Cum sa cresti la maximum sansele tale de prosperitate si noroc in anul Chinezesc 2013~ Master atan’s Bird release Ceremonies 2013

Chinese-New-Year-2013-Cute-Snake

Buna seara, tuturor si cele mai bune urari in anul Gregorian care tocmai a inceput!

Timpul a trecut una-doua si iata-ne tot impreuna incepand sa pregatim anul Sarpelui Negru, 2013! J

Pentru familiile chinezesti, dar si pentru adeptii Feng Shui urmeaza o perioada de intensa activitate pentru a putea primi din plin, in casele noastre, energiile auspicioase cu care vine  anul nou lunar Duminica, 10 Februarie.

 Pentru a ma asigura ca familia mea va beneficia de bunastare, sanatate,  noroc si prosperitate in noul an, am solicitat deja Maestrului atan cele trei Ceremonii de Eliberare a Pasarilor pe care le face la inceputul  fiecarui an nou. Reproduc, in traducere, articolul publicat ieri pe forum:

“ Bine ati venit la Ceremonia de Eliberare a Pasarilor pentru 2013!

Exista patru tipuri de Ceremonii pentru 2013, care in anii trecuti, au adus multe beneficii celor care au participat:

–  pentru starea de bine a intreagii familii in anul 2013.

– pentru a atrage Gui Ren.

– pentru noroc in casa SAU afacere.

1. CEREMONIA de ELIBERARE a PASARILOR cu Rugaciunea catre Zeul Prosperitatii in familie are ca scop:

depositphotos_12454643-2013-Chinese-Money-God-With-Snake-And-Scroll-Wishing-Prosperity

a.  Sa ne elibereze de Xiao Ren ( oameni care pot sa ne faca rau, sa ne aduca necazuri si obstacole in cale)

b.  Sa atraga Gui Ren ( oameni care ne pot fi de ajutor, ne pot scoate din situatii dificile)

Aceasta Ceremonie include:

–  un an de rugaciuni efectuate de Master atan pentru intreaga familie.

–  o Ceremonie Sacra a Focului prin care Master atan invita Zeul Prosperitatii in casele noastre.

–  alcatuirea  si activarea apei prospritatii si a remediului pentru bunastare creat de Master. (optional)

Ceremoniile de Eliberare a Pasarilor se vor efectua in cele doua saptamani de sarbatoare a Anului Nou 2013, din 10 Februarie pana in 23 Februarie.

Aceia dintre voi care doresc sa faca donatii pentru Ceremonia Zeului Prosperitatii, sunt invitati sa o faca. Aceasta pentru a atrage si mai mult norocul de bani, pentru voi si intreaga familie.

2. CEREMONIA de ELIBERARE a PASARILOR pentru GUI REN reprezinta:

–  un ritual important prin care se aduce multumire celor care ne-au ajutat, cu sa fara stirea noastra, sa depasim obstacolele care au aparut in viata noastra si a familiei. Prin aceasta Ceremonie de multumire speram ca acesti oameni vor continua sa ne ajute si in 2013 ca sa avem o viata linistita si sa atragem lucrurile bune de care avem nevoie.

3-4.CEREMONIA de ELIBERARE a PASARILOS  pentru casa SAU afacere :

– este o tehnica avansata care se efectueaza de anul nou si care poate aduce multe beneficii familiei noastre si noua personal.

 –  va deschide energiile din Nord (cariera)~ Est (sanatate)~ Sud (reputatie)~Vest ( premise de viitor) ca sa atraga chi, sa deschida drumul pentru bunastare, sanatate si intelegere in familie.

–   va echilibra energiile pentru Nord~Est~Sud~Vest, cele mai importante puncte ale casei, sa o pregateasca pentru lucrurile bune pe care le dorim.

–   va asigura o protectie puternica intregii case dar si  afacerii pe care o conduceti.

      Aceast ceremonie include, de asemenea, invitarea Zeului Prosperitatii care, va binecuvanta sectorul Sud-Est a caselor noastre. In acelasi timp se vor deschide si cele 4 puncte cardinale principale deci casa va primi energii favorabile din 5 directii, tot atatea cai pe unde atragem lucrurile dorite in casa noastra. Va elimina spiritele rele care eventual planeaza pe casa/ afacerea noastra. “

Master atan – 01.01.2013

Puteti solicita una, doua sau toate trei Ceremoniile, dupa cum va convine. 

