Master atan’s Refine Spiritual Technique – Karmic Debts Ceremony – 2012~O Ceremonie Spirituala Perfectionata – Ceremonia de Reglare a Datoriilor Karmice – 2012

Buna ziua tuturor!🙂

Master atan a publicat ieri pe forum un articol care m-a surprins, m-a induiosat pana la lacrimi, m-a umplut de recunostinta si de speranta ca oamenii pot sa fie buni neconditionat. Datoria mea de moderator este sa va tin la curent si sa va ofer posibilitatea sa va faceti viata mai buna in toate modurile posibile. De aceea voi publica articolul lui Master asa cum a fost scris. Iata articolul in original aici:

http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3656

O Ceremonie Spirituala Perfectionata –  Ceremonia de Reglare a Datoriilor Karmice – 2012

” Simt ca acesta este un moment bun, pentru multi dintre voi, pentru a efectua o Ceremonie a Datoriilor Karmice si care, după mine, va fi o sansa buna de a beneficia foarte mult de pe urma aceastei tehnici spirituale perfectionate si unice. Este nevoie să vă folosiţi de karma buna pentru a rezolva, reduce sau elimina karma rea. Când se întâmplă acest lucru, atunci lucrurile bune pot sa apara pentru voi în mod corespunzător şi corect. Ceremonia se va efectua in 5 Mai 2012

Ce este karma?

Karma este o lege naturală, nu o lege morală. Orice gând sau faptă provoacă un efect care poate fi numit karma. Astfel, ori de câte ori există o cauză, există si un efect care trebuie să se  produca. Legea karmei este o lege a cauzalitatii. Karma este ilustrata in toate culturile:

1. În ţările occidentale ~ ~ ~ Karma = „ceea ce semeni este ceea ce culegi.”

2. În India ~ ~ ~ Karma este o lege, care susţine că,  fiecare act făcut, indiferent cat de nesemnificativ ar fi, acesta va reveni în cele din urmă la faptuitorul sau cu impact egal. Binele va atrage bine; răul, rău.

3. În China ~ ~ ~ există un proverb care ilustreaza aceasta idee – „fasole ai semanat, fasole culegi – pepeni ai semanat, pepeni culegi.”

Întrebarea este – cum să obţineţi karma buna?

Iată câteva moduri în care karma voastra se poate imbunati:

1. Utilizaţi Tehnicile Feng Shui  Dhealing – veti castiga karma buna.

2. Utilizaţi Tehnicile Spirituale Dhealing  – veti câştiga karma buna.

3. Mulţi dintre cei care au donat pentru cele de mai sus sau pentru  conducerea Dhealing vor avea karma mult mai bună, şi…

4. Obţineţi karma buna prin donatii pentru Ceremonia de Reglare a Datoriilor Karmice.

5. Donaţiile colectate pentru aceasta Ceremonie vor merge direct la Rose (Rozalia- moderator Dhealing Romania). În ciuda accidentului vascular cerebral, care s-a intamplat cu cativa ani in urma şi care este încă in curs de recuperare,  ea a dovedit abnegaţie (şi continua sa o faca), pentru mulţi membri de aici si pentru cei care au apelat la ea, în speranta ca isi vor imbunatati viata, pentru fericire si bunastare. Multe dintre Rugaciunile listate de ea pentru membri şi prieteni au primit  raspuns – unele dintre ele in mod miraculos. Ca atare, cu această tehnica specială pe care o voi efectua in 5 mai, cei care doneaza pentru Ceremonia de Reglare a Datoriilor Karmice vor genera karma mai buna prin  acest act de generozitate.

Lista celor care au donat pana acum:

http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3654

Observatii: ** **

1. Vă rugăm să retineti că această tehnică va funcţiona numai pentru cei care cred in karma.

2. Se poate solicita doar nominal si nu la modul general ( cum ar fi: X si familia) de aceea va rugam sa publicati fiecare nume in parte pentru listare.

Această Ceremonie de Reglare a Datoriilor Karmice este GRATUITA!

Oricine crede in karma se poate alătura.”

Master ATAN.

