Dhealing North Sector Mountain~Muntele pentru cariera~Pasul 16

Buna seara tuturor!🙂

Master atan a publicat un nou remediu FS pentru anul acesta. Va invit sa cititi articolul si mai ales recomandarile privind asezarea corecta a acestui munte.

” Acesta este un remediu Feng Shui foarte important pentru activarea norocului in cariera.

Esential este sa puneti muntele in Nordul casei sau al biroului pentru ca energia Yin sa iasa din casa/ biroul vostru prin acest munte. In felul acesta se va crea spatiu pentru ca energia pozitiva, chi, sa intre in casa/ birou activand si celelalte tehnici Feng Shui 24 de ore din 24.

In acelasi timp muntele din Nord va constitui un sprijin pentru casa/birou, va neutraliza energiile negative, sagetile otravite care tintesc spre casa din exterior.

Ocupantii casei/ biroului vor beneficia, de asemenea, de sprijinul si protectia acestui munte in tot ceea ce vor intreprinde, in special impotriva rauvoitorilor.

Cu acest munte asezat la locul potrivit, ocupantii casei/ biroului vor deveni mai cumpatati si mai intelepti in cheltuirea banilor, muntele impiedicand risipa sau cheltuielile inutile.

Muntele din sectorul Nord, sau, cum se mai numeste, Muntele pentru Cariera, va activa si intari norocul in cariera si afaceri, protejand impotriva rauvoitorilor si a barfitorilor de la locul de munca.

Iata indicatiile de folosire:

1. Alegeti unul din  muntii aprobati, tipariti-l la 18 / 10.

2. Asezati- l la nivelul ochilor, nu mai sus, pe cat posibil si neaparat, in sectorul Nord al locuintei.

3. Daca usa principala se afla in sectorul Nord, asezati muntele la cel putin 1m distanta.

4. Nu puneti muntele in dormitor sau in baie chiar daca se afla in Nord. In acest caz alegeti Nordul altei incaperi.

5. Nu puneti muntele sub o grinda.

6. Nu- l puneti deasupra unui alt remediu al lui Master atan, dar il puteti pune sub monedele Trinity 3.

7. Trebuie lipit pe un perete solid, nu se pune in rama sin u se infoliaza.

8. Trebuie sa stea cu fata spre Sud sau spre usa principala, pe cat posibil.

9. Nu exista restrictii de ora si data pentru asezarea remediului.

10. Este de ajuns un singur munte pentru o casa/ un birou.

11. Muntele de anul trecut se poate refolosi daca nu este decolorat sau rupt. Stergeti-l doar de praf!

Succes ! Master atan”

 In nici un caz nu se pot folosi alte imagini decat cele pregatite de Master atan si pe care le puteti descarca apoi tipari, urmand linkul urmator:

http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?p=6307#p6307

 Pentru cererea de activare folositi formatul obisnuit:

nume/porecla~locatia~ Munte in Sectorul Nord cu fata spre…

Va doresc mult succes in cariera si afaceri!

Cu tot dragul, babi  :)

64 comentarii

  1. maria said,

    Aprilie 8, 2012 la 07:45

    Buna dimineata BABI draga

    AM CITIT ARTICOLUL DESPRE MUNTELE DE CARIERA SI DORESC SA TE INTREB DACA CEL DE ANUL TRECUT ESTE OK IN ACEST AN.
    MAI AM O INTREBARE SI ANUME DACA ESTE NEVOIE SA PUN ACEST REMEDIU SI IN BIROUL LUI MIRCEA – NOI MUTIND AFACEREA ACASA
    SAU AJUNGE CEL CARE ESTE IN NORDUL SUFRAGERIEI.
    BIROUL ESTE ASEZAT INTR O CAMERA CARE ESTE IN NORDUL LOCUINTEI. SPER CA M AM FACUT INTELEASA

    O ZII BUNA ITI DORESC

    MARIA
    PUPICI MULTE DE LA NOI

  2. babi said,

    Aprilie 8, 2012 la 09:40

    Buna Maria, multumesc pentru urari! Muntele de anul trecut este bun daca nu e decolorat sau rupt ( voi adauga asta in articol :roll:) Daca Nordul locuintei se afla in biroul lui Mircea, e mai bine sa muti muntele acolo. Te astept pentru activare.