In aceaste Ceremonii se include, pe gratis, Ceremonia sacra de invitare a Zeului Prosperitatii, instructiunile de alcatuire a remediului de prosperitate si a apei prosperitatii si o tehnica noua de Implinire a Dorintelor!! Instructiunile pentru aceasta noua tehnica le vom primi ulterior!

Fiecare Ceremonie de Eliberare a Pasarilor costa 38$ pe familie, plus 4-5 $ daca faceti plata prin contul meu, suma reprezentand comisionul pe care il percepe banca. Daca solicitati toate cele trei ceremoniile costul se reduce la 108$.Va rog anuntati-ma aici daca doriti efectuarea Ceremoniei si va voi trimite, via email numarul de cont.

Pentru mai multa claritate, iata inca odata lista cu Ceremoniile si costul acestora:

1.    CEP pentru familie = 38$

2.  CEP pentru GUI REN = 38$

3.  CEP pentru casa = 38$

Daca veti comanda primele 3 Ceremonii, costul se reduce la 108$!

4. CEP pentru noroc in afaceri = 38$

 

Va doresc success! Cu tot dragul, babi :)


 

276519_477642205601557_556381303_n


66 comentarii

  1. rica said,

    Ianuarie 3, 2013 la 10:00

    La multi ani,Babi!Pana la ce data putem trimite banii?

  2. babi said,

    Ianuarie 3, 2013 la 10:06

    Cel tarziu pana in data de 1 Februarie!🙂 Ceremoniile se vor efectua in timpul Festivalylyi Primaverii, primele doua saptamani de sarbatoare a Anului Nou intre 10 si 24 Februarie. Pana atunci, Master trebuie sa cumpere materialele necesare pentru fiecare dintre noi: pasari, papirus s.a.

  3. Gabryel67 said,

    Ianuarie 3, 2013 la 16:01

    Sarutmana Babi ! As dori sa platesc pt una din ceremonii, nu m-am hotarat inca pt care, trimite-mi te rog nr tau de cont, eventual un sfat pt care din ele sa optez ! Multumesc !!!

    • babi said,

      Ianuarie 6, 2013 la 18:49

      Nu prea pot sa te sfatuiesc, Gaby, tu iti cunosti nevoile… poate ceremonia pentru succes in casa si afacere! Pentru oricare optezi ai gratuit instructiunile de alcatuire a apei si obiectelor de prosperitate, activarea lor si noua tehnica de implinire a dorintelor pe un an de zile, precum si activarea acestora. Te rog sa ma anunti daca te-ai hotarat. Va trebui sa depui in contul meu contravaloarea in lei a 43$ la cursul BNR al zilei.🙂

      • Gabryel67 said,

        Ianuarie 6, 2013 la 20:43

        Draga Babi, m-am hotarat, o sa doresc ceremonia pentru succes in casa si afacere ! Trimite-mi te rog nr de cont pt ca in urmatoarele zile sa depun banii !!! Multumesc frumos…sarutmana !!!

      • babi said,

        Ianuarie 6, 2013 la 21:07

        Am trimis!🙂

  4. LIA said,

    Ianuarie 4, 2013 la 13:36

    Un an nou fericit silinistit i-ti doresc Babi!
    Doresc si eu toate cele 3 ceremonii.si una din ele ptr. local dar nu stiu care? ce sfat mi-ai da?

  5. babi said,

    Ianuarie 6, 2013 la 18:52

    Multumesc, Lia, iti doresc si eu numai bine si succes in feng shui…esti o eleva foarte silitoare si increderea ta ma onoreaza! Pentru local te sfatuiesc sa ceri ceremonia pentru noroc in casa si afacere.🙂

  6. LIA said,

    Ianuarie 6, 2013 la 19:50

    Draga babi. Increderea este ptr. ca am vazut Rezultate Pozitive in decursul acestui an. Multumesc tie si lui Master!