Daca doriti sa fiti trecuti pe lista, am nevoie doar de nume si locatie. De exemplu:

babi~~Romania

Va astept cu drag sa va inscrieti!🙂

 

67 comentarii

  1. maria said,

    Aprilie 16, 2012 la 14:48

    Buna ziua BABI draga,

    Am citit articolul publicat de MASTER ATAN si doresc sa iti spun ca dorim si noi sa fim trecuti pe aceasta lista si vreau sa te intreb cum sa procedam cu donatia pentru tine daca se pot trimite banii in acelasi cont ca si pina acum, adica in contul in care am trimis banii pentru ceremonia de eliberare a pasarilior.
    Vreau sa iti spun ca noi nu avem dolari sau euro si daca e bine daca trimitem lei romanesti.

    MARIA
    PUPICI

    PS. Ma bucur foarte mult de initiativa lui MASTER ATAN pentru aceasta donatie deoarece si tu ai facut foarte mult bine pentru familia noastra.

  2. babi said,

    Aprilie 16, 2012 la 16:15

    Multumesc, Maria!🙂 Sunt coplesita de atat de multe gesturi de apreciere🙄

    Pentru cei din Romania, se poate folosi desigur contul in lei, unde intra de altfel si darurile din strainatate dupa ce sunt convertite. Am nevoie sa scrii tu nominal cererea de listare asa cum am spus mai sus chiar daca eu stiu cine sunt membri familiei tale.

    Te astep aici!🙂

  3. maria said,

    Aprilie 17, 2012 la 09:55

    Buna dimineata BABI draga,

    Astazi am efectuat plata on line pentru ceremonie, poti sa verifici contul ,atit am putut si noi si te mai rog frumos sa imi spui daca pot trece nominal pe fieare dintre noi pentru ceremonie. Adica eu , OANA si MIRCEA.

    O zii buna iti dorim si multa sanatate

    MARIA
    PUPICI

  4. maria said,

    Aprilie 17, 2012 la 14:02

    Buna ziua BABI ,

    Te rog frumos activare pentru ceremonia de reglare a datoriilor karmice astfel;

    MARIA – ROMANIA
    OANA – ROMANAI
    MIRCEA – ROMANIA

    Multumesc
    MARIA

  5. babi said,

    Aprilie 17, 2012 la 19:59

    Buna seara, Maria!🙂

    Multumesc frumos pentru donatie. Numele vostru se afla pe lista la nr.18 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3654&p=33595#p33595

    Pentru Ceremonie, numele se afla pe lista la nr.137-139 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3654&p=33595#p33595

    Sa fie intr-un ceas bun!🙂

  6. maria said,

    Aprilie 18, 2012 la 07:42

    Multumesc BABI,

    Sa fie numai bine.

    MARIA

  7. elena t said,

    Aprilie 18, 2012 la 16:40

    buna babi
    te rog frumos activare pentru ceremonie de reglare a datoriilor karmice

    Elena-Romania
    MIHAI -ROMANIA

    LUCICA -ROMANIA
    COSTEL- ROMANIA
    CAROLINA-ROMANIA

  8. elena t said,

    Aprilie 18, 2012 la 16:42

    ITI MLTUMESC SI ITI DORESC O ZI BUNA SI MULTA SANATATE.

  9. GABRIELA. said,

    Aprilie 18, 2012 la 20:12

    Buna seara.Mi-am cumparat 2 cactusi pentru baie.Unul deja l-am asezat in baie si celalalt este in dormitor la geam pentru a avea soare.As dori activarea acestui remediu.Gabriela -cactus pentru baie -Romania. Muntele pentru cariera nu il pot descarca ,va rog frumos sa-mi spuneti si mie cum sa procedez.

    • babi said,

      Aprilie 18, 2012 la 20:22

      Activati amandoi cu nr.39 aici:

      http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=3391&p=32300#p32300

      Vrei sa-ti trimit un munte pe mail? Asta inseamna sa-l aleg eu. De acord?🙂

      • GABRIELA. said,

        Aprilie 19, 2012 la 08:28

        Da chiar va rog.Mie mi-a placut cel cu ciresul,dar oricare este foarte bun si va multumesc.O zi frumoasa.

      • babi said,

        Aprilie 19, 2012 la 10:06

        Am trimis muntele!🙂

      • GABRIELA. said,

        Aprilie 19, 2012 la 11:53

        Multumesc,mult ,mult.