    Va pup🙂

    • maria said,

      Aprilie 8, 2012 la 10:18

      Bine BABI , am sa revin in urmatoarea perioada pentru activare.
      Multumesc frumos pentru sfat.

      MARIA

  3. elena t said,

    Aprilie 9, 2012 la 10:40

    Buna Babi
    Fie ca Lumina Sfinta a acestei mari sarbatori sa-ti calauzeasca pasii,sa iti aduca sanatate si fericire care sa dainuiasca vesnic in preajmata!
    UN PASTE FERICIT alaturi de cei dragi!

    Nordul casei mele este incolt si am csm si la 1m mai jos sunt monezile deci muntele nu il mai pot pune pe colt ca anul trecut si trebuie sa il pun pe perete dar cu fate la EST sau la VEST. CUM ESTE MAI BINE?

    ITI MULTUMESC
    Elena

  4. babi said,

    Aprilie 10, 2012 la 10:00

    Ambele variante sunt bune, de vreme ce nu poate sta cu fata spre Sud.🙂

  5. elena t said,

    Aprilie 10, 2012 la 12:01

    BUNA BABI
    TE ROG ACTIVARE
    ELENA-ROMANIA-MUNTE IN NORD LIVING CU FATA SPRE VEST
    MULTUMESC

  6. babi said,

    Aprilie 10, 2012 la 13:45

    Elena, as vrea sa stiu daca nu ai cumva posibilitatea sa pui muntele in Nordul locuintei ca sa aiba efect maxim. Daca nu se poate, voi activa asa cum spui tu…te rog confirma!🙂 Poate n-am inteles eu bine🙄

  7. maria said,

    Aprilie 10, 2012 la 17:58

    Buna ziua BABI ,

    Astazi am asezat remediul cu MUNTELE PENTRU CARIERA si te rog activare astfel;

    MIRCEA si familia -ROMANIA- MUNTE CARIERA IN NORDUL BIROULUI CU FATA SPTE VEST.

    Alta posibilitate nu am avut.

    Draga BABI doresc sa te mai intreb daca mai pot sa repet rugaciunile care se fac de catre MASTER ATAN in tot timpul anului.

    Am si o veste foarte buna si anume ca OANA s a hotarit sa lase CLUJUL si sa se intoarca acasa. Cred sau mai bine zis sint sigura ca acele ceremonii ale lui MASTER in cazul nostru au functionat si functioneaza foarte bine in favoarea noastra si spre multumirea cred ca si a ta .
    Spun acest lucru deoarece toate eforturile depuse de tine – stiu ca nu e usor pentru ca fiecare avem cite ceva de rezolvat – dau pentru noi cele mai fericite rezultate.

    Sper ca nu te am plictisit cu povestioara mea de viata dar vroiam sa stii ca am mai facut un pas important in rezolvarea problemelor noastre.

    MARIA si MIRCEA
    PUPICI MULTE SI DIN SUFLET

  8. babi said,

    Aprilie 10, 2012 la 18:49

    Activat cu nr.5 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=136&t=3632&p=33452#p33452

    Maria, avand in vedere ca ai cerut, de Anul Noul, ceremoniile de eliberare a pasarilor, Master atan se roaga pentru voi un an intreg fara sa ii mai cerem. Daca totusi tu te simti mai bine daca listam inca odata cererile, sau daca a aparut altceva mai concret te rog sa-ti faci cererea la articolul despre rugaciuni. O voi transmite cu tot dragul!🙂

    Ma bucur foarte mult pentru Oana si pentru voi, stiu ce mult inseamna aceasta decizie pentru tine si Mircea. Si mai stiu ca nu vei avea nimic impotriva daca ii transmit si lui Master vestea cea buna impreuna cu multumirile noastre. Nu-i asa?😉

    Va pup.

    • maria said,

      Aprilie 10, 2012 la 19:14

      Bine BABI draga, atunci nu mai cer aceste rugaciuni ca sint aceleasi nu a intervenit nimic in plus.

      Sint de acord sa sa transmiti aceste vesti catre MASTER ATAN, chiar ne ar face o mare placere deoarece dorim sa se simta si dinsul implinit prin ceea ce face pentru noi.

