Anunt foarte important!

Buna seara tuturor! 🙂

Cu scuzele de rigoare, Master atan ne-a anuntat azi ca s-a strecurat o greseala de editare in articolul referitor la Pi Yao: indiferent in ce incapere il puneti, Pi Yao trebuie sa stea cu fata spre Nord Est!

Deci, il asezam in SUD-VEST CU FATA SPRE NORD-EST!

Va rog schimbati pozitia Pi Yao si cereti din nou activare! Cererile vechi le voi sterge. Imi pare rau pentru inconvenientul care s-a creat si va multumesc pentru intelegere!

Cu tot dragul, babi 😦

PS: Va rog postati cererile de activare dupa articolul despre Pi Yao! Multumesc! 

64 comentarii

  1. morun adina said,

    Ianuarie 24, 2012 la 20:45

    deci activam un PI YAO in SV holului de la intrarecu fata la NE ?

    SCUZE DACA VA CALC PE NERVI SCUZE SCUZE SCUZE

  2. babi said,

    Ianuarie 24, 2012 la 20:46

    NU MA CALCI…ACTIVAM ASA CUM SPUI! 🙂

  3. morun adina said,

    Ianuarie 24, 2012 la 21:01

    MULTUMESC

    O SEARA FRUMOASA !

  4. Ianuarie 24, 2012 la 21:39

    sa inteleg ca se poate si in dormitor?

  5. babi said,

    Ianuarie 24, 2012 la 22:07

    Nu se poate in dormitor, Daniela! 🙄

  6. Ianuarie 24, 2012 la 23:15

    multumesc mult pentru raspuns .as dori daca puteti sa-mi activati PI Yao in S-V apartamentului,acesta fiind singurul loc acceptabil .S-V locuintei mele este in Sufragerie. In bucatarie nu pot sa-l pozitionez in S-V pentru ca am centrala,in dormitor nu e voie ,a mai ramas sufrageria dar acolo doarme sotul meu ,am decis sa iau in considerare pozitia pentru PI YAO in S-V pe locuinta cu fata spre N-E.chiar daca sotul meu doarme in Sufragerie.sper ca e bine.multumesc pentru sfaturi .va pup.

  7. elena t said,

    Ianuarie 25, 2012 la 08:33

    buna babi
    aș mai dori o activare te rog
    MIHAI-ROMANIA-PI YAO breloc in geanta
    pentru activarea de ieri,era bine sa specific ca l-am pus linga sporul casei si planta de jad pe plicul rosu cu cele 3monede norocoase?

  8. babi said,

    Ianuarie 25, 2012 la 11:49

    Activat cu nr.28 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=155&t=3265&p=30832#p30832

    🙂

  9. morun adina said,

    Ianuarie 26, 2012 la 09:54

    problema mea este urmatoarea

    am activat un pi yao si mai tirziu am pus sub el plicul cu 3 monede

    mi-ati raspuns ca trebuiau impreuna de la inceput

    da eu ce fac acum ?mai cer activare din nou sau renunt la plicul cu monede?

    • babi said,

      Ianuarie 26, 2012 la 11:17

      Am activat monedele! 🙂

      • morun adina said,

        Ianuarie 26, 2012 la 19:38

        multumesc mult mult mult

  10. elena ju said,

    Ianuarie 26, 2012 la 10:45

    babi te rog activare PY YAO , cu 3 monezi norocoase in plic rosu sub el ,, SUD VEST living cu spatele,, cu fata spre NORD EST
    si activare PY YAO ,in poseta multumesc ELENA JU ROMANIA

  11. babi said,

    Ianuarie 26, 2012 la 11:20

    Activate cu nr.41 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=155&t=3265&p=30832#p30832

  12. babi said,

    Ianuarie 26, 2012 la 21:03

    Nu pune nimic langa Pi Yao si nici langa orice alt remediu feng shui.Lasa o distanta de macar 30 cm. In rest, nu ma pricep la pietre sau bani de ciocolata…imi pare rau!

  13. elena ju said,

    Ianuarie 27, 2012 la 08:19

    ok multumesc..