  10. GABRIELA. said,

    Aprilie 18, 2012 la 20:15

    As dori sa ma inscriu si eu pentru ceremonia de reglare a datoriilor karmice.GABRIELA-ROMANIA, CALIN-ROMANIA SI TAMARA-ROMANIA.

  11. CLAUDIA said,

    Aprilie 18, 2012 la 21:13

    Buna, Babi!
    Sper ca nu te superi ca iti scriu aproape la fiecare articol, dar asa cum mi-ai recomandat, studiul individual, iti scriu atunci cand gasesc ceva interesant (parca ar fi ceva neinteresant aici!), ca sa nu uit!
    Daca gresesc, te rog sa-mi spui, trage-ma de urechi!
    Deci, as dori sa ma inscriu si eu impreuna cu familia pentru ceremonia de reglare a datoriilor karmice,
    CLAUDIA – ROMANIA
    IONUT – ROMANIA
    IRINA-ALEXANDRA – ROMANIA
    FRASINA – ROMANIA

    Multumesc mult si toate urarile mele de bine si sanatate pentru dvs. si Maestrul Atan!
    Cu mult drag, Claudia

  12. rica said,

    Aprilie 19, 2012 la 10:04

    Hristos a inviat!
    Baby, citesc cu mult drag articolele de pe ”Arome chinezesti”,sunt foarte interesante di folositoare,doresc si eu sa ma inscriu cu familia pentru ceremonia de reglare a datoriilor Karmice,
    Rica- Romania
    Costel- Romania
    Multumesc si numai bine!

  13. babi said,

    Aprilie 19, 2012 la 10:15

    Numele se afla pe lista la nr.170-171 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3655&p=33596#p33596

    Sa fie intr-un ceas bun!🙂

  14. dornespus said,

    Aprilie 19, 2012 la 10:50

    Buna iar:)…daca sotul sau copiii mei nu cred in acest lucru…are efect negativ?…daca nu…:)…sunt si ei pe lista
    Iuliana-Romania( Eu)
    Silviu-Romania
    George-Romania
    Andra-Romania…
    ….si as dori si pt sora mea, care este o persoana cu suflet bun
    Mariana-Romania
    …si inca o intrebare:)…si ultima pe ziua de azi…donatiile cum sau unde se fac…si exista un barem?
    :)Multumesc…si numai bine:)!

  15. babi said,

    Aprilie 19, 2012 la 11:05

    Buna Iulia!🙂

    Daca ai tai nu cred in Karma ( culegi ceea ce semeni!) nu are niciun rost. Numele se afla pe lista la nr. 172-173 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3655&p=33596#p33596

    Donatiile nefiind obligatorii, nu exista niciun barem. Daca vrei iti trimit pe mail un nr. de cont. Ma intorc dupa ora 2 si…nu ma deranjeaza intrebarile!😉

  16. dornespus said,

    Aprilie 19, 2012 la 12:55

    Multumesc!… imi poti trimite nr de cont
    …si totusi activeaza si pt e, te rog…au credinta lor
    …SILVIU-Romania
    GEORGE-Romania
    MARIANA-Romania

  17. babi said,

    Aprilie 19, 2012 la 14:24

    Numele se afla pe lista la nr.174-176 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3655&p=33596#p33596
    🙂

  18. babi said,

    Aprilie 19, 2012 la 14:31

    Cereri sosite via email, nr.177-188 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3655&p=33596#p33596
    😀

  19. Aprilie 20, 2012 la 00:35

    As dori sa ma inscriu si eu pentru ceremonia de reglare a datoriilor karmice, va rog:Deloiu Alexandra Elena-Romania.Multumesc anticipat!O seara frumoasa!

  20. VOICU MARIA said,

    Aprilie 20, 2012 la 08:00

    Buna ziua draga Babi,

    Te rog sa ma inscrii pentru ceremonia de reglare a datoriilor karmice, si totodata te rog sa-mi trimiti prin e-mail contul pentru donatii, si te rog sa-mi spui daca pot dona in Lei.