      MARIA
      O SEARA PLACUTA

  9. babi said,

    Aprilie 10, 2012 la 19:33

    Am scris, cand primesc raspuns iti trimit linkul!🙂

  10. elena t said,

    Aprilie 11, 2012 la 08:11

    buna babi
    nordul casei mele este in bucatarie si pe colt am ghiuveta cind umblu la apa mi-e sa nu-l stropesc daca il pun la nivelul ochilor ,dar daca consideri canu are nimic in caz ca il stropec din greseala il voi pune acolo.
    eu nu am casa gata mai trebuie tencuit etajul il pot pune la nordul casei acolo?
    anul acesta nu o sa pot continua lucrarile.
    iti multumesc si iti doresc o zi frumoasa in continuare.

    • babi said,

      Aprilie 11, 2012 la 19:15

      Deocamdata lasa muntele in bucatarie, doar muta-l mai sus ca sa nu se stropeasca. Regulile nu sunt chiar atat de rigide, multi dintre noi nu putem sa punem remediile FS exact asa cum se recomanda, dar ne straduim sa fie cat mai aproape.

      Te astept pentru activare!🙂

  11. angyal said,

    Aprilie 11, 2012 la 14:24

    Babi, Nordul locuintei mele este in sufragerie, pe colt.
    Am vazut ca nu se pune in dormitor.
    Nu stiu daca are legatura cu dormitul in sine – eu dorm in sufragerie, nu in dormitor.
    Pot sa il pun in sufragerie?

    • angyal said,

      Aprilie 11, 2012 la 14:26

      Poate fi pus in spatele unei perdele transparente?

  12. babi said,

    Aprilie 11, 2012 la 19:16

    Nu e solutia ideala, dar se poate!🙂 Daca ai probleme cu somnul mai bine pune-l in N dormitorului, unde de fapt nu dormi niciodata, nu-i asa?

  13. angyal said,

    Aprilie 11, 2012 la 22:55

    Nu pot sa zic ca somnul este exact asa cum ar trebui in general.
    L-am pus in N dormitorului, acolo a fost si anul trecut.
    Am scos o alta imagine – a iesit 18,7/9,5.
    Daca pot sa il las asa, rog activare:

    – Diana Ana-Maria – Romania – Munte in Nordul dormitorului cu fata spre Vest

    O noapte linistita!

  14. elena t said,

    Aprilie 12, 2012 la 07:45

    buna babi

    muntele de anul trecut s-a rupt un coltulet si era de 18/10 dar acum am scos o alta imagine si este de 10/9,5 ,se poate activa?

    Elena si familia-Romania-munte in nordul casei cu fata spre sud (in bucatarie)

    iti multumesc foarte mult
    O zi buna

  15. babi said,

    Aprilie 12, 2012 la 10:04

    Activat cu nr.7 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=136&t=3632&p=33500#p33500
    🙂

  16. rica said,

    Aprilie 13, 2012 la 07:56

    Buna ziua,Baby,am descarcat si eu o imagine cu munte pentru cariera si te rog activare.
    Rica si familia-Romania-camera de zi nord cu fata spre sud
    Multumesc,iti doresc un Paste fericit alaturi de cei dragi!

  17. babi said,

    Aprilie 13, 2012 la 19:01

    Activat cu nr.9 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=136&t=3632&p=33452#p33452
    🙂

  18. VOICU MARIA said,

    Aprilie 17, 2012 la 15:03

    Buna ziua draga Babi,

    Am descarcat imaginea cu munte pentru cariera.
    Te rog mult activare:
    Maria si familia -Romania- camera de zi, in nord cu fata spre sud.
    Maria -Romania- la birou in nord cu fata spre sud.

