Dhealing How to Feng Shui 2012~ Sacred Fire Ceremony~Ceremonia Sacra a Focului~ Pasul 8

Buna seara tuturor! 🙂

Readuc in atentia celor care s-au inscris pentru Ceremoniile de Eliberare a Pasarilor, datele privind ritualul care s-a efectuat si anul trecut, precum si remediile de prosperitate pe care, daca le confectionati, Master atan le va activa in seara de ajun.

CEREMONIA SACRA A FOCULUI INCHINATA ZEULUI PROSPERITATII

Spunem bun venit si invitam in casele noastre Zeul Prosperitatii in seara de Ajun a Anului Nou Chinezesc, in 22 Ianuarie 2012.

Binecuvantarile Zeului Bogatiei vor energiza in primul rand Sud-Estul casei, dupa Scoala Busolei sector al bogatiei si prosperitatii. Se vor bucura de aceste energii pozitive speciale cei care au solicitat Ceremoniile de Eliberare a Pasarilor. Asezati deci, in SE casei sau al oricarei incaperi,  un bol al prosperitatii, din sticla sau ceramica, plin cu apa si/ sau o lamaie, pe care ulterior o veti consuma.

 Acest recipient cu apa si/ sau lamaia trebuie sa fie in locul indicat intre orele 7-11 pm, ora locala, in seara de ajun, 22 Ianuuarie 2012. Puteti sa asezati recipientul cu apa si inainte de ora locala 7 pm, in caz ca nu sunteti acasa la ora respectiva. Asezati un servet/ fata de masa rosie ( culoare norocoasa) pentru cateva ore in Sud-Est. Pe aceasta masa/ dulap sau alta suprafata mai puteti pune pentru energizare urmatoarele obiecte, dupa cum se vede in fotografia de mai jos:

1. Toate plicurile cu Trei monede norocoase legate cu snur rosu, inclusiv cele pe care le faceti cadou.

2. Carti de credit, cecuri de incasat, alte documente cu care puteti incasa bani. Facturi bancare sau pentru servicii pe care le-ti achitat déjà, pentru ca in mod simbolic sa aveti intotdeauna bani ca sa le platiti.

3. Apa de baut, minerala sau plata, chiar mai multe flacoane.Asezati cate flacoane doriti; apa imbuteliata in flacoane de plastic este foarte potrivita.

4. Fructe ( citrice sau alte fructe rotunde), fructe uscate in ambalaj rotund, asa cum le gasiti in supermarket, amestec de seminte in ambalaj rotund sau intr-un bol: nuci, alune migdale, susan, fistic etc.

5. Remediul lui Master atan pentru prosperitate, borcanul cu apa inchis si cu un plic rosu cu monede legat pe el, asa cum vedeti in imagine.

Puteti adauga orice legat de intrarea banilor in casa ( bancnote, valute) – lasati imaginatia sa va indrume.

Toate acestea se aseaza la locul pregatit intre 7-11 seara in 22 Ianuarie, ora locala pentru a fi binecuvantate de Zeul Prosperitatii.

APA PROSPERITATII: Asezati oricate flacoane doriti pe aceasta masa, daca nu aveti loc, puteti pune alaturi. Puteti chiar sa puneti mai multe baxuri sau flacoane de 5 L. Ambalajul nu conteaza, dar sa fie apa potabila pentru ca veti putea s-o beti.

 

REMEDIUL PENTRU PROSPERITATE: luati un recipient de sticla sau ceramica de aproximativ 500 ml cu capac, umplut cu apa potabila. Capacul poate fi lasat deschis pe timpul activarii.  Legati un plic rosu in care ati pus 3 monede norocoase legate cu snur rosu, pe flacon. Puteti face 3 astfel de remedii sau cate aveti nevoie in caz ca doriti sa asezati in Sud-Estul fiecarei incaperi.  Le putem folosi acasa dar si la locul de munca, unde le veti aseza a doua zi dupa activare.

Aceasta ceremonie spirituala de atragere a prosperitatii poate fi efectuata si este benefica  doar pentru cei care au solicitat Ceremoniile de Eliberare a Pasarilor. Aceaste Ceremonii se vor efectua intr-o zi si la o ora auspicioasa in cele doua saptamani de sarbatoare ale Anului Nou Chinezesc. Ceremonia Sacra a Focului se va face, asa cum v-am mai spus, in ajunul Anului Nou.

Daca nu ati folosit toata apa prosperitatii activata anul trecut, puteti sa faceti cu ea urmatoarele: s-o beti, sa udati cu ea plantele, sa stropiti hainele inainte de a le calca, sa limpeziti cu ea remediile Feng Shui cand le curatati pentru Anul Nou.

