Dhealing Bedroom Mountain Picture 2012~Step 15~Muntele de dormitor~Pasul 15

Doamnelor si Domnilor! Incepand de azi veti dormi ca niste bebelusi. Cititi, va rog, articolul publicat ieri de Master atan si…sa mai facem un pas in amenajarea FS! 

“Se recomanda asezarea Muntilor de Dormitor deasupra tabliei patului sau chiar pe tablie daca este loc si care este sprijinita de un perete solid. De asemenea, va recomandam sa nu folositi alte imagini de munti decat cele oferite de noi si sa cereti activare pentru ele. Daca urmati linkul urmator veti gasi muntii de dormitor selectati si purificati de master atan.

http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?p=4491#p4491

Un munte asezat in orice punct cardinal este deosebit de eficient, asigurand persoanei respective un somn sanatos dar si sprijin in ceea ce va intreprinde peste zi.

Cand cineva doarme cu capul spre una din directiile nefavorabile, muntele elimina energiile negative; cand persoana doarme cu capul spre una din directiile favorabile, muntele curata si intareste energetic aceasta directie.

Din propria mea experienta si din relatarile utilizatorilor va impartasesc urmatoarele ( sper sa va fie de folos) :

– A scazut tensiunea arteriala la valori absolut normale ( 120/80) unei persoane care doarme cu capul spre directia de sanatate.

– O alta persoana, care doarme in Vest,cu capul spre directia ei de sanatate, raporteaza ca nu si-a mai intrerupt somnul ca sa mearga la baie. Muntele intareste si regleaza functia rinichilor si a vezicii urinare.

– Altii raporteaza ca zgomotul de afara s-a redus mult de cand au pus Muntele pe perete. Ei dorm cu capul spre Nord.

-Altii anunta ca s-au vindecat durerile de spate.

– Sunt persoane care ne anunta ca mare parte a durerilor pe care le-au avut, s-a diminuat sau a disparut complet.

– Marea majoritate ne spun ca dorm foarte bine, se simt in siguranta si linistiti.

Marimea pozei sa nu depaseasca 12-14 cm. Folositi una din cele 5 imagini recomandate! NU inramati si nu infoliati imaginea pentru ca slabeste mult efectul acesteia! Imaginile de anul trecut se pot refolosi daca nu sunt rupte sau decolorate. Inainte de a cere activare, stergeti imaginea de praf, nu e nevoie sa o scoateti de pe perete.

Incercati acest remediu si veti fi surprinsi cat de bine veti dormi !”

master atan.

Va doresc un somn linistit si multa sanatate! Cu tot dragul, babi  :)

PS: nu afisati Muntele de Dormitor la patul unui copil sub 12 ani decat daca doarme cu un adult in camera. Dezlegarea de la aceasta regula o da Master, dupa caz.

53 comentarii

  1. Codruta said,

    Martie 19, 2012 la 18:14

    Buna seara,Babi!
    De cand astept acest munte…daca ai sti…dar nu pot vizualiza nimic pe linkul trimis,imi tot spune ca nu sunt autorizata sa vad acele poze,desi sunt logata.Ce pot vizualiza, sunt cele din 2009,sunt acelasi?
    Si trebuie sa treaca 3 zile de la ultima activare si pentru activarea muntelui?Sambata dimineata mi-ai activat al 2lea CSM si m-ai sfatuit sa continui intr-o anume ordine cu Pi Yao,Wu Lou,T3 cu 3 zile intre ele.Muntele nu-l pot strecura intre ele?Eu l-as vrea chiar primul,chiar azi…glumesc…dar nu prea mult…
    Astept un raspuns,pana atunci te pup cu mult drag,Babi!

  2. babi said,

    Martie 19, 2012 la 19:44

    Muntii sunt aceiasi. Pe mine linkul ma duce direct la articolul de ieri…nu inteleg ce se intampla la tine.

    Pune muntele cat de repede vrei, apoi Wu Lou si restul…am schimbat ordinea, n-am gresit.
    🙂

  3. Codruta said,

    Martie 20, 2012 la 07:15

    Multumesc mult,Babi! L-am asezat deja,asa ca te rog sa-l activezi cand ai timp
    CODRUTA-Romania-munte dormitor
    Mii de multumiri! Ne intalnim din nou dupa 3 zile.O zi f.buna la toti!

  4. VOICU MARIA said,

    Martie 20, 2012 la 08:56

    Buna ziua draga Babi,

    Am asezat muntele in dormitor, sper sa fie benefic, pentru ca in ultima vreme am un somn extrem de agitat, ma scol de 5-6 ori pe noapte.

