Dhealing How to Feng Shui 2012~Pi Yao Magic~Pasul 9

Pi Yao Magic  Technique– 2012

Buna ziua tuturor! 🙂

Facem incepand de azi pasul urmator  in amenajarea Feng Shui a locuintelor noastre. Iata in traducere articolul Maestrului atan, publicat in 22 ianuarie 2012:

“ Pentru anul 2012 Pi Yao este un remediu foarte puternic cand este asezat oriunde in Sud-Vest cu fata spre Est, sau in bucatarie cu fata spre Nord-Est. Aceasta pozitie va proteja si intari pozitia femeii in casa si va neutraliza efectul Stelei #3 din Sud-Vest. Va proteja si intari efectul Stelelor #6 din centru si #9 din Nord-Est.

DECI: PI YAO SE ASEAZA, ANUL ACESTA, IN SUD- VEST CU FATA SPRE NORD-EST!

CEA MAI BUNA LOCATIE ESTE IN SUD-VESTUL BUCATARIEI CU FATA SPRE NORD-EST ( in masura posibilului!)

Stelele influentate:

–       in Sud-Vest Steaua #3 a certurilor, barfei, stresului.

–       in centru, Steaua #6 a puterii si autoritatii; atrage de asemenea oameni de treaba si care te vor sprijini/ ajuta.

–       in Nord-Est, intareste Steaua #9 a prosperitatii pe termen lung.

Iata cateva dintre beneficiile folosirii Pi Yao in 2012

1.Protejeaza casa si individul.

2. Atrage si intensifica norocul de bani si bogatii.

3. Inlatura obstacolele si spiritele rele.

4. Atrage noroc neasteptat de bani, cum ar fi castigul la loto.

5. Neutralizeaza efectul negativ al unor stele in Feng Shuiul Stelelor Zburatoare.

Iata cateva pozitii foarte bune pentru Pi Yao in 2012. Un singur Pi Yao ajunge petru locuinta si va rog sa-l asezati intr-una din urmatoarele locatii, prima fiind cea mai eficienta:

1. Sud-Vestul bucatariei cu fata spre Nord-Est.

2. Sud-Vestul locuintei cu fata spre Nord-Estul locuintei.

3. Sud-Vestul livingului cu fata spre Nord-Est.

4. Sud-Vestul biroului cu fata spre Nord-Est.

5. Sud-Vestul sufrageriei cu fata spre Nord-Est.

Pi Yao trebuie sa fie asezat intr-un loc sigur si stabil, unde sa fie curat si uscat : pe masa,podea, pe dulap dar ferit de copii si animale de casa.…

Interdictii:

1. Nu asezam Pi Yao sub o grinda.

2. La un nivel aflat sub baie.

3. Nu asezam Pi Yao sub un obiect care atarna si se poate misca.

4. Nu asezam Pi Yao in dormitor.

5. Se poate pune pe podea doar daca nu exista pericolul sa fie atins de un animal de casa, un copil sau in timpul curateniei.

Pi Yao in masina – pentru protectie si noroc

1. Este de ajuns un singur Pi Yao in masina.

2. Trebuie sa stea cu fata spre directia de mers.

3. Trebuie lipit foarte bine ca sa nu se miste.

Dupa ce l-ati asezat la locul lui, cereti activare dupa formatul cunoscut.

(Numele~ tara~ Pi Yao in Sud- Vestul…cu fata spre Nord-Est)

Cum pregatiti Pi Yao pentru anul 2012:

– orice Pi Yao, nou sau vechi, il spalati 30 secunde sub apa curgatoare, il stergeti bine cu o carpa curata si il asezati la locul ales, in Sud-Vest cu fata spre Nord-Est.

– cei care aveti apa prosperitatii, dupa ce l-ati spalat sub apa curgatoare, varsati peste el niste apa din flaconul energizat, stergeti bine de tot si puneti-l la locul ales in Sud-Vest cu fata spre Nord-Est.

– cei  care veti avea remediul prosperitatii, asezati-l langa Pi Yao in locul ales.

Pana la sfarsitul Festivalului de Primavara 2012 ( doua saptamani socotind din 23 Ianuarie), puteti sa asezati Pi Yao oricand, fara restrictie de timp sau data. Dupa aceasta data se recomanda sa va alegeti o zi favorabila asezarii remediilor Feng Shui ca sa va asigurati maximum de beneficiu.

Un Pi Yao mai vechi poate fi refolosit daca nu este ciobit/ oxidat.

Master Atan
22 ianuarie 2012″

Daca aveti intrebari, va astept cu tot dragul, babi  🙂

 

178 comentarii

  1. morun adina said,

    Ianuarie 23, 2012 la 18:23

    acest nou articol mi-a raspuns la multe nelamuriri Va multumesc

    Morun Adina-Romania-un PI YAO in bucatarie inSV cu fata laNE

  2. angyal said,

    Ianuarie 23, 2012 la 19:17

    Buna seara, Babi! 🙂
    Nu ma asteptam sa fie activat Pi Yao atat de repede 🙂

    Rog activare:
    – Diana Ana-Maria – Romania – Pi Yao in Sud-Vestul bucatariei cu fata spre Nord-Est

  3. Catana Daniela said,

    Ianuarie 23, 2012 la 19:43

    Buna seara.
    Am o intrebare la care nu gasesc un raspuns corect; am cei trei intelepti ,recomandarea asezarii in 2012 ar fii la steaua 3 in sud-vest. La mine acasa ar fi la bucatarie sud-vestul. Este bine daca ii asez la bucatarie?

    • babi said,

      Ianuarie 23, 2012 la 21:33

      Zeitatile nu se pun in bucatarie sau in dormitor. Nu stiu de ce asociezi cu steaua #3…dar din informatiile mele, stiu ca se pun undeva cu fata spre intrarea in camera de zi sau cu fata spre intarea principala ca sa elimine energiile negative cucare intram in casa. Nu activam intelepti 🙄

      • Catana Daniela said,

        Ianuarie 24, 2012 la 17:28

        Multumesc mult pentru indrumare. Asocierea cu steaua 3 am gasit-o pe alt site. „”Steaua 3, a certurilor – Sud-Vest
        Cod produs: steaua_3_2012

        Aceasta stea aduce neintelegeri, conflicte, tensiuni si pocese. Amplasati aici cristalul dorintelor, multifatetat, cu cei 3 intelepti, pentru a elimina neintelegerile, conflictele si ghinioanele.””

      • babi said,

        Ianuarie 24, 2012 la 20:58

        Daniela, faci cum crezi de cuviinta. Master este de parere ca locul acestor zeitati este pe altarul buddhist si ca cine le foloseste in Feng Shui aduce ofensa prin comercializare, dar fara rezultat.

        Si eu am, dar i-am asezat ca decor asa cum am spus mai sus. Ai incredere in remediile lui Master! 🙂

  4. Ianuarie 23, 2012 la 20:02

    buna seara,am o intrebare inainte de a cere activare pt PI YAO. In SUD -VESTin bucatarie la mine am centrala .pot sa pozitionez PI YAO sus pe centrala?

    • babi said,

      Ianuarie 23, 2012 la 21:29

      Nu se poate! Pune-l in alta incapere. 🙂

  5. maria said,

    Ianuarie 24, 2012 la 09:00

    Buna dimineata BABI,

    Am asezat si pe PI YAO si te rog frumos activare astfe,

    MARIA – ROMANIA – PI YAO in SUD VESTUL bucatariei cu fata spre NORD EST.

    Multumesc anticipat

    MARIA

    Pentru masina pot sa cer activare separat?. Nu este masina acasa toata saptamina.

    Am asezat si borcanul cu apa energizata de master linga PI YAO asa cum ma i sfatuit.

  6. elena ju said,

    Ianuarie 24, 2012 la 15:00

    draga babi la mine este o mareeee problema,,eu am coltul SUD VEST in dormitor pe mijloc intre living si dormitor adica pe SUD se afla baia cum am spus e semidecomandat ap meu in living daca il pun vine pe peretele sudic ,,am colt in livin care desparte baea de living dar ,,ar veni chiar in centru adica sud,,intre canapele undeva pe colt sal pun cu fata cum spui tu ,,ieu am living american dechis ,,cu bucatarie deschisa bucataria mea se afle pe nord est,,dar are un colt deasupra chiuvetei un pic distanta ,,daca pot sal asez pe nord est e ok ,,cu fata spre nord est pot dar colt vestic cu fata nord est nu am cum,,spunemi te rog cu cel din geanta ce facem py yao elena ju ,,multumesc

    • babi said,

      Ianuarie 24, 2012 la 21:08

      Nu se poate aseza decat in SV unei incaperi cu fata spre NE!

