in fiecare an, mai ales de cand le intarim cu Tehnica Zeului Prosperitatii. Master atan va lansa in curand o versiune mult imbunatatita a acestei tehnici care vine sa intareasca Ceremoniile.

Exista patru tipuri de Ceremonii pentru 2015, care in anii trecuti, au adus multe beneficii celor care au participat:

1.  Pentru starea de bine a intreagii familii in anul 2015.

2. Pentru a atrage Gui Ren 2015 ( oameni care ne pot fi de folos).

3- Pentru noroc in casa

4- Pentru  noroc in meserie/ afacere.

1. CEREMONIA de ELIBERARE a PASARILOR cu Rugaciunea atragere a Zeul Prosperitatii in familie are ca scop:

– sa ne elibereze de Xiao Ren ( oameni care pot sa ne faca rau, sa ne aduca necazuri si obstacole in cale)

– sa aduca intelegere si prosperitate in viata noastra.

Aceasta Ceremonie include:

–  un an de rugaciuni efectuate de Master atan pentru intreaga familie.

–  o Ceremonie Sacra a Focului prin care Master atan invita Zeul Prosperitatii in casele noastre.

–  alcatuirea  si activarea apei prospritatii si a remediului pentru bunastare creat de Master, a mesei prosperitatii pe care o asezam in seara de ajun la locul indicat. (optional)

Ceremoniile de Eliberare a Pasarilor se vor efectua in cele doua saptamani de sarbatoare a Anului Nou 2015.

Aceia dintre voi care doresc sa faca donatii pentru Ceremonia Zeului Prosperitatii, sunt invitati sa o faca. Aceasta pentru a atrage si mai mult norocul de bani, pentru voi si intreaga familie.

2. CEREMONIA de ELIBERARE a PASARILOR pentru GUI REN reprezinta:

–  un ritual important prin care se aduce multumire celor care ne-au ajutat, cu sau fara stirea noastra, sa depasim obstacolele aparute in viata noastra si a familiei. Prin aceasta Ceremonie de multumire invitam  acesti oameni sa continue sa ne ajute si in 2015 ca sa avem o viata linistita si sa atragem lucrurile bune de care avem nevoie.

3-4.CEREMONIA de ELIBERARE a PASARILOR  pentru Casa SAU Afacere :

– este o tehnica avansata care se efectueaza de anul nou si care poate aduce multe beneficii familiei noastre, noua personal si afacerii/ meseriei pe care o exercitam.

 –  va deschide energiile din Nord (cariera)~ Est (sanatate)~ Sud (reputatie)~Vest ( premise de viitor) ca sa atraga chi, sa deschida drumul pentru bunastare, sanatate si intelegere in familie.

–   va echilibra energiile pentru Nord~Est~Sud~Vest, cele mai importante puncte ale casei, pentru ca o casa echilibrata este deschisa pentru lucrurile bune pe care le dorim.

– aceasta ceremonie, completata de Ceremonia Zeului Prosperitatii, care binecuvanteaza nu numai Sud-Estul ci si punctele cardinale principale, deschide casa in 5 directii pentru energiile favorabile care ne vin de acolo.

–   va asigura o protectie puternica intregii case sau  afacerii pe care o conduceti impotriva spiritelor potrivnice.”

Master atan – 14.01.2015

Puteti solicita una, doua sau toate Ceremoniile, dupa cum va convine.

In aceaste Ceremonii se include, pe gratis, Ceremonia sacra de invitare a Zeului Prosperitatii, instructiunile de alcatuire a remediului de prosperitate si a apei prosperitatii, a mesei prosperitatii, activarea pentru un an de zile a acestora si Ceremonia lunara de Implinire a Dorintelor, pe care o stiti deja de anul trecut!!