    Pentru ceremonie:

    Andreea – Romania
    Maria – Romania
    George – Romania
    Angelica – Romania

    Multumesc.
    Cu drag Maria

  21. babi said,

    Aprilie 20, 2012 la 10:48

    Numele se afla pe lista la nr.230-233 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3655&p=33596#p33596

    Vei primi informatiile pe mail. Multumesc mult si sa fie intr-un ceas bun!🙂

  22. Daniela said,

    Aprilie 22, 2012 la 18:03

    Buna,Babi.Acum am vazut si eu articolul nou .Nu am mai intrat de mult pe arome…si as dori sa ma inscriu si eu pentru ceremonia de reglare a datoriilor karmice ,daca se poate .
    Daniela-Romania
    Dumitru-Aurel-Romania
    Diana-Georgiana-Romania.
    Miltumesc mult,Babi si am si eu o intrebare:daca ei nu stiu ca activez aceasta ceremonie,are vreun efect negativ asupra lor?Nu stiu si nici nu i-am intrebat vreodata daca ei cred in Karma si probabil daca i-as intreba nu ma astept la un raspuns pozitiv,probabil si de aceea nu-i intreb si te intreb pe tine.

  23. babi said,

    Aprilie 22, 2012 la 19:09

    Buna Daniela!

    Daca nu-i intrebi, nu are niciun efect negativ, daca nu cred.in karma, nu are rost. Karma este ilustrata in cultura noastra prin multe proverbe din intelepciunea populara si culta: cum iti asterni, asa dormi; semeni ceea ce culegi etc. Intreaba-i totusi daca cred in asta. Pentru multa lume cuvantul karma suna asa de …strain si se gandesc imediat daca nu contravine credintei noastre religioase. Ei bine, nu! Evangheliile abunda in astfel de maxime.

    Pe de alta parte, Internetul abunda in articole unele mai de speriat decat altele. Karma este mult mai simpla decat atat: faci/gandesti/spui un bine se intoarce asupra ta tot ca un bine, faci un rau…Este imposibil sa nu crezi in asa ceva. Si nu, nu platim pentru pacatele stramosilor cand e vorba de aceasta lege naturala si nu morala!

    Te rog intreaba-i totusi, asa ne cere Master, si anunta-ma!🙂

  24. elena t said,

    Aprilie 23, 2012 la 09:20

    buna babi
    te rog activare CSM

    ELENA SI FAMILIA-ROMANIA-CSM IN SE CASEI
    ELENA SI FAMILIA-ROMANIA-CSM IN N LIVING
    ELENA SI FAMILIA-ROMANIA-CSM IN V CASEI

    ITI MULTUMIM DIN SUFLET PENTRU TOT CE FACI SI ITI DORESC SA AI O ZI BUNA IN CONTINUARE

  25. babi said,

    Aprilie 23, 2012 la 18:44

    Activate cu nr.190 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=112&t=3191&p=29939#p29939

    Te rog, Elena, daca se poate sa ceri activarea remediilor la articolele respective…mi-ar fi de mare ajutor! Multumesc!🙂

  26. angyal said,

    Aprilie 23, 2012 la 18:57

    Buna ziua, Babi!🙂
    Tot recitesc articolul; mi-a indus o stare „speciala” aparitia lui, in ideea ca „nimic nu este intamplator”…
    As dori sa trec si eu inscrieri pe lista pentru ceremonia de reglare a datoriilor karmice:
    – Diana Ana-Maria – Romania
    – Grazziela Marie – Romania

    Multumesc frumos!🙂

  27. Jonela said,

    Aprilie 23, 2012 la 19:13

    Buna Babi!
    As dori sa ma inscriu si eu si familia mea pentru ceremonia de reglare a datoriilor karmice :

    Ionela -Romania
    Gheorghe-Romania
    Razvan-Romania
    Eleonora-Romania
    Rares-Romania
    Diana-Romania

    Multumesc frumos .
    O seara buna si multa sanatate!!!

  28. DANIELA LINCS said,

    Aprilie 24, 2012 la 11:30

    BUNA DRAGA BABI!
    As dori sa inscriu si familia mea pe lista Ceremoniilor de reglare a datoriilor Karmice:
    Daniela-Margareta-Romania
    Catalin Constantin-Romania
    Karla -Maria- Romania.
    Multumesc f. mult,si imi cer mii de scuze ca nu pot dona nimic acum.
    Cu mult respect Daniela L.

