How to Feng Shui 2013~Master atan’s Bathroom Cactus plant~Pasul 15: Cactus pentru Protectia Baii si a intregii Case

381165651

Buna seara tuturor!🙂

Avand in vedere ca nu exista nicio schimbare in aplicarea acestui remediu, reproducem atat master cat si eu, articolul de anul trecut😉

” 

CACTUSUL PENTRU PROTECTIA BAII

Am recomandat acest remediu de mai multi ani si s-a dovedit a fi foarte eficient pentru bai indiferent de locatie, atat in locuinte cat si in birouri.

Scopul acestui remediu este de a anula energiile negative din bai, de a impiedica raspandirea acestora in intreaga locuinta, deci protejarea intregii case.

1. Este foarte important sa activam acest remediu, odata pus la locul lui, dar nu este necesara reactivarea daca va fi mutat sau atins de o persoana din afara casei. Un cactus este suficient pentru fiecare baie.

2. Cel mai bun loc ar fi unul insorit. Daca nu aveti lumina si soare in baie, veti avea nevoie de 2 cactusi. Unul il veti pune in baie, pe celalalt intr-un loc insorit. Odata la 2 saptamani schimbati cactusii intre ei. In aceasta situatie, cereti activare pentru amandoi dar numai odata.

3. Daca vreunul din cactusi se usca, aruncati-l la gunoi in afara casei, cumparati unul nou si cereti imediat activare.

4. Nu exista restrictie de timp pentru asezarea acestui remediu.

5. Cactusul sa nu fie mai mare decat cel din imagine. Culoarea nu are importanta.

Va doresc success! Cu tot dragul, babi 🙂

276519_477642205601557_556381303_n

48 comentarii

  1. rica said,

    Aprilie 19, 2013 la 09:32

    Buna dimineata,Babi,am schimbat si eu cactusii intre ei,pot cere activare?Daca da ,
    Rica-Romania-un cactus in baie si unul in balcon.
    Multumesc!O zi buna!

  2. babi said,

    Aprilie 19, 2013 la 11:46

    Nr.7 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=5178&p=41668#p41668

    Esti foarte prompta!🙂

  3. maria said,

    Aprilie 22, 2013 la 18:45

    BUNA SEARA BABI,

    DORESC SI EU ACTIVAREA CACTUSILOR ASTFEL;

    MARIA – ROMANIA- ACTIVARE CACTUS IN BUCATARIE,

    MARIA – ROMANIA – ACTIVARE CACTUS IN BAIE.

    MARIA
    PUPICI

  4. maria said,

    Aprilie 22, 2013 la 21:04

    multumesc frumos BABI.

    MARIA
    PUPICI

  5. babi said,

    Aprilie 22, 2013 la 22:02

    Cu drag,🙂

  6. elena t said,

    Aprilie 24, 2013 la 10:08

    buna babi
    doresc activarea cactusilor
    Elena si familia-Romania-cactus in baie
    Elena si familia-Romania-cactus in curte
    iti multumesc si iti doresc sa ai o zi buna

  7. radika said,

    Aprilie 24, 2013 la 15:05

    Buna Babi!
    Camera unde dorm impreuna cu bebelusul se afla intre doua bai (patul fiind asezat exact langa unul dintre cei doi pereti, neavand posibilitate sa fac vreo schimbare in acest sens din cauza proiectului facut ) ce pot sa fac in privinta asta? Multumesc

    • babi said,

      Aprilie 24, 2013 la 19:02

      Daca dincolo de peretele pe care se afla patul este o chiuvete/cada/masina de spalat/WC, pune neaparat cactusul pe acest obiect si ai grija sa-l pastrezi sanatos. Din pacate nu poti face prea multe: rugaciunea Tai Sui sper ca ai cerut-o deja…daca nu, cere acum.Sa ma anunti daca au aparut dureri de cap.
      🙂

      • radika said,

        Aprilie 24, 2013 la 23:20

        Draga mea Babi, nu stiu ce s-a intamplat dar chiar am avut niste dureri de cap inexplicabile, dupa care… au trecut incet incet. In legatura cu peretele pe care se afla patul exista intradevar o chiuveta si un wc, dar acestea sunt ale vecinului meu. Pot sa afisez pe acest perete una din imaginile cu munti ale Masterului Atan? Si nu in ultimul rand, sa cer si rugaciunea Tai Sui?! Multumesc

      • babi said,

        Aprilie 25, 2013 la 22:30

        Tai Sui, nr.195 aici

        http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=125&t=4382&p=37363#p37363

        Pune cat de repede muntele pe perete si ar trebui neaparat un CSM in centrul casei. Va fi bine…o sa vezi!🙂

