Dhealing How to Feng Shui 2012~Bathroom Cactus Plant~Cactus pentru Protectia Baii~Pasul 11

Buna seara Doamnelor, Domnilor!🙂

In ce priveste acest unic remediu pentru baie, nu este nicio schimbare fata de anul trecut. De aceea imi permit sa reproduc articolul publicat anterior pentru a va reaminti despre ce este vorba:

CACTUSUL PENTRU PROTECTIA BAII

” Am recomandat acest remediu de mai multi ani si s-a dovedit a fi foarte eficient pentru bai indiferent de locatie, atat in locuinte cat si in birouri.

Scopul acestui remediu este de a anula energiile negative din bai, de a impiedica raspandirea acestora in intreaga locuinta.

1. Este foarte important sa activam acest remediu, odata pus la locul lui, dar nu este necesara reactivarea daca va fi mutat sau atins de o persoana din afara casei. Un cactus este suficient pentru fiecare baie.

2. Cel mai bun loc ar fi unul insorit. Daca nu aveti lumina si soare in baie, veti avea nevoie de 2 cactusi. Unul il veti pune in baie, pe celalalt intr-un loc insorit. Odata la 2 saptamani schimbati cactusii intre ei. In aceasta situatie, cereti activare pentru amandoi odata.

3. Daca vreunul din cactusi se usca, aruncati-l la gunoi in afara casei, cumparati unul nou si cereti imediat activare.

4. Nu exista restrictie de timp pentru asezarea acestui remediu.

5. Cactusul sa nu fie mai mare decat cel din imagine. Culoarea nu are importanta. „

Va doresc success! Cu tot dragul, babi🙂

67 comentarii

  1. nikoleta said,

    Februarie 21, 2012 la 00:36

    buna-seara draga babi…,,iarasi sau iar ,, din nou ,,avem mult timp sa ne vorbim ..dar nu ratez nikio okazie la artikolele noi ,sa revin cu intrebari…..Dar nu te supara draga mea las pe cei noi sa intervina cu intrebarile ,, ptr ca asa invat si eu ……din intrebarile si raspunsurile pe care le citesc …………de asemeni si eu ca si tine le spun ,BUN VENIT NOILOR VENITI ……..ce mas fi facut eu fara ei ,,,si tu sti babi de ce spun asa ,,,cum eram eu la inceput ,,,,,,intrebari ,intrebari si iar intrebari ,,,Dar lasand gluma as vrea sa te intreb si de asta data …Unde se pune kactusul,,,mai ekxact in ce punkt kardinal …….? multumesc mult ,,sanatate ,,rabdare si putere sa mergi inainte multi ani ku aceasta familie pe care ai formato …..

  2. babi said,

    Februarie 21, 2012 la 10:31

    Buna Nicoleta! Ma intrebam unde ai disparut… n-am mentionat niciun punct cardinal pentru ca de data asta nu conteaza. Poti pune cactusul oriunde ai un loc potrivit ca sa nu incurce pe nimeni.
    🙂

    • nikoleta said,

      Februarie 21, 2012 la 10:50

      neata babi ,,,am o etajera l;a baie unde este si o oglinda daca pun kactusul akolo va reflekta in oglinda ,,este vreo problema sa pun akolo ……….eu am un kaktus si akum akolo ,de anul trecut ,,nu am cerut activare ptr el ,,,,este putin uscat numai intrun lok ,,,,foarte putin,,,este bun sau va trebui sal inlokuiesc ku altul nou …,Apropo,,,,vroiam sa-ti spun sio veste buna ,,,,,,,,,Monedele norokoase pe care leam activat si leam dat cadou ,am vorbit cu unul din prieteni caruia iam dat si care la acel moment era foarte suparat din privinta muncii,,nu mika mia fost surpriza sa-mi spuna ca de atunki de cand iam facut cadou acel PLIK CU MONEDE NOROKOASE ,are foarte mult de munca si nu mai duce grija banului ca anainte ,,,insa nu am vrut sa-l descurajez si iam spus ca feng-shui influenteaza norokul nostru 30 la suta ,,,,,asta ca sa o stie si el ,,si sa nu se lase sa-i pike ceva din cer ,,,dar chiar mam bukurat sa aud asta ,,,nu mai spun de mine ,,,,,,,,,,,,,aaaaaaaaaa era sa uit ,,,eu am facut toate remediile la magazin ,,kaktusul pot sal pun acasa ???,,,multumesc mult ,,