  7. morun adina said,

    Ianuarie 24, 2012 la 18:04

    am citit mai sus ca nu pot pune PI YAO re centrala acum daca ii schimb locul cer din nou reactivare? daca da va rog

    morun adina-romania-PI YAO in SV holului de la intrare cu fata la NE

    asa o fi bine?

  8. morun adina said,

    Ianuarie 24, 2012 la 18:06

    sau in dormitore mai bine decit in hol?

    • babi said,

      Ianuarie 24, 2012 la 21:00

      Nu in dormitor! 🙂

  9. GABRIELA said,

    Ianuarie 24, 2012 la 18:07

    Buna seara.In acest an am citit ca PI YAO se poate aseza in doua locatii. Il pot amplasa in SV bucatariei cu fata spre NE,si unul in SV sufragerie cu fata spre E?,Eu avind apartamentul in forma literei T deci SV si SE lipsind.Stiu ca lipsa SV-ului aduce prejudicii imaginii si situatiei femeii din casa(eu de cind m-am mutat in acest apartament situatia mea s-a degradat cu fiecare an ) si lipsa coltului SE aduce prejudicii ficei mari din familie.,iar eu am o fica care tot asa nu merge prea bine la invatatura cu toate eforturile pe care le face mititica.. V-AM PUS ACEASTA ITREBARE PENTRU A MA LAMURI ,SI A STII DACA AMPLASAREA SE POATE FACE IN AMBELE LOCATII , PENTRU O PROTECTIE MAI COMPLETA,EU FIIND FOARTE AFECTATA DE LIPSA COLTULUI SV.MA BUCUR CA V-AM GASIT PENTRU CA ASTFEL IMI LAMURESC SI EU UNELE INREBARI. VA MULTUMESC FOARTE MULT si sper ca nu am pus itrebari deplasate.

    • babi said,

      Ianuarie 24, 2012 la 21:05

      Imi pare rau de situatia voastra. Master spune ca un singur Pi Yao este suficient in casa, dar daca sunt atatea probleme cu spatiul incearca sa-i pui pe amandoi si vezi ce se intampla. Daca se amelioreaza situatia, lasa-i pe amandoi, daca nu cel din sufragerie trebuie scos.

      Gandeste-te si anunta-ma. 🙂

      • GABRIELA said,

        Ianuarie 25, 2012 la 09:00

        MULTUMESC FOARTE MULT.O ZI FRUCTUOASA VA DORESC SI MULTA SANATATE.

  10. elena t said,

    Ianuarie 24, 2012 la 18:18

    GONG XI FA CAI BABI
    FIE CA ANUL 2012 SA ITI ADUCA MULTA SANATATE IMPLINIRI PE TOATE PLANURILE SI MULTA PROSPERITATE
    EU AM GEAMUL LA SV IN BUCATARIE ,DACA L-AS PUNE PE PI YAO
    IN LATERALUL FERESTREI SI IL ACOPAR CU PERDEAUA PENTRU CA ESTE MAI LUNGA DE CIT FEREASTRA ,ARE CEVA?
    ITI MULTUMESC

  11. babi said,

    Ianuarie 24, 2012 la 21:07

    Un an foarte bun si tie, Elena!

    Intrebare: n-ar fi gresit sa-l asezi dupa perdea, dar daca vei trage perdeaua va fi deranjat mereu…ceea ce nu va fi bine deloc.

  12. elena t said,

    Ianuarie 24, 2012 la 21:32

    BUNA BABI

    CEL MAI BINE ERA IN BUCATARIE?
    EU DUPA CE AM VAZUT RECTIFICAREA L-AM ASEZAT IN SV CASEI,DACA ESTE BINE TE ROG ACTIVARE
    ELENA SI FAMILIA-ROMANIA-PI YAO IN SV CASEI CU FATA LA NE

    ITI MULTUMESC

  13. babi said,

    Ianuarie 24, 2012 la 22:00

    Activat cu nr.15 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=155&t=3265&p=30832#p30832

    Ar fi fost mai bine in bucatarie, dar daca e deranjat de perdea face mai mult rau. Va fi bine asa! 🙂

  14. angyal said,

    Ianuarie 24, 2012 la 22:19

    Buna seara, Babi! 🙂
    Trebuie sa mai cer o activare separata pentru monedele de sub Pi Yao sau au fost activate impreuna?

    Te mai deranjez cu o intrebare in afara subiectului.
    Am cumparat anul trecut o pereche – dragon si pasarea phoenix.
    Unde as putea sa le asez?

  15. babi said,

    Ianuarie 24, 2012 la 22:34

    Monedele s-au activat cu Pi Yao.

    Se aseaza in Est, fata in fata…dragonul cu spatele spre Est ca si cand ar veni din directia aceea; o alta varianta ar fi in Sud.

    Pentru tine as recomanda Est. 😉

  16. angyal said,

    Ianuarie 24, 2012 la 22:57

    Nici nu stii cat ma bucura ce ai scris; ma gandeam la varianta Sud, dar acolo este combina si imprimanta si nu vedeam cum as fi putut face altfel. Din cauza asta nu le-am asezat nici pana acum 🙂

    Sa nu gresesc… daca dragonul il asez asa, atunci pasarea ar fi orientata cu fata spre Est, nu?

  17. babi said,

    Ianuarie 24, 2012 la 23:21

    Corect! 😉

  18. angyal said,

    Ianuarie 24, 2012 la 23:37

    Multumesc mult, Babi! 😀
    Sper sa fie de bun augur! 😀

  19. elena ju said,

    Ianuarie 25, 2012 la 09:13

    salut babi multumesc pt raspuns cu py yao,,,am si eu o imagine cu pasarile paradisului ,una mai mare superba si restul mai mici 9 la numar sant in zbor cea mare sta cu aripile deschise pe o creanga inflorita ,celelalte vin in zbor sprea ea e suprba ,,eu am puso pe peretele vestic cu fata spre est,,,e bine…si mai e ceva ieri mi sa intanplat un mare necaz mi sa spart o teava de la bucatarie de apa a trebuit sa sparga tot peretele cu picamoro infern era aici praf mult ,,cum am spus teava era pe nord in hol de intrare in apartament acolo pe suport se afla REMEDUI CSM ,,si ca sa nu se unple de praf lam acoperit cu o foita suptire de hartie ca astfel se unplea de praf ,,eu am pus sare de HIMALAIA in CSM ..sti ca e foarte scunpa se gaseste greu,,e din aceea grunjoasa,,spunemi te rog am gresit daca am acoperit borcanul ,nu lam atins deloc nu lam miscat,de acolo,vad ca apa e fff linpede dar pe gura sa format multe cristale ,,am aruncat foita de hartie dupa ce a terminat instalatoru..spunemi te rog frumos mai trebueste activat din nou ,csn din nord daca nu lam atins multumesc ..elena ju

    • babi said,

      Ianuarie 25, 2012 la 11:55

      Ai facut bine ca l-ai acoperit, CSM va curata casa de energiile negative provenite din reparatii. Lasa-l sa lucreze mai departe.

      Imi pare rau, dar nu ma pricep la stfel de simboluri cu pasari… 😦

  20. VOICU MARIA said,

    Ianuarie 25, 2012 la 09:27

    Buna ziua draga Babi,

    Am asezat Pi Yao la locul lor, si te rog activare:
    – Maria si familia – Romania – un Pi Yao in bucatarie in Sud-Vest cu fata spre Nord-Est pe un plic cu monede norocoase;
    – Maria si familia – Romania – un Pi Yao in masina cu fata in directia de mers.

    Multumesc mult si iti doresc toate cele bune !

    Maria.

  21. babi said,

    Ianuarie 25, 2012 la 11:57

    Activate cu nr.29 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=155&t=3265&p=30832#p30832

    🙂

    • VOICU MARIA said,

      Ianuarie 25, 2012 la 16:06

      Multumesc mult draga Babi !

      Maria.

  22. elena ju said,

    Ianuarie 25, 2012 la 15:44

    ok multumesc pt raspuns elena ju

  23. Ianuarie 25, 2012 la 17:00

    rog activare un PiYao cu plic cu 3 monezi in S-V cu fata spre N-E la servici in magazie;si PiYao cu plic cu 3 monezi in S-V apartamentului acasa, cu fata spre N-E.multumesc mult!