    Te rog activare:
    Maria – Romania-Munte in dormitor

    Cu multumiri.
    Maria

  5. maria said,

    Martie 20, 2012 la 09:27

    Buna dimineata BABI ,

    AM STERS DE PRAF MUNTELE PENTRU DORMITOR PENTRU CA ESTE VALABIL CEL DE ANUL TRECUT SI TE ROG ACTIVARE ASTFEL

    MARIA si MIRCEA – ROMANIA – MUNTE IN DORMITOR

    MARIA
    MULTUMESC MULT
    PUPICI SI O ZII FRUMOASA ITI DORESC

  6. babi said,

    Martie 20, 2012 la 11:19

    Activat cu nr.17 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=116&t=3572&p=33137#p33137

    Va pup,🙂

  7. elena t said,

    Martie 20, 2012 la 13:14

    buna babi
    ELENA SI MIHAI-ROMANIA- MUNTE DORMITOR
    ITI MULTUMIM SI ITI DORIM SA AI O ZI FRUMOASA

  8. babi said,

    Martie 20, 2012 la 13:56

    Activat cu nr.20 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=116&t=3572&p=33137#p33137
    🙂

  9. rica said,

    Martie 20, 2012 la 15:18

    Baby,vreau sa te intreb ceva ce nu este de interes general,cum pot proceda?

  10. marius said,

    Martie 22, 2012 la 19:05

    Buna seara Babi,

    Am muntele in dormitor pus de anul trecut .

    Te rog activare:
    Marius – Romania- Munte in dormitor

    Cu multumiri.
    Marius🙂

  11. babi said,

    Martie 23, 2012 la 10:37

    Activat cu nr.29 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=116&t=3572&p=33137#p33137
    🙂

  12. miofun said,

    Martie 26, 2012 la 20:32

    buna seara ! rog si eu activare pt Mioara – Romania – munte dormitor.
    toate bune .

  13. babi said,

    Martie 27, 2012 la 10:40

    Activat cu nr.31 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=116&t=3572&p=33137#p33137
    🙂

  14. morun adina said,

    Martie 28, 2012 la 15:19

    morun adina si mihai-romania-munte de dormitor

    morun alexandru-romania-munte de dormitor

    calfa adrian si jana-romania-munte de dormitor

    multumesc

  15. babi said,

    Martie 29, 2012 la 09:42

    Activat cu nr.32-33 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=116&t=3572&p=33137#p33137
    🙂

  16. rica said,

    Aprilie 1, 2012 la 20:13

    Buna seara,Babi,te rog sa reactivezi mune in dormitor ,am facut curat si a cazut de pe perete.Multumesc.Eu am descarcat un tabloas de pe net,este valabil sau trebuie sa-l iau de undeva anume?

  17. babi said,

    Aprilie 1, 2012 la 20:21

    Buna seara, Rica! Asa cum am scris in articol, se pot folosi doar imaginile pregatite si purificate de Master…fara rama sau folie. Le gasesti aici si poti sa descarci care iti place:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?p=4491#p4491

  18. rica said,

    Aprilie 1, 2012 la 20:29

    Asa am facut ,le-am descarcat,mai trebuie reactivat daca mi-a cazut?Oricum multumesc mult.

  19. babi said,

    Aprilie 1, 2012 la 20:33

    Eu am inteles ca ai luat ceva de pe Internet nu de la master. Activat cu nr. 36 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=116&t=3572&p=33137#p33137
    🙂

  20. rica said,

    Aprilie 10, 2012 la 19:50

    Bunaseara,Baby,te rog pentru cumnata mea activeaza munte in camera in care doarme
    Elena-Romania-munte in camera in care doarme(sufragerie).
    Este bine?Multumesc si iti urez numai bine!

  21. babi said,

    Aprilie 10, 2012 la 20:29

    Activat cu nr.39 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=116&t=3572&p=33137#p33137
    🙂

  22. Aprilie 17, 2012 la 16:17

    Buna seara!As dori si eu,daca se mai poate ,activarea muntelui pentru dormitor.Deloiu Alexandra Elena-Romania-munte in dormitor si Lupu Iulian Andrei-Romania-munte in dormitor.Multumesc.O seara frumoasa si Paste fericit!

  23. babi said,

    Aprilie 17, 2012 la 21:19

    Munti activati cu nr.45-46 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=116&t=3572&p=33137#p33137

    Somn usor!🙂

  24. Aprilie 17, 2012 la 22:10

    Multumesc!:*

  25. dornespus said,

    Aprilie 19, 2012 la 07:51

    Buna, Babi!…intr-o zi m-am oprit asupra unui site de feng shui si m-a atras…sunt o novice in aceasta lume,dar ma atrage si imi da o stare de liniste…iarta-ma ca indraznesc,dar nu inteleg treaba cu activarea Numai bine! Iulia

    • babi said,

      Aprilie 19, 2012 la 09:56

      Bine ai venit la noi, Iulia! Activarea este un transfer se energie de la distanta care face ca remediile Feng Shui sa fie mai eficiente. Este o tehnica dezvoltata de Master pe care am invatat-o si noi cei care lucram cu el.🙂

  26. dornespus said,

    Aprilie 19, 2012 la 10:05

    Multumesc!…voi citi mai mult …si voi cere si eu activarea …acolo unde se poate…

  27. DANIELA LINCS said,

    Aprilie 24, 2012 la 12:04

    Buna Babi!
    Doresc activare pentru muntele din dormitor:
    Daniela,Catalin,Karla-Romania-munte in dormitor.

