Dhealing How to Feng Shui 2013~Py Yao Magic~ Pasul 7

bronze-pi-yao

Buna seara tuturor!🙂

Pi Yao Magic, Pasul 7 azi! Va ofer, in traducere, articolul Maestrului atan despre acest remediu foarte puternic:

Pi Yao Magic Technique– 2013

Pentru anul 2013 Pi Yao este un remediu foarte puternic cand este asezat oriunde in Sud-Vest cu fata spre Nord-Est.

Acest lucru va intari si proteja femeia din casa, va imbunatati si intari relatiile de afectiune si orice relatii interpersonale, va neutraliza Steaua #2 din Sud-Vest, Steaua #5 din Centru, va intari Steaua #8 din Nord-Est.

Sud-Vest – Steaua #2 aduce boli si accidente.

Centru – Steaua #5 aduce ghinion major.

In Nord-Est, Steaua alba #8 este cea mai puternica stea a prosperitatii in perioada lui 8 in care ne aflam pana in 2024. Guverneaza acumularea de bogatii din surse principale, regulate cum ar fi salarii, rente sau alte surse financiare sigure. Este cea mai importanta stea a prosperitatii!

Cea mai buna pozitie este in Sud-Vestul bucatariei cu fata spre Nord-Est!

Iata cateva dintre beneficiile folosirii Pi Yao in 2013

1.Protejeaza casa si individul.

2. Atrage si intensifica norocul de bani si bogatii.

3. Inlatura obstacolele si spiritele rele.

4. Atrage noroc neasteptat de bani, cum ar fi castigul la loto.

5. Neutralizeaza efectul negativ al unor stele in Feng Shuiul Stelelor Zburatoare.

6. Protejeaza bucataria din Nord-Vest si Sud-Est.

Iata cateva pozitii foarte bune pentru Pi Yao in 2013. Un singur Pi Yao ajunge petru locuinta si va rog sa-l asezati intr-una din urmatoarele locatii, prima fiind cea mai eficienta:

1. Sud-Vestul bucatariei cu fata spre Nord-Est.

2. Sud-Vestul livingului cu fata spre Nord-Est.

3. Sud-Vestul locuintei cu fata spre Nord-Estul locuintei.

4. Sud-Vestul sufrageriei cu fata spre Nord-Est.

5. Sud-Vestul biroului cu fata spre Nord-Est.

Pi Yao trebuie sa fie asezat intr-un loc sigur si stabil, unde sa fie curat si uscat : pe masa,podea, pe dulap dar ferit de copii si animale de casa…

Interdictii :

– nu asezam Pi Yao sub o grinda.

– nu asezam Pi Yao la un nivel aflat sub baie.

– nu asezam Pi Yao sub un obiect care atarna si se poate misca.

– nu asezam Pi Yao in dormitor.

Se poate pune pe podea doar daca nu exista pericolul sa fie atins de un animal de casa, un copil sau in timpul curateniei.

Pi Yao in masina – pentru protectie si noroc

– este de ajuns un singur Pi Yao in masina.

– trebuie sa stea cu fata spre directia de mers.

– trebuie lipit foarte bine ca sa nu se miste.

Dupa ce l-ati asezat la locul lui, cereti activare dupa formatul cunoscut.

Numele~ tara~ Pi Yao in Sud-Vestul…cu fata spre Nord-Est)

Cum pregatiti Pi Yao pentru anul 2013:

– orice Pi Yao, nou sau vechi, il spalati 30 secunde sub apa curgatoare, il stergeti bine cu o carpa curata si il asezati la locul ales, in Sud-Vest cu fata spre Nord-Est.

– cei care aveti apa prosperitatii de anul trecut, dupa ce l-ati spalat sub apa curgatoare, varsati peste el niste apa din flaconul energizat, stergeti bine de tot si puneti-l la locul ales in Sud-Vest cu fata spre Nord-Est.

– cei  care veti avea remediul prosperitatii 2013, asezati-l langa Pi Yao in locul ales dupa ajunul Anului Nou.

– puteti sa asezati Pi Yao oricand, fara restrictie de timp sau data. Un Pi Yao mai vechi poate fi refolosit daca nu este ciobit/ oxidat.

