Dhealing Special Light Prayer Ceremony for Mother Earth~2013~Ceremonia Dhealing pentru Mama Pamant

Gaia, mama Pamant

Buna ziua tuturor!🙂

Iata ca incheiem acum amenajarea/activarea Feng Shui a caselor noastre. Va prezint, in traducere, articolul publicat ieri de Master atan:

Bine ati venit la Ceremonia Specială pentru Mama Pamant – 2013!

Această Ceremonie va fi efectuata pe 19, septembrie 2013, data care reptezinta 15 august pentru chinezi conform calendarului lunar – Luna Plina – o zi în care in China si peste tot în lume se sărbătoreste ” Moon Cake Festival”.

Este foarte important să aderati la această Ceremonie, pentru că poate aduce bogăție, sănătate și bune relații pentru noi și familia noastră.

În Feng Shui este o tehnica foarte importanta pentru activarea Norocului nostru Pământesc. Am activat deja Norocul Ceresc și Norocul Omenesc pentru cei care urmează tehnicile mele, prin modalitati foarte eficiente de a proteja și activa casele voastre cu bun chi, în același timp, pentru a proteja și a spori Sud-Vestul casei voastre pentru mai multa dragoste și relații bune cu familia si cei din jur, iar aceasta Ceremonie nu face decat sa intareasca Norocul vostru Pamantesc pe toate planurile.

Pentru Norocul Ceresc am facut –

Ceremoniile de Eliberare a Pasarilor de Anul Nou Chinezesc si in august pentru a cere sprijinul rudelor si prietenilor care au plecat dintre noi.

Pentru Norocul Omenesc folosim –

Tehnicile si remediile FS Dhealing ale lui master Atan

Pentru Norocul Pământesc –

Se va efectua Ceremonia de Lumină catre Mama Pamant.
Aceasta va fi ultima mea Ceremonia pentru anul Chinezesc 2013 – Mă bucur că sunt în stare să finalizeze Trinitatea în Feng Shui pentru cei care au dorit si vor dori să mi se alăture în folosirea tehnicilor mele.
Sperăm că această ceremonie poate fi un răspuns la problemele cu care vă confruntați în prezent sau în viitor.” master atan

Ceremonia impreuna cu comisionul bancilor ( a mea si a lui Master) costa 22$ iar modalitatea de plata, pentru doritori, este aceiasi ca si pana acum!

Cu tot dragul, babi🙂

23 comentarii

  1. maria said,

    Septembrie 9, 2013 la 16:35

    BUNA ZIUA BABI,

    DORIM ACEASTA CEREMONIE , CHIAR AM ASTEPTAT SI ACEST PAS, AM SA TRIMIT BANUTII DAR VREAU SA STIU DACA ESTE ACELASI CONT DE TRIMIS BANII.

    MARIA
    PUPICI

  2. babi said,

    Septembrie 9, 2013 la 19:35

    Este acelasi cont, Maria! Ma bucura optiunea voastra…cum zice Master ” good things can happen”😉

  3. maria said,

    Septembrie 10, 2013 la 08:38

    BUNA DIMINEATA BABI DRAGA,

    ASTAZI ITI TRIMITEM BANII CA SA AJUNGA IN TIMP MUTIL LA MASTER.

    MARIA
    PUPICI

  4. maria said,

    Septembrie 10, 2013 la 14:10

    BUNA ZIUA BABI,

    AM EFECTUAT PLATA PENTRU CEREMONIE – ORDIN 12- DATA 10 SEPT 2013. SUMA ESTE 100 RON. BANII SINT TRIMISI DE PE CADRUL LUI MIRCEA.

    MARIA

    PUPICI
    MULTUMIM

    • babi said,

      Septembrie 10, 2013 la 19:26

      Va intra probabil maine! Va anunt!🙂

    • babi said,

      Septembrie 11, 2013 la 10:56

      Au intrat banii in cont. Mai astept o zi-doua pentru Rica, Iulia si alti cativa care mi-au scris pe mail. Multumesc si va tin la curent. Pup

  5. rica said,

    Septembrie 10, 2013 la 19:17

    Buna seara , Babi ,daca vrei si ai timp,te rog sa-mi trimiti si mie contul .Am cautat prin mesajele mele dar nu-l mai gasesc.Multumesc!