  3. babi said,

    Februarie 21, 2012 la 11:14

    Ma bucur pentru vestile bune!😀 Norocul lui va aparea si la tine pentru faptul ca ai dat acele monede!!!!!!!!

    Cactusul trebuie sa fie perfect sanatos, asa ca va trebui sa-l schimbi. Ar trebui totusi sa pui un cactus si in baia de la magazin. Oglinda nu deranjeaza.
    🙂

  4. maria said,

    Februarie 21, 2012 la 11:16

    Buna ziua BABI draga

    Am asezat cactusii, unul in bucatarie si unul in baie si daca e bine asa as dori activare astfel:

    MARIA – ROMANIA – activare cactus in bucatarie
    MARIA – ROMANIA – activare cactus in baie

    Am asezat un cactus in baie deoarece unul din peretii baii este comun cu biroul si celalalt cu dormitorul iar bucataria este insorita,
    asa a fost si anul trecut si totul a fost bine.

    Multumesc anticipat , o zii buna iti doresc si multa sanatate.

    MARIA
    PUPICI MULTE SI DIN SUFLET

  5. babi said,

    Februarie 21, 2012 la 11:19

    Activati cu nr.10 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=3391&p=32300#p32300

    Pup si eu🙂

  6. elena t said,

    Februarie 21, 2012 la 17:18

    buna babi
    daca l-am miscat din gresala pe PI YAO in timp ce stergeam praful, acum trebuie sa cer din nou activarea?
    si tot ce activez de acum in colo trebuiesc activate doar intr-o anumita zi?

    • babi said,

      Februarie 23, 2012 la 12:35

      Nu trebuie reactivat Pi Yao decat daca este atins de un strain. Incearca totusi sa nu-l misti prea mult. Nu exista restrictii de timp pentru activarile pe care le facem cu master… tocmai acesta este unul din beneficiile acestor activari.
      🙂

  7. angyal said,

    Februarie 21, 2012 la 19:19

    Buna seara, Babi!🙂
    Nu stiu de ce ma bucura aparitia fiecarui nou pas🙂
    Cactusii mei au plecat de la dimensiunea celui din mijloc (din imagine) si au crescut fericiti – au acum 8,5-9 cm.
    Daca nu sunt prea mari, rog activare:
    – Diana Ana-Maria – Romania – cactus in baie
    – Diana Ana-Maria – Romania – cactus in bucatarie

    In bucatarie sta pe frigider, sper ca nu e o problema.
    Daca sunt prea mari, ii schimb🙂

  8. rica said,

    Februarie 23, 2012 la 09:13

    Va rog sa ma scuzati ,cum se cere activarea ,vreu si eu sa-mi cumpar doi cactusi.Eu sunt la inceput si nu prea stiu cum se procedeaza.Va multumesc!

    • babi said,

      Februarie 23, 2012 la 13:18

      Bine ai venit, Rica!🙂

      Activarile se cer dupa o formula simpla. De exemplu:

      Rica~~Romania~~cactus(i) in baie(bai) sau daca ai unul de schimb scrii asta.

      Daca vrei sa urmezi sfaturile Maestrului atan, te-as sfatui sa incepi cu primul pas si sa le iei in ordine. Citeste aici si vei intelege:

      https://aromechinezesti.wordpress.com/page/2/

      Daca ai intrebari, ma gasesti aici🙂

      • rica said,

        Februarie 24, 2012 la 08:50

        multumesc!

      • rica said,

        Februarie 24, 2012 la 09:01

        Scuze,am intrebat si ieri ce pot face daca am doua statui mici ,un taur si un tigru din bronz,acestea trebuie activate?