      • radika said,

        Aprilie 25, 2013 la 23:24

        Iarta-ma Babi, eu sunt Elena, dar am scris radika pt ca am observat ca mai sunt Elene pe aici si m-am gandit sa nu incurcam borcanele…. Iarta-ma inca o data si modifica tu la 195.Multumesc

      • babi said,

        Aprilie 26, 2013 la 09:31

        Sa stii ca nu e nicio problema…multi dintre membri de pe forumul lui Master folosesc pseudonime, iar ca locatie dau in public ” undeva in lume”. In particular ne spun unde se afla. Chiar vrei sa modific? „radika” suna frumos, e ceva deosebit…🙄

  8. MARIA V said,

    Aprilie 25, 2013 la 09:16

    Buna Baby,

    Te rog activare cactusi dupa cum urmeaza:
    Maria si familia-Romania-catusi in 2 bai
    Maria si familia -Romani- 2 cactusi intr-o baie fara lumina naturala.

    Multumesc.
    Cu drag,
    Maria V

  9. babi said,

    Aprilie 25, 2013 la 22:37

    Toti sub nr.14 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=5178&p=41668#p41668
    🙂

  10. elena said,

    Aprilie 27, 2013 la 07:03

    babi am o feriga superba mare am unde asi putea sa o pun e pe balconul din vest dormitor ca pe est alt balcon am alte flori multumesc Elena

  11. babi said,

    Aprilie 27, 2013 la 08:26

    Las-o in vest!

  12. Lia said,

    Aprilie 28, 2013 la 05:00

    Ciao Babi. Te rog frumos activare la cactus
    Iulia – Italia – cactus baie

  13. elena said,

    Aprilie 28, 2013 la 07:10

    multumesc frumos pt raspuns ,am luat cactusi si vreau sai schinb in alt chiveci ca e fff mic ghiveciu .si o sa cer activarea .o zi minunata asztazi de SF FLORII

  14. rica said,

    Mai 4, 2013 la 09:17

    Buna dimineata ,Babi, am schimbat si eu cactusii intre ei si rog activare:
    Rica si Costel-Romania- un cactus pe balcon si un cactus in baie.
    Iti doresc un Paste fericit si Sfanta Lumina sa-ti aduca bucurii in suflet!
    O zi buna!

  15. babi said,

    Mai 5, 2013 la 18:33

    Cactusii sunt singurul remediu care, odata actictivati, nu mai necesita reactivare nici cand ii schimbi intre ei nici daca ii muti cand faci curat!🙂

  16. elena said,

    Mai 7, 2013 la 08:42

    rog activare cactus baie cactus balcon Elena Romania multumesc

  17. elena said,

    Mai 11, 2013 la 07:41

    buna babi decand am activat cactusi nu mai am insomnii,,am nevoie sa ma ajuti putin CSM pt centru casei nu stiu unde asi putea sal pun deorice am bucataie deschisa living deschis stiu ca centru casei e mare ,la mine cuprinde o parte din baie holu dintre living si dormitor ,in living daca il asez tre sa aduc masuta chiar aproape de grida masi inpiedica de ea se vede si naspa stiu ca trebuie pus ca am probleme cu catelusu cu ochii ,inima si digestia cu toate ca manca regimul lui.la ochi ia iesit ceva care trebuie stors tot tinpul de medic ,anul trecut nu au fost probleme ,,mai i-ti spun ca CSM din hol de intare in casa NORD nu mai are sare pe buza borcanului deloc aproape ,,celalt a fost ful dupa nici 2 luni,,am rugaminte ajutama sa vand apartamentul ,ca vad ca nu suna nimeni ,,si la vecina ca il vinde si ea suna ca la gara de nord ,,sa fie motivul un dulap pina in tavan bagat dupa usa de intare bagat in spatiu gol o nisa ,dulapu e inalt pe nord,,sa blocheze acel dulap nu il atinge usa,,in dreapta langa usa am o oglinda pe perete mare care oglindeste scarile ,,ma mir ca anul trecut au sunat multi am avut diferite oferte ,si ceva ma retiniea sa nu il vand ,,te rog daca ma poti ajuta sami spui ce asi putea sa fac,,,multumesc scuze ca am postat aici o zi minunata

  18. babi said,

    Mai 11, 2013 la 09:55

    Pentru CSM centru, daca nu ai loc, singura solutie e sa nu pui decat sa te deranjeze sau sa te impiedici. Nu cred ca dulapul influenteaza: eventual ai putea sa lasi 5cm distanta intre el si perete ca sa circule mai bine energiile…valabil pentru orice mobila.

    Pentru vanzarea apartamentului cere o rugaciune; mai poti sa pui 2 clopotei de metal legati de clanta usii in exterior; daca crezi ca ar „dispare” pune-i in interior, dar efectul va fi mai slab.

