Rugaminte!!!!!!!!

Buna ziua tuturor!🙂

Public mai jos lista cu Ceremoniile pe care le-ati solicitat. Va rog verificati daca este corect asa cum am scris si anuntati-ma daca e ceva de modificat inainte sa o transmit lui Master. Sper ca n-am uitat pe nimeni🙄 Va multumesc!

LISTA CERERILOR DE CEREMONII 2013

 1. Daniela L. – pt. familie

2. Ioana O. – pt. familie, Gui Ren,  casa

3. Maria Vl. – pt. familie, Gui Ren, pt. casa, pt. afacere

4. Nicoleta V. – pt. familie, Gui Ren, pt. casa, pt. afacere

5. Maria V. – pt. familie

6. Rica F. – pt. familie + donatie

7. Csaba N – pt. familie, Gui Ren, pt. casa, pt. afacere

8. Zoltan N. – pt. familie, Gui Ren, pt. casa, pt. afacere

9. Eniko H. – pt. familie, Gui Ren, pt. casa, pt. aface

10. Marius M. – pt. familie

11. Gabi C. –  pt. familie, Gui Ren, pt. casa

12. Irina M. – pt. familie

13. Luminita D. – pt. familie, Gui Ren, pt. casa, pt. afacere

14. Anica C. – pt. familie, Gui Ren, pt. casa, pt. afacere

15. Codruta R. – pt. familie

16. Diana Ana-Maria – pt. familie, pt casa

17. Iulia  –  Italia  – pt. famile, Gui Ren, pt.casa, pt afacere

 18. Crazy Love- Italia –  pt. afacere

19. Elena – Romania –  pt. afacere

20. Roman – Rep. Moldova – pt. afacere

21. Nello – italia –  pt. afacere

276519_477642205601557_556381303_n

17 comentarii

  1. elena said,

    Ianuarie 31, 2013 la 17:56

    Dac aici trebuie sa scriem pentru ceremonia de eliberare apasarilor atunic vreau si eu.

    elena si sotul, pentru casa, cariera, prosperitate

  2. babi said,

    Ianuarie 31, 2013 la 19:10

    N-ai inteles, Elena: Ceremoniile costa 38$+ 4$ comision= 42$ bucata. Cei de mai sus au platit deja, eu am cerut doar sa verifice daca e totul in ordine…imi pare rau. Mai poti achita inca 2 doua zile daca te intereseaza.🙂

  3. elena said,

    Ianuarie 31, 2013 la 22:01

    Imi cer scuze nu vazusem nicaieri pe site unde scria ca se plateste. din pacate nu am aceasta suma asa ca va trebui sa renunt.

  4. babi said,

    Ianuarie 31, 2013 la 22:10

    Nu-i nimic, ramane pentru data viitoare! De asta mi-am permis sa-ti sugerez sa recitesti cu atentie articolele publicate.🙂

  5. angyal said,

    Ianuarie 31, 2013 la 22:12

    Am verificat si e bine.
    Multumesc frumos, babi!

  6. babi said,

    Ianuarie 31, 2013 la 22:13

    Cu placere!

  7. rica said,

    Februarie 1, 2013 la 15:51

    Am verificat,Babi,este bine.Multumesc din suflet!

    • babi said,

      Februarie 1, 2013 la 17:25

      Cu placere!

      • babi said,

        Februarie 2, 2013 la 17:20

        Maria! Nu mi-ai scris ce ai hotarat cu Ceremonia! Schimbam sau nu?

  8. MARIA V said,

    Februarie 1, 2013 la 16:04

    Am verificat si asa am cerut.
    Daca as vrea sa schimb in Ceremonie pentru casa si afacere in loc de familie, este posibil?
    Numai daca nu deranjez prea mult, daca nu ramane asa cum am solicitat initial!
    Multumesc.

    Maria V

  9. babi said,

    Februarie 1, 2013 la 17:25

    Noroc in casa si afacere sunt doua ceremonii diferite. Alege una din ele si anunta-ma cat de repede! Inca nu e tarziu…v-am dat posibilitatea sa va razganditi. Master stie deja numarul de ceremonii si e pregatit. Nu sta mult pe ganduri..🙄

    • MARIA V said,

      Februarie 4, 2013 la 08:57

      Multumesc pentru raspuns,si te rog sa schimbi in Ceremonie pentru Casa.
      Multumiri si scuze pentru acest deranj!
      Cu drag,
      Maria V

  10. maria said,

    Februarie 1, 2013 la 18:13

    BUNA SEARA BABI,

    AN VERIFICATLISTA SI ESTE BINE .

    MULTUMIM
    MARIA

  11. Irina said,

    Februarie 1, 2013 la 22:01

    Buna seara Babi,

    Am verificat si este bine.

    Multumesc mult.

  12. babi said,

    Februarie 1, 2013 la 22:05

    Sa fie intr-un ceas bun pentru toata lumea!🙂

  13. Februarie 16, 2015 la 10:03

    Buna Babi
    Te rog, te implor ajuta-ma pentru primele 3 Ceremonii, sper din suflet sa nu fie tarziu,deci te rog da-mi si mie nr de cont sa pot trimite 120$.
    eu sunt incepatoare si in feng shui si pe google si aici am ajuns din intamplare, eu asteptam pe momentul prielnic pe un alt sit unde ultima convorbire a fost pe 7 ianuarie 2015.
    As fi fericita sa pot sa ma mai inscriu si eu pt C E P si pentru activarea altor remedii.
    Multumesc anticipat.


Lasă un răspuns