Master Atan ″

Daca aveti intrebari, va astept cu tot dragul, daca nu activam! babi🙂

276519_477642205601557_556381303_n

129 comentarii

  1. sindura35 said,

    Ianuarie 22, 2013 la 23:56

    buna seara babi …am si eu o intrebare,,eu va trebui sa pun PI YAO in birou si anul acesta deoarece S W-ul bucatariei la mine este chiar in lokul une este mobila suspenmdata si este pana in tavan si nu am kum sa pun acasa ,,asa ca pun in birou …..intrebarea mea este ,,daca il pun jos pe podea ,,,cand va trebui sa fac curat in birou nu am voie niki eu sa-l deranjez /???? adika sa fac curat in acel lok ,,fiind pus jos ……

  2. babi said,

    Ianuarie 23, 2013 la 10:29

    Daca poti sa faci curat in jurul lui fara sa-l atingi cu aspiratorul sau mopul si apoi sa-l stergi de praf numai tu cu o carpa curata, se poate pune si pe jos!
    🙂

  3. mara said,

    Ianuarie 23, 2013 la 17:32

    bun gasit Babi, este gata asezat si Pi Yao , te rog sa sa ma ajuti si la aceasta activare
    -Mariana si familia-Romania-Sud-Vestul sufrageriei cu fata spre Nord-Est

  4. babi said,

    Ianuarie 23, 2013 la 19:21

    Activat cu nr.17 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=4452&p=37695#p37695

    Te rog, Mariana, ca data viitoare sa lasi sa treaca 3 zile intre asezarea remdiilor: energiile se instaleaza mai bine daca nu incep sa circule din mai multe directii diferite. Rolul CSM este, pe langa altele, sa curete casa mai intai.
    🙂

    • mara said,

      Ianuarie 24, 2013 la 20:45

      Multumesc pentru sfat BABI, nu am stiut, dar voi tine cont pe viitor.
      O seara buna.

      • babi said,

        Ianuarie 24, 2013 la 23:04

        Cu placere!🙂

  5. maria said,

    Ianuarie 24, 2013 la 13:34

    Buna ziua BABI,

    Doresc sa te intreb daca pot sa cer activare si pentru PI YAO amuletele pe care le punem in portofel.

    MARIA
    MULTUMESC

  6. babi said,

    Ianuarie 24, 2013 la 13:43

    SIGUUUUUUUUUUUUR🙂

  7. maria said,

    Ianuarie 24, 2013 la 13:45

    MULTUMESC

    ASA FACEM

  8. maria said,

    Ianuarie 27, 2013 la 13:55

    Buna ziua BABI,

    Doresc si eu acticare PI YAO astfel;

    MARIA si familia – ROMANIA- activare PI YAO in SUD VEST ul bucatariei cu fata spre NORD EST

    MIRCEA si familia ROMANIA- activare PI YAO in masina
    MIRCEA ROMANIA- activare PI YAO in portofel
    OANA ROMANIA- activare PI YAO in portofel
    MARIA ROMANIA- activare PI YAO in portofel

    Multumesc frumos
    MARIA

  9. jonela said,

    Ianuarie 27, 2013 la 18:23

    Buna seara Babi, o intrebare am si eu: anul acesta nu se mai pune sub Pi Yao plicul cu monezi? Multumesc si astept raspuns .

  10. babi said,

    Ianuarie 28, 2013 la 14:23

    Se pune, cum sa nu! Am considerat ca se stie deja…scuza-ma!🙄

  11. gabriela said,

    Ianuarie 29, 2013 la 11:15

    PINA CIND SE POT ACTIVARILE PT PI YAO
    MULTUMESC

  12. gabriela said,

    Ianuarie 29, 2013 la 11:16

    SCUZE PINA CIND SE POT CERE ACTIVARILE PT PI YAO
    MULTUMESC

  13. babi said,

    Ianuarie 29, 2013 la 13:41

    Activarile se pot cere imediat cum l-ai pus la locul lui! Ideal ar fi pana in 9 Februarie, dar se poate si dupa aceasta data…de fapt se poate oricand…sa incercam varianta ideala, ce zici?🙄

  14. elena said,

    Ianuarie 29, 2013 la 20:08

    am cumparat un pi yao, deci il asez in s-v cu fata spre n-e, si cum e cu plicul cu bani? ce culoare trebuie sa aiba plicul si cite monede?

    • babi said,

      Ianuarie 29, 2013 la 21:12

      Citeste articolul despre Pi Yao ca sa vezi toate locatiile. Cea mai buna asezare este in SV bucatariei cu fata spre NE. Se pune sub el un plic rosu mic, cu 3 monede legate astfel ca sa se atinga toate. Despre monede vezi articolul de anul trecut Lucky 3 coins. Succes.🙂

      • elena said,

        Ianuarie 30, 2013 la 17:47

        Multumesc. Alta intrebare daca pentru mine directia NE este nenorocoasa anul acesta, mai orientez pi yao catre NE?