  24. babi said,

    Ianuarie 25, 2012 la 18:31

    Activate cu nr.37 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=155&t=3265&p=30832#p30832

    🙂

  25. VOICU MARIA said,

    Ianuarie 26, 2012 la 16:10

    Buna ziua Babi,

    Trebuie sa mai cer o activare pentru Pi Yao pentru sara mea:
    Angelica-Romania- Pi Yao pe 3 monede norocoase in Sud Vestul sufrageriei cu fata spre Nord-Est.

    Multumesc mult!
    Maria.

  26. babi said,

    Ianuarie 26, 2012 la 20:35

    Activat cu nr.44 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=155&t=3265&p=30832#p30832

    🙂

    • VOICU MARIA said,

      Februarie 14, 2012 la 09:30

      Buna ziua draga Babi,

      Am o rugaminte, intrucat am constatat ca sora mea a pozitionat gresit Pi Yao, a trebuit sa-i mut locul, si de aceea te rog o reactivare:
      Angelica-Romania- Pi Yao pe trei monede norocoase in SUD-VEST-ul apartamentului pe un hol, cu fata spre NORD-EST.
      Multumesc mult.
      Cu drag,
      Maria

  27. DANIELA L. said,

    Ianuarie 27, 2012 la 23:00

    Buna Babi!

    Pot aseza Pi Yao in bucatarie,jos,unde exista un spatiu intre dulap si perete? Totusi si acest spatiu are deasupra ,pana in perete ,un blat!Pi YAO ar sta cu fata spre N-E,dar in fata ar avea dulapul,daca intelegi!!!
    Multumesc mult!

  28. babi said,

    Ianuarie 28, 2012 la 10:46

    Se poate pune pe jos daca nu va fi deranjat in timpul curateniei si daca intre Pi Yao si blat sunt macar 30 cm.

    Te pup, 🙂

  29. nikoleta said,

    Ianuarie 28, 2012 la 10:51

    babi daca am inteles bine pot sa pun borcanul cu apa prosperitatii in acelasi lok cu pi yao ………..daca este asa vreau si eu activare PI YAO in S-V biroului cu fata spre N-E,,,,,,apropopo am facut greseala cu masuratoarea si cand am pus totul ptr apa prosperitatii,,,tot in S ,,,si trebuia S-E ….
    Se poate cere azi activare monezi norocoase sau mai bine asteptam cateva zile ??

  30. babi said,

    Ianuarie 28, 2012 la 11:49

    Activat cu nr.54 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=155&t=3265&p=30832#p30832

    Am mai activat inca odata apa prosperitatii. Nu-ti face griji, Master stie sa dirijeze energiile! 🙂

    Se pot activa si monedele azi.

    • nikoleta said,

      Ianuarie 28, 2012 la 13:13

      babi rog activare monezi ;LIUBA-CYPRUS-3monezi norokoase in portofel((plik rosu ))
      MIHAELA-CYPRUS-3monezi norokoase in portofel(( plik rosu ))
      AMALIA–CYPRUS-3 monezi norokoase in portofel((plik rosu ))

  31. babi said,

    Ianuarie 28, 2012 la 14:10

    Activate cu nr.180-182 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=113&t=3206&p=30066#p30066

    🙂

  32. DANIELA L. said,

    Ianuarie 28, 2012 la 23:05

    Draga Babi,

    Iti multumesc mult pentru raspuns!
    Asadar, am purificat si asezat Pi Yao la locul sau,si doresc activare:
    Daniela si Catalin -Romania-Pi Yao in partea de S-V cu fata spre N-E, asezat pe plic rosu cu 3 monede norocoase si apa prosperitatii.
    Multumesc mult si noapte buna!
    Cu mult drag Daniela L.

  33. babi said,

    Ianuarie 29, 2012 la 15:11

    Activat cu nr.60 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=155&t=3265&p=30832#p30832

    🙂

  34. Jonela said,

    Ianuarie 29, 2012 la 17:54

    Buna ziua Babi,

    Rog activare Pi Yao pentru fratele meu:
    RARES si familia-Romania- Pi Yao pe 3 monede norocoase in Sud Vestul sufrageriei cu fata spre Nord-Est.

    Multumesc mult!
    Ionela.

  35. babi said,

    Ianuarie 29, 2012 la 19:04

    Activat cu nr.63 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=155&t=3265&p=30832#p30832

    🙂

  36. maria said,

    Ianuarie 31, 2012 la 15:27

    Buna ziua BABI draga,

    In sfirsit am reusit sa asezam pe PI YAO in masina si te rog activare astfel;

    MARIA si familia – ROMANIA un PI YAO in masina cu fata spre directia de mers.
    O zii buna iti doresc si multumesc anticipat.

    MARIA
    PUPICI MULTE SI DIN SUFLET.

  37. babi said,

    Ianuarie 31, 2012 la 20:04

    Activat cu nr. 75 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=155&t=3265&p=30832#p30832

    Sa fiti protejati de orice pericole! Pup si eu 🙂

    • maria said,

      Februarie 1, 2012 la 11:16

      Multumesc BABI activare si urare,la fel si pentru tine , protectie maxima iti urez.

      MARIA
      PUPICI

  38. Codruta said,

    Februarie 1, 2012 la 19:35

    Buna seara la toata lumea!Sunt noua pe acest site,sunt insa un fan mai vechi al feng shui-ului si de aceea sunt entuziasmata la culme ca existati!!!!!
    Imi cer scuze daca intreb aiurea,dar ma preocupa 2 intrebari,avand in vedere steaua zburatoare 5 din SE,de pamant,mai pot pune anul asta plante acolo?Iar a 2a intrebare care nu-mi da pace…mai pun in sud foc?
    Mii de multumiri anticipat!!!

    • babi said,

      Februarie 1, 2012 la 20:47

      Bine ai venit, Codruta! 🙂

      Da, poti pune plante in SE, nu vor face decat sa slabeasca steaua #5, dar nu multe. Daca pui si un CSM, vei fi total protejata. Parerile sunt impartite cu activarea focului in Sud anul acesta… de altfel noi aici nu facem feng shui-ul Stelelor Zburatoare ci al Busolei. Pentru a-ti da totusi un sfat, spune-mi te rog ce vrei sa activezi prin foc in Sud?

      🙂

      • Codruta said,

        Februarie 1, 2012 la 20:53

        Multumesc mult pt promptitudine.Vreau sa activez norocul carierei si automat norocul la bani,deoarece criza asta m-a cam secatuit…si cum SE e cam prea afectat si mi-e frica sa-l mai activez pt a nu gresi,incerc cu vestul in care e steaua 8 si cu sudul. Sunt o persoana cu nr 4 Ba Gua si am afectate toate punctele cardinale acest an…Inca o data mii de multumiri si orice sfat e binevenit….multumesc mult,Babi!

  39. babi said,

    Februarie 1, 2012 la 23:38

    Master atan are remedii pentru activarea tuturor stelelor favorabile, pentru careiera si prosperitate…doar ca inca n-a venit randul sa le punem /reactivam pe toate. De asemenea remediile lui neutralizeaza stelele nefavorabile.

    De ce nu faci o incercare cu aceste remedii create de el si foarte la indemana tuturor.? Citeste putin articolele precedente si ai sa vezi…

    Daca mai ai intrebari, sunt aici 🙂

    • Codruta said,

      Februarie 2, 2012 la 14:06

      Multumesc,voi citi cele scrise anterior.Acele remedii pot ajunge si in provincie fara perturbari?Si sunt chiar universale,adica indiferent de persoana?

  40. babi said,

    Februarie 2, 2012 la 16:47

    Ai nevoie de un Pi Yao, un Wu Lou, niste monede pentru CSM si Trinity, 2 imagini pe care ti le trimit eu la timpul potrivit…in rest DA la toate intrebarile! 😉

    • Codruta said,

      Februarie 2, 2012 la 19:08

      Multumesc mult,Babi pentru toate sfaturile!Acum ma duc sa pun lumanari in NV contra furturilor,dar nu stiu cate,sper sa nu conteze prea mult…va doresc o seara minunata la toti si multa liniste!!!

  41. maria said,

    Februarie 2, 2012 la 18:55

    Buna seara BABI draga,

    Azi am cumparat trei amulete PI YAO pentru ca sa le purtam asupra noastra si vreau sa te intreb cum sa cer activare pentru MIRCEA , pentru mine si OANA am inteles sa cer activare pentru purtat in poseta, daca cer pentru MIRCEA activare in portofel e bine?

    Portofelul il are mereu la el sau sa cer activare pentru geanta cu acte,
    nu stiu cum sa procedez in acest caz, le am spalat si sters cu apa energizata de master ATAN, Asa am inteles ca e bine.

