Sugestie pentru bolul prosperitatii!

Buna seara tuturor!🙂

Pentru cei care, ca si mine, nu gasesc in magazine un bol al prosperitatii original, m-am gandit sa va arat ce-am facut eu adineaori…poate va stimulez imaginatia! Nu ma criticati, atat m-am priceput😀 Iata:

IMG_1616.JPG resized.JPG 3

IMG_1618.JPG resized.JPG 3

IMG_1619.JPG resized.JPG 3

Eu sunt nascuta in anul Boului si am lipit unul pe capac ca sa ascund eticheta care n-a iesit la spalat!🙂 Si acum iata doua originale:

192253122_dsc08858

img-thing

Eh, nu suspinati! Intr-o zi vom gasi si noi astfel de boluri…

Si in incheiere,  gasiti simboluri de prosperitate pe Google Images, care printate, taiate si lipite va vor aduce noroc si va vor bucura privirea!

Cu tot dragul, babi🙂

23 comentarii

  1. Furdui Aurica said,

    Ianuarie 20, 2013 la 09:21

    Buna dimineata,Babi,eu am gasit un vas de sticla ,cu capac de sticla,daca nu lipesc nimic pe el este ceva?Iti doresc o zi buna!Cam asa arata,vezi atas.

    • babi said,

      Ianuarie 20, 2013 la 10:04

      Nu este obligatoriu sa lipesti ceva pe el, eu m-am jucat un pic…🙂

  2. maria said,

    Ianuarie 20, 2013 la 09:33

    Buna dimineata BABI,

    Astfel de boluri se gasesc pe internet si la noi in tara, eu am vazut tot uitindu ma la toate siturile de la noi. Nu sint exagerate la pret , se numesc vasele abundentei, sper sa fie bune ,dar dupa cum le ai prezentat asa arata. Sint si de ceramica.
    Am dat cautare asa; feng shui – vasul abundentei si acolo am gasit.
    Sint foarte frumoase , merita sa comandam. Daca vrei sa vezi e interesant.

    Cind putem cere CSM ul?

    MARIA

  3. babi said,

    Ianuarie 20, 2013 la 10:02

    Multumesc pentru informatii, Maria! CSM TREBUIE cerut cat mai repede!😉

  4. maria said,

    Ianuarie 20, 2013 la 10:14

    BABI draga, ajunge un CSM daca am cerut si Ceremonia de eliberare a pasarilor, adica cel din centrul casei?

    MARIA

  5. babi said,

    Ianuarie 20, 2013 la 10:22

    Ajunge sigur! Important este cel din centru. Te rog, Maria, scrie intrebarile legate de CSM la articolul respectiv…ca sa le vada si alti interesati! Multumesc!🙂

  6. maria said,

    Ianuarie 20, 2013 la 11:12

    Bine BABI , graba bat o vina.

    MARIA
    PUPICI

  7. Ianuarie 21, 2013 la 15:41

    Cum se face un bol al prosperitatii ?

    Multumesc anticipat!

  8. babi said,

    Ianuarie 21, 2013 la 16:20

    Cum se vede mai sus sau se cumpara dintr-un magazin feng shui. Au nevoie de acest bol doar cei care s-au inscris la Ceremonia de Eliberare a Pasarilor!🙂

  9. Codruta said,

    Ianuarie 22, 2013 la 14:26

    Buna ziua!
    Dupa cateva zile de cautari zadarnice pe la magazinele de suveniruri,ma vad nevoita sa cer ajutor.Ati gasit pe vreun site un vas al abundentei care sa se potriveasca cerintelor?Ce am vazut eu,era din rasina si destul de mic.
    Babi,pe borcanelul confectionat de tine ai lipit stickere incolore cu simboluri chinezesti sau ce? Si daca da,de unde le-ai gasit?
    Orice ajutor e binevenit.
    Multumesc anticipat!

  10. babi said,

    Ianuarie 22, 2013 la 15:25

    Gasesti pe Google Images ” simboluri chinezesti norocoase” pe care le printezi/decupezi/lipesti cu scotch sau poti comanda bol original de aici:

    http://www.fengshui-market.ro/produse/ro/vasul-prosperitatii-34/

    Eu nu m-am hotarat inca daca sa comand sau nu…am prins drag de borcanelul meu si nici banii nu ma dau afara din casa momentan😉

    Succes!

  11. Codruta said,

    Ianuarie 22, 2013 la 21:06

    Multumesc mult,Babi!

  12. Codruta said,

    Ianuarie 24, 2013 la 08:35

    Babi,revin cu o alta idee:o imitatie de plastic albastru a unui ou Faberge fara nici un simbol pe el,bineinteles,ar putea merge? Se desface in doua si pot pune in el biletele.
    Multumesc.

  13. babi said,

    Ianuarie 24, 2013 la 08:58

    La multi ani cu sanatata, prosperitate si implinirea tuturor dorintelor!🙂 Nu se poate plastic, imi pare rau!😦

  14. Codruta said,

    Ianuarie 24, 2013 la 19:34

    Multumesc pentru urari,Babi,la fel iti doresc si tie si tuturor celor de aici!
    „Faberge-ul”meu e din sticla,e de pe la inceputul lui 1900 cand cred ca nici nu aparuse plasticul.Asa merge? Si mie imi pare rau ca te bat la cap,dar vreau sa fac treaba corect…:)

  15. babi said,

    Ianuarie 24, 2013 la 22:44

    Nicicum nu merge Faberge, nu putem amesteca simbolurile/culturile…imi pare rau!😦

  16. Codruta said,

    Ianuarie 25, 2013 la 10:47

    Pacat…dar casetuta aceasta merge? :-S

    • babi said,

      Ianuarie 25, 2013 la 13:47

      Da, este foarte frumoasa!🙂

  17. Codruta said,

    Ianuarie 29, 2013 la 19:33

    Buna seara,Babi!
    Am emotii,pentru ca am vazut ca acea casetuta este din praf de coral si nu din ceramica sau sticla…e buna asa totusi?E deja pe drum…

    • babi said,

      Ianuarie 29, 2013 la 21:04

      Este un material natural, nu plastic. Nici Master nu se poate cuprinde absolut toate posibilitatile…relax!🙂

  18. Codruta said,

    Ianuarie 29, 2013 la 19:52

    Recitind cu atentie,am vazut ca va trebui sa pun in casetuta apa cu lamaie pe care sa o beau,si abia apoi sa pun in ea biletelele,nu?Oare nu se va „topi”caseta?! E totusi dintr-un praf…

  19. babi said,

    Ianuarie 29, 2013 la 21:05

    Nuuuuuuuuuuuuu! Apa o pui pe masa imbuteliata in flacoane…lamaia este optionala, anul acesta nici n-a mai amintit de ea…nu prea are rost.


Lasă un răspuns