        Ce inseamna ceremonia de eliberare a pasarilor si cum se face?

  15. Codruta said,

    Ianuarie 30, 2013 la 08:26

    Buna dimineata,Babi!
    Te rog activeaza si pentru mine Pi Yao:
    Codruta-Romania-SV bucatariei cu fata spre NE,asezat pe un pliculet cu 3 monede norocoase.
    Multumesc!

  16. babi said,

    Ianuarie 30, 2013 la 10:05

    Activat cu nr.37 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=4452&p=37695#p37695
    🙂

    • Codruta said,

      Ianuarie 30, 2013 la 19:05

      Multumesc,Babi! Ai scris super-corect!!

  17. babi said,

    Ianuarie 30, 2013 la 19:12

    🙂

  18. elena said,

    Ianuarie 30, 2013 la 21:13

    am pus un pi yao in SV orientat catre NE dar anul acesta NE imi este nefavorabil… Cum procedez?

  19. babi said,

    Ianuarie 30, 2013 la 21:57

    Daca ai cerut rugaciunea Tai Sui, ai facut CSM si cu Pi Yao esti protejata! Ai incredere in remediile lui Master atan. Daca urmezi si recomandarile unei alte scoli…ei bine, va trebui sa alegi una din doua!🙂

  20. angyal said,

    Ianuarie 30, 2013 la 23:08

    Parcurg postarile cu intarziere.
    Daca am inteles bine Pi Yao ramane in acelasi punct cardinal in acest an.
    Rog activare:
    – Diana Ana-Maria – Romania – Sud-Vestul bucatariei cu fata spre Nord-Est (pe plicul cu monede norocoase)
    Multumesc frumos!

  21. elena said,

    Ianuarie 31, 2013 la 17:53

    Pai nu urmez alta scoala habar nu am care sunt scolile, voaim si eu sa stiu despre fengshui, sa incerc sa folosesc remediile si sa vad ce se intimpla.

    Pai nu am cerut rugaciunea Tai Sui si nici ceremonia de eliberare a pasarilor pentru ca nu stiu cum sa fac asta. dar le doresc pe amindoua. O sa fac si CSM ul dar trebuie sa cumpar sare de mare.
    Am cumparat monedele dar nu am plic chinezesc este bine si daca le pun intr-un plic rosu de la librarie? Pe Pi Yao l-am pus in SV cu fata spre NE, mai trebuie sa-i pun plicul sub el.

  22. babi said,

    Ianuarie 31, 2013 la 19:15

    Cere rugaciunea Tai Sui la articolul respectiv asa cum a facut toata lumea; ceremonia de eliberare a pasarilor este contra cost, ti-am mai scris; n-ai nevoie neaparat de sare de mare, orice sare e buna dar e mai usor de lucrat cu sare groasa; plicul de la librarie e foarte bun, taie-l in doua si cu monedelele pune-l sub Pi Yao apoi cere activare la articolul respectiv ca toata lumea…o sa vezi acolo cum se face; in general ar fi bine sa citesti cu atentie articolele si sa pui remediile in ordinea publicarii. Succes!🙂

    • elena said,

      Ianuarie 31, 2013 la 21:52

      Multumesc pentru raspuns. Asa o sa fac.

  23. elena said,

    Ianuarie 31, 2013 la 22:07

    Problema e ca nu gasesc pe site rugaciune pentru Tai Sui pe 2013 ci numai pentru 2012.

  24. babi said,

    Ianuarie 31, 2013 la 22:12

    Uite aici si pentru urmatorii pasi mergi in jos:

    https://aromechinezesti.wordpress.com/?s=tai+sui+2013
    🙂

  25. divxxonline said,

    Februarie 1, 2013 la 15:12

    buna babi rog si eu activare Pi yao:
    -Daniela -Romania -Pi Yao-asezat in Sud-Vestul apart. cu fata spre Nord-Est
    -Daniela -Romania-Pi Yao-asezat in Sud-Vestul magaziei la servici cu fata spre Nord-Est
    multumesc mult! sa ai o zi buna!!

  26. divxxonline said,

    Februarie 1, 2013 la 15:14

    am uitat sa specific Pi Yao asezat pe plic rosu cu 3 banuti si la servici si acasa.poop!