  14. Ianuarie 27, 2012 la 16:37

    daca-mi cumpar un Pi YAO,care nu este breloc se poate purta in geanta?sau ce puteti sa-mi recomandati sa pun in geanta ?am avut un Buda mic dar s-a luat bronzul de pe el si l-am aruncat.acum simt ca-mi lipseste ceva si nu mi-e indemana .totusi as lua ceva care sa-mi foloseasca la examene,de aceea va rog sa-mi recomandati d-voastra ce ar fi mai eficient.va multumesc mult.sunt convinsa ca-mi puteti da un sfat bun.

  15. babi said,

    Ianuarie 27, 2012 la 21:26

    Se poate purta amuleta Pi Yao in geanta: spal-o sub apa curgatoare, sterge bine si cere activare. Daca ai gasi o amuleta-pagoda sau un elefant cu trompa in sus ar fi bine pentru succes la examene…plus invatatura ! Am fost profesoara 34 de ani, nu m-am putut abtine! 😉

    😀

  16. GABRIELA said,

    Ianuarie 27, 2012 la 23:25

    Buna seara si multumesc pentru raspuns,dar citind la comentarii am inteles ca in dormitor(practic camera in care dormi)nu trebuie pus PI YAO.La mine sufrageria este camera de studiu si de odihna a fetitei.Conform noilor date pe care vi le ofer vizavi de destinatia pe care a luat-o sufrageria de curind,PI YAO il mai pot amplasa si in sufragerie sau doar in bucatarie,pentru ca eu v-am descris intr-un comentariu anterior situatia si mi-at spus ca-l pot amplasa si in sufragerie si in bucatarie(bineiteles ca vina imi apartine in totalitate tinind cont ca nu v-am informat corect ),insa acum stau si ma intreb daca am facu bine ,gindindu-ma da-l pun si in sufragerie.Multumesc pentru rabdare si astept un raspuns din partea dumneavoastra.O zi usoara si senina sa aveti.

  17. babi said,

    Ianuarie 28, 2012 la 10:44

    Daca nu poti sa-l pui in bucatarie, care ar fi cea mai buna locatie, ar fi posibil sa-l pui in SE holului? Daca nu are loc nici acolo, ramane sufrageria. Daca numai fetita doarme acolo, e in regula!

    Regulile nu sunt chiar atat de rigide, dar ma bucur ca ai intrebat. 🙂

    • GABRIELA said,

      Ianuarie 29, 2012 la 09:33

      multumesc foarte mult.

  18. Ianuarie 28, 2012 la 16:12

    Buna ziua!Am un PI YAO de marime medie,dar nu am cum sa il asez in casa , in sectorul S-V; as putea sa il port in geanta sau sa il asez altfel?Daca se poate sa il port in geanta…as dori activarea acestuia.Multumesc!

    • babi said,

      Ianuarie 29, 2012 la 14:52

      Poti sa-l porti in geanta, daca n-ai alta solutie. Inainte de activare…l-ai spalat?

  19. babi said,

    Ianuarie 29, 2012 la 14:54

    Sune-mi daca le-ai spalat! Numai eu pot sa le activez…Master activeaza doar remediile lui. Iti convine asa? 🙂

  20. Ianuarie 29, 2012 la 17:31

    Da l-am spalat!E perfect.Multumesc.

  21. babi said,

    Ianuarie 29, 2012 la 19:00

    Activate! Succes! 🙂

  22. Ianuarie 29, 2012 la 23:33

    PI YAO pentru geanta l-ati activat?:)

  23. Ianuarie 30, 2012 la 20:12

    din greseala am sters >< pe care le-am pus in Est-ul apartamentului.scuze.

    • babi said,

      Ianuarie 31, 2012 la 12:33

      Activate toate, succes! 🙂

  24. Februarie 1, 2012 la 18:52

    Ok perfect multumesc!Astept activarea elefantului,daca se poate.O seara frumoasa!

    • babi said,

      Februarie 1, 2012 la 20:27

      Activat, mult succes! 🙂

    • babi said,

      Februarie 1, 2012 la 20:40

      Activat, succes! 🙂

  25. GABRIELA said,

    Februarie 1, 2012 la 20:19

    Buna seara .Am asezat PY YAO in S-V hol cu fata catre N-E si as dori activare.Am citit in comentariul de mai sus despre elefantul cu trompa ridicata pus pe biroul de studiu.Daca acest elefant ajuta la imbunatatirea rezultatelor scolare , as vrea si eu o activare pentru un elefant cu trompa ridicata pus pe birou in sufragerie. Eu am mai pus un PY YAO si in S-V sufrageriei cu fata spre N-V .DACA ACESTA NU TREBUIE PUS VA ROG FRUMOS SA-MI SPUNETI IN CAZ CA AM PROCEDAT GRESIT. Daca e in regula as dori activare si pentru acesta.MULTUMESC FOARTE MULT.