  7. Coduta said,

    Ianuarie 7, 2013 la 09:30

    La multi tuturor celor care citesc acest blog!! Un An Nou plin de impliniri si de realizari si,bineinteles,de multa sanatate! Babi,tot binele din lume pentru tot ceea ce faci!
    Cand ai un pic de timp,trimite-mi te rog si mie nr de cont.Multe urari de bine si de sanatate la toata familia,Babi!

  8. maria said,

    Ianuarie 8, 2013 la 12:46

    Buna ziua BABI ,

    Doresc sa te intreb daca este acelasi cont ca cel de anul trecut pentru ca vrem sa trimitem banii pentru cele 3 ceremonii de eliberare a pasarilor.

    MARIA
    PUPICI

  9. babi said,

    Ianuarie 8, 2013 la 12:49

    Este acelasi cont! Ma bucur pentru optiunea voastra! Va pup,🙂

  10. ioanaoprea said,

    Ianuarie 8, 2013 la 18:41

    Buna seara Babi ! Sunt noua pe-aici…am citit pasii si remediile feng shui care s-au facut in 2012…as dori sa intru si eu in familia arome si de aceea te rog sa-mi trimiti nr de cont pt ati trimite banii pt toate cele trei ceremonii, apoi o sa incep si eu cu pasii care o sa urmeze in 2013 ! Multumesc frumos !!!

    • babi said,

      Ianuarie 9, 2013 la 21:59

      Ti-am raspuns via email🙂

  11. rica said,

    Ianuarie 8, 2013 la 21:37

    Buna seara,Babi, te rog sa-mi trimiti si mie contul pentru a trimite bani.Te mai rog sa-mi spui si ce pasi trebuie sa urmez pentru a beneficia de aceste remedii.Multumesc si iti doresc o seara placuta!

  12. Codruta said,

    Ianuarie 10, 2013 la 15:25

    Nu-mi fac griji deloc,Babi,stiu ca suntem pe maini bune aici.:)
    Doresc si eu ceremonia pentru casa anul acesta si astept noile instructiuni de la Master Atan. Pana atunci,numai de bine!

  13. babi said,

    Ianuarie 10, 2013 la 16:03

    Multumesc, Codruta!🙂 Am primit banii!🙂

  14. crista said,

    Ianuarie 10, 2013 la 23:41

    La multi ani !!! Impliniri si numai bine in noul an ! Babi as avea o intrebare destul de dificila …. As dori si eu aceste remedii… problema e ca eu sunt in Londra , afacerea de care se ocupa parintii mei este in Romania , de asemenea as avea si eu aici nevoie de ceva ajutor pt am termina si indeplinii dorintele in acest an ce urmeaza … dar nu stiu daca se poate …. cum as putea sa discut cu tine in particular , sa iti prezint situatia si ma fac cumva sa iti trimit si banii pt remedii . Multumesc din suflet ! O seara buna !

  15. Ianuarie 11, 2013 la 22:58

    Buna seara, as dori si eu nr. de cont, pentru a trimite bani.
    As dori o singura ceremonie, pentru succes in afacere.

    Multumesc
    O seara linistita

  16. MARIA V said,

    Ianuarie 14, 2013 la 10:52

    Buna ziua Babi,
    Te rog sa-mi trimiti si mie contul pentru CEREMONIA de ELIBERARE a PASARILOR cu Rugaciunea catre Zeul Prosperitatii in familie.
    Multumesc.
    Maria V

    • babi said,

      Ianuarie 14, 2013 la 11:21

      Ti-am scris un mail!🙂

      • MARIA V said,

        Ianuarie 16, 2013 la 12:37

        Buna Babi,

        Astazi 16.01 am facut transferul pentru Ceremonia de familie.