  27. babi said,

    Februarie 1, 2013 la 19:43

    Nr.40-41 cu plic! aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=4452&p=37695#p37695
    🙂

  28. Jonela said,

    Februarie 2, 2013 la 11:01

    Buna ziua BABI,

    Doresc si eu acticare PI YAO astfel:
    Ionela si familia – ROMANIA- activare PI YAO in SUD VEST- ul bucatariei cu fata spre NORD EST,asezat pe un pliculet cu 3 monede norocoase.

    Pentru fratele meu astfel:
    Rares si familia – ROMANIA- activare PI YAO in SUD VEST- ul bucatariei cu fata spre NORD EST ,asezat pe un pliculet cu 3 monede norocoase.
    Multumesc frumos!

    • miofun said,

      Februarie 3, 2013 la 19:37

      Buna Babi! Te rog activare Pi Yao :
      Mioara- Romania- activare Pi Yao in s-v biroului (serviciu)
      Mioara – Romania -activare Pi Yao breloc
      Gabriel Ion – Romania – Pi yao breloc
      Si mai vin cu o intrebare : intr-o casa care n-a fost terminata deci nu se locuieste pot fi puse astfel de remedii feng shui cu dorinta ca lucrurile sa mearga bine inspre finalizarea casei respective.
      Multumesc.

  29. babi said,

    Februarie 3, 2013 la 20:01

    Activat cu nr.47-48 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=4452&p=37695#p37695

    Intr-o casa nelocuita nu se pot pune remedii feng shui, imi pare rau!😦

  30. Irina said,

    Februarie 3, 2013 la 21:46

    Buna seara Babi,

    Te rog activare Pi Yao:

    Irina si familia – Romania – SV bucatariei cu fata spre NE, asezat pe pliculet cu 3 monede norocoase.

    Multumesc mult.

  31. ioanaoprea said,

    Februarie 4, 2013 la 10:53

    Buna Babi, doresc activarePi Yao:
    Ioana si familia-Romania- SV bucatariei cu fata spre NE;

    Multumesc mult

  32. petrut marinela said,

    Februarie 4, 2013 la 21:51

    ce fac daca sv bucatariei mele este sub baia de la etaj? eu am doar un pi yao mic este breloc pot sa l pun?

    • babi said,

      Februarie 5, 2013 la 11:40

      Poti sa pui o statueta Pi Yao, cand vei avea, in SV altei incaperi. Amuleta spal-o sub jet de apa 30 sec, sterge-o cu un servet curat, pune-o in poseta si cere activare!🙂

  33. MARIA V said,

    Februarie 5, 2013 la 08:39

    Buna ziua draga Babi,
    Doresc activare Pi Yao:
    Maria si familia – Romania – SV bucatariei cu fata spre NE.
    Maria si familia – Romania Pi Yao in masina pe bord in directia de mers.

    Si pentru sora mea:
    Angelica si familia – Romania – SV bucatariei cu fata spre NE

    Multumesc foarte mult.
    Maria V

  34. elena t said,

    Februarie 5, 2013 la 20:36

    buna babi
    doresc activare PI YAO te rog
    Elena si familia-Romania-SV living cu fata spre NE asezat pe un pliculet rosu cu tri monede norocoase linga planta de jad
    Mihai-ROMANIA-breloc in borseta
    o seara placuta si iti multumim foarte mult

  35. babi said,

    Februarie 5, 2013 la 22:08

    Activati cu nr.57-58 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=4452&p=37695#p37695
    🙂

  36. marinela p said,

    Februarie 5, 2013 la 23:04

    multumesc mult
    babi asa am sa fac

  37. marinela petrut said,

    Februarie 6, 2013 la 08:42

    marinela–romania–rog activare pi yao breloc in poseta

  38. Monica said,

    Februarie 7, 2013 la 10:25

    Bun (re)gasit draga Babi,
    doresc activare Pi Yao, astfel:
    Simona si Dan – Romania- Pi Yao in Sud-Vestul bucatariei, cu fata spre
    Nord-Est;
    Simona si Dan- Romania- Pi Yao pe bordul masinii cu fata spre inainte.
    Multumiri si numai urari de bine!

  39. gabryel67 said,

    Februarie 7, 2013 la 12:12

    Sarutmana Babi ! Rog frumos activare Pi Yao astfel :

    Gabi – Romania – Pi Yao in Sud-Vestul magazinului cu fata spre Nord-Est pe un plic cu 3 monede norocoase.

    Multumesc mult !

  40. Monica said,

    Februarie 7, 2013 la 17:15

    Draga babi,
    indraznesc sa te deranjez pentru o corectie la nr. 72, – in fraza tradusa lipseste „Pi Yao” in SV bucatariei cu fata spre NE.
    Multumesc frumos!!!