    MARIA
    PUPICI SI O SEARA PLACUTA
    .

    • babi said,

      Februarie 2, 2012 la 19:59

      Poti sa-l pui in portofelul lui Mircea daca nu este incomod pentru el. Anunta-ma cand sa activez. Pup, 🙂

  42. Codruta said,

    Februarie 2, 2012 la 19:21

    Babi,cum pot cere activare pentru CSM pe care l-am pus deja in SE?Am gresit rau cand am pus 6 monede mai vechi ,caci nu am gasit DELOC in oras noi,desfiintandu-se sg mag. de Feng Shui?Le-am spalat,le-am geruit,le-am pus la soare,si am sperat sa fie bine.
    Va pup pe toti din nou!

    • maria said,

      Februarie 2, 2012 la 19:35

      Buna seara CODRUTA draga,

      Ma numesc MARIA si daca doresti sa cumperi monede poti sa cumperi pe internet de la magazinul FENG SGUI 4 LIFE , sint ieftine, de exemplu un sirag de 6 monede de marime medie , 2 cm bucata exact cum ne trebuiesc noua pentru activari.
      Sint la pret de 3,2 lei siragul, eu azi am cumparat, sint promti si seriosi. Acest magazin virtual este in BRASOV.
      Intra daca vrei pe acest site si te convingi de ceea ce iti spun.
      Eu asa cumpar in sirag le desfac si folosesc unde am nevoie.
      Eu azi am cumparat 10 siraguri sa am pentru tot anul.

      MARIA
      TE SARUT

      • Codruta said,

        Februarie 2, 2012 la 19:55

        Multumesc mult Maria,chiar am sa intru pe site.Eu sunt din Bacau si pe aici nu e nici un magazin cu Feng Shui.Mersi de sfat,esti o dulce!
        O seara buna,pupi!

    • babi said,

      Februarie 2, 2012 la 20:03

      Te rog frumos, Codruta, cere activare pentru CSM la articolul respectiv…ca sa pastram putina ordine si ca sa nu ma incurc nici eu. Monedele vechi sunt in regula, nici nu trebuia sa le speli de data asta.

      🙂

      • Codruta said,

        Februarie 2, 2012 la 20:05

        Bine,sorry de incurcatura.

  43. maria said,

    Februarie 2, 2012 la 20:58

    Buna seara BABI,

    Te rog activare pi yao amulete astfel;

    MIRCEA ROMANIA – PI YAO in portofel
    MARIA ROMANIA – PI YAO in poseta
    OANA ROMANIA – PI YAO in poseta

    MARIA
    PUPICI SI MULTUMIRI

  44. babi said,

    Februarie 2, 2012 la 21:37

    Activate cu nr.86-88 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=155&t=3265&p=30832#p30832

    🙂

  45. Codruta said,

    Februarie 4, 2012 la 16:09

    Babi,te rog frumos,spune-mi daca Pi Yao poate fi din rasina,si daca il pot aseza in bucatarie undeva unde busola arata un fel de SV spre V.Nu e totusi V sigur,deci un fel de V-SV.Oricum,busola,desi noua,arata cu diferente de cateva grade intre 2 masuratori in acelasi loc.Iar in alta parte a casei nu am unde,dau peste el oriunde l-as pune…Ce ma sfatuiesti?
    Multumesc de pe acum!

  46. babi said,

    Februarie 4, 2012 la 16:43

    Se poate din rasina, dar trebuie sa fie SV fix. Stai in mijlocul bucatariei si masoara exact, scoate mai intai aparatele electrice din priza. Trebuie sa fie exact. Ti-ai facut o diagrama a casei inainte sa incepi sa fengshuiesti? 🙄

  47. codruta said,

    Februarie 4, 2012 la 18:34

    Da,Babi,am o diagrama a casei,dar mai veche.Voi scoate aparatele din priza si imi refac diagrama casei.Sau diagrama trebuie facuta de un specialist?Pupici!

  48. babi said,

    Februarie 4, 2012 la 19:47

    Nu e nevoie neaparat de specialist si cea veche poate fi buna…acolo se vede unde este SV si in paralel iti poti „vedea” si SV bucatariei…busola, insa, e cea mai sigura. 🙂

  49. codruta said,

    Februarie 4, 2012 la 19:53

    Daca SV cade pe niste tevi de gaz,are ceva?Il stabilizez cumva sa nu cada,dar e ok asa?SV din diagrama casei nu coincide cu SV busolei,offf!Iar cu busola,de cate ori masor,SV e in alta parte,cu toate chestiile scoase din priza…o fi si inclinat apt…ma doare capul!!! iar fiica-mea se uita din ce in ce mai lung la mine…

    • babi said,

      Februarie 4, 2012 la 20:49

      Fata draga!!!!!!!!!!!!

      SV nu este un punct: diagrama casei este facuta din 9 patrate sau cu alta metoda, din 9 felii de placinta; deci din latura casei unde se afla bucataria 1/3 este SV si in treimea asta nu este loc pentru Pi Yao?

  50. codruta said,

    Februarie 4, 2012 la 20:32

    Babi,iar te intreb ceva,pt ca Pi Yao nu va ajunge in timp util,cand voi sti cand sunt zile favorabile asezarii lui?Offf,si inainte aveam mari probleme cu somnul,acum nici nu ma mai gandesc ca pot adormi cu atatea griji,intarzieri,puncte cardinale! O seara buna si,celor care pot,un somn bun si odihnitor!!!!!

    • babi said,

      Februarie 4, 2012 la 21:17

      Iese Master curand cu Wu Lou si cu muntele de dormitor si ai sa dormi din nou ca un bebe! 😀

  51. babi said,

    Februarie 4, 2012 la 20:54

    Daca te panichezi asa nu mai colaboram! Daca Master a spus ca din 23 ianuarie putem pune oricand Pi Yao inseamna ca prin activarea noastra se creaza conditiile favorabile unei bune functionari, indiferent de ziua cand il pui. Daca vrei sa mergi pe mana lui Master va trebui sa renunti la alte scoli FS pentru ca nu iese nimic bun daca le amesteci…trebuie sa te hotarasti! Daca aceste practici te streseaza atat de mult, mai bine renunta… 🙂

  52. Februarie 5, 2012 la 09:36

    babi rog activare PI YAO in SV apartamentului si plic cu 3 monezi sub PI YO,din greseala l-a miscat de la locul lui sotul meu.multumesc mult pentru intelegere.as dori daca poti sa-mi activezi si un dragon la servici in E.pupici .

    • babi said,

      Februarie 5, 2012 la 12:48

      S-a facut! Pi Yao nu trebuie reactivat decat daca il atinge un strain. E bine, totusi, in masura posibilului, sa nu fie miscat decat pentru a fi sters de praf.

      🙂

  53. Codruta said,

    Februarie 5, 2012 la 09:43

    Babi,imi pare rau daca te-ai enervat,doar incerc sa inteleg bine inainte de a face ceva.O zi buna!

  54. babi said,

    Februarie 5, 2012 la 12:46

    Codruta!

    Nu stiu de ce ti-ai creat impresia ca m-ai enervat…nu-mi atribui sentimente pe care nu le am pentru ca nu ai de unde sa stii. Poate ca m-am exprimat mai autoritar decat ar fi trebuit si imi cer scuze. Daca o fac cu tine sau altcineva este pentru ca, in momentul in care ai inceput sa urmezi sfaturile lui Master, dar prin mine, eu ma simt responsabila de ceea ce se intampla in viata ta macar 50% si nu incerc decat sa te protejez.

    🙂

  55. Jonela said,

    Februarie 6, 2012 la 18:26

    Buna Babi,am o intrebare inainte de a cere activare pt PI YAO.
    In SV bucatariei la mine este teava de scurgere de la aerul conditionat, intrebarea mea este daca pot sa pun PI YAO deasupra ei pe un suport facut de mine care se sprijina de acea teava.
    Daca este OK te rog activare:
    – Ionelasi familia – Romania – Pi Yao in bucatarie in Sud-Vest cu fata spre Nord-Est pe un plic cu monede norocoase

    • babi said,

      Februarie 7, 2012 la 17:15

      Imi pare rau Ionela, nu se poate sa se sprijine de o componenta a unui aparat electric care la vara va functiona destul de mult. Gaseste o alta locatie. 🙂

  56. morun adina said,

    Februarie 6, 2012 la 20:53

    buna seara te rog activare pt

    Morun Adina-Romania -PI YAO cu 3 monede norocoase in plic rosu in
    SV cu fata la NE la servici
    iti multumesc

  57. babi said,

    Februarie 7, 2012 la 17:21

    Activat cu nr.95 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=3265&p=30832#p30832
    🙂

  58. Jonela said,

    Februarie 9, 2012 la 09:43

    Buna dimineata BABI.