Remediul Prosperitatii de anul trecut (borcanul cu capac si plic rosu) se poate refolosi anul acesta daca apa este limpede. Stergeti borcanul si monedele legate de el cu o carpa curata  si puneti-l pe masa din nou.

Va doresc succes si multa prosperitate in Anul Dragonului!  Cu tot dragul, babi  🙂

 

34 comentarii

  1. GABRIELA said,

    Ianuarie 15, 2012 la 23:06

    Scumpa doamna,aceste activari se fac doar pentru cei ce au cerut ceremonia de eliberare a pasarilor sau se fac activari si pentru alte remedii.Ma scuzati ca pun aceasta intrebare dar cred ca nu am inteles prea bine.Va multumesc si o seara placuta.

  2. babi said,

    Ianuarie 15, 2012 la 23:11

    Buna Gabriela!

    Cele doua remedii din acest articol le vor face doar cei care s-au inscris pentru Ceremonii. In rest, toate celelalte remedii pe care le promoveaza Master atan le poate folosi oricine, iar activarile sunt gratuite.

    Te rog sa-mi spui ” babi”

  3. maria said,

    Ianuarie 16, 2012 la 09:54

    Buna dimineata BABI

    Am o nedumerire si anume acel bol al prosperitatii din sticla sau ceramica asezat cu o lamiie in care punem apa vreau sa te intreb ce poate fii, un borcan curat , o cana din ceramica ( am dat exemple ca nu am gasit alta exprimare mai la indemina) si ce facem cu aceasta apa, intelegind ca lamiia o sa o consumam

    Multumesc anticipat pentru raspuns
    MARIA
    PUPICI

    • babi said,

      Ianuarie 18, 2012 la 17:00

      Poti folosi o cana de ceramica sau un pahar. Apa o bei sau uzi florile cu ea…tot ce se poate face si cu apa din flacoane.

      🙂

  4. GABRIELA said,

    Ianuarie 16, 2012 la 19:01

    Buna seara BABI(pt ca as doriti sa va spun)pentru remediile anului 2012(CSM,3monede norocoase,monede trinity 3, cactus pt baie, PI YAO magic, muntele pentru cariera,si WU LOU) trebuiesc facute activari si care este pretul? As dori un raspuns pentru a sti ce am de facut.Ma scuzati ca va intreb dar fetita mea nu prea-mi da pace si nu am la dispozitie timpul necesar pentru a citi toate articolele mai vechi pt a-mi da seama ce trebuie sa fac.Multumesc si o seara placuta.

    • babi said,

      Ianuarie 18, 2012 la 17:02

      Activarile pentru toate remediile sunt gratuite si le vom face pas cu pas la momentul in care ne spune Master. Fa CSM cat de repede!

      🙂

      • GABRIELA said,

        Ianuarie 18, 2012 la 23:14

        Multumesc .Daca fac CSM vineri pe 20 este tirziu? Inca nu am gasit monede dar am reusit sa vorbesc cu o cunostinta si mi-a promis ca-mi aduce miine.Trebuie sa cer activarea acestui remediu ,din cite am inteles

  5. GABRIELA said,

    Ianuarie 16, 2012 la 19:03

    SCUZE daca se fac activari,cind se fac .

    • babi said,

      Ianuarie 19, 2012 la 20:22

      Nu e tarziu sa faci CSM vineri. Activarile se fac cand esti gata si CSM sunt la locul lor, Nord si SE. 🙂

  6. cristina said,

    Ianuarie 18, 2012 la 13:50

    Buna Babi, stiu ca esti ocupata dar as avea o rugaminte, as dorii sa pun remediul CSM in dormitor, pe dulap, este vreo problema si daca este valabil si pentru acest an 2012?
    Si as dorii sa stiu ce remdii mai sunt valabile pentru Anul Dragonului si ce ar trebui sa am la mine sau in casa tinang cont ca eu sunt Dragon de Paman Iar Prietenul meu este Tigru de Foc.
    Merci mult de tot pentru tot si pentru toate sfaturile pe care ni le oferi !
    Multa sanatate si fericire !

  7. babi said,

    Ianuarie 18, 2012 la 16:57

    Pentru anul acesta remediile recomandate de Master le gasesti aici:

    https://aromechinezesti.wordpress.com/page/2/

    Aceste remedii acopera tot ce avem nevoie. Este bine asezat CSM in dormitor pe dulap daca mai sunt 20-30 cm pana in tavan. Ai de facut doua CSM obligatorii: in Nord si in Sud-Est.