  41. babi said,

    Februarie 8, 2013 la 11:07

    Indraznesc sa subliniez ca ne aflam pe lista de activari al Pi Yao! Cuvantul lipseste si la 74,75,76,77,78,79 etc. Crezi ca nu e clar despre ce vorbim acolo? Master a inteles…

    • Monica said,

      Februarie 8, 2013 la 11:47

      Scuze, simt ca te-am suparat, m-am comportat si eu la fel cu cei care n-au prea multe cunostinte in domeniu dar doresc sa invat!

  42. babi said,

    Februarie 8, 2013 la 12:00

    Nu m-ai suparat deloc! M-am exprimat prea concis pentru ca am foarte mult de lucru…nu e bine sa-ti faci prea multe griji. Vine anul nou si avem nevoie de energii pozitive…

  43. Carmena said,

    Februarie 8, 2013 la 18:44

    Buna seara Babi . As dori si eu activare pt pi Yao
    Stefan Carmena- Romania – PI Yao in sud vestul bucatariei cu fata la nor est . Multumesc mult sa auzim de bine .

  44. Dumitru luminita said,

    Februarie 9, 2013 la 01:47

    As dori si eu activare pentru PI YAO
    Dumitru Luminița -România-south-west of the kitchen facing north-est
    Dumitru Luminița -România-in my car facing of the road
    Dumitru Luminița -România-on my cell telephone
    Dumitru Saviana Ioana-România-in my car facing of the road
    Sa ai noroc in noul an si : GONG XI FA CAI

  45. babi said,

    Februarie 9, 2013 la 10:20

    Nr.89-92 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=4452
    🙂

  46. sindura35 said,

    Februarie 9, 2013 la 16:30

    babi ,,vreau sa intreb ceva …eu toate remediile le-am cam facut in biroulu magazinului ,,,dar am citit acum artikolul ,,,pi yao,,,si am vazut ca cea mai buna lokatie este in bucatarie ,,,,la magazin nu am kum sa-l pun in bucatarie ,,deoarece este baia sus ,,,
    Pot sa-l pun acasa ???,,dar si aiki este o intrebare ,,,ca sa-l pun acasa in bucatarie asa cum am gasit eu S-W cu busola mea ,,va trebui sa-l pun pe frigider ….se poate ????????frigiderul este insa bagat in casca de lemn inalta care deasupra are si un dulapior cu 2 usi ,,,incurca daca este pus pe acolo ,,,distanta dintre iele sant de 20cm….
    asta doar daca se poate ,,deoarece celelalte remedii vor fi facute la magazin ,,,acasa vreau decat acest remediu si un wu lu cand va fi sa fie …ce spui ????

  47. babi said,

    Februarie 9, 2013 la 16:35

    E foarte bine acasa! Direct pe frigider nu se poate, pe dulapior n-ai loc? Daca ai, sunt 20 cm pana la tavan? Daca nu pune-l in SV altei incaperi…te rog nu te grabi…perioada favorabila mai dureaza 2 saptamani, apoi gaseste master zile favorabile pentru noi! Numai fara agitatie…🙄

  48. sindura35 said,

    Februarie 9, 2013 la 16:41

    distanta dintre frigider si tavanul de la casca sant de 20cm ,,,,,,niki vorba de pus pe acel dulapior care vine deasupra la frigider ,,,deaorece are o bagheta care iar lua fata lui pi yao si nu sar vede ar fi si aproape de tavanul casei ,,nar fi poate asta o problema dar acea margine din lemn iar lua fata ,,,nu ma grabesc ,,las asa ca vedem noi dupa ajun cum le facem

  49. babi said,

    Februarie 9, 2013 la 16:47

    Bun, imi place cand esti ascultatoare😉

  50. divxxonline said,

    Februarie 9, 2013 la 17:21

    Mihai-Romania -rog activare Pi Yao in Sud Vestul biroului cu fata spre Nord-Est

  51. gabriela said,

    Februarie 12, 2013 la 08:46

    buna ziua as dori activare Pi Yao
    gabriela-RomaniaI-Pi Yao SV hol cu fata spre NV

    Multumesc foarte mult o zi buna

  52. sindura35 said,

    Februarie 12, 2013 la 22:38

    buna seara babi ,,,in seara asta mam gandit mai bine unde sa pun pi yao ,dar am nevoie si de sfatul tau ….
    La magazin am si bucataria care este jos inpreuna cu magazinul ,,,la bucatarie am un raft pe care as putea sa pun acest remediu ,,,,,,,,,,,,,dar din cate am citit nu trebuie pus sub o grinda ,,,,,insa nu vine grinda ci este acel etaj cu wc ,dus si birou de care ti-am mai vorbit ,dar tavanul care este in bucatarie este din placaj ,si raftul vine chiar sub holul etajului ,,,,,,,,tu ce sfat ami dai ,,,,,????este bine de pus akolo sau nu ???