    Am reusit sa asez PI YAO si te rog frumos activare astfel :
    Ionela si familia – Romania – Pi Yao in bucatarie in Sud-Vest cu fata spre Nord-Est pe un plic cu 3 monede norocoase.
    Multumesc frumos!!!

  59. babi said,

    Februarie 9, 2012 la 10:34

    Activat cu nr.100 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=3265&p=30832#p30832

    🙂

  60. babi said,

    Februarie 10, 2012 la 18:24

    Succes! D.E.! 🙂

  61. Delia said,

    Februarie 11, 2012 la 13:48

    Buna ziua,
    am descoperit abia azi acest site minunat, datorita Elenei care il recomanda. Sunt o pasionata de Feng Shui. Din pacate nu am foarte mult timp la dispozitie si „invat“ pe apucate cititnd cam tot ce imi cade sub ochi, Regret enorm ca nu pot face un curs. Mi/as dori sa/mi aranjez si casa Feng Shui. Spatiul este insa mic, cu destul de multa mobila si nu/mi lasa prea mult de ales. Deocamdata am inceput anul trecut prin a cumpara Pi Yao pe care l/am amplasat anul trecut conform anului 2011. M/am simtit pritejata, locul respectiv fiind foarte neprielnic anul trecut si chiar spre el fiind orientat baiatul meu cu biroul, calculatorul, si cand canta la chitara electrica. Anul acesta inteleg ca trebuie pus in alta parte, orientat in alta directie. Il voi folosi tot pe cel de anul trecut deoarece este in stare buna, dar nu inteleg ce inseamna activare, sau reactivare.
    Anul trecut nu am stiut si l/am pus in dormitorul baiatului, dar slava Domnului a fost totul ok. Anul acesta inteleg ca trebuie pus in bucatarie in SV cu fata spre NE. DAca nu se poate cum trebuie sa procedez si care ar fi ziua cea mai potrivita, avand in vedere ca au trecut cele doua saptamani dupa 23 ianuarie?
    Imi cer mii de scuze pentru multele intrebari, dar sunt total incepatoare.
    Cu multumiri anticipate,
    Delia

    • babi said,

      Februarie 12, 2012 la 15:35

      Bine ai venit, Delia, in familia Arome! 🙂

      Suntem aici ca sa ajutam pe toata lumea si mai ales pe incepatori. O locuinta cat de mica poate fi amenajata FS pentru ca Master recomanda remedii putine dar foarte eficiente si deloc scumpe. Pi Yao este una din zeitatile foarte importante in FS si ar fi o lipsa de respect sa-l punem in dormitor…nu pentru ca ar face rau. Valabil si pentru statuetele Buddha.
      Daca nu poti pune Pi Yao in bucatarie, alege SV altei incaperi. Datorita activarilor, care sunt o incarcare energetica de la distanta printr-o metoda specifica, orice zi este potrivita pentru amplasarea remediilor.

      Te astept aici pentru amenajare/activare! 😉

  62. babi said,

    Februarie 12, 2012 la 14:58

    Succes la scoal pentru Alexandru! 😉

  63. morun adina said,

    Februarie 17, 2012 la 16:55

    te rog activare

    morun adina – romania – pi yao breloc -in geanta mea

    multumesc

  64. babi said,

    Februarie 18, 2012 la 20:31

    Activat cu nr.112 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=3265&p=30832#p30832

    🙂

  65. morun adina said,

    Februarie 21, 2012 la 09:33

    IAR AM INCURCAT BORCANELE sa-ti povestesc

    bucuroasaca am gasit pi yao brelos m-am grabit sa-l activez
    ii cumrarase-m si prietenii mele ea a descoperit ca de fapt e o maimuta brelocul offfff am ramas fara pi yao in poseta am gasit pe cineva care e in zobia maimutei si i l-am facut cadou
    credeti ca ati putea sa i-l activati?brelocul

    frunza gabi -romania- amuleta maimuta

    multumesc

    si mai am o boacana

    am activat inE cu fata la V un dragon in dormitor
    eram asa bucuruasa ii spuneam si noapte buna seara
    apoi am citit un raspuns de al tau care explica de ce Pi Yao ca si Buda
    nu ii asezam in dormitor- din respect atunci mi-am dat seama ca pe spatele dragonului meu iubit din dormitor sta Buda calare si eu ce fac acum? scot statuieta din durmitor clar dar unde o asez in bucatarie
    le-ar place , la amandoi , BUDA CALARE PE DRAGON ?
    ca de-a incurcaturi fac
    iti multumesc pt RABDARE PUP

    • babi said,

      Februarie 23, 2012 la 12:16

      E bine dragonul in bucatarie. Succes pentru gabi! 🙂

  66. morun adina said,

    Februarie 22, 2012 la 08:02

    sunt nerabdatoare sa va aflu parerea scuze

    • babi said,

      Februarie 23, 2012 la 12:18

      nu fii nerabdatoare…mai am si eu probleme din cand in cand…

  67. elena ju said,

    Februarie 22, 2012 la 16:47

    buna babi ..te anunt cu parere de rau si regret ca am chemat un specialist pt masurare excata a punctelor cardinale ,,adica un arhitect ,care face si certificat energetic al locuintei ,detine busola magnetica care masoara cu cea mai precizie execitate si gradatie punctele cardinale,,,PY YAO nu era bone pus in livig fiind locatia SUD chiar daca il asezasem pe colt tot nu era bine ,,busola arata SUD VEST in dormitor,,,cred ca de aceea aveam probleme l
    am luat de acolo…ma simnt mai bine ,,cred si stiu sigur si am simtit ca nu e bine acolo ceva din interior i-mi spunea asta,,anul trecut a fost super OK se potrivea perfect dar acum cum nu e voie in dormitor de pus,,,in bucatarie nici atat e pe nord est.. si nu am cum ..asa ca anul asta domnul PY YAO FACE O PAUZA pur si sinplu nu am unde sa-l pun..tu ce sa ma sfatuesti elena ju

  68. rica said,

    Februarie 23, 2012 la 09:46

    Si eu sunt o novine in ale FS ,dar vreau sa intreb ce este PY YOA
    si de unde il pot achizitiona.Nu imi este clar cu este cu activarea .Va multumesc si va rog sa ma scuzati.

    • babi said,

      Februarie 23, 2012 la 13:58

      Pi Yao este o zeitate foarte importanta in Feng Shui, responsabila cu protectia personala si a casei, cu prosperitatea, cu anihilarea unor energii negative generate de stelele nefavorabile care guverneaza anumite sectoare de noroc. Citeste despre Pi Yao urmand linkul de mai jos si tot de acolo poti sa ti-l comanzi daca nu exista magazin FS in orasul tau. Exista desigur multe alte magazine online unde poti comanda statueta…cauta pe Google si alege ce iti convine.

      http://www.fengshui-market.ro/produse/ro/pi-yao-si-pi-xie-26/

      🙂

  69. babi said,

    Februarie 23, 2012 la 12:26

    Elena! Am spus-o de nu stiu cate ori: orice incapere, chiar daca se afla in NE sau alt punct cardinal, are la randul ei un colt SV…asa si bucataria ta. Nu trebuie asezat in SV apartamentului, ci in SV oricarei incaperi incepand cu bucataria.