        Cu drag,

        Maria V

      • babi said,

        Ianuarie 16, 2013 la 15:24

        Probabil vor intra doar maine, te anunt imediat.🙂

  17. marius said,

    Ianuarie 14, 2013 la 17:52

    Buna Babi,
    Trimite-mi te rog nr. de cont pentru Ceremonia de Eliberare a Pasarilor pentru noroc si succes in casa sau afacere .
    Multumesc

  18. babi said,

    Ianuarie 14, 2013 la 21:37

    Ti-am raspuns pe mail!🙂

  19. crista said,

    Ianuarie 15, 2013 la 01:15

    Buna Babi as dorii si eu nr de cont. As dori si eu aceste remedii… problema e ca eu sunt in Londra , afacerea de care se ocupa parintii mei este in Romania , de asemenea as avea si eu aici nevoie de ceva ajutor pt am termina si indeplinii dorintele in acest an ce urmeaza … dar nu stiu daca se poate …. cum as putea sa discut cu tine in particular , sa iti prezint situatia si ma fac cumva sa iti trimit si banii pt remedii . Multumesc din suflet ! O seara buna !

  20. maria said,

    Ianuarie 15, 2013 la 14:26

    Buna ziua BABI draga,

    Astazi facem plata pentru cele 4 ceremonii de eliberare a pasarilor.
    Banii sint expediati de MIRCEA, de pe cardul lui , deci expeditorul banilor este VLAD MIRCEA. Iti spun acest lucru ca sa stii de la cine vin banii pentru noi. Asteptam acum un semnal sa stim cind sa cerem activarea ceremoniilor.

    MARIA si MIRCEA
    PUPICI MULTE SI DIN SUFLET

  21. crista said,

    Ianuarie 16, 2013 la 00:43

    …. ciudat nu am primit nimic …:( nici macar un raspuns… O seara placuta

    • babi said,

      Ianuarie 16, 2013 la 10:39

      WordPress face figuri mai nou si nu intra toate notificarile, imi pare rau! Cu ce pot sa te ajut?

      ________________________________

      • crista said,

        Ianuarie 23, 2013 la 00:40

        As dorii si eu acele ceremonii numai ca as dorii sa vb cu tine in privat daca se poate…. mersik si o seara placuta

      • babi said,

        Ianuarie 23, 2013 la 11:27

        Ti-am raspuns de doua ori pe mail! Uita-te si in Spam, poate a intrat acolo!

  22. maria said,

    Ianuarie 16, 2013 la 11:14

    Buna ziua BABI draga,

    Ieri am efectuat plata pentru cele 4 CEREMONII DE ELIBERARE A PASARILOR. Banii sint expediati de MIRCEA de pe cardul lui, deci expeditorul este VLAD MIRCEA. Iti spun acest lucru ca sa stii de la cine vin banii pentru .
    Asteptam momentul de cerere a ceremoniilor.

    MARIA
    PUPICI

  23. babi said,

    Ianuarie 16, 2013 la 11:26

    Buna Maria! Au intrat banii azi, dar nu-i voi transfera decat saptamana viitoare pentru ca sunt in asteptare cu inca 7 persoane. Daca ii trimit pe bucati, Master pierde mult comision la retragere.
    Ceremoniile se fac in perioada 10-24 februarie, dupa traditie. Fiind foarte multe le face pe rand. Nu mai trebuie cerute din moment ce eu trimit banii si lista cu numele voastre. Voi publica linkul ca sa puteti vedea lista lui.

    Sa fie intr-un ceas bun pentru toata lumea. Va pup,🙂

  24. Lincs Daniela said,

    Ianuarie 20, 2013 la 16:32

    Buna Babi!

    Doresc si eu nr. contului,dar va rog prin sm telefonic ca am probleme cu ps!tel 0746607891.

    Multumesc f mult!!1

    • babi said,

      Ianuarie 20, 2013 la 19:07

      Ti-am trimis SMS!🙂

  25. Irina said,

    Ianuarie 23, 2013 la 12:20

    Buna ziua Babi,

    Va rog sa-mi transmiteti si mie datele pt a putea face transfer bancar. Doresc ceremonia nr. 3 pentru casa. Multumesc mult.