  53. babi said,

    Februarie 13, 2013 la 10:33

    Daca nu e grinda si nici WC, poti sa-l pui acolo🙂

  54. sindura35 said,

    Februarie 13, 2013 la 11:21

    Buna babi ….este acel hol care da in wc,dus,birou,,,,,,,ma gandeam ca bucataria avand tavanul din placaj sa nu fie bine ,,,o sa-l pun diseara cand merg la munca …de trinity ce zici cum ti se par ???

  55. sindura35 said,

    Februarie 13, 2013 la 23:56

    buna seara babi …..in sfarsit am gasit si eu o lokatie ptr pi yao ….lam asezat in bukataria magazinului ,si tot in seara asta am asezat si trinity ,,,anul acesta am facut o mika sckimbare ,,,,am pus trinity in birou si pi yao cu apa prosperitati jos in magazin …… in seara asta o sa cer activare ptr pi yao si peste cateva zile ptr trinity ,,,,,,,
    Nikoleta–cyprus–Pi yao pus pe plik rosu ku monezi norokoase in SV bucatariei cu fata spre NE…..
    multumesc mult si scuze ,,deoarece ai o perioada cam nelinistita si te sacai si eu …….PSactivarea o poty face cand gasesty timp

  56. babi said,

    Februarie 14, 2013 la 09:30

    Activat nr.116 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=4452&p=37695#p37695

  57. Lincs Daniela said,

    Februarie 14, 2013 la 20:26

    Draga Babi,
    Te rog activare pentru:
    Daniela-Romania- PI YAO in S-V bucatariei cu fata spre N-E cu plic rosu sub el.
    Cu drag Daniela L.

  58. edit said,

    Februarie 15, 2013 la 22:59

    Buna seara Babi, te rog activare pentru:
    Edit si familia-PI YAO in SV bucatariei cu fata spre NE pe plicul cu monede norocoase

  59. iasomie 88 said,

    Februarie 17, 2013 la 15:58

    buna din nou draga baby eu am un breloc cu PY YAO rog activare in geanta cu plic rosu si 3 monezi lam si pe yao in plic cu monezile IASOMIE 88 ROMANIA MULTUMESC

  60. babi said,

    Februarie 20, 2013 la 10:00

    Nr.132 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=4452&p=37695#p37695

    Numele meu este BABI! multumesc🙂

  61. Oghy said,

    Februarie 20, 2013 la 11:13

    Buna ziua, te rog activare Pi Yao:
    Oghy – Romania – SV bucatarie cu fata spre NV pe plic rosu cu 3 banuti norocosi.
    Multumesc frumos.

  62. babi said,

    Februarie 20, 2013 la 11:53

    Nr. 134 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=4452&p=37695#p37695

    Cu fata spre NE sper intr-o greseala de tipar aivi…daca nu schimba si cere activare din nou.

    • Oghy said,

      Februarie 20, 2013 la 12:12

      Era chiar NV. L-am schimbat spre NE. Te rog mult reactivare. Multumesc.

  63. babi said,

    Februarie 20, 2013 la 12:27

    S-a facut sub acelasi numar!🙂

  64. LIA said,

    Februarie 20, 2013 la 16:52

    Ciao Babi si Bine te-am regasit. Cer activare ptr Pi Yao:

    Iulia – Italia – Pi Yao in SV bucatariei cu fata spre NE.
    Pi Yao pe bordul masinii cu fata spre mers.
    Pi Yao Amuleta in poseta de la servviuciu
    Pi Yao Amuleta in portofel
    Crazy Love – Italia – Pi Yao in SV localului cu fata spre NE
    Nelya si Nello – Italia – Pi Yao in SV cu fata spre NE. MULTUMESC!

  65. LIA said,

    Februarie 20, 2013 la 16:53

    Nelya si Nello – Italia – pi yao in SV BUCATARIEI cu fata spre NE

  66. elena said,

    Februarie 23, 2013 la 20:53

    Buna Babi,

    Te rog si eu activare pentru Pi Yao.

    Elena si Constantin – Romania – Pi Yao pe un plic rosu cu monede in SV-ul bucatariei cu fata spre NE.