  29. babi said,

    Aprilie 24, 2012 la 18:41

    Numele se afla pe lista la nr.288-290 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3655&p=33596#p33596

    Sa fie intr-un ceas bun!🙂

    Ps: Donatiile nu sunt obligatorii, sper ca rezulta destul de clar… nu-ti face griji!🙂

  30. DANIELA LINCS said,

    Aprilie 24, 2012 la 21:24

    Draga Babi,

    Am inteles f. bine ca donatiile nu sunt obligatorii,dar mi-as fi dorit mult sa pot dona ceva!!!
    Te imbratisez si sper sa fii de o mie de ori rasplatita pentru bunatatea ,intelegerea si devotamentul de care dai dovada!
    Daniela L

  31. babi said,

    Aprilie 24, 2012 la 21:33

    Rasplata mea este in ajutorul pe care il pot oferi, restul vine si trece. Iti multumesc oricum si te rog nu te mai gandi la asta.

    Va pup🙂

  32. dornespus said,

    Aprilie 25, 2012 la 11:48

    Buna Babi, cum am mai spus, sunt incepatoare in aceasta lume a Feng shui-ului,, de aceea ,si sper sa nu te supar, iti cer unele sfaturi. Am cumparat o statueta „Buddha vesel”..am citit unde si cum sa-l asez si ca ar fii indicat in camera de zi,insa il pot pune in dormitor?…trebuie sa fac un ritual anume?
    Am mai luat o „Broscuta norocoasa cu ban in gura”…am citit despre ritualul cu banutul dat jos seara si pus la loc dimineata,dar de asemenea o pot pune in dormitor sau pe un hol, momentan nu dispun de o camera de zi… Cate trebuie sa am in casa si cum le pot amplasa?

    De asemenea am mai luat un copacel cu pietre roz…probabil cuart roz…ce ma sfatuiesti?
    ….si bratara cu trei monede….o tin ca un talisman sau la mana?…
    Multumesc anticipat!…O zi minunata si numai bine!

  33. babi said,

    Aprilie 25, 2012 la 13:32

    Buddha si broscuta nu fac parte dintre remediile recomandate de Master atan, considerate ca fiind obiecte pur comerciale. Noi urmam aici o anumita scoala, nu cea care ti-a oferit tie sfaturile respective. Ceea ce pot sa-ti spun sigur: statueta niciunei zeitati, si mai ales a lui Buddha, nu se pune in dormitor…este considerata o lipsa de respect.

    Daca ai nevoie de sfaturi despre remediile folosite de noi, ma gasesti aici!🙂

  34. Codruta said,

    Aprilie 27, 2012 la 08:25

    Buna ziua,Babi si la toata lumea!!!
    Doresc din tot sufletul de mult asa ceva,si ca dovada ca toti pasii parcursi impreuna sunt tocmai pentru a echilibra energiile si a ajuta ca lucrurile benefice sa se intample,sa apara…iata!!!Cateodata pare incredibil cum se potrivesc toate…
    Da,vreau si eu din tot sufletul sa ma alatur acestei liste,si,daca se poate sa imi trimiti si mie pe mail un cont,ar fi super…deci
    Codruta-Romania
    George-Romania
    Petrica-Romania
    Smaranda-Romania
    Mii si mii de multumiri lui master Atan pt aceasta initiativa!!!

  35. babi said,

    Aprilie 28, 2012 la 19:35

    Numele se afla pe lista la nr.310-313 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3655&p=33596#p33596

    Iti voi trimite un mail. Sa fie intr-un ceas bun!

