Dhealing Special Light Prayer Ceremony for Mother Earth~2014~Ceremonia Dhealing pentru Mama Pamant

Gaia, mama Pamant

 

Buna sera tuturor!🙂

Iata ca incheiem acum amenajarea/activarea Feng Shui a caselor noastre. Va prezint, in traducere, articolul publicat de Master atan:

” Bine ati venit la Ceremonia Specială pentru Mama Pamant – 2014!

Această Ceremonie va fi efectuata pe 18 mai  2014. Ceremonia se efectueaza mai repede decat anul trecut, pentru ca este necesar.

Este foarte important să aderati la această Ceremonie, pentru că poate aduce bogăție, sănătate și bune relații pentru noi și familia noastră.

În Feng Shui este o tehnica foarte importanta pentru activarea Norocului nostru Pământesc. Am activat deja Norocul Ceresc și Norocul Omenesc pentru cei care urmează tehnicile mele, prin modalitati foarte eficiente de a proteja și activa casele voastre cu bun chi, în același timp, pentru a proteja și a spori Sud-Vestul casei voastre pentru mai multa dragoste și relații bune cu familia si cei din jur atat colegi cat si prieteni, iar aceasta Ceremonie nu face decat sa intareasca Norocul vostru Pamantesc pe toate planurile.

Pentru Norocul Ceresc am facut sivom face –

Ceremoniile de Eliberare a Pasarilor de Anul Nou Chinezesc si in august pentru a cere sprijinul rudelor si prietenilor care au plecat dintre noi.

Pentru Norocul Omenesc folosim –

Tehnicile si remediile FS Dhealing ale lui master Atan

Pentru Norocul Pământesc –

Se va efectua Ceremonia de Lumină catre Mama Pamant.
Aceasta va fi penultima mea Ceremonia pentru anul Chinezesc 2014 – Mă bucur că sunt în stare să finalizeze Trinitatea în Feng Shui pentru cei care au dorit si vor dori să mi se alăture în folosirea tehnicilor mele. 
Sperăm că această ceremonie poate fi un răspuns la problemele cu care vă confruntați în prezent sau în viitor.” master atan

Ceremonia impreuna cu comisionul bancilor ( a mea si a lui Master) costa 22$ iar modalitatea de plata, pentru doritori, este aceiasi ca si pana acum!

Cu tot dragul, babi🙂

15 comentarii

  1. maria vlad said,

    Mai 12, 2014 la 09:27

    Buna ziua BABI,

    Dorim CEREMONIA PENTRU MAMA PAMANT si astazi efectuam plata .

    Contul a ramas acelasi?

    MARIA
    PUPICI

  2. babi said,

    Mai 12, 2014 la 10:09

    Sa fie intr-un ceas bun!🙂

  3. maria said,

    Mai 12, 2014 la 15:12

    BABI DRAGA AM TRIMIS BANII , TOT DE PE CARDUL LUI MIRCEA.

    MARIA

  4. babi said,

    Mai 12, 2014 la 18:42

    Au intrat banii in cont, multumesc frumos!🙂

  5. maria vlad said,

    Mai 12, 2014 la 18:51

    CU MULT DRAG BABI DRAGA.

    MARIA

  6. rica said,

    Mai 15, 2014 la 16:55

    Buna ziua ,Babi,dorim CEREMONIA PENTRU MAMA PAMANT si astazi am efectuat plata .
    Rica si Costel-Romania-CEREMONIA PENTRU MAMA PAMANT
    O seara buna!

    • babi said,

      Mai 16, 2014 la 09:45

      Am primit banii, multumesc!🙂

  7. LIA said,

    Mai 15, 2014 la 19:19

    ciao Babi.care data limita de trimis banii?

  8. babi said,

    Mai 15, 2014 la 22:29

    16 mai!🙂

  9. LIA said,

    Mai 16, 2014 la 02:03

    Am trimis banii.Sa fie pt:
    Iulia-Italia-CEREMONIA PENTRU MAMA PAMANT
    Elena-Romania-CEREMONIA PENTRU MAMA PAMANT
    Roman-Rep.Moldova-CEREMONIA PENTRU MAMA PAMANT
    Mino-Italia-CEREMONIA PENTRU MAMA PAMANT
    Calin-Romania-CEREMONIA PENTRU MAMA PAMANT
    Iar restul e Donatie pt. tine Babi si pt. Master.

  10. babi said,

    Mai 16, 2014 la 09:45

    Am primit banii, multumesc!🙂

  11. babi said,

    Mai 16, 2014 la 18:19

    Banii au fost transferati, cererea scrisa aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=120&t=9701&p=53026#p53026

  12. babi said,

    Mai 17, 2014 la 20:23

    Numele voastre se afla pe lista Maestrului aici:

    http://www.dhealing.com/tmenu/h_motherearth14.html

    Multumim pentru donatii!🙂

  13. mimi said,

    Iunie 1, 2014 la 11:06

    buna ziua babi,
    poti sa-mi spui te rog cum se face plata?
    multumesc
    mimi

  14. babi said,

    Iunie 1, 2014 la 13:48

    Iti dau numarul meu de cont, depui banii si eu fac transferul catre Master. Asa procedam cu totii🙂 Ce doresti sa platesti?


Lasă un răspuns