  70. morun adina said,

    Februarie 23, 2012 la 17:43

    multumesc mult mult mult

  71. nikoleta said,

    Februarie 27, 2012 la 23:43

    babi revin aiki ptr ca vreau sa te intreb ceva despre pi yao…daca ati aduki aminte ,,,,eu am facut remediile toate in biroul barului ,…dar de la inceput am avut problema cu gasirea lokului mai exact sv….uuuuuuuuuuu a fost o nebunie totala ,,eu lam pus intr-un lok,in care credeam eu ca este bine ,,,dar ceva ami spunea ca nu ieste ,,,
    lam pus pe masa care am facut ritualul de prosperitate ,,am lasat aceea fata de masa rosie si am pus si borkanul cu apa si plik si langa borcan se afla si pi yao …insa dupa cateva zile am adus o fata care este vanzatoare la un magazin FS aici si mia gasit ia sv ,,dar cu greutate pot sa spun ..la ora actuala este o luna de cand ia mia gasit acest sv si tin sa mentionez ca de atunci nu mai merge delok munca ,,,,,acum babi mam gandit sa schimb lokul borcanului si pi yao ,,,am facut o etajera sus pe perete undeva la vreo 20cm departare de lokul gasit si ma gandesc sa-l pun acolo ,,,aiki draga mea babi doresc ajutorul tau ,,,,sa ma sfatuiesti ce sa fac ,,,
    stim cu toti ca pi yao este un remediu puternik ,dar trebuie sa fie pus si la lokul lui ,,,,,
    Fiind pus in birou si nu in bucatarie , ma gandesc ssa-l pun cu fata doar spre EST …
    Sincer nu stiu cum sa fac …..insa se vede schimbarea si puterea acestui remediu ,,de aceea te rog dami niste sfaturi ,, poate gasim niste solutii pana la urma ,,,
    eu il pun pe acea etajera ,,,dar va fi bine ,,,sau voi simti ca niki akolo nu ieste bine ,,,,

  72. babi said,

    Februarie 28, 2012 la 11:42

    Nikoleta! Ai un dar sa ma ametesti… 🙄 :D. In cele din urma am inteles ce mi-ai scris dar raspunsul e unul singur. Pi Yao TREBUIE SA STEA IN SV CU FATA SPRE NE! Regula e regula si nu se negociaza! Ca nu l-ai putut pune in bucatarie, nu este o problema, dar…oriunde il pui trebuie sa fie SV cu fata spre NE.

    Va trebui sa vin in Cipru ca sa-ti masor punctele cardinale si sa-ti impart spatiul? N-ar fi rau… 😀 glumesc!

    • nikoleta said,

      Februarie 28, 2012 la 16:11

      oricand cu cea mai mare placere poti veni ,,unde ar da norokul ala pe mine ca sa vii,,,,,stiu ca te-am cam ametit cu acest remediu ,,,o sa-l pun pe aceea etajera ,,sper sa ma simt mai multumita ,sa simt eu ca eeste bine pus akolo ,,,va trebui sa cer iarasi activare ptr el daca schimb lokul..?????..cred eu ca si akolo este sv….o sa mai iau busola iarasi ,,de parca nu stau ku ia in mana mai toate zilele,,o sa mai fac iarasi incercare ….multumesc ptr activare ….raman cactusi ptr magazin sa-i cumpar si te anunt ….

  73. babi said,

    Februarie 28, 2012 la 16:43

    Norocul ar fi de partea mea! 😉 Activez numai daca esti sigura ca e SV. Masoara din mijlocul incaperii si pune busola pe jos ca sa nu se miste.

    🙂

  74. nikoleta said,

    Februarie 29, 2012 la 17:01

    babi putem sa facem activarea acum ptr pi yao lam pus pe aceea etajera impreuna cu apa prosperitatii ( borcanul l-am lasat deskoperit fara capak ) si langa el am pus pi yao ,
    NIKOLETA–CYPRUS -PI YAO SV biroului cu fata spre NE..
    Acum va trebui sa mut si borcanul cu sare sa-l pun tot in acel lok,,insa pot sa-l pun tot pe aceea etajera ?? sau trebuie sa stea la o anumita distanta …este pus total gresit ,in partea opusa a sv-ului ,de acea te rog sa mi spui daca este vreo problema sa pun borcanul cu sare pe etajera impreuna cu cele 2 remedii…..te pupik si scuze de ametelile pe care le provok…

  75. babi said,

    Februarie 29, 2012 la 22:34

    Borcanul trebuie inchis si nu putem pune 2 remedii FS unul langa altul niciodata. CSM trebuie pus in SE si in N… activam cu borcanul inchis…incep sa nu mai inteleg ce faci…

  76. Bogdan said,

    Martie 1, 2012 la 12:33

    Buna ziua Babi!:)
    Incep prin a-ti ura o primavara plina de bucurii si sanatate!
    cer activare pentru pi-yao in SV livingului cu fata spre NE! 🙂
    Bogdan-Romania-pi-yao SV living cu fata spre NE.
    Multumesc:)

  77. alexandra said,

    Martie 1, 2012 la 20:47

    Draga Babi,
    dupa intocmirea hartii pagua a ap meu, am constatat ca imi lipseste E-stul care se afla la vecinul meu in ap. Din acest motiv si din cate am citit poti sa amplasezi in zona imediat invecinata, unul sau doua remedii care sa suplimenteze lipsa acestui sector. De aceea am amplasat in aceasta zona un dragon si un Budha vesel cu o piersica. Sper ca am facut bine, deoarece nu am decat o bucatica de perete de-alungul careia pot sa amplasez aceste remedii. Ambele sunt pe jos, pe motiv ca e o canapea in zona care ocupa spatiul aproape in totalitate iar pe peretele respectiv nu am etajere, decat un tablou cu un lan de floarea soarelui. As vrea sa-mi dai incredere in mine ca am procedat cum trebuie pentru ca nu prea aveam de ales. Dupa nr. Kua, zonele mele favorabile sunt E, SE, N si S.
    Multumesc!

    • babi said,

      Martie 1, 2012 la 22:24

      Buna Alexandra!

      In primul rand, trebuie sa stii de la incepunt ca eu urmez cu convingere sfaturile unui singur maestru Feng Shui, Master atan din Malaezia, si impreuna cu mine toti cei din familia Arome. In credinta lui, Buddha este corespondentul Dumnezeului nostru al crestinilor si maestrul refuza sa recunoasca orice reprezentare pur comerciala a acestuia. Si eu am statuete Buddha in casa dar rolul lor este pur decorativ. In consecinta nu imi permit sa-ti dau sfaturi daca ai facut bine sau nu.

      Noi folosim aici cateva remedii si tehnici ale maestrului care in decursul anilor si-au dovedit eficacitatea realizand o protectie totala si in plus activarea norocului in sectoarele dominate de stelele favorabile. Putine dintre aceste remedii le vei gasi in carti pentru ca sunt creatii ale maestrului.

      Este regretabil ca nu ai sectorul Est al locuintei, dar ai un sector Est in fiecare incapere si poti sa activezi norocul pentru sanatate acolo si nu numai. Vei gasi pe blog, daca te duci in urma, lista remediilor pe care le folosim. Citeste articolele si, daca te intereseaza, iti stau la dispozitie.

      Cu tot dragul, babi 🙂

  78. babi said,

    Martie 1, 2012 la 20:58

    Multumesc, Bogdan, o primavara frumoasa si voua! Pi yao activat cu nr. 121 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=3265&p=30832#p30832

    🙂

  79. nikoleta said,

    Martie 2, 2012 la 09:46

    buna babi ,,,rog reactivare pi yao,,,
    NIKOLETA-CYPRUS–PI YAO in SV biroului cu fata spre NE..
    Tin sa mentionez ca de miercuri am schimbat lokul lui PI YAO si borcanul cu APA PROSPERITATII rezultatulllllllllllllllllllll,,,,extraordinar ,,
    Le-am spus la fete din seara precedenta ca de acum o sa avem de munca ,,,si asa a fost ,,,,plus ca ma simt eu bine stiindul in acel lok …numai ca iam schimbat lokul fara sa-l reactivam si merge foarte bine …..
    Doamne ajuta pe toata lumea de aiki ca aceste remedii sa-i satisfaca asa cum si pe mine ma multumeste si ma ajuta . multumesc mult babi ,,,miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii de multumiri tie si lui master

  80. babi said,

    Martie 2, 2012 la 10:23

    Ma bucur pentru vestile bune, Nikoleta! Este extraordinar! Pi Yao activat cu nr. 122 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=3265&p=30832#p30832

    🙂

  81. adina morun said,

    Martie 13, 2012 la 14:04

    pt ca nu am gasit un PI YAO breloc am cumparat o statuieta asezata intr-o cutiuta Am pus-o in poseta te rog sa il activezi

    morun adina-PI YAO-in poseta

  82. marius said,

    Martie 14, 2012 la 17:15

    Buna seara !

    Rog activare pentru

    Marius – Romania – un PI YAO in Sud-Vestul locuintei cu fata spre Nord-Estul locuintei

    Marius – Romania – un PI YAO in masina cu fata spre directia de mers.
    O zii buna iti doresc si multumesc anticipat.