    Multumesc mult,
    Elena

  67. iasomie 88 said,

    Martie 8, 2013 la 10:44

    am o intrebare eu am living pe EST dormitorul se afla sud vest daca il pun in living tre sal pun pe coltul de prte sud vestic cu toate ca tot peretele vine pe sud in bucatarie nu am cum ca e pe nord est si nu am colt tu mai spuneai in remedi ca nu trebuie sa stam cu fata la SUD e o greseala de fapt cele 3 ucideri sint pe EST nu tre sa stam cu fata la est ,,,,,,,sper ca am citit corect mai spuneai ca nu trebuie sa avem metal pe est eu am frigiderul din inox pe balconul de est si in living masa de inox cu sticla la fel si scaunele de inox cu tapiterie culuarea untului de fapt majoritatea mobilei din casa e pe inox si sticla te rog sa ma ajuti sami spui ca sa fac cu ele sau ce pot sa asez sa le ct aontracarez nu am unde sa le muT EU AM PUS O MASA PE COLTUL PERETELU Iin living asa z is colt sud vestic am asezat py yao pe masa si sub masa pe alt raft am un glob de inox veoza ,spunemi daca pot sa pun linga py yao o planta si o geoda de ametist cu respect IASOMIE 88 CAND POT CERE ACTIVARE PY YAO

  68. sindura35 said,

    Martie 9, 2013 la 22:51

    buna seara babi ,,,,,am revenit si eu ptr a cere activare pi yao ,…ce mai faci ,,sper sa fi tare si sa treci ku bine peste furtunile care ne ati trec prin viata ,,,,,,santem meniti sa trecem si prin iele ,,ca mai tarziu sa constientizam cat de puternici santem si kum am trecut si prin iele ,,,
    ..ati doresc multa putere,,si furtuni lungi si nesfarsite de fericire ,,,,,,,pup
    amalia–cyprus–pi yao in SV bucatariei cu fata spre NE…

  69. babi said,

    Martie 10, 2013 la 10:39

    Nr.158 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=4452&p=37695#p37695

    Multumesc, Nikoleta!🙂

  70. Alex said,

    Martie 16, 2013 la 18:00

    Buna seara Babi. Te rog activare: Alexandru si Alisa-Romania-Pi Yao in SV bucatariei cu fata spre NE pe plic rosu cu 3 monede
    Alexandru-Romania-Amuleta pi yao in buzunar
    Multumim mult

  71. LIA said,

    Martie 22, 2013 la 15:38

    Ciao Babi. te rog frumos sa reactivezi :
    Pi Yao – pe bordul masinii cu fata spre mers.
    Pi Yao – in SV bucatarie/living cu fata spre NE pe plic rosu cu 3 monede.
    Multumesc.

  72. babi said,

    Martie 22, 2013 la 20:11

    Activat nr.166 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=4452&p=37695#p37695

    Avere una bella fine settimana!🙂

    • miofun said,

      Aprilie 7, 2013 la 10:28

      Buna Baby ! Rog si eu activare pi yao astfel:
      Mioara – Romania – Pi Yao pe plic rosu cu 3 monede in sud vestul camerei de zi cu fata spre nord est.
      Multumesc , o zi frumoasa.

  73. babi said,

    Aprilie 7, 2013 la 13:00

    Nr.169 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=4452&p=37695#p37695

    Numele meu este BABI. Sper ca nu ma vei considera suparacioasa daca te rog sa-l scrii asa!😀

    • miofun said,

      Aprilie 9, 2013 la 09:06

      Imi cer scuze pt neatentia mea si bineinteles ca nu te consider suparacioasa. Multumesc si o zi frumoasa iti doresc.

  74. elena t said,

    Aprilie 8, 2013 la 13:21

    buna babi
    Daca cineva la atins pe PI YAO pot sa cer reactivarea lui?
    iti multumesc.

  75. babi said,

    Aprilie 8, 2013 la 16:09

    Da, dar mai intai il speli si il stergi bine…ai grija sa nu se mai intample!🙂

  76. elena t said,

    Aprilie 13, 2013 la 09:32

    buna babi
    te rog sa imi activezi si mie pe PI YAO
    ELENA SI FAMILIA-ROMANIA-PI YAO IN SV bucatariei cu fata la NE pe plic rosu cu trei monede linga planta de jad
    ELENA-ROMANIA-PI YAO BRELOC LA CHEI
    ITI MULTUMESC SI ITI DORESC O ZI MINUNATA.