  26. babi said,

    Ianuarie 23, 2013 la 14:01

    Buna Irina! Ti-am raspuns pe mail.🙂

  27. marius said,

    Ianuarie 24, 2013 la 13:42

    Buna Babi,

    Am facut transferul pentru Ceremonia de Eliberare a Pasarilor pentru noroc si succes in casa . Eram curios sa stiu daca au ajuns banii .
    Multumesc ,
    Am o nelamurire : punctele cardinale chinezesti nu corespund cu cele standard ? in sensul in care sudul este sus , iar nordul in jos

    Marius

  28. babi said,

    Ianuarie 24, 2013 la 13:49

    Banii au intrat, nicio grija! Punctele cardinale sunt identice, doar ca ei asa fac diagramele cu Sudul sus. Tu masoara-le asa exact si tine cont doar de punctele cardinale, nu de sus sau jos…asta nu are nicio importanta

  29. rica said,

    Ianuarie 24, 2013 la 20:12

    Buna seara,Babi,nu stiu daca eu mai trebuie sa fac ceva pentru Ceremonia de Eliberare a Pasarilor,daca da te rog sa-mi spui.Te rog sa -mi spui cand trebuie sa incepem sa aranjam masa .Multumesc,o seara placuta iti doresc!

    • Gabryel67 said,

      Ianuarie 25, 2013 la 10:26

      Sarutmana Babi ! Astazi am depus banii pt toate cele trei ceremonii, initial ma gandisem la una, dar cred ca e mai bine sa le fac pe toate ! Am rugamintea sa-mi comunici in zilele urmatoare daca au intrat ! Sarutmana !!! Weekend placut ! La noi ninge ca in povesti de 24 de ore !!!

      • babi said,

        Ianuarie 25, 2013 la 15:41

        Inca nu au intrat sau nu stiu eu cum se numeste cel care a depus. Azi am primit bani de la doua doamne. Scrie-mi pe mail cine a facut transferul.

  30. babi said,

    Ianuarie 24, 2013 la 23:03

    Te rog citeste cu atentie articolul inca odata…tot ce trebuie si cand trebuie sa faci este scris acolo. Mai clar de atat nu cred ca pot…😦

  31. Ciobanu Ana-Maria said,

    Ianuarie 24, 2013 la 23:22

    Bună seara, Babi și La mulți ani pentru anul 2013. Te rog trimite-mi și mie numărul contului tău pentru ca vreau si eu ceremoniile. Îți mulțumesc și de mâine încep și eu să fac pregătirile.Crezi că marți, 29.01.2013, este prea târziu să trimit banii? Aștept un răspuns și contul pentru a face plata. Te pup! Cu drag, Ana-Maria

    • babi said,

      Ianuarie 25, 2013 la 10:21

      Nu e tarziu marti, dar nici mai tarziu pentru ca nu vor intra decat miercuri! Te rog sa-ti faci CSM cat de repede si cere cele doua rugaciuni. Iti scriu un mail. Daca nu primesti verifica si in Spam. La multi ani tie si familiei tale!🙂

  32. marius said,

    Ianuarie 25, 2013 la 09:48

    🙂

  33. Dumitru luminita said,

    Ianuarie 28, 2013 la 02:50

    Buna seara Babi si la mulți ani doresc sa fac si eu cele 4
    CEP pt familie
    cEP pt GUI REN
    cEP pt casa
    CEP pt noroc in afaceri cati roni trimit si in ce cont
    Dumitru luminita

  34. Dumitru luminita said,

    Ianuarie 29, 2013 la 02:11

    Am trimis banii.Sper ca au intrat unde trebuie.salutari

  35. babi said,

    Ianuarie 29, 2013 la 12:45

    Au intrat ieri si tot ieri ti-am raspuns pe mail. Multumesc!🙂

  36. angyal said,

    Ianuarie 30, 2013 la 20:50

    Buna seara, babi!
    As dori sa solicit si eu:
    CEP pentru familie
    CEP pentru casa
    Nu stiu unde sa transfer banii si cum sa procedez exact. Te rog frumos sa ma ajuti si sa imi explici (si sa imi spui eventual cat ar costa exact cele doua ceremonii).
    Multumesc frumos!

  37. babi said,

    Ianuarie 30, 2013 la 22:00

    Cele doua ceremonii costa 76$ plus cate 4$/ ceremonie, in total contravaloarea in lei, la cursul BNR a 84$. Eu ti-am mai trimis odata nr. de cont cu alta ocazie, asa ca ar fi bine sa te hotarasti pentru ca nu mai ai decat 2 zile.