  83. babi said,

    Martie 15, 2012 la 14:47

    Activate cu nr.131 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=3265&p=30832#p30832

    🙂

  84. Codruta said,

    Martie 16, 2012 la 11:23

    Si o ultima intrebare:voi avea toate cele 4 remedii gata odata:Pi Yao,Wu Lou,al 2lea CSM si T3.La care sa cer prima data activare?Daca nu te deranjeaza foarte tare,ma poti ajuta cu o ordine a celor 4,sunt foarte meticuloasa la detalii si nu as vrea sa gresesc cu ceva…Te pup,Babi! S-a cicatrizat operatia dentara?

  85. babi said,

    Martie 16, 2012 la 13:05

    CSM, Pi Yao, Wu Lou si T3 la distanta de 3 zile! 😉 Operatia mai are o luna pana la cicatrizare definitiva…Pup si eu 🙂

  86. Codruta said,

    Martie 16, 2012 la 17:08

    Mersi,Babi,inseamna ca ne scriem din 3 in 3 zile!
    Inseamna ca ai o operatie serioasa cu edem consistent…dar prima saptamana e mai grea,atat! Te pup si…pe curand si eu si mama!

  87. Daniela said,

    Martie 17, 2012 la 11:00

    Buna ziua. Am reusit sa achizitionez un Pi Yao, este bine sa il asez la locul lui astazi-17.03.12? Daca este bine rog si eu activare
    Daniela Catana – Romania – Pi Yao – in sud-vestul bucatariei – cu fata spre nord- est
    Daniela Catana – Romania – Pi Yao – in masina cu fata spre directia de mers
    O zi buna, o primavara frumoasa, cu bucurii. Multumesc mult.

  88. Codruta said,

    Martie 23, 2012 la 11:27

    Buna ziua,Babi! Te rog frumos activare pentru
    CODRUTA-Pi Yao in SV bucatariei cu fata spre NE
    Multumesc,iti doresc o zi frumoasa!

  89. babi said,

    Martie 23, 2012 la 12:06

    Activat cu nr.141 aici:

    http://dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=3265&p=30832#p30832

    🙂

  90. miofun said,

    Aprilie 4, 2012 la 09:54

    Buna ziua Babi ! te rog frumos activare Mioara – pi yao – SV biroului de la serviciu cu fata spre NE; si o intrebare, am citit ca in camera in care se doarme nu trebuie pus pi yao, dar nu am alt loc, ce sa fac, ca sa pun unul si acasa? multumesc si o zi cat mai buna !

  91. Claudia said,

    Aprilie 21, 2012 la 09:04

    Buna, Babi!
    Gata, m-am pregatit!
    Deci, rog activare Pi Yao pentru:
    Claudia si familia – Romania – asezat Pi Yao in Sud-Vestul bucatariei cu fata in Nord-Est:
    Claudia -Romania – Pi Yao bratara pe mana stanga ( daca se poate):
    Claudia -Romania – Pi Yao bratara in buzunarul posetei
    Multumesc si toate cele bune in viata noastra!

  92. babi said,

    Aprilie 21, 2012 la 09:12

    Activati cu nr.147 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=3265&p=30832#p30832

    Phew! Greu a fost! 😀

  93. Claudia said,

    Aprilie 21, 2012 la 22:37

    MULTUMESC!!!!
    Te pup!
    Maine voi pregati urmatorul pas! Sper sa nu-ti mai dau atatea dureri de cap, dar sa stii ca o sa mai am intrebari!
    S-auzim de bine!

  94. Claudia said,

    Aprilie 21, 2012 la 22:52

    Scuze, Babi!
    Am uitat sa specific faptul ca Pi Yao din Sud-Vestul bucatariei este asezat pe un plic Ang pao in care se afla 3 monede norocoase!
    Pot solicita reactivare pentru:
    Claudia si familia – Romania – asezat Pi Yao cu 3 monede norocoase in plic Ang pao, in Sud-Vestul bucatariei cu fata in Nord-Est.
    Vezi, daca m-am grabit !

  95. babi said,

    Aprilie 22, 2012 la 19:14

    S-a remediat cu acelasi nr. la acelasi link! Ma duc sa-mi iau un Algocalmin… 🙄

  96. Claudia said,

    Aprilie 22, 2012 la 19:24

    Buna, Babi!
    Imi pare rau, dar sper ca nu din cauza mea!

  97. Claudia said,

    Aprilie 23, 2012 la 20:54

    Buna seara, din nou!
    Astazi am mai cumparat doua brelocuri cu Pi Yao si as dori sa-i pun un breloc fetei in buzunarul ghiozdanului si altul sa-l pun in masina.
    Intrebare: ar fi bine sa pun acest breloc la cheia de la masina sau il lipesc pe bordul ei, dar daca voi duce masina la spalat si-l va atinge, evident, un strain, ce voi face? Voi cere din nou reactivare?
    Vezi, ti-am spus ca iar o sa am intrebari! Doar nu te amenintam, iti aminteam!
    Astept raspuns si dupa aceea cer activare!
    Cu tot dragul, Claudia!

  98. babi said,

    Aprilie 24, 2012 la 21:19

    Breloc in ghiozdanul fetitei e in regula! In masina se poate pune, asa cum ai citit mai sus, o statueta pe bord ca cea din imagine, lipita foarte ferm si care se acopera cu o folie cand duci masina la spalat; trebuie sa stea cu fata spre directia de mers si nemiscat.

  99. CLAUDIA said,

    Aprilie 25, 2012 la 10:01

    In masina nu as putea lipi brelocul Pi Yao pe bord, orientat spre directia de mers pentru ca nu mai am statueta asa mare, ca cea din imagine?!
    Te pup si astept raspuns!

  100. Claudia said,

    Aprilie 25, 2012 la 22:29

    Buna Babi!
    Inca ceva: brelocul fetitei ar trebui sa-l las in cutiuta in care l-am luat sau il las liber intr-un buzunaras? Multumesc pentru rabdarea de care dai dovada!
    Toate cele bune!

  101. babi said,

    Aprilie 26, 2012 la 12:08

    Fara cutie!

  102. Claudia said,

    Aprilie 27, 2012 la 21:22

    Buna, Babi!
    Am pus brelocul fetitei intr-un buzunar in ghiozdan, totusi ma gandeam daca nu ar fi mai bine sa-l pun intr-un portofel sau un saculet, si rog acum activare pentru:

    IRINA-ALEXANDRA – Romania – breloc PI YAO in buzunarul de la ghiozdan.

    Multumesc si voi reveni!

  103. babi said,

    Aprilie 28, 2012 la 19:42

    Activat cu nr.150 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=3265&p=30832#p30832

  104. Claudia said,

    Aprilie 29, 2012 la 21:23

    Buna Babi!
    As dori sa pun un Pi Yao si in masina. As putea lipi un breloc cu Pi Yao pe bordul masinii orientat inainte, caci nu am o statueta mai marisoara?
    Somn usor!

  105. babi said,

    Aprilie 29, 2012 la 21:56

    Ti-am raspuns deja la nr.98 si reiese clar si din articolul de mai sus. Poate nu ai citit raspunsul…conducatorul auto il poate purta in buzunar.

  106. Claudia said,

    Mai 1, 2012 la 11:50

    Buna Babi!
    Scuza-ma, dar chiar nu am inteles si nu as vrea sa gresesc!
    Deci, as putea purta brelocul cu Pi Yao in buzunarul unei haine, tinand cont ca haina o schimbi zilnic si in acest fel, il mut si pe el in fiecare zi in alt buzunar al hainei pe care o port, da?
    Cu mii de scuze si multe multumiri!

  107. babi said,

    Mai 1, 2012 la 13:43

    Da, brelocul se poate muta dintr-un buzunar in altul…dintr-o poseta in alta.

  108. Claudia said,

    Mai 2, 2012 la 22:31

    Multumesc mult, Babi!
    Sper ca nu ti-am dat iar dureri de cap!
    Acum, as dori activare astfel:

    IONUT – Romania – breloc PI YAO in buzunarul de la haina
    CLAUDIA – Romania – breloc PI YAO in buzunarul de la haina, geanta.
    Multumesc din suflet pentru tot ajutorul pe care ni-l oferiti d-voastra si Maestrul Atan si va doresc multa sanatate si putere!
    Toate cele bune!

  109. babi said,

    Mai 3, 2012 la 11:11

    Activate cu nr.152-153 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=3265&p=30832#p30832

  110. miofun said,

    Iulie 16, 2012 la 07:57

    Buna babi ! A trebuit sa ma mut intr-un alt birou la serviciu si din acest motiv am mutat si Pi Yao, daca se poate din nou activare in noul birou; Mioara – Romania – pi yao in sud vestul biroului.
    Multumesc mult, numai bine.