    🙂

  8. lupu daniela said,

    Ianuarie 18, 2012 la 20:10

    cum pot face Ceremoniile de Eliberare a Pasarii si Ceremonia Sacra a Focului

    • babi said,

      Ianuarie 18, 2012 la 20:22

      Bine ai venit, Daniela!

      Ti-am explicat intr-un email. Ceremonia sacra este gratuita pentru cei care sau inscris pentru Ceremonia de Eliberare a pasarilor si se face in 22 ianuarie, ajunul Anului Nou Chinezesc.

      🙂

  9. VOICU MARIA said,

    Ianuarie 19, 2012 la 09:53

    Buna Babi,

    Am cerut Ceremonia Nr.1, intrebarea mea este: pot pune monedele norocoase pt. Ceremonia sacra a focului daca le-am activat deja?

    Multumesc.

    Cu drag Maria.

    • babi said,

      Ianuarie 19, 2012 la 21:09

      Se poate, cum sa nu! Cu atat mai bine :0

  10. lia said,

    Ianuarie 20, 2012 la 01:32

    Buna seara Babi.sint pe ultima suta de metri in ami procura tot necesarul pt. ceremonia sacra a focului. voiam sa-te intreb decit sa gresesc:
    Pe masa pot pune si broscuta cu moneda in gura si bancnota de sub ea (pe care o tin la intrare usa dupa remediul f.s.?
    – pot pun pe acea masa si amuletele f. s. pe care le port in mod frecvent?
    Multumesc anticipat.

    • babi said,

      Ianuarie 20, 2012 la 14:43

      Imi pare rau Iulia, dar nu putem pune niciun fel de remediu FS pe masa, doar obiectele indicate de Master! 🙂

  11. lia said,

    Ianuarie 20, 2012 la 15:47

    Buna Babi. Voiam sa te intreb: despre fructele uscate. daca in magazine nu gasesc sa fie confectionate in ambalaj rotund sau bol pot sa le pun eu intr-un borcan ?

  12. babi said,

    Ianuarie 20, 2012 la 15:53

    Se poate in borcan, sau intr-un bol/castron…oricum le vei manca 😉

  13. lia said,

    Ianuarie 20, 2012 la 15:55

    Si tot legat de ce se pate de pus pe masa:
    Ca sugestii ati scris ca putem pune pe masa tot ce e legat de bani….
    Pot sa pun pe masa cheile de la casa si de la masina?

  14. babi said,

    Ianuarie 20, 2012 la 16:00

    Nu se recomanda! Imi place ca iti lucreaza imaginatia, ceea ce e foarte bine, dar nu de data asta! 😉

  15. nikoleta said,

    Ianuarie 22, 2012 la 19:58

    babi eu am terminat cu asezatul mesei ptr apa prosperitatii,,,,ami pare rau ca nu am kum sa-ti trimet o foto ku masa mea ,,,a iesit o frumusete ,,,am pus cateva portokale si mandarine ,,
    alune ,,care ulterior vor fi servite klientilor in berarie ( aiki as dori sami spui daca este bine sa le dau klientilor sau sa le consum eu ))
    ,,,am pus caietul berariei pe care scriu ..
    ,,apa in stikle de 1,5 l
    binenteles un prosop rosu ,,nu am gasit fata de masa rosie siam kumparat un prosop rosu
    ,,,am pus doua lozuri care leam avut in geanta de foarte mult timp si nu leam schimbat ( si aiki sami spui daca am facut bine )
    ,,si cateva bilete de lotto
    cartii de credit si bani luati din casa de marcat …
    am terminat cu asezatul la ora 18,25,,borcanul lam lasat deskoperit si o sa astept sa ne spui ce sa facem cu iel ,,,dar pana atunki sper ca am facut cea trebuit ….multumesc mult …

  16. babi said,

    Ianuarie 22, 2012 la 20:17

    Ai facut totul foarte bine, insa alunele si fructele va trebui sa le mananci ti si ai tai…altfel iti dai norocul din casa si nu vrem asta, nu-i asa? 🙂

    Cand ne va spune Master ce sa facem cu borcanul voi publica…dupa 0ra locala 11 poti sa inchizi borcanul.