  19. elena said,

    Mai 12, 2013 la 08:11

    multumesc pt raspuns ,spunemi te rog se ia in calcul si stele zburatoare lunare,,eu pe acelea nu cred in ele si nu ma intereseaza ,o duminica placuta apropo de care clopotei metalici de cei sinpli ,,sai de cei cu linba ca clopotele o duminica placuta ,cer rugaciunia

    • babi said,

      Mai 12, 2013 la 18:59

      Daca vrei sa iei in calcul stelele lunare, trebuie sa urmezi feng shui al Stelelor Zburatoare. Asta presupune sa ti se faca diagrama natala a casei ca sa ai pozitia stelelor la data terminarii constructiei, plus stelele lunare. Este foarte interesant, dar si foarte complicat, necesitand analiza unui expert.
      Eu cred ca noua tuturor, ne este bine cu Scoala Busolei pe care o practicam sub indrumarea lui Master.🙂

  20. elena said,

    Mai 12, 2013 la 09:13

    apropo am clopotei arginti normali cei ce se folosesc la brad de craciun dar nu au linbuta pot pune 2 din aia pe clanta usi multumesc

  21. babi said,

    Mai 12, 2013 la 18:41

    Sunt buni clopoteii din orice metal!🙂

  22. elena said,

    Mai 13, 2013 la 07:55

    ok am inteles eu am facuta diagrama natala a casei ,de un initiat in arta fengshui am facuto pt cultura mea generala sa stiu unde asez remedile tale ,prea putin ma intereseaza cele lunare,,clopotei sint arginti dar nu au linba sant de aceia care pun in brad de craciun sant tare frumosi ,,o sa caut din acei clopotei cu linba multumesc pt raspuns si scuzama pt unele intrebari o zi minunata ,,ai vreo rubrica unde se pun intrebari fara sa deranjez acest capitol cu postari

  23. babi said,

    Mai 13, 2013 la 19:25

    Clopoteii tai sunt buni, nu m-am exprimat eu destul de clar.🙄

  24. elena said,

    Mai 14, 2013 la 09:05

    daaaa scuze ,am fost putin cam exagerata .o zi buna am pus clopotei

  25. elena said,

    Mai 16, 2013 la 09:06

    trebuie activati clopotei daca da te rog activare 2 clopotei metalici pe clanta usi NORD exterior Elena Romania multumesc

  26. babi said,

    Mai 16, 2013 la 09:14

    Clopoteii nu se activeaza, dupa cum ai vazut nu avem rubrica pentru ei…ceea ce nu inseamna ca nu lucreaza! Am mai vorbit despre asta mai demult!

  27. elena said,

    Mai 18, 2013 la 07:33

    ok un sf de saptamana cat mai placut

  28. Nini Dumitru said,

    Mai 30, 2013 la 11:33

    buna ziua ,sunt nini din Romania doresc si eu activarea cactusului din baie,eu am lumina suficienta si am cumparat doar unul,o zi frumoasa

  29. Nini Dumitru said,

    Mai 31, 2013 la 10:01

    multumesc penrtu activare

  30. Nini Dumitru said,

    Iunie 4, 2013 la 12:32

    buna Babi ,cred ca am facut o prostioara ,mi-sa parut vasul cam micut de la cactus si l-am schimbat cu unul mai mare are ceva ?mai trebuie sa cer iarasi activarea lui?

  31. babi said,

    Iunie 4, 2013 la 13:14

    Cactusul tau s-ar fi simtit mai bine in vasul mic, anume se planteaza asa! In desert traieste si printre stanci…sa speram ca va ramane viabil! Spre deosebire de alte obiecte FS, cactusul nu trebuie reactivat: poti sa-l misti, sa-l muti dintr-un loc in altul, dar la urmatorul nu mai schimba ghiveciul decat daca va creste foarte mult.🙂

  32. angyal said,

    Iunie 16, 2013 la 16:39

    Buna ziua, Babi.
    Rog activare:
    – Diana Ana-Maria – Romania – cactus in baie si cactus in bucatarie

    Am cerut ieri activarea dorintei, nu stiu daca trebuie sa astept mai mult pentru cactus.
    Multumesc mult pentru activari!🙂

  33. babi said,

    Iunie 16, 2013 la 18:27

    Nr.33 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=5178&p=41668#p41668

    Activarea dorintei nu impiedica activarile si…cu placere!🙂

  34. juravle elena said,

    Septembrie 19, 2013 la 07:56

    buna babi te rog activare catus baie unu sa uscaat si unu a crescut prea mult asa ca am luat altu multumesc Elena Romania

  35. Irina said,

    Decembrie 9, 2013 la 09:17

    BABI, te rog activare catusi:

    IRINA si familia – Romania – catus in baie;
    IRINA si familia – Romania – cactus in WC servici;
    IRINA si familia – Romania – 2 cactusi de rezerva in sufragerie.

    Multumesc


Lasă un răspuns