  111. babi said,

    August 7, 2012 la 18:54

    Multumesc frumos! 🙂

  112. divxxonline said,

    August 31, 2012 la 14:39

    babi te rog mult daca poti actieaza Pi Yao pentru Grigoriu Mihai -Romania in sud-vestul biroului.multumesc mult!

  113. babi said,

    August 31, 2012 la 14:57

    Cu fata spre Nord-Est, obligatoriu! Te rog confirma! 🙂

  114. divxxonline said,

    Septembrie 10, 2012 la 21:42

    confirm cu fata spre Nord-Est;si te amai rog daca poti sa-mi activezi si un Pi Yao in geanta mea!multumesc mult si scuze pentru intarziere.

  115. babi said,

    Septembrie 23, 2012 la 19:31

    Activate cu nr.185-186 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=3265&p=30832#p30832

    Scuza-ma! Am plecat in concediu fara internet 😉

  116. divxxonline said,

    Septembrie 26, 2012 la 22:30

    rog activare Pi Yao in Sud-Vest unitatii (cladirii-servici) cu fata spre Nord-Est pt Grigoriu Mihai-Romania.sunt probleme…multumesc mult!

  117. babi said,

    Septembrie 27, 2012 la 18:18

    Activat cu nr.187 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=3265&p=30832#p30832

  118. Costin Ionut said,

    Noiembrie 14, 2012 la 23:20

    Buna seara,

    Am o intrebare in legatura cu amplasarea Pi Yao.

    Eu locuiesc intr-o garsoniera asa ca singurele camere sau spatii ar fi camera de zi care e si dormitor, un hol, baia si apoi bucataria.

    In bucatarie singurul loc pentru o pozitionare corecta este pe un calorifer, acel perete fiind gol in rest.

    Daca nu pot pune Pi Yao in dormitor pot sa-l lipesc(eventual cu picatura) pe calorifer ?

    Multumesc mult si toata dragostea din lume !

  119. babi said,

    Noiembrie 15, 2012 la 11:27

    Pi Yao si nici alte remedii feng shui nu se pot pune pe calorifer! Ai putea sa-ti cumperi un suport mic de inox si sticla pe care sa-l montezi deasupra caloriferului, min.30 cm distanta, si sa asezi Pi Yao acolo. Va arata chiar foarte bine! 🙄

  120. Costin Ionut said,

    Noiembrie 15, 2012 la 11:48

    Bine asa o sa fac, multumesc frumos !

  121. Gabryel67 said,

    Noiembrie 22, 2012 la 09:26

    Sarutmana Babi !!! Rog frumos activare :

    Gabi – Romania – Pi Yao in Sud – Vest-ul magazinului cu fata spre Nord – Est

    Multumesc, dorindu-ti multa sanatate !!!

  122. babi said,

    Noiembrie 22, 2012 la 10:32

    Activat cu nr.198 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=117&t=3265&p=30832#p30832

    🙂

  123. rica said,

    Noiembrie 26, 2012 la 14:30

    Buna ziua,Babi,nu stiu daca procedez bine sau nu,dar te rog sa activezi munte in dormitor deoarece am schimbat patul .
    RICA SI COSTEL – ROMANIA -MUNTE DEASUPRA PATULUI.
    Multumesc si scuzama dar nu am gasit magina cu munte in dormitor.
    O zi buna!

  124. babi said,

    Noiembrie 26, 2012 la 21:10

    Am inteles bine imi ceri sa activez alt munte decat cei pregatiti de Master? Nu pot sa fac asta! Vrei sa-ti trimit unul pe mail din cei purificati de el? Va trebui sa il listezi si activam dupa aceea…anunta-ma! 🙂

  125. rica said,

    Noiembrie 27, 2012 la 08:35

    Nu,Babi,muntele pe care l-am listat de la Master este deja fixat deasupra patului ,dar practic am schimbat pozitia acestuia.Daca este nevoie descarc altul ,daca nu te rog sa-l activezi pe acesta.Imi cer scuze dar nu vreau sa te plictisesc cu insistenta mea,dar am observat ca de cand am mutat patul nu ma mai pot odihni noaptea.Multumesc si o zi buna!

  126. babi said,

    Noiembrie 27, 2012 la 19:06

    Activat cu nr.84 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=116&t=3572&p=33137#p33137

    🙂 in regula!

  127. LIA said,

    Decembrie 6, 2012 la 05:48

    SALUT TOTI ADEPTII BLOGULUI AROME CHINEZESTI!!!
    AS VREA SA VA IMPARTASESC EXPERIENTA MEA: AM DAT DE BLOG LA INCEPUTUL 2012 CIND MA DOCUMENTAM IN PRIVINTA ANULUI DRAGONULUI. M-AM ALATURAT CU PLACERE SI REZULTATELE POZITIVE ALE CURELOR DHEALIG F.S. SAU ADEVERIT. INTRE TIMP COMANDAT DE LA MASTER ATAN DIN MALAEZIA :PI YAO PTR. ACASA, IN MASINA, SI LA SERVICIU; CRISTAL SCC 6 COINS PTR ACASA SI LA SERVICIU; L. 3 COINS -3 SETURI; WOU LUO; CEREMONII DE ELIBERARE A PASARILOR PERTRU PROSPERITATEA LA SERVICIU SI ALTA PTR. CASA SI PENTRU STUDII!!………….SI ALTE PRIN LUNA IUNIE .ASTAZI ASTEPT CA IN DOUA SAPTAMIN AJUNGE CEL DEAL 2 PACHET COMANDAT CU SCC 6 COINS….ALTE L3COINS ……….
    PENTRU MINE E O EXPERIENTA POZITIVA AROME CHINEZESTI!
    MULTUMESC DRAGA BABI!

    • babi said,

      Decembrie 6, 2012 la 16:05

      Eu iti multumesc, draga Iulia ca ai avut incredere sa-mi incredintezi banii (si n-au fost putini) si problemele tale! Ma bucur ca remediile lui Master au avut efectul asteptat si ca am contribuit si eu putin la rezolvarea problemelor tale!

      Vei primi doua pachete din Malaezia, al doilea cu Pi Yao a plecat cu 4 zile mai tarziu. Ne cerem scuze pentru inconvenient.

      🙂

  128. angyal said,

    Decembrie 22, 2012 la 15:10

    Buna ziua, Babi! 🙂
    Ieri au venit muncitori sa imi puna geam termopan la bucatarie.
    Am acolo si cactusul (si voi cere reactivare pentru el dupa ce se termina treburile si il pot pune la loc), dar si Pi Yao.
    Nu mi-am dat seama ca praful de la zidarie se va intinde si nu l-am luat de acolo (in speranta ca nu pierd activarea lui), dar nici nu l-am acoperit. Lucrarile continua si nu stiu exact in ce zi se vor termina.
    A fost afectat de lucrari? Mai pot face acum ceva?

    Multumesc frumos! 🙂

    • babi said,

      Decembrie 22, 2012 la 17:55

      Pune Pi Yao in dulap, Inainte de reactivare spala-l si sterge-l bine! Spor la treaba! 🙂

    • angyal said,

      Decembrie 22, 2012 la 18:15

      Multumesc mult, Babi!
      L-am pus in dulap cu pliculetul care era sub el. Am zis initial sa nu il misc de acolo pentru ca nu mi-l mai activeaza nimeni la sfarsitul anului…

      O seara frumoasa si linistita sa ai! 🙂

      • babi said,

        Decembrie 23, 2012 la 14:51

        SE REACTIVEAZA, STAI LINISTITA! ANUL CHINEZESC SE TERMINA IN 9 FEBRUARIE. 🙂

  129. angyal said,

    Decembrie 27, 2012 la 16:54

    Buna seara, Babi! 🙂
    Am sistat lucrarile in casa deocamdata din lipsa de bani.
    Si pentru ca abia mi s-a intamplat ceva neplacut, in speranta ca Pi Yao sa ma poata ajuta macar partial, l-am scos din dulap, l-am spalat si l-am pus la loc cu pliculetul sub el.
    Daca am toate cele necesare incerc sa schimb azi si borcanul si sa pun si cactusul la loc.

    Rog activare:
    – Diana Ana-Maria – Romania – Pi Yao in Sud-Vestul bucatariei cu fata spre Nord-Est

    Multumesc frumos! 🙂

  130. angyal said,

    Ianuarie 6, 2013 la 22:18

    Postarea 129.
    Rog activare:
    – Diana Ana-Maria – Romania – Pi Yao in Sud-Vestul bucatariei cu fata spre Nord-Est

    Multumesc, Babi! 🙂


Lasă un răspuns