  26. babi said,

    Februarie 1, 2012 la 20:36

    Pi Yao in hol, activat cu nr. 82 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=155&t=3265&p=30832#p30832

    Elefant activat, sa aveti numai note bune!

    In sufragerie se poate, dar ci fata spre NE. Intoarce-l si anunta-ma! 🙂

  27. GABRIELA said,

    Februarie 2, 2012 la 09:22

    PY YAO din sufragerie l-am intors cu fata catre NE .Va multunesc si pentru activarea elefantului pentru ca fetitei sa-i mearga bine la scoala. As mai avea o intrebare despre monedele TRiNiTY ,cind se fac activarile si in ce loc se aseaza.Sper ca nu m-am grabit cu aceasta intrebare. MULTUMESC FOARTE MULT SI SA AVETI O ZI PROSPERA. SI FRUMOASA.

  28. babi said,

    Februarie 2, 2012 la 12:11

    Pi Yao activat cu nr.84 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=155&t=3265&p=30832#p30832

    Nu stiu cand ne va spune Master sa asezam Trinity, vom afla cand apare articolul. Vor fi intervale mai lungi intre remedii de acum incolo. Anul trecut l-am pus pe ultimul candva in aprilie…

    Te rog inca odata sa ma tutuiesti 🙂

  29. morun adina said,

    Februarie 2, 2012 la 17:13

    babi ,dupa ce am citit mai sus ce as putea sa pun in poseta pt ca nu amgasit un breloc cu PI YAO am luat unul cu elefant si ardei iuti
    te rog sa-l activezi tu l-am spalat

  30. babi said,

    Februarie 2, 2012 la 18:17

    S-a facut, succes! 🙂

  31. Februarie 2, 2012 la 21:54

    babi rog activare PY YAO in geanta si elefantel pe birou in dormitor.multumesc mult.

  32. babi said,

    Februarie 2, 2012 la 22:05

    Pi Yao activat cu nr.89 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=155&t=3265&p=30832#p30832

    …plus elefantelul. 🙂

  33. GABRIELA said,

    Februarie 3, 2012 la 09:26

    Fetita mea a primit un elefantel cu ardei iuti(breloc pe care l-am agatat la ghiozdan pentru ca asa a dorit ea) ce protectie ofera si daca trebuie activat. Daca este pentru rezultate la invatatura sau protectie impotriva energiilor negative, va rog frumos activare

    • babi said,

      Februarie 3, 2012 la 15:51

      S-a facut! Succes 🙂

      • GABRIELA said,

        Februarie 4, 2012 la 00:01

        MULTUMRSC FOARTE MULT>VA SARUT .O zi frumoasa.

  34. morun adina said,

    Februarie 3, 2012 la 09:47

    multumesc esti o dulce

  35. Ana-Maria said,

    Februarie 4, 2012 la 11:24

    Bună dimineața Babi, am mai trimis un mesaj pentru activarea lui Pi Yao, dar se pare că a ajuns undeva în eter…, acum vreo săptămână…, bine că am văzut că nu am primit nici activare , deci te rog dacă se poate , doresc activare pentru :

    Pi Yao bucătărie SV cu fata spre NE, lângă el am pus și Apa Prosperității, căci așa am înțeles. Dacă am greșit aștept vești de la tine. Mulțumesc, Ana-Maria

  36. babi said,

    Februarie 4, 2012 la 14:35

    Pi Yao activat cu nr.91 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=155&t=3265&p=30832#p30832

    Mesajul tau s-a evaporat intr-adevar 🙄 In rest, ai facut foarte bine. Ai 3 monede norocoase sub Pi Yao? Daca nu, pune si anunta-ma!