    Multumesc foarte mult, si sa ai o zi buna !
    Cu drag,
    Maria

  19. babi said,

    Aprilie 17, 2012 la 20:16

    Munti activati cu nr.12 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=136&t=3632&p=33452#p33452
    🙂

  20. adina said,

    Aprilie 19, 2012 la 21:03

    as dori activare pt
    morun adina si familia-romania- munte de cariera in N apartamentului

    morun adina-romania-munte de cariera in N camerei de la servici

    va multumesc

  21. GABRIELA. said,

    Aprilie 20, 2012 la 08:10

    Buna dimineata.Nordul casei este in hol si are fata catre sud ,adica usa de intrare in casa.Am citit ca se poate aseza muntele sub monedele tryniti,dar ce distanta sa fie intre ele,si as mai dori sa stiu daca faptul ca pe hol am geam este o problema,pentru ca pe peretele de sub geam voi aseza cele doua remedii.Alta varianta nu am pentru ca in nordul sufrageriei am geamul care este foarte mare,in nordul dormitorului am sifonier pe tot peretele,iar in bucatarie am tevile de scurgere.Astept raspuns .Multumesc foarte mult. O zi frumoasa si calda sa aveti.

  22. babi said,

    Aprilie 20, 2012 la 10:55

    Buna Gabriela!

    Locul este foarte bun pentru munte. Intre Trinity si imagine lasa 5-10 cm in functie de locul de care dispui.
    🙂

  23. Claudia said,

    Aprilie 22, 2012 la 20:29

    Buna, Babi!
    Cred ca am iar niste intrebari, ca sa nu gresesc!
    Nordul casei mele se afla pe casa scarii,asadar am asezat muntele pt. cariera pe perete, unde am 3 policioare din rigips si l-am asezat pe prima policioara, deci deasupra lui se mai afla 2 policioare. Ce crezi, este bine cum l-am asezat?
    Si am mai pus un munte pentru cariera in birou, pe perete, dar cam acelasi lucru se intampla si aici! Nordul se afla pe peretele unde am rafturi de sus pana jos si l-am pus pe perete intr-un raft. As putea sa-l mai pun pe peretele liber care se afla langa usa( usa fiind pe peretele din vest), deci ar fi mai mult pozitia N-V. De aceea am considerat ca este mai bine pozitionat in spatiul unui raft, in N si unde nu este acoperit de carti sau altceva!
    Daca este bine cum i-am asezat, te rog sa-mi activezi si mie, astfel:
    CLAUDIA – Romania – Munte pentru cariera in Nordul casei cu fata spre Sud;
    CLAUDIA si familia -Romania – Munte pentru cariera in Nordul biroului cu fata spre Sud;
    Multumesc mult si astept raspuns!Te pup! Sper ca nu trebuie sa iei iar Algocalmin!

  24. babi said,

    Aprilie 22, 2012 la 20:35

    Daca biroul se afla la tine acasa, nu e nevoie decat de un singur munte. Te rog precizeaza.🙂

    Algocalminul l-am luat odata cu poroblemele ” ang pow”😉

  25. Claudia said,

    Aprilie 22, 2012 la 21:13

    Da, biroul se afla la mine acasa! Ii spunem asa pentru ca aici avem calculatorul, este locul unde studiem cu totii, in general: eu, sotul si fata. Deci nu este biroul unui sediu de firma!

  26. babi said,

    Aprilie 22, 2012 la 21:17

    Este suficient un singur munte…ce-i prea mult strica… Nordul casei ar fi cel mai bine.

  27. Claudia said,

    Aprilie 22, 2012 la 21:25

    Si ce am uitat sa precizez este faptul ca in planul casei, biroul se afla in sudul locuintei!
    Toate cele bune!

  28. Claudia said,

    Aprilie 22, 2012 la 21:26

    Deci il las doar pe cel de pe casa scarii, din nordul locuitei, da?

  29. babi said,

    Aprilie 23, 2012 la 18:47

    In Nordul casei este cel mai bine. L-ai pus deja?🙂

    • Claudia said,

      Aprilie 23, 2012 la 20:33

      Da si te rog activare in acest caz pentru nordul casei:
      CLAUDIA si familia – Romania – Munte pentru cariera in Nordul casei cu fata spre Sud;

  30. babi said,

    Aprilie 25, 2012 la 13:17

    Activat cu nr.15 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=136&t=3632&p=33452#p33452

  31. sindura35 said,

    Mai 15, 2012 la 13:03

    buna ziua babi ..am pus si muntele de cariera si daca se poate cer activare ;
    nikoleta–cyprus –munte pentru cariera in N magazinului
    cu fata spre S.
    MULTUMESC MULT …

  32. babi said,

    Mai 15, 2012 la 19:07

    Activat cu nr.19 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=136&t=3632&p=33452#p33452

    Azi a sosit pachetul, multumesc mult inca odata! Te pup,🙂

  33. miofun said,

    Iunie 9, 2012 la 06:36

    buna babi ! rog si eu activare pentru muntele de cariera; Mioara-Romania, nordul camerei de zi cu fata catre sud
    multumesc, o zi buna.