  77. babi said,

    Aprilie 13, 2013 la 18:43

    Nr.178-179 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=4452&p=37695#p37695

    Te rog, Elena sa muti planta de jad in SE casei sai al unei incaperi dar nu in dormitor.🙂

  78. elena said,

    Aprilie 22, 2013 la 14:44

    Buna babi! orice figurina pi yao este binefacatoare, adica ma refer la materialul din care este facuta ?! Si de asemenea vreau sa stiu daca mai conteaza si cum arata (sculptata etc) Multumesc

    • babi said,

      Aprilie 22, 2013 la 20:33

      Sa fie sigur Pi Yao este cel mai important!🙂

  79. elena said,

    Aprilie 23, 2013 la 09:11

    Buna Babi! Revin cu inca o intrebare, de data aceasta la pietrele Dzi. M-am uitat pe site dar nu am gasit nici un articol, asadar unde putem vorbi despre ele? Ma intereseaza din ce anume pietre neaparat trebuie sa fie confectionate si carei zodii i se atribuie fiecare? Multumesc si sper sa nu te plictisesc cu solicitarile mele!

  80. babi said,

    Aprilie 24, 2013 la 19:23

    Pietre Dzi „adevarate” si originale nu vei gasi in pravaliile noastre, sau daca totusi pretul de cateva sute, mai multe, de RON iti va semnala autenticitatea. Ceea ce vezi in pravalii sunt dintr-un soi de rasina. Master nu recomanda folosirea imitatiilor…🙄 Scuza-ma pentru intarziere!

  81. radika said,

    Aprilie 29, 2013 la 13:43

    Buna Babi!
    Te rog sa-mi activezi si mie o amuleta cu pi yao si pepita in saculet rosu. Multumesc !

  82. babi said,

    Aprilie 30, 2013 la 11:07

    Trebuie sa-mi spui unde l-ai pus, altfel nu pot activa!🙂

  83. radika said,

    Aprilie 30, 2013 la 16:17

    Babi, l-am cumparat de pe net si mi l-au pus frumos intr-un saculet rosu, iar eu asa l-am lasat in acel saculet si l-am pus in geanta ca m-am gandit….atunci cand schimb gentile sa iau si saculetul cu pi yao,acum nu stiu daca e bine, trebuie sa-l pun undeva si sa nu mai umblu la el sau cum? Spune-mi cum sa fac si voi urma instructiunile tale. O zi buna!

  84. babi said,

    Aprilie 30, 2013 la 18:40

    E bine in saculet, doar ca trebuie sa stiu unde vei pune saculetul. Am aflat si activez pentru poseta, nr.183 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=4452&p=37695#p37695

  85. Alex said,

    Mai 15, 2013 la 21:36

    Buna seara! Te rog reactivare Alexandru-Romania-Pi Yao in SV bucatariei cu fata spre NE pe plic rosu cu monede. Multumesc!

  86. Alex said,

    Mai 27, 2013 la 20:47

    Buna seara, Babi! Te rog activare Alexandru-Romania-amuleta Pi Yao in buzunar. Multumesc!

  87. Aurora said,

    Iulie 4, 2013 la 08:02

    Buna Babi as dori activarea pi yao astfel. Aurora -România amuleta pi yao in portofel. Adrian -România amuleta pi yao in portofel

  88. Aurora said,

    Iulie 4, 2013 la 08:03

    Multumesc mult pt tot

  89. Alex said,

    Septembrie 26, 2013 la 18:50

    Te rog activare Alexandru-Romania-Pi Yao pe plic rosu cu monede in SV bucatariei cu fata spre NE. Multumesc!

  90. Rica said,

    Februarie 12, 2014 la 08:58

    Babi,cu riscul de a te supara pe mine te rog sa activezi Pi Yao in camera de zi cu fata spre NE .Abia acum am recitit articolul si am vazut ca trebuie spalat si apoi sa cer activare.Eu l-am primit prin posta ieri si m-am grabit sa te solicit.
    Te rog sa nu te superi pe mine!O zi buna!

    • babi said,

      Februarie 12, 2014 la 21:56

      Reactivat cu acelasi nr.

  91. LINCS said,

    Martie 10, 2014 la 18:26

    BUNA BABI!

    ABIA ACUM REUSESC SA ACTIVEZ PI YAO,IN S-V HOLULUI! ALTA SOLUTIE NU AM!SAU E BINE IN SUFRAGERIE DUPA PAT?

    CU DRAG DANIELA L

    • babi said,

      Martie 10, 2014 la 21:15

      In sufragerie dupa pat, in niciun caz. Pune-l in hol si scrie-mi cand e la loc. :)


Lasă un răspuns