  38. angyal said,

    Ianuarie 30, 2013 la 22:42

    Babi, imi cer scuze, dar nu imi amintesc sa imi fi trimis contul pentru ca nu am solicitat pana acum o ceremonie.
    Daca se poate sa il trimiti pe mail sau prin ce metoda se poate, raman la cele doua ceremonii.
    Multumesc frumos!

  39. angyal said,

    Ianuarie 30, 2013 la 22:44

    Se poate sa fi uitat. Ceremonie oricum nu am solicitat. O sa verific mail-urile pe care le gasesc.

  40. babi said,

    Ianuarie 30, 2013 la 22:47

    Ti-am scris un mail.

  41. angyal said,

    Ianuarie 30, 2013 la 22:50

    Multumesc frumos. Ma uit imediat.

  42. angyal said,

    Ianuarie 31, 2013 la 21:28

    Buna seara, babi!
    Am rugat-o pe mama sa depuna banii in cont pentru ca eu nu ajungeam in timp util.
    Banii au fost pusi.
    Multumesc.

  43. babi said,

    Ianuarie 31, 2013 la 21:37

    Au intrat banii. Esti pe lista pe care am publicat-o azi pentru o ultima verificare. Te rog sa te uiti si tu.

  44. elena said,

    Aprilie 17, 2013 la 08:32

    am nevoie de nr de cont pt ceremonia pasarelos pt casa si afaceri trimite te rog pe nr telefon 0722479996

  45. babi said,

    Aprilie 18, 2013 la 10:55

    Ceremonia de Eliberare a Pasarilor pentru Casa SAU Afacere se face doar inante de anul nou chinezesc. Poti sa ceri o ceremonie simpla pentru succes in afaceri sau pentru casa ( noroc, prosperitate intelegere in casa etc) Costa tot 38$ + 4$ comision. Aceasta ceremonie obisnuita nu-ti da dreptul la ceremonia lunara de implinire a dorintelor. Aceasta vine doar cu una dintre ceremoniile de anul nou.

  46. elena said,

    Mai 18, 2013 la 07:44

    ok ,se platesc separat pentru afaceri si casa ,,,eu vreu sa vand casa ,daca se plateste si pt afaceri. prosperitate te rog sami spui ,am nevoie de contul tau ..ai telefonul mai sus o zi buna

  47. Ianuarie 5, 2015 la 13:22

    buna seara babi
    sunt incepatoare si vreau sa incep cu 2 ceremonii, pentru asta te rog da-mi nr de cont unde sa trimit banii si re rog da-mi mail-ul tau,
    multumesc

    • babi said,

      Ianuarie 5, 2015 la 20:17

      Buna seara, Constanta! Ma bucur ca te-ai alaturat familiei noastre, sa fie intr-un ceas bun! In curand vom incepe amenajarea Feng Shui pentru anul caprei/oii 2015. Propun sa ai putina rabdare, sa faci cu noi toti pasii asa cum se recomanda si si Ceremoniile la momentul cel mai favorabil, adica in primele zile ale Anului Nou! Vei benefici astfel la maxim de remediile si puterea maestrului atan. Spune-mi daca esti de acord?

      • Ianuarie 7, 2015 la 09:44

        Multumesc din suflet.
        Sunt de acord cu tot ce-mi propuneti. Spuneti-mi va rog cum sa procedez si cind pot sa cer activare pentru citeva seturi cu „3 monede norocoase”si a celor 6 monede pentru C S M as mai dori si „muntele de dormitor” si deasemeni mai astept propuneri pentru ce sa mai fac.
        Sa ai o zi placuta

  48. babi said,

    Ianuarie 7, 2015 la 11:44

    Master atan cu care lucram, va incepe in curand sa ne dea sfaturile pentru reamenajarea caselor noastre pentru 2015. Asa cum spuneam, ar fi bine sa astepti pentru ca el intotdeauna calculeaza momentul cel mai favorabil pentru activarea remediilor. Acum eu pot doar sa activez pentru tine conform locatiilor din 2014. Asta iti doresti? Daca vei urmari blogul nostru, vei afla la timp ce avem de facut pentru anul urmator si care este cel mai bun moment.🙂

  49. Ianuarie 7, 2015 la 21:33

    Multumesc
    Sunt de acord tot.


Lasă un răspuns