      • babi said,

        Februarie 24, 2012 la 09:48

        Nu se activeaza!🙂

  9. babi said,

    Februarie 23, 2012 la 12:38

    Activati cu nr.13 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=3391&p=32300#p32300

    Scuza-ma pentru intarziere, nu mi-a fost prea bine zilele trecute…🙂

  10. angyal said,

    Februarie 23, 2012 la 19:24

    Multumesc mult, Babi!🙂
    Si eu am avut doua zile in urma problematice🙂
    Ia pauze ori de cate ori este nevoie si fa tot ce trebuie ca sa te simti bine. Va fi bine!🙂
    Stii…asta e un alt motiv pentru care imi pare rau ca nu stiu inca reiki; as vrea sa pot sa fiu cat de putin de ajutor celorlalti.
    Multa, multa liniste, putere si energie sa ai!🙂

  11. elena t said,

    Februarie 23, 2012 la 20:38

    buna babi

    te rog sa imi activezi si mie cactusii
    Elena si familia-Romania-cactusii in baii la Est
    iti multumim si iti dorim o seara placute

  12. babi said,

    Februarie 24, 2012 la 09:53

    Activati cu nr.149 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=2300&p=22189#p22189
    🙂

  13. rica said,

    Februarie 26, 2012 la 17:20

    rica=romania= unul in baie si unul in balcon
    multumesc!

  14. rica said,

    Februarie 26, 2012 la 17:21

    am omis sa spun ca este vorba de doi cactusi,o zi buna!

  15. rica said,

    Februarie 26, 2012 la 17:22

    imi pare rau ca revin dar am cumparat un cactus ca in imagine si altul cu o floare portocalie(asa i-a placut sotului)

    • rica said,

      Februarie 29, 2012 la 08:12

      Buna dimineata ,Baby ,eu am cumparat doi cactusi unul ca in imagine si unul cu o floare galbena( l-a prefert sotul),am primit activare dar vreu sa intreb daca este bine sau trebuie sa cumpar altul.Multumesc si o zi buna!

      • babi said,

        Februarie 29, 2012 la 16:25

        Este foarte bine, altfel nu activam!🙂

  16. nikoleta said,

    Februarie 27, 2012 la 22:53

    buna babi ,,,vreau sa te intreb ceva …eu la magazin am 2 toalete,F si B …trebuie sa pun in amandoua toalete sau una la intamplare ,,,,eu leam pregatit pe amandoua ptr cactusii…a mai ramas decat sai cumpar …dar te rog sa-mi activezi totusi catusul de acasa …..
    NICOLETA–CYPRUS–CACTUS in baie
    multumesc ….

  17. babi said,

    Februarie 28, 2012 la 11:35

    Trebuie sa pui cactusi in fiecare baie, F si B. Cactusul de acasa este activat cu nr. 18 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=3391&p=32300#p32300
    🙂

  18. VOICU MARIA said,

    Februarie 29, 2012 la 08:22

    Buna ziua Babi,

    Te rog sa-mi activezi si mie 3 cactusi in 3 bai.
    Pot reveni pentru activare cu un cactus de rezerva in baia fara lumina? inca nu l-am cumparat.

    Maria si familia – Romania – 3 cactusi in bai

    Multumesc, si iti doresc numai bine !
    Maria.

  19. babi said,

    Februarie 29, 2012 la 16:28

    Activati cu nr.19 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=3391&p=32300#p32300
    🙂

  20. divxxonline said,

    Februarie 29, 2012 la 20:41

    daniela-romania rog activare cactusi in baie in est.multumesc mult

  21. nikoleta said,

    Martie 7, 2012 la 20:44

    buna seara babi ,,,desi sant intro continuua panika ptr maine ,,gasesc puterea de a te ruga sa facem activarile ptr cactusii la magazin,,,,am pus cate unul in fiecare toaleta amandoi sant pusi pe peretele din E ,,
    NIKOLETA–CYPRUS–CACTUSII in toalete
    seara buna si multumesc ptr rugaciune babi …

  22. babi said,

    Martie 9, 2012 la 15:20

    Activati cu nr.25 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=3391&p=32300#p32300

    Scuza-ma pentru intarziere, m-am operat la dinti…
    🙂

  23. marius said,

    Martie 15, 2012 la 08:11

    Buna dimneata Babi,

    Te rog sa-mi activezi si mie 2 cactusi .

