Master atan’s Bedroom Mountain Picture~Muntele de Dormitor~Pasul 14

m1

Buna ziua tuturor!🙂

Un nou pas, dar nimic nou pentru cei care au fost alaturi de noi si anul trecut. Reproduc articolul Maestrului in cele ce urmeaza:

“Se recomanda asezarea Muntilor de Dormitor deasupra tabliei patului sau chiar pe tablie daca este loc si care este sprijinita de un perete solid. De asemenea, va recomandam sa nu folositi alte imagini de munti decat cele recomandate de noi si sa cereti activare pentru ele. Daca urmati linkul urmator veti gasi muntii de dormitor selectati si purificati de Master.

http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?p=4491#p4491

Un munte asezat in orice punct cardinal este deosebit de eficient, asigurand persoanei respective un somn sanatos dar si sprijin in ceea ce va intreprinde peste zi.

Cand cineva doarme cu capul spre una din directiile nefavorabile, Muntele elimina energiile negative; cand persoana doarme cu capul spre una din directiile favorabile, Muntele curata si intareste energetic aceasta directie.

Din propria mea experienta si din relatarile utilizatorilor va impartasesc urmatoarele ( sper sa va fie de folos) :

– A scazut tensiunea arteriala la valori absolut normale ( 120/80) unei persoane care doarme cu capul spre directia de sanatate.

– O alta persoana, care doarme in Vest,cu capul spre directia ei de sanatate, raporteaza ca nu si-a mai intrerupt somnul ca sa mearga la baie. Muntele intareste si regleaza functia rinichilor si a vezicii urinare.

– Altii raporteaza ca zgomotul de afara s-a redus mult de cand au pus Muntele pe perete. Ei dorm cu capul spre Nord.

– Altii anunta ca s-au vindecat durerile de spate.

– Sunt persoane care ne anunta ca mare parte a durerilor pe care le-au avut, s-a diminuat sau a disparut complet.

–  Marea majoritate ne spun ca dorm foarte bine, se simt in siguranta si linistiti.

–  Nu afisati Muntele de Dormitor la patul unui copil sub 12 ani decat daca doarme cu un adult in camera. Dezlegarea de la aceasta regula o da Master, dupa caz.

Marimea pozei sa nu depaseasca 12-14 cm. Folositi una din cele 5 imagini recomandate! NU inramati si nu infoliati imaginea pentru ca slabeste mult efectul acesteia! Imaginile de anul trecut se pot refolosi daca nu sunt rupte sau decolorate. Inainte de a cere activare, stergeti imaginea de praf, nu e nevoie sa o scoateti de pe perete.

Incercati acest remediu si veti fi surprinsi cat de bine veti dormi !”

master atan.

Va doresc un somn linistit si multa sanatate! Cu tot dragul, babi :)

276519_477642205601557_556381303_n

47 comentarii

  1. rica said,

    Aprilie 2, 2013 la 19:13

    Buna seara ,Babi,muntele de anul trecut este valabil?Este in perfecta stare.Am o nelamurire am afisat descarcat de pe pe arome cu munte si cascade ,are ceva daca imaginea este cu apa?O seara placuta!

  2. babi said,

    Aprilie 2, 2013 la 21:35

    Muntele cu apa e pentru altceva. Daca citesti la sfarsitul articolului, Master ne spune ce facem cu muntele de anul trecut.

    • rica said,

      Aprilie 3, 2013 la 19:28

      Multumesc,Babi am sa scot muntele cu apa.O seara placuta iti doresc!

  3. Aprilie 3, 2013 la 09:11

    multumesc frumos pentru toate acestea
    si daca pot sa te tog ceva
    am baia foarte mica este situata intre centru si sud est apartamentul meu e tip vagon si baia e penultima pe stanga iar intrarea principala este direct in bucatarie
    am probleme urate din motivele astea?
    si daca da cum pot remedia ceva ?
    multumesc frumos

    • babi said,

      Aprilie 3, 2013 la 10:50

      Nu trebuie decat sa aplici remediile maestrului atan si totul va fi in regula.

  4. maria said,

    Aprilie 4, 2013 la 08:29

    Buna dimineata BABI draga,

    Te rog frumos sa ne activezi si noua muntele pentru dormitor astfel;

    MARIA -ROMANIA- activare muntele de dormitor.

    MARIA
    MULTUMESC FRUMOS
    PUPICI

  5. elena said,

    Aprilie 11, 2013 la 08:01

    multumesc frumos draga BABI pt tot te anut cu deosebita bucurie ca nu ma mai doare piciorul aveam mari probleme cu nervul sciatic nu puteam pasi acum alerg multumesc si Maestrului Atan,,o zi minunata

  6. Jonela said,

    Aprilie 12, 2013 la 10:10

    Buna ziua BABI draga,

    Te rog frumos sa ne activezi si noua muntele pentru dormitor astfel;

    Ionela si sotul meu -ROMANIA- activare muntele de dormitor.

    MULTUMESC FRUMOS

  7. ioanaoprea said,

    Aprilie 12, 2013 la 12:51

    Buna Babi, rog activare Muntele de dormitor
    Ioana-Romania- activare Muntele de dormitor
    Multumesc mult

  8. rica said,

    Aprilie 18, 2013 la 10:24

    Buna ziua ,Babi,te rog sa-mi activezi si mie munte in dormitor.Am facut o modificare in dormitor ,am sters imaginea de anul trecut .
    Rica si Costel -Romania- munte in dormitor deasupra patului.
    Multumesc din suflet!
    Babi daca nu te supar vreau sa te intreb ceva,daca pot face ceva deoarece in ultima perioada cam am vise urate.Multumesc!O zi buna!