  34. elena t said,

    Iunie 19, 2012 la 12:38

    buna babi
    am o rugamiinte doresc sa reactivez muntele de cariera deoarece copii mei la-au udat si a ramas patat deaceea a trebuit sa-l schimb.
    ELENA SI FAMILIA-ROMANIA-IN NORDUL BUCATARIEI CU FATA LA SUD
    MULTUMESC FOARTE MULT

  35. babi said,

    Iunie 20, 2012 la 08:19

    Activat cu nr.23 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=136&t=3632&p=33452#p33452
    🙂

  36. marius said,

    Iunie 21, 2012 la 11:01

    Buna ziua Babi,

    Am descarcat imaginea cu muntele pentru cariera.
    Te rog mult activare:

    Marius -Romania- la birou in nord cu fata spre sud.

    Multumesc foarte mult, si sa ai o zi buna !

    Marius

  37. babi said,

    Iunie 25, 2012 la 13:48

    Activat cu nr.24 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=136&t=3632&p=33452#p33452

    Am probleme cu calculatorul, scuza-ma pentru intarziere!🙂

  38. marius said,

    Iunie 27, 2012 la 16:30

    Multumesc , toate cele bune !

  39. B.Mihaela said,

    Iulie 23, 2012 la 23:46

    Usa mea este in nord,iar langa usa am un cuier,apoi un perete unde am un televizor aprope de N-V..unde pot activa muntele pt.cariera?

    • babi said,

      Iulie 29, 2012 la 09:39

      Neaparat undeva in Nord, in ultima instanta deasupra usii sau a cuierului.🙂

      • B.Mihaela said,

        August 8, 2012 la 10:59

        buna babi
        am o rugamiinte doresc sa reactivez muntele de cariera in Nord intre usa si cuier pe hol.
        Mihaela si familia-ROMANIA-Nordul holului intre usa si cuier
        Mai am si un cactus in baie.va rog activare
        MULTUMESC FOARTE MULT

  40. Simona said,

    August 7, 2012 la 13:52

    Buna ziua draga babi,
    am asezat muntele in N sufrageriei, care corespunde cu nordul locuintei, rog mult activarea:
    Monica si Danut – Romania – Activare Munte pentru cariera in N sufrageriei cu fata spre S.
    Multumesc mult pentru intelegerea si rabdarea cu care ne conduci pasii mult prea nesiguri pe cararea Feng Shui.

  41. B.Mihaela said,

    August 8, 2012 la 14:21

    buna babi
    am o rugamiinte doresc sa reactivez muntele de cariera in Nord intre usa si cuier pe hol.
    Mihaela si familia-ROMANIA-Nordul holului intre usa si cuier
    Mai am si un cactus in baie.va rog activare
    MULTUMESC FOARTE MULT

  42. divxxonline said,

    August 19, 2012 la 08:40

    buna babi!rog activare muntele de cariera in Nord la servici;muntele de cariera in Nord acasa pe birou pt:Lupu Daniela Elena-Romania-;Lupu Iulian Andrei -Romania-;Lupu Dan Teodor -Romania-;Lupu Stelian-Romania.multumesc mult, multa sanatate iti doresc.poop

  43. babi said,

    August 19, 2012 la 10:31

    Muntele de cariera se aseaza in Nordul locatiei, birou sau acasa! Te rog confirma ca asa este pus. Activarea se face pentru toti cei care locuiesc in casa respectiva, deci pe familie. Pentru cine se activeaza muntele de la birou? Da-mi un nume…traiti in Romania? Imi este imposibil sa tin minte tot…🙄

  44. August 23, 2012 la 21:14

    scuze !rog activare muntele de cariera in Nordul casei pt Lupu Daniela Elena si familia Romania si munte de cariera la servici in Nordul magaziei pentru Lupu Daniela Elena Romania