    Marius – Romania – 1 cactus in baie si unul pe balcon

    Multumesc,
    o zi frumoasa si numai bine !

  24. babi said,

    Martie 15, 2012 la 14:02

    Activat cu nr. 27 aici :

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=3391&p=32300#p32300
    🙂

  25. VOICU MARIA said,

    Martie 22, 2012 la 08:29

    Buna ziua draga Babi,

    Acum am reusit sa cumpar, si te rog activare pentru al doilea cactus din baia fara lumina naturala:
    Maria – Romania – 1 cactus in baie

    Multumesc.

    O zi frumoasa!

    Cu drag,
    Maria

  26. babi said,

    Martie 23, 2012 la 10:10

    Activat cu nr.32 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=3391&p=32300#p32300
    🙂

    • VOICU MARIA said,

      Martie 23, 2012 la 15:12

      Multumesc.
      Sa ai un sfarsit de saptamana frumos!

      Cu drag,
      Maria

  27. DANIELA LINCS said,

    Aprilie 9, 2012 la 10:39

    BUNA BABI,

    Am reusit sa asez cactusii ,si as dori activare:
    Daniela si Catalin-Romania- un cactus in balcon
    Daniela si Catalin-Romania-un cactus in baie.

    Multumesc f. mult!
    Cu drag Daniela L.

  28. babi said,

    Aprilie 10, 2012 la 09:55

    Activati cu nr.38 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=3391&p=32300#p32300
    🙂

  29. Claudia said,

    Aprilie 24, 2012 la 17:23

    Buna Babi!
    Mi-am achizitionat si doi cactusi pentru cele doua bai.
    Rog si eu activare:
    Claudia si familia – Romania – 2 cactusi, cate unul pentru fiecare baie.
    Multumesc si s-auzim de bine!
    Cu mult drag, Claudia

  30. babi said,

    Aprilie 24, 2012 la 18:47

    Cactusi activati cu nr.41 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=3391&p=32300#p32300

  31. Claudia said,

    Aprilie 24, 2012 la 20:14

    Multumesc si toate cele bune!

  32. GABRIELA said,

    Mai 13, 2012 la 06:52

    Buna dimineata.Cactusii mei au fost darimati de fiica mea si au ramas fara pamint asa incit am fost nevoita sa le schimb pamintul,dar i-am lasat in aceleasi ghivece.Trebuie activati iar? Daca da ,atunci activare cactusi unul in baie si unul in dormitor la soare pentru incarcare.Gabriela -activare cactus baie-Romania. Multumesc.

  33. babi said,

    Mai 13, 2012 la 20:28

    Activat cu nr.45 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=3391&p=32300#p32300
    🙂

  34. MARIN said,

    Iulie 31, 2012 la 08:26

    Buna ,activeaza-mi te rog si mie cactusul , este asezat pe est iar usa baii este spre sud.Multumesc

    • babi said,

      Iulie 31, 2012 la 08:51

      Marin, te rog sa-mi spui unde te afli! Romania?

  35. MARIN said,

    Iulie 31, 2012 la 15:29

    Da Romania,ms.

  36. Claudia said,

    August 13, 2012 la 18:01

    Buna Babi!
    Ma bucur sa aud vesti bune despre starea sanatatii tale si-ti doresc sa ai parte de tot binele din lume!
    Acum, as dori si eu activare pentru un cactus nou, situat in baie, pe care l-am cumparat in locul celui dinainte, pentru ca s-a uscat.
    Multumesc si toate cele bune tie si maestrului Atan!

  37. Mihaela said,

    Octombrie 12, 2012 la 21:48

    Mihaela si familia-Romania….as dori si eu activare pentru un cactus nou in baie, cel dinainte s-a uscat.
    Multumesc si toate cele bune tie si maestrului Atan!