  36. nikoleta said,

    Aprilie 29, 2012 la 23:06

    @

  37. nikoleta said,

    Aprilie 29, 2012 la 23:21

    buna seara babi …doresc sa ma inscriu si eu ku familia si cativa prieteni ,,mai ekxact eu vreau sa-i inscriu ,,iei nu stiu nimik ,,si kiar daca leas spune nu as avea raspuns negativ de la nikiunu deoarece stiu ku toti ca nu le vreau decat binele ,,le voi spune poate intruna din zilele acestea ,
    laura–romania
    ana–romania
    jeni –romania
    ionut–romania
    dudita–romania
    tomis–cyprus
    liuba–cyprus
    amalia–cyprus
    nikos–cyprus
    larisa–cyprus
    nuta–cyprus
    andreeas–cyprus
    nikoleta–cyprus
    Si nu as dori sa inchei lista fara a te mentiona si pe tine ,,,daca se poate ? binenteles cu acordul tau …
    Rozalia–romania
    Multumesc mult si sa ne fie de bine

  38. babi said,

    Aprilie 30, 2012 la 13:02

    Numele se afla pe lista la nr.319-331 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3655&p=33596#p33596

    Multumesc, Nikoleta, eu sunt deja trecuta pe lista! Sa fie intr-un ceas bun!🙂

  39. carmen said,

    Mai 1, 2012 la 10:20

    Este absolut extraordinar sa poti sa-ti ceri iertare pentru raul facut. Doresc activare pentru ceremonia de reglare a datoriei karmice pentru:
    Carmen – Romania
    Magda – Romania

  40. babi said,

    Mai 1, 2012 la 13:39

    Numele se afla pe lista la nr.334-335 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3655&p=33596#p33596

    Sa fie intr-un ceas bun!

  41. GABRIELA said,

    Mai 2, 2012 la 09:31

    Buna ziua BABI.Dupa multe cautari am reusit sa gasesc monede si sa confectionez Tryniti 3 coins.As dori activare pentru Tryniti in NORD-ul holului sub geam cu fata spre usa de intrare in casa .Multumesc.O zi frumoasa.

  42. GABRIELA said,

    Mai 2, 2012 la 09:34

    Cu muntele pentru cariera mai dureaza pentru ca nu reusesc sa-l imprim la dimensiunea de 18/10 si am ramas si fara tus color la imprimanta..Imi cer scuze dar cu tehnica nu ma descurc prea bine.Multumesc pentru rabdare.

  43. babi said,

    Mai 2, 2012 la 20:40

    Te rog, Gabriela, posteaza comentariile si cererile de activare la articolele respective….sa pastram putina ordine pe site daca se poate. Multumesc.🙂

  44. GABRIELA said,

    Mai 2, 2012 la 22:55

    Multumesc si scuze.

  45. Lia said,

    Mai 4, 2012 la 18:51

    Salut Babi! Am lipsit mult aici si sint in urma cu multe practici( mai exact am ramas doar la ceremonia de eliberare a pasarilor)… Deocamdata as vrea sa ma alaturi …(daca e posibil?) la Ceremonia a Datoriilor Karmice : IULIA – ITALIA .
    ELENA – ROMANIA
    ROMAN – REP. MOLDOVA
    MIHAELA – REP. MOLDOVA
    NICOLA – ITALIA
    Si o alta rugaminte as avea…Te rog frumos! as vrea sa cer Masterului Atan o rugaciune ptr. mine : sint in cautarea unui apartament in chirie de ceva luni…(asta arfi si motivul ptr. care m-am oprit din practicarea tehnicilor feng shui dhealing.gindeam din moment ce schimb locuinta le aplic acolo….dar timpul a trecut si nu am gasit nimic potrivit. Stau intr-o garsoniera. cea ce nu este tocmai bine in FS iar patul unde dorm la peretele ce uneste baia. Babi te rog sa ma ajuti sa formulez cererea catre Master Atan ptr. apartament.
    MULTUMESC!!!!

  46. babi said,

    Mai 5, 2012 la 07:51

    Pentru karma, nr.345-349 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3655&p=33596#p33596

    Rugaciunea la nr. 440 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=125&t=3236&p=30401#p30401

    Daca nu ai nicio posibilitate sa muti patul ( pozitia asta e sursa de boli, iti spun din experienta proprie) atunci pune URGENT!!!!! UN WU LOU LANGA PAT SI UN MUNTE DE DORMITOR PE PERETE LA CAPUL PATULUI…DAR URGENT!