    🙂

  37. Ana-Maria said,

    Februarie 4, 2012 la 15:52

    Sigur, că am sub Pi Yao, cele 3 monede norocoase…. Te pup

  38. babi said,

    Februarie 4, 2012 la 16:38

    In regula, pup si eu. 🙂

  39. angyal said,

    Februarie 6, 2012 la 17:58

    As vrea sa mai intreb (altfel iar uit :)):
    – e necesara reactivarea lor peste o anumita perioada?
    – ar trebui sa cer reactivarea obiectelor daca au fost atinse de altcineva?

  40. babi said,

    Februarie 7, 2012 la 16:51

    Sa va poarte noroc! Nu e voie sa fie atinse de altcineva, asta se poate evita…nu pot sa fac treaba asta decat odata. 🙂

  41. babi said,

    Februarie 7, 2012 la 18:19

    Au disparut mai multe…am facut ce mi-ai cerut 😉 ti-am si raspuns

  42. babi said,

    Februarie 7, 2012 la 18:39

    N-ai pentru ce! 🙂

  43. angyal said,

    Februarie 27, 2012 la 19:18

    Buna seara, Babi! 🙂
    Stiu ca mi-ai spus sa nu atinga nimeni obiectele activate…este si vina mea poate pentru ca am purtat-o la vedere…
    Copiii sunt imprevizibili; astazi mi-a admirat o fetita o amuleta cu ratele si nu s-a abtinut sa nu o atinga 🙂
    Spune-mi ca nu e chiar atat de rau….
    O veste buna – am primit azi o oferata de a munci suplimentar cateva ore pe luna; chiar daca banii sunt foarte putini, nu ma asteptam 🙂
    Trebuie sa fac cumva sa ma apuc de reiki ca sa am energia de a desfasura mai multe activitati; acum nu ma simt in stare si e apasator si frustrant.

  44. Codruta said,

    Februarie 29, 2012 la 08:10

    Angyal,imi permit sa revin,dupa ce m-am documentat un pic pentru tine,pentru a nu vorbi aiurea.Incearca terapia Bowen sau bowtech,intra pe google si vei afla mai multe informatii.E 50 ron sedinta si iti vine si acasa si iti poate deschide si chakrele…Te pup si ai incredere in tine ca totul va fi bine!
    Babi,scuza-ma ca am intervenit,poti sterge mesajul cand crezi de cuviinta,dupa ce il citeste Angyal.Numai bine la toti!Va pup,va pup!!!

    • babi said,

      Februarie 29, 2012 la 16:24

      Nicio problema, Codruta! Suntem aici ca sa ne ajutam cum putem mai bine! 🙂

  45. angyal said,

    Februarie 29, 2012 la 20:38

    Multumesc mult de tot, Codruta! 🙂
    Trebuie sa recunosc ca nu am auzit de aceasta terapie.
    Am tot citit din toate cate putin si am incercat sa experimentez singura ce m-a atras, chiar daca in general am facut doar „primul pas” si m-am oprit.
    Multumesc mult pentru incurajare! 🙂
    Chiar imi doresc sa imi recapat increderea pentru ca stiu ce „usurare” poate aduce si cat de lin poate sa para drumul din acel moment 🙂

  46. divxxonline said,

    Februarie 29, 2012 la 20:44

    babi rog activare buda din jad;daca consideri ca nu-ti cer prea mult.multumesc mult!pupici

    • babi said,

      Februarie 29, 2012 la 22:40

      Imi pare rau, dar nu mai activam niciun alt obiect FS decat cele recomandate de Master atan! 🙂

  47. Februarie 29, 2012 la 21:00

    nu stiu de ce cererea mea e postata la nr 43, oricum nu conteaza .poop!

    • babi said,

      Februarie 29, 2012 la 22:45

      nu inteleg si sigur nu pot sa tin minte tot…e vreo problema?

  48. rosca cornelia said,

    Martie 23, 2012 la 08:58

    Buna dimineata,te rog Babi activare pt Pi-Yao

    Cornelia–Romania–Pi-Yao in SV livingului cu fata spre NE pe un plic
    cu monede norocoase

    Multumesc,iti doresc sa ai parte de multe-multe zile insorite ca cea
    de azi!Pe curand.

  49. babi said,

    Martie 23, 2012 la 10:42

    Activat cu nr.140 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=3265&p=30832#p30832

    🙂


Lasă un răspuns