    Multumesc f. mult! O zi buna!

  28. babi said,

    Aprilie 24, 2012 la 18:55

    Munte activat cu nr.52 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=116&t=3572&p=33137#p33137
    🙂

  29. Claudia said,

    Aprilie 29, 2012 la 09:21

    Buna Babi!
    Am revenit deoarece am scos si eu muntii (de fapt, amandoua imaginile sunt la fel caci mi-a placut mai mult una) si as dori activare pentru :
    Claudia, Ionut – Romania – munte in dormitor
    Irina-Alexandra, Frasina – Romania – munte in dormitor
    Multumesc din suflet si toate cele bune!

  30. babi said,

    Aprilie 29, 2012 la 18:52

    Activati cu nr.53-54 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=116&t=3572&p=33137#p33137

  31. nikoleta said,

    Mai 12, 2012 la 15:40

    buna babi ,,,azi am reusit sa pun muntele de dormitor ,,nu stiu cat de favorabil este lokul in care este ,dar asa este pus patul ,lam pus pe tablia patului undeva aproape de margine tabliei ,ca sa poata avea si perete in spate,directia este N-E,,,deaceea ati spuneam ca nu stiu cat de favorabil este lokul in care este asezat ..
    nikoleta–cyprus–munte in dormitor…
    multumesc mult ,,si peste cateva zile voi cere activare si ptr munte de cariera …

  32. Lia said,

    Mai 12, 2012 la 21:06

    Salut Babi! am gasit si eu intr-un final la o tipografie lunde sa stampez imaginea la dimensiunea necesara (imaginia iesia pe intreaga coala A4,..)oricum acu e gata lipita pe perete si eu nerabdatoare sa simt efectul!!! as avea si ceva intrebari pt a fi sigura ca e corct facut: 1 – la imagine am lasat un spatiu/bord alb… de 0.5cm. ebine? 2 – pe acest perete , deasupra tabliei patului am lipit imaginea iar mai sus e agutat un tablou cu 3 pisi pe balcon curiozind. pot sal las saau incurca?
    daca totul e ok si e posibil de activat atunci sa fie:
    IULIA – Italia – Munte de Dormitor

    Mam hotarit sa comand acele obiecte si ramine sa-ti comunic prin mail.

    Vreau sa-ti zic ca de multe lucruri bune am avut parte la serviciu in aceasta saptamina… iar au luat in inceput in ziua de 5 mai (ziua ceremoniei karmice) ! O fi vreo coincidenta??? nustiu dar sint foarte bucuroasa!
    MULTUMESC MULT!!!

  33. babi said,

    Mai 13, 2012 la 20:36

    Munte activat cu nr.58 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=116&t=3572&p=33137#p33137

    Nu stii cat ma bucur pentru vestile bune, mai ales ca de data asta o parte din energii au plecat de la mine.😀 Sper ca nu te deranjeaza ca i-am comunicat si lui master acest lucru!

  34. Lia said,

    Mai 14, 2012 la 02:57

    O nu …din contra; sustin idea si indemn pe toti sa impartaseasca schimbarile din viata fiecaruia, cit de mici ar fi ele , avute in urma aplicarii FS Dhealing a Masterului Atan! si nu in ultimul rind prin sustinerea si disponibilitatea ta Draga Babi !!!!!!!

    o alta intrebare as avea in privinta muntelui: pe lista activarii vad la ceilalti listati ca au specificat pozitia muntelui si nr pozei. ex : P2 hung up on east wall of bedroom facing west . Bedroom located in southeast section of home

    • babi said,

      Mai 14, 2012 la 07:58

      Nu este necesara specificarea pozitiei, dar daca membri insista noi trebuie sa scriem…nu-ti face griji!🙂

  35. marin said,

    Septembrie 10, 2012 la 21:40

    Buna seara,vreau si eu pozele cu muntii….,nu functioneaza linkul.Multumesc

  36. marin said,

    Septembrie 10, 2012 la 21:52

    Merge…,multumesc

  37. marin said,

    Septembrie 12, 2012 la 16:38

    Buna Baby,te rog vreau activare muntele in dormitor pentru PETRU,AURELIA,ALEXANDRU.Multumesc mult , sa-ti dea dumnezeu sanatate pentru ceea ce faci.

  38. GABI said,

    Septembrie 19, 2012 la 11:34

    Buna ziua !! Stiu ca in dormitor ar fi bine sa avem cate 2 obiecte din fiecare . Este prea mult daca deasupra tabliei patului , asez 2 tablouri cu munti _.Multumesc !!

    • babi said,

      Septembrie 23, 2012 la 18:41

      Este categoric prea mult sa pui doi munti! Informatia ta provine de la alta scoala…🙄

  39. rica said,

    Noiembrie 27, 2012 la 08:29

    Buna ziua,Babi, cred ca nu ai primit mesajul meu prin care te rugam sa activezi munte in dormitor.Eu am schimbat patul si cred ca este necesara o noua activare.Rica si Costel – Romania -munte in dormitor.
    Multumesc si iti doresc o zi buna!


Lasă un răspuns