Fiecare Ceremonie de Eliberare a Pasarilor costa 38$ per familie, plus 4 $ suma reprezentand comisionul pe care il percepe banca mea pentru fiecare tranzactie de intrare a unei sume ( 10 ron) plus comisionul pe care il percepe firma de transfer PayPal cand trimit banii mai departe. Imi place sa cred ca nimeni dintre dumneavoastra nu doreste ca eu sau Master atan sa platim aceste comisioane, tinand cont ca un an intreg raspunde pe gratis tuturor solicitarilor noastre. Daca solicitati toate cele trei ceremoniile costul se reduce la 108$ plus cate 4 $ per ceremonie.Va rog anuntati-ma aici daca doriti efectuarea Ceremoniei si va voi trimite, via email numarul de cont, acelora care inca nu-l aveti.

Pentru mai multa claritate, iata inca odata lista cu Ceremoniile si costul acestora:

1.    CEP pentru familie = 38$ +4$

2.  CEP pentru GUI REN = 38$ +4$

3.  CEP pentru casa = 38$ + 4$

Daca veti comanda primele 3 Ceremonii, costul se reduce la 108$ + 12$ comisioanele !

4.  CEP pentru noroc in afaceri = 38$ + 4$

Va doresc success! Cu tot dragul, babi🙂

happy-new-year-of-the-goat-2015

27 comentarii

  1. Irina said,

    Ianuarie 17, 2015 la 14:44

    Buna draga Babi,

    Te rog sa-mi transmiti si mie coordonatele contului, deoarece nu le-am regasit in mail.
    Care este termenul maxim de plata?
    Daca vreau 3 ceremonii, trimit 120 $ in lei la cursul zilei?

    Multumesc mult, mult, pentru tot ce faci pentru noi,

    Irina

  2. babi said,

    Ianuarie 17, 2015 la 20:14

    Suma este corecta, iti voi trimite nr de cont, termenul este pana la sfarsitul lunii, PE CAT POSIBIL.

    ROG PE ACEASTA CALE PE TOTI CEI INTERESATI SA NU TRATATI NUMARUL MEU DE CONT CA PE UN NUMAR CARE ODATA RATACIT SE POATE ORICAND RECUPERA. ESTE SI DIN PARTEA MEA O MARE DOVADA DE INCREDERE CA VI-L DAU…NU ESTE O JUCARIE SAU UN NUMAR LA LOTO!

  3. maria vlad said,

    Ianuarie 18, 2015 la 08:20

    Buna dimineata BABI , draga,

    Dorim si in acest an CEREMONIILE , pe toate si doresc sa imi spui pina cind se pot trimite banii si daca a ramas valabil contul in care ii putem trimite.

    MARIA
    PUPICI

  4. babi said,

    Ianuarie 18, 2015 la 10:25

    Ma bucura consecventa voastra fara de care nu am avea rezultate!🙂 Numarul de cont e acelasi, bine ar fi sa faceti plata pana la sfarsitul lunii. pup si eu

  5. maria vlad said,

    Ianuarie 20, 2015 la 14:01

    Buna ziua BABI ,draga,

    Astazi am efectuat plata pentru toate cele 4 ceremonii ca de obicei plata a fost efectuata de pe cardul lui MIRCEA .

    Iti multumim pentru tot ce faci pentru noi si speram ca si anul acesta sa fie la fel de bun si productiv ca si anii trecuti atit pentru noi cit si pentru tine.

    MARIA
    PUPICI

    Daca mai este ceva de adaugat ne conformam.

  6. babi said,

    Ianuarie 21, 2015 la 14:52

    Au intrat banii! Din nou mi-ati trimis mai mult decat trebuia!🙂

  7. maria vlad said,

    Ianuarie 21, 2015 la 15:33

    BABI draga asa consideram noi ca e frumos .

    MARIA
    PUPICI

  8. babi said,

    Ianuarie 21, 2015 la 20:03

    Multumesc mult, Maria, transmite si lui Mircea!🙂 pup

  9. rica said,

    Ianuarie 29, 2015 la 13:18

    Buna ziua Babi ,astazi am efectuat plata pentru o ceremonie si anume :1 -CEP pentru familie .Se poate nu am reusit sa trimit mai mult?Multumesc si iti doresc o zi buna!