  45. gabryel67 said,

    Noiembrie 1, 2012 la 13:27

    Sarutmana Babi ! Sunt foarte nou aici si totodata si foarte incepator in feng shui…dar ma straduiesc sa invat…am inceput sa citesc toate posturile din arhiva din 2009…sunt incantat si doresc sa invat cat mai multe de la tine si prietenii de pe blog…va multumesc ca existati si ca v-am descoperit si va doresc multa sanatate atat tie cat si lui Master atan !!! Pt inceput intrebarea este daca dupa descarcarea imaginii cu muntele de cariera pot lista imaginea la o imprimanta alb-negru(de asta am) pe o foaie a4 sau trebuie color, in cazul asta trebuind sa merg la un atelier foto ? Multumesc mult !!!

    • babi said,

      Noiembrie 1, 2012 la 14:19

      Bine ai venit, Gabriel! Da, poti lista muntele alb-negru. Inteleg foarte bine importanta carierei, dar sfatul meu ar fi sa iei pasii la rand, asa cum sunt publicati pentru 2012, sa lasi trei zile intre amplasarea remediilor feng shui si sa ceri pe rand activare. Evident, daca optiunea ta este sa activezi mai intai cariera eu o respect si te voi ajuta cu ce este nevoie. Daca ai nelamuriri, intreaba!🙂

      • gabryel67 said,

        Noiembrie 1, 2012 la 15:54

        Multumesc pt raspunsul promt…evident ca o sa-ti urmez sfatul ! Acum sa vedem daca eu am inteles bine…pt 2012, pasii au fost acestia :
        -pasul 1 – rugaciunea catre Tai Sui
        -pasul 2 – debarasarea
        -pasul 2(banuiesc ca este pasul 3) – a se face in 2012
        -pasul 4 – a nu se face in 2012
        -pasul 5 – pozitia si descrierea stelelor zburatoare 2012
        -pasul 6 – cura cu sare si monede
        -pasul 7 – 3 monede norocoase
        -pasul 8 – ceremonia sacra a focului
        -pasul 9 – Pi Yao magic
        -pasii 9-10 – rugaciune pt sanatate si rugaciune pt diverse probleme
        -pasul 10 – monedele trinity 3
        -pasul 11 – cactus pt protectia baii
        -pasul 14 – wu lou pt sanatate si longevitate
        -pasul 15 – muntele de dormitor
        -pasul 16 – muntele pt cariera
        De asemenea am mai gasit :
        – ceremonia de reglare a datoriilor karmice
        – ceremonia de eliberare a pasarilor pt stramosi, prieteni si rude decedate
        – ceremonia luminii pt mama pamant
        Am rugamintea Babi sa-mi spui care pasi mai pot sa-i fac, avand in vedere data din calendar, deoarece mai sunt doua luni si se termina anul !!! Multumesc mult pt ajutor !!!

  46. babi said,

    Noiembrie 1, 2012 la 20:29

    Debarasarea probabil ca n-ar fi trebuit numerotata…se subantelege in orice casa. Ceremoniile sunt ocazionale, poti sa faci in cursul anului doar ceremonia de eliberare a pasarilor pentru rezolvarea anumitor probleme. In rest poti sa faci totul. Anul nou chinezesc incepe in 10 februarie 2013, moment in care vei schimba locul remediilor in functie de pozitia stelelor zburatoare in anul care urmeaza

    • gabryel67 said,

      Noiembrie 2, 2012 la 09:29

      Sarutmana Babi, multumesc pt raspuns ! O sa-ti urmez intocmai sfaturile ! Multa sanatate tie si familiei tale !!!

  47. gabryel67 said,

    Noiembrie 2, 2012 la 12:48

    Cu scuzele de rigoare, nu stiu cum sa vad toate discutiile zilnice de pe blog…eu am intrat in arhive si am citit…exista si alta metoda ??? Multumesc !!!

    • babi said,

      Noiembrie 2, 2012 la 13:34

      In josul pagini, in stanga, ar trebui sa ai un patratel ( „anunta-ma despre…”) pe care daca dai click vei primi notificari cu tot ce se publica…discutii sau articole noi, care anul acesta nu cred ca vor mai fi!🙂


Lasă un răspuns