    Ma bucur ca ai revenit, sa fie intr-un ceas bun!🙂

  47. Lia said,

    Mai 8, 2012 la 02:36

    Salut Babi.Multumesc pt. activari! citind pe forum la master am aflat de cazul tau si de scopul donatiei (asa ca mam alaturatmai bine tirziu ca niciodata am zis) Cit despre pat spatiul numi permite sal mut,asa ca am dat fuga sa i-mi imprime Muntele. dar miau zis ca acea imagine cu acele dimensiuni ar iesi deformata…ceea ce si eu mi-iam zis la fel. iar in forum nam dat ca alcineva sa-ti fi pus aceasta intrebare. (plus ca nici nu au stiut so imprime la 12-14) asa trbuie sa fie
    Si o alta intrebare as mai avea. obiectele ca: wu lou, piyao …nu le gasesc aici unde stau.(ar atrebui sa mi le comand din romania.) dar le vazusem si cele de vinzare de la master in vinzare. sunt ele mai speciale in comparatie cu cele vindute online in romania. tu ce recomanzi ce e mai bun?
    multumesc!
    I-ti dorsesc Sanatate la Infinit!

  48. babi said,

    Mai 9, 2012 la 13:56

    Nu inteleg de ce nu se poate imprima un munte de dimensiunile unei carti postale, n-ar trebui sa fie deformata imaginea deloc. Iti trimit unul pe mail, poate nu s-a descarcat cum trebuie de pe forum…🙄 Eu l-am printat pe al meu acasa pe cea mai simpla imprimanta posibila si a mers…incercam!

    Obiectele de la Master sunt purificate special prin metodele lui si activate astfel incat chiar daca le muti nu e nevoie de reactivare un an de zile. Daca te hotaresti sa comanzi de la el, se face tot prin contul meu ca la ceremonii.

    Multumesc pentru urari…te-ai inscris la karma in ultima secunda! Nimic nu e intamplator…🙂

  49. babi said,

    Mai 9, 2012 la 15:12

    Iti multumesc din suflet, Iulia, pentru donatie! Sa-ti dea Dumnezeu in schimb tot ce ai nevoie!

    Numele tau se afla pe lista la nr.34 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3654&p=33595#p33595

    Te pup si sa auzim de bine!🙂

  50. babi said,

    Mai 9, 2012 la 15:14

    Nikoleta iti multumesc mult pentru donatie si cadouri! Sa te rasplateasca Dumnezeu cu tot ce iti lipseste. Numele tau se afla pe lista la nr. 33 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=127&t=3654&p=33595#p33595

    Te pup,🙂

  51. Dana said,

    Iunie 29, 2012 la 15:25

    Dana-Romania Helmuth-Romania
    te rog babi spune-mi cum pot si de unde sa cumpar un pi yao?:)multumesc

    • babi said,

      Iulie 6, 2012 la 20:02

      Buna Dana! Imi pare foarte rau, dar Ceremonia aceasta s-a facut in 5 mai si nu se mai repeta decat la anul. Pi Yao poti sa cumperi din magazinele FS din orasul tau,daca nu exista poti comanda pe Internet ( sunt o multime de magazine online) sau daca vrei poti comanda de la Master.🙂

  52. B said,

    Iulie 23, 2012 la 14:55

    buna ziua.As vrea sa stiu si eu mai multe..nu stiu de unde aleg ce imi trebuie..ametist,munte,cactus….nu prea inteleg

    • babi said,

      Iulie 29, 2012 la 09:35

      Scuza-ma pentru intarziere, Mihaela! Va trebui sa citesti inca o data articolele respective. Ametist gasesti in magazinele de cadouri sau la cei care vand pietre semipretioase; cactus de la florarie sau de la raionul de flori a supermarketurilor; munti iti voi trimite eu pe mail la momentul potrivit.🙂

  53. divxxonline said,

    August 19, 2012 la 08:53

    Buna Babi!
    As dori sa ma inscriu si eu si familia mea pentru ceremonia de reglare a datoriilor karmice :Lupu Daniela Elena-Romania-;Lupu Iulian Andrei-Romania-;Lupu Dan Teodor-Romania-;Lupu Stelian-Romania-Campean Viorica-Romania-;Pascariu Mihaela-Romania-Campean Ionut Gavril-Romania-multumesc mult! sa ai o zi buna

  54. babi said,

    August 19, 2012 la 10:25

    Ceremonia de reglare a datoriilor karmice a avut loc in 5 mai si nu se mai repeta pana la anul. Imi pare rau🙄


Lasă un răspuns