  6. babi said,

    Septembrie 10, 2013 la 19:25

    Ti-am scris pe mail!🙂

  7. maria said,

    Septembrie 11, 2013 la 18:06

    BINE BABI ,ASTEPTAM ACTIVAREA

    MARIA
    PUPICI

  8. rica said,

    Septembrie 13, 2013 la 09:49

    Buna ziua ,Babi, nu am primit nimic pe mail de la tine,poate este o defectiune.Te rog sa mai trimiti o data.Multumesc!

  9. rica said,

    Septembrie 13, 2013 la 12:51

    Babi,am trimis astazi banii .O zi buna!

  10. babi said,

    Septembrie 13, 2013 la 12:56

    De obicei nu intra in aceiasi zi. Te voi anunta.

    • babi said,

      Septembrie 13, 2013 la 15:19

      Au intrat 90 lei de la tine, Rica…multumesc!

  11. Lia said,

    Septembrie 13, 2013 la 15:07

    Ciao BABI. Azi fac transfer de brani pt ceremonie.
    Plus mai vreau sa fac transfer ca donatie pentru tine BAbi si una pt Master. O fac cu mare placere si multumire pentru voi . Multumesc voua si tehnicilor FS multe schimbari positive am avut parte in acest timp.
    Ii indemn pe toti ca mine care au dorinta ca semn de multumire pentru efortul depus sa se alature la iniziativa donatie!!!

  12. babi said,

    Septembrie 13, 2013 la 15:18

    Si eu si master iti multumim mult, Iulia!🙂

  13. maria said,

    Septembrie 17, 2013 la 10:17

    BUNA ZIUA BABI DRAGA,

    DORESC SA TE INTREB DACA PUTEM CERE RUGACIUNEA PENTRU MAMA PAMINTPENTRU CA AM INTELES CA CEREMONIA O SA AIBA LOC IN DATA DE 19 SEPTEMBRIE.

    MARIA
    PUPICI

  14. babi said,

    Septembrie 17, 2013 la 11:02

    Daca depui banii in cont inca azi, intra la mine maine…deci se mai poate. Pentru ceilalti am trimis deja si astept confirmarea

  15. maria said,

    Septembrie 17, 2013 la 13:24

    babi draga am trimis banii in data de 10 si au intrat la tine in data de 11 sept 100 lei cu ordin 12 de pe cardul lui MIRCEA.

    MARIA
    PUPICI

  16. babi said,

    Septembrie 17, 2013 la 14:16

    Maria, eu ti-am si scris mai sus ca au intrat banii de la Mircea, am transferat deja lui Master! Deseara voi publica linkurile ca sa vedeti si voi.

    Ce mi-ai cerut la punctul 13, azi ceva mai devreme? Eu am crezut ca vrei sa ceri pentru altcineva…

  17. babi said,

    Septembrie 17, 2013 la 14:20

    A APARUT LISTA CU CEI CARE AU SOLICITAT CEREMONIA DIN 19 SEPTEMBRIE:

    http://www.dhealing.com/tmenu/h_motherearth13.html

  18. maria said,

    Septembrie 17, 2013 la 14:31

    MULTUMESC PENTRU RASPUNS BABI, CREDEAM CA TREBUIE SA CEREM NOI ACTIVARE PENTRU CEREMONIE DE ACEEA ERAM NEDUMERITA.
    ACUM SINT LAMURITA, IMI PARE RAU DE CONFUZIA CREATA, SE MAI INTIMPLA.

    MULTUMESC FRUMOS PENTRU RASPUNS

    MARIA
    PUPICI

  19. babi said,

    Septembrie 17, 2013 la 14:42

    E IN REGULA! m-AM SPERIAT CA AM GRESIT EU CU CEVA… DE FAPT NU PREA IMI PLACE SA GESTIONEZ BANII ALTORA🙄

  20. juravle elena said,

    Septembrie 18, 2013 la 11:30

    BUNA BABI IMI PARE RAU PT CA NU AM STIUT DE CEREMONIE am fost plecata in concediu putin si nu am intrat pe net ,chiar imi pare rau aveam nevoie de asa ceva.babi am primit cadou un superb tablou cu pasarea phoenix ma ajuti sa imi spui unde il pot pune multumesc cu deosebit respect Elena


Lasă un răspuns