  38. babi said,

    Octombrie 15, 2012 la 13:53

    Activat cu nr. 70 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=3391&p=32300#p32300
    🙂

  39. angyal said,

    Noiembrie 1, 2012 la 20:53

    Buna seara, Babi!🙂
    Unul dintre cactusi s-a uscat. Ar fi trebuit sa cer o activare pentru altul de cateva zile, dar pur si simplu nu mi-am amintit.
    O trec acum:
    – Diana Ana-Maria – Romania – cactus in bucatarie

    Avand in vedere ca au trecut cateva zile/o saptamana, este nevoie sa cer reactivare pentru ambii cactusi?

  40. babi said,

    Noiembrie 1, 2012 la 20:56

    E mai bine sa-i activam pe amandoi. Unul in baie si cel de rezerva in bucatarie?

  41. angyal said,

    Noiembrie 1, 2012 la 21:28

    Da, Babi🙂
    Unul este in baie si unul in bucatarie.

    – Diana Ana-Maria – Romania – cactus in bucatarie
    – Diana Ana-Maria – Romania – cactus in baie

    Multumesc pentru raspunsul prompt!🙂

  42. maria said,

    Noiembrie 5, 2012 la 13:07

    Buna ziua BABI draga,

    Unul din cactusi s a ofilit , cel din baie, si doresc activare noua . Am inteles ca sa cer activare pentru ambii cactusi si cel din bucatarie si cel din baie . Te rog frumos activare astfel;

    MARIA – ROMANIA – activare cactus in bucatarie
    MARIA – ROMANIA – activare cactus in baie.

    MARIA

    Noi sintem bine , OANA a cistigat o bursa de studii si este foarte fericita.
    Face acum naveta la CLUJ. In curind isi va deschide studioul de fitnes .
    iti dorim numai bine si sanatate. Sper ca nu te superi ca este mai rara corespondenta intre noi dar avem timp liber mai limitat datorita activitatilor curente.

    Iti multumim pentru ceea ce faci pentru noi si sanatate multa .

    PUPICI

  43. rica said,

    Noiembrie 7, 2012 la 21:03

    Buna seara,Babi,eu de cand am cerut activare pentru cei doi cactusi(unul in baie si unul in balcon)nu i-am mai schmbat intre ei.Trebuie facut acest lucru?Multumesc!O seara placuta!

  44. babi said,

    Noiembrie 12, 2012 la 13:40

    Daca ai geam, deci lumina destula in baie, nu trebuie schimbati. Daca nu ai lumina destula, se schimba odata la doua saptamani. Nu necesita activare dupa ce le schimbi locul.

    Scuze pentru intarziere!😦

  45. angyal said,

    Decembrie 27, 2012 la 18:01

    Buna seara, Babi!🙂
    Rog activare:
    – Diana Ana-Maria – Romania – cactus in baie
    – Diana Ana-Maria – Romania – cactus in bucatarie
    Multumesc frumos!

  46. angyal said,

    Ianuarie 6, 2013 la 22:25

    Postarea 45.
    Rog activare:
    – Diana Ana-Maria – Romania – cactus in baie
    – Diana Ana-Maria – Romania – cactus in bucatarie

    Multumesc, Babi!🙂

    • babi said,

      Ianuarie 6, 2013 la 23:35

      Am activat atunci dar am uitat sa scriu, nr.71 aici:

      http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=118&t=3391

      N-am nicio scuza!😦

      • angyal said,

        Ianuarie 7, 2013 la 00:29

        Stai linistita, nu este nicio problema.🙂
        Pi Yao ramane pentru anul urmator chinezesc?

      • babi said,

        Ianuarie 7, 2013 la 09:49

        Ramane totul pentru anul urmator!

      • angyal said,

        Ianuarie 7, 2013 la 00:35

        Este cererea postata, dar nu se vede, nu o afiseaza ultima, este putin mai sus.🙂


Lasă un răspuns