  9. babi said,

    Aprilie 18, 2013 la 11:01

    Nr.24 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=116&t=4932&p=41038#p41038

    Asteapta cateva zile dupa activarea muntelui si eventual, incearca un ceai de tei si sa nu mananci seara prea consistent.

    P.S: iti trimit ceva pe mail

  10. LIA said,

    Aprilie 22, 2013 la 20:54

    Buna seara Babi. Te rog frumos activare la munte dormitor:
    Iulia – Italia – Munte Dormitor deasupra patului.
    Multumesc!!!

  11. radika said,

    Aprilie 24, 2013 la 23:45

    Babi,

    Doresc sa pun o imagine in dormitor cu unul din muntii Masterului (ti-am mai scris eu, ca am o problema cu camera care se afla intre cele doua bai ) si am inteles din articol ca nu prea e indicat pt copii sub o anumita varsta decat daca dorm cu parintii. As mai vrea sa mai pun inca unul si acolo unde doarme sotul. Dar daca peste zi copilul alege sa se odihneasca intruna dintre cele doua camere fara unul dintre parinti !? Iti multumesc pt toate raspunsurile, esti buna si finuta Multumesc inca o data

    • babi said,

      Aprilie 25, 2013 la 22:42

      Poti sa pui munti in ambele dormitoare: pentru somnul de noapte, cel mai important, copilul este cu tine. Odihna de peste zi e scurta si nu-i va face niciun rau.🙂

  12. MARIA V said,

    Aprilie 25, 2013 la 09:10

    Buna Babi,
    Te rog activare muntele in dormitor :
    Maria-Romania- Munte in dormitor deasupra patului.
    Multumesc foarte mult!

    Cu drag,
    Maria V

  13. radika said,

    Aprilie 26, 2013 la 16:25

    Buna Babi! Dimensiunile la fotografii trebuie sa fie cum: 12-14 cm pe latime sau si pe lungime ? Eu le-am printat si au 15 pe 10 cm.

  14. babi said,

    Aprilie 26, 2013 la 18:52

    E in regula!

  15. elena said,

    Aprilie 27, 2013 la 06:57

    babi Munti trebuie sa fie neaparat color ,eu nu pot sai printez multumesc sa ai un sf de saptamana cat mai placut ,si de sf Florii fericire bucurie cu drag Elena

  16. babi said,

    Aprilie 27, 2013 la 08:26

    Se poate si alb/negru!

  17. radika said,

    Aprilie 27, 2013 la 10:52

    Buna Babi!
    Te rog activare pt munti in ambele dormitoare..
    Multumesc

  18. radika said,

    Aprilie 27, 2013 la 17:43

    Draga Babi,
    Dupa ce am afisat muntii, ma lupt cu niste dureri de cap …..! Ce inseamna asta, te rog sa-mi raspunzi.

  19. babi said,

    Aprilie 28, 2013 la 12:37

    A fost luna plina si poate ca esti predispusa la migrene…nicio legatura cu muntele, absolut niciuna. Daca va continua, anunta-ma!

  20. radika said,

    Aprilie 28, 2013 la 18:06

    Asa este Babi, poate din cauza asta…! nu mai am problem. O zi buna de Florii…Dumnezeu sa te binecuvanteze!

  21. D.g said,

    Mai 1, 2013 la 10:27

    BUNA DRAGA BABI!

    Doresc si eu activare ptmuntele din dormitor:
    Daniela-Romania-muntele in dormitor.

    Multumesc mult!

  22. milocek55 said,

    Mai 2, 2013 la 16:06

    Buna ziua Babi
    As dori si eu activare ptr munti ptr dormitor si am aflat ca locuiesc intr-un apart construit in perioada stelei 5 galbene care este nefasta si sunt in zodia Oii foarte prost aspectata anul acesta. Te rog daca se poate o rugaciune.
    Multumesc mult! si-ti doresc un Paste linistit.

    • babi said,

      Mai 2, 2013 la 20:32

      Va trebui sa-mi spui exact pentr ce sa ne rugam, eu nu pot hotari pentru tine. Astept precizari.🙂

  23. milocek55 said,

    Mai 2, 2013 la 16:19

    Scuze Babi, am uitat sa trec numele ptr activare. Dar eu am poza cu muntele din 2013 cu niste stanci.
    Emilia – Romania activare munti de dormitor 2013
    Mii de multumiri…

  24. milocek55 said,

    Mai 3, 2013 la 10:52

    Buna Babi
    Doresc si eu o rugaciune pentru sanatate si prosperitate
    Emilia~Romania
    Multumesc. O zi buna!

  25. milocek55 said,

    Mai 3, 2013 la 10:54

    Multumesc. Toate cele bune!

  26. Irina said,

    Mai 20, 2013 la 20:53

    Buna seara Babi,

    Te rugam activare Munte Dormitor:
    Irinel Manuela si Constantin – Romania – Munte dormitor deasupra patului;
    Mihai Adrian – Romania – Munte dormitor deasupra patului.

    Multumim mult

  27. monica67 said,

    Noiembrie 28, 2013 la 20:12

    Buna Babi,
    Te rog activare muntele in dormitor :
    Monica-Romania- Munte in dormitor deasupra patului.
    Multumesc foarte mult!

    Cu drag,

    M

  28. monica67 said,

    Decembrie 7, 2013 la 06:41

    Multumesc mult!
    Cu drag,
    M


Lasă un răspuns

