Master atan’s Mother Earth Light Prayer Ceremony~ Ceremonia Luminii pentru Mama Pamant

Buna seara tuturor!🙂

Va invit sa participati la ultima ceremonie a Maestrului atan pentru anul Chinezesc 2012! Iata, in traducere, articolul publicat pe forum:

„Aceasta Ceremonie va fi efectuata in 30 Septembrie 2012- este 15 August dupa Calendarul Chinezesc Lunar, zi in care Chinezii din lumea intreaga sarbatoresc “ “ Mooncake Festival”

Pamantul apartine copiilor nostri si este foarte important sa ne alaturam acestei ceremonii deoarece poate aduce multa prosperitate, sanatate si relatii bune pentru noi si familia noastra.

Este o tehnica importanta in feng shui, deoarece intareste norocul nostru pamantesc, acela pe care ni-l facem prin actiunile noastre. Am intarit norocul ceresc si pe cel al omenesc pentru toti cei care au participat la celelalte ceremonii si care au aplicat tehnicile mele. Este deosebit de eficient sa activam energia pozitiva si norocul pamantului pe care se afla casele noastre si, in acelasi timp sa activam Sud-Vestul casei pentru a atrage dragoste si noroc pentru relatii sentimentale in 2012 si 2013.
Pentru norocul ceresc s-a facut Ceremonia de Eliberare a Pasarilor de Anul Nou si cea pentru Decedati.

Pentru Norocul nostru in general folosim tehnicile si remediile cunoscute.

Pentru norocul Pamantesc se desfasoara acasta Ceremonie a Luminii pentru Mama Pamant.

Aceasta va fi ultima mea Ceremonie pentru anul 2012 si sunt fericit ca astfel pot implini Trinitatea norocului prin Feng Shui pentru cei care imi urmeaza tehnicile, ceremoniile si rugaciunile.

Speram ca aceasta Ceremonies a fie un raspuns pentru problemele cu care va confruntati acum si in viitor”

Master atan

Costul ceremoniei este de 18$ plus 3$ comisionul bancii! Modalitatea de plata este aceiasi ca si pana acum.

Imi cer scuze ca am lipsit atat de mult, dar am plecat in concediu fara…Internet! Sper ca ma intelegeti! Daca mi-a scapat cumva vreo cerere de activare, va rog sa o mai publicati odata sau anuntati-ma data cand ati facut-o. Va multumesc.🙂

 

Cu tot dragul, babi

 

 

22 comentarii

  1. maria said,

    Septembrie 24, 2012 la 10:35

    Buna ziua BABI draga,

    Ma intereseaza aceasta ceremonie pentru noi mai ales ca si OANA este la inceput cu afacerea ei si doreste din tot sufletul sa aiba succes si ea.
    Doresc sa stiu daca este aceiasi modalitate de trimitere a banilor, adica sa ii trimitem la tine si pe urma sa faci tu restul in numele nostru.

    MARIA
    PUPICI

  2. babi said,

    Septembrie 24, 2012 la 19:25

    Modalitatetea de plata este aceiasi. Ma bucur ca ai optat pentru intregirea norocului.🙂

  3. maria said,

    Septembrie 25, 2012 la 16:34

    Buna ziua BABI draga

    Zilele acestea trimit banii si te mai rog sa imi spui formula de cerere a acestei ceremonii.

    Multumesc frumos
    MARIA
    PUPICI

  4. babi said,

    Septembrie 25, 2012 la 20:03

    Ceremonia se va face in 30 septembrie, asa ca nu avem prea mult timp. Formula este aceiasi:

    Numele~Tara~ Rugaciunea…

  5. babi said,

    Septembrie 26, 2012 la 15:00

    Maria si cei interesati! Cei 21$ banca ING mi-i schimba cu 3,6, deci suma in lei va fi de 75,6 ron. Pot sa mai astept doua zile!🙂

  6. maria said,

    Septembrie 26, 2012 la 18:26

    Buna seara BABI,

    Am efectuat plata pentru ceremonie on line cu ordinul 21 de pe cardul lui MIRCEA . Miine o sa primesti banutii si dupa ce imi confirmi primirea lor o sa cer si rugaciunea.

    O seara buna iti dorim .

    MARIA
    PUPICI

  7. babi said,

    Septembrie 26, 2012 la 19:21

    Multumesc, asa facem!🙂

  8. maria said,

    Septembrie 28, 2012 la 07:04

    Buna dimineata BABI draga,

    Doresc sa te intreb daca ai primit banutii pentru ceremonie casa pot sa cer activare.

    MARIA
    PUPICI

  9. babi said,

    Septembrie 28, 2012 la 09:05

    Buna dimineata, Maria! Au intrat 100 azi dimineata, cred ca de la tine! Nu pot verifica de acasa pentru ca ING nu-mi da extras de cont decat dupa 1 oct. Te rog confirma si spune-mi pe numele cui sa cer.🙂

  10. maria said,

    Septembrie 28, 2012 la 11:27

    Vlad Mircea este titularul cardului si asa este am pus 100 lei .
    Extrasul are nr 21 din data de 26 septembrie.

    MARIA

    • babi said,

      Septembrie 28, 2012 la 13:00

      Deci cerem pe numele Mircea & family?🙂

  11. rica said,

    Septembrie 28, 2012 la 12:35

    Babi,eu voi trimite banii luni este tarziu,daca reusesc voi merge la bana astazi ,incerc.
    Costel-Romania-sanatate si armonie in familie
    Rica-Romania-sanatate ,armonie in familie si sa ne luam o masina buna
    Daca se ia in consideratie,multumesc!

  12. babi said,

    Septembrie 28, 2012 la 12:59

    Ceremonia se face in 30 Septembrie, deci luni este tarziu.

  13. rica said,

    Septembrie 28, 2012 la 13:16

    Babi,am trimis un mail si te-am rugat sa-mi spui contul si poate reusesc astazi sa platesc,este bine?

  14. babi said,

    Septembrie 28, 2012 la 13:18

    Ti-am trimis contul si oricum, daca depui azi nu mai intra decat luni! Imi pare rau…

  15. maria said,

    Septembrie 28, 2012 la 16:16

    Draga BABI , buna ziua,

    Te rog activare rugaciune astfel;

    MIRCEA si FAMILIA – ROMANIA – RUGACIUNEA LUMINII PENTRU MAMA PAMANT

    MARIA si MIRCEA
    PUPICI

  16. angyal said,

    Septembrie 28, 2012 la 20:24

    Babi, eu nu am intrat pana azi si nu am vazut postarea.
    Este prea tarziu sa particip? Sper ca nu!
    Spune-mi te rog ce si cum trebuie sa fac exact cu banii.
    Multumesc frumos!

  17. babi said,

    Septembrie 28, 2012 la 20:26

    Imi pare rau dar nu se mai poate!😦

  18. angyal said,

    Septembrie 28, 2012 la 20:37

    😦

  19. maria said,

    Septembrie 29, 2012 la 09:27

    Buna ziua BABI draga,

    Multumesc frumos pentru activare si urari.

    MARIA


Lasă un răspuns