    • babi said,

      Ianuarie 29, 2015 la 15:13

      E foarte bine, Rica! Te anunt imediat cum au intrat.

  10. divxxonline said,

    Ianuarie 30, 2015 la 18:07

    pe data de 6 februarie este tarziu?

    • babi said,

      Ianuarie 30, 2015 la 21:19

      Daca e sigur, voi astepta, te rog confirma.

  11. divxxonline said,

    Februarie 3, 2015 la 18:12

    ramane pe 6 februarie daca se poate .multumesc mult

  12. divxxonline said,

    Februarie 5, 2015 la 16:53

    inca o rugaminte babi ,nu mai am contul de anul trecut.daca se poate sa mi-l trimiti in seara asta.poop si multumesc mult!

    • babi said,

      Februarie 5, 2015 la 18:07

      Ti-am trimis un mail, sper sa-l primesti. Verifica si in Spam.🙂

  13. divxxonline said,

    Februarie 5, 2015 la 22:25

    Maine dimineata depun banii, am primit nr de cont. Multumesc mult.O seara placuta!

  14. divxxonline said,

    Februarie 9, 2015 la 16:15

    Buna ziua Babi ,astazi am efectuat plata pentru o ceremonie si anume :1 -Ceremonie de Eliberare a Pasarilor pentru Afacere.MULTUMESC MULT.astept raspuns sa-mi spui daca au intrat banii in cont.

    • babi said,

      Februarie 9, 2015 la 17:57

      Inca n-au intrat, probabil doar maine. Te voi anunta.🙂

      • babi said,

        Februarie 10, 2015 la 19:41

        Am primit banii.

  15. Februarie 15, 2015 la 23:20

    Buna Babi
    Abia acum am ajuns din intimplare pe acest sit(in 7ianuarie 2015 am scris pe alt sit si tot acolo am asteptat momentul favorabil)
    Sper sa nu fie tarziu sa cer si eu primele3 Ceremonii,deci te rog da-mi si mie nr de cont sa pot trimite 120$.
    m
    Multumesc anticipat

  16. Februarie 17, 2015 la 01:06

    Va rog mult trimite si mie contul si promit ca la anul nu-l voi mai uita .merci

  17. Februarie 17, 2015 la 10:59

    Am crezut ca este alt cont, scuze dar pe cel vechi il am . Îți mulțumim din suflet ca existi , sa fii sănătoasă ca sa ne ajuti pentru ca se vede . Mie si familiei ne-ai schimbat viata in bine . Sper ca si in anul ce vine sa fim sanatosi . Dorintele pe care le-am pus s-au îndeplinit intocmai . Multumim mult.

    • babi said,

      Februarie 17, 2015 la 17:44

      Buna Luminita! Mi-au intrat azi niste bani de la cineva, nu stiu cine si nu stiu pentru ce… Tu ai trimis, te rog de unde si cat! Multumesc!

  18. Februarie 17, 2015 la 18:36

    Daca se mai poate pentru cele 4 ceremonii bine ,daca nu asta e , eu tot voi aseza masa cu apa si altele la sud est . Banii sunt trimiși de Dumitru Saviana Ioana fata mea din pitesti .Am trimis poza depunerii pe e-mail. Știu ca este foarte târziu ,nu am nicio scuza .

  19. babi said,

    Februarie 17, 2015 la 18:49

    E in regula Luminita, am primit poza, ti-am raspuns dar tot nu stiu ce fel de Ceremonii doresti.

  20. Februarie 17, 2015 la 20:12

    CEP pentru-GUI REN ,pentru familie ,pentru casa si pentru noroc in afaceri așa cum am facut de 2 ani încoace . Multumesc


Lasă un răspuns

