DEBARASAM?! AM DEBARASAT DEJA?!

Buna seara, Doamnelor si Domnilor! :)

Veti avea putin de lucru! Un pas foarte important in amenajarea Feng Shui a locuintelor este eliminarea tuturor lucrurilor pe care nu le -am folosit in ultimul an sau mai mult: haine, incaltaminte, obiecte de tot felul!

Parerea lui Master este ca, oricat am fi de ordonati, ceva in plus exista mereu si ca este necesar sa eliminam acest surplus pentru a permite energiilor noi aduse de anul care vine sa curga lin si sa ne aduca beneficiile asteptate. Casa trebuie sa straluceasca de curatenie caci numai astfel vom elimina orice urma de energie care stagneaza in cele mai neasteptate locuri.

Va doresc deci  spor la treaba! Va reamintesc, de asemenea, sa va procurati monedele necesare pentru remediile noi, sa spalati, sa stergeti bine obiectele FS pe care le aveti in casa pentru a putea fi asezate in noua locatie la momentul potrivit.

Cu tot dragul, babi :)

276519_477642205601557_556381303_n

2 comentarii

  1. ralu said,

    Ianuarie 12, 2013 la 14:08

    buna ziua,
    am si eu nevoie de putin ajutor… poate ma poti lamuri…
    acum 2 ani am renovat casa si am zugravit peretii de N si V din camera mea intr-un portocaliu pal, iar ceilalti doi i-am lasat albi.
    ulterior pe o parte a celui de E (cea de N-E) am lipit o ramura de cires, ptr ca mi se parea f gol(langa ramura vine fereastra).
    de foarte mult timp imi doream sa am in casa un tablou cu zgarie-nori sau ceva dintr-un oras mare.
    de vreo luna mi se parea foarte gol peretele de nord…si am gasit la un magazin un astfel de tablou… care arata minunat. .. este o poza cu zgarie-norii din Manhattan, vazuti de pe partea cealalta a podului Brooklyn si este facuta noaptea. tabloul este minunat.
    dar nu stiu daca ar trebui sa il las pe peretele respectiv… nu stiu daca e locul lui acolo… pe de alta parte nu stiu ce as putea sa pun ca sa se potriveasca…
    asta ca sa nu mai zic ca principala mea preocupare nu este cariera (desi ar fi bine-venita o imbunatatire) ci viata sentimentala.

  2. babi said,

    Ianuarie 12, 2013 la 18:40

    Poti pune orice iti place si te face sa te simti bine. Daca totusi vei vrea sa-ti activezi norocul prin feng shui, va trebui sa pastrezi loc pentru Muntele de cariera, adica o distanta de 25 cm de orice alt obiect. La o adica, nu vad de ce nu s-ar potrivi imaginea unui munte cu cea din Manhattan…totul depinde de amenajarea camerea tale si de gustul tau!🙂


Lasă un răspuns