  17. maria said,

    Ianuarie 22, 2012 la 20:29

    Buma seara BABI draga,

    A trecut un an de cind ne cunoastem, asa virtual, iti multumim pentru tot sprijinul acordat la problemele noastre. Am trecut anul cu bine si speram ca si in noul an sa fim la fel de optimisti, sanatosi si cu mult spor in tot ce ne propunem pentru acest an.
    Primeste din partea noastra toate gindurile bune , multa sanatate, iti multumim pentru rabdarea si bunavointa de care dai dovada in tot ce faci. Mai rar asa oameni buni si intelegatori ca tine, stii ma gindesc mereu la felul tau de a fii si daca ar exista mai multi oameni cu atita bun simt si bunavointa cred ca lumea aceasta in care traim ar fii infinit mai buna.

    LA MUTLI ANI , FERICITI CU SANATATE SI SA AI UN AN NOU ASA CUM IL DOREST ALATURI DE FAMILIA TA.

    TE IMBRATISAM SI TE PUPAM CU TOATA DRAGOSTEA SI RESPECTUL CUVENIT.

    MARIA, OANA SI MIRCEA

  18. babi said,

    Ianuarie 22, 2012 la 20:56

    Multumesc din suflet, Maria, pentru cuvintele frumoase si aprecieri. Nu stii cat ma bucur ca am avut si eu o mica parte in rezolvarea problemelor voastre.

    Va doresc si eu tot binele de care aveti nevoie si pe care il meritati cu prisosinta!

    Cu tot dragul, va pup pe toti, babi 🙂

  19. DANIELA L. said,

    Ianuarie 31, 2012 la 18:44

    Draga Babi,

    Ca si anul trcut ,eu am facut 3 borcane cu apa prosperitatii si acum nu stiu unde sa le pun?!
    Unul l-am pus langa Pi Yao,dar celelalte doua unde ma sfatuiesti sa le pun ,tinand cont ca la casa noastra lipseste o parte din N-V, si o perte din S-V, unde este si intrarea in casa.
    Deademenea ce as putea pune in partea de S pentru o mai mare protectie?

    Cu mult drag Daniela L.

  20. babi said,

    Ianuarie 31, 2012 la 20:12

    Daca ai in casa un loc unde tii fotografii cu toata familia (daca nu ai, poti sa faci un grupaj) pune un borcan in spatele fotografiilor. De asemenea poti activa colturile lipsa pe un birou, o masa de toaleta sau orice alta suprafata. Determini NV sau SV, in functie de scop, pe aceasta supafata si pui borcanul acolo.

    Sper ca ti-am fost de folos! 🙂

  21. DANIELA L. said,

    Februarie 1, 2012 la 19:06

    Draga Babi,

    Ca de fiecare data imi esti de mare ajutor,imi dai speranta in mai bine,si esti un exemplu demn de urmat pentru noi, prin tot ceea ce faci si te daruiesti celorlalti!!!Aceasta este transformarea care trebuie sa se intample cu noi cu toti ,sa traim intr-o noua dimensiune,in care tocmai intram ,unii pregatiti ,altii….!?!

    CU TOT RESPECTUL SI CONSIDERATIA DANIELA L.

  22. babi said,

    Februarie 1, 2012 la 20:39

    Ma rasfeti cu aceste cuvinte frumoase, Daniela! Multumesc 🙄

  23. carmen said,

    Februarie 28, 2012 la 10:25

    Draga Babi

  24. carmen said,

    Februarie 28, 2012 la 10:32

    Se pare ca mai mult decat Draga babi nu-mi iese. As vrea sa solicit rugaciunea pentru sanatate (Carmen- Romania – trombocitemie esentiala) si pentru restul problemelor, adica pastrarea integritatii sub toate formele ei in cazul unor atacuri, sub toate formele lor. protectie la ganduri rele (ale altora si chiar ale mele fata de altii) Nu stiu cum sa cer asta pe listele special facute, dar mai exersez. iti multumesc pentru pentru vorbele de incurajare. daca stii, de unde se pot lua acele plicuri rosii dragute si mici, care insotite de monezile chinezesti, pot fi un cadou valoros pentru cine apreciaza

  25. babi said,

    Februarie 28, 2012 la 11:53

    Buna Carmen!

    Pentru protectia la care te referi iti sugerez sa ceri rugaciunea catre Tai Sui. Citeste articolul despre rugaciune urmand linkul de mai jos si tot acolo faci si cererea dupa modelul celor existente deja. Regula spune ca trebuie sa o faci cu mana ta chiar daca eu am inteles ce doresti. Plicuri ai putea gasi in magazinele cu obiecte feng shui, dar de obicei doar in jurul anului nou. Incearca totusi.

    Rugaciunea pentru sanatate se afla pe lista la nr. 564 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=126&t=3235&p=30400#p30400

    🙂

  26. Claudia said,

    Aprilie 17, 2012 la 16:00

    Draga BABI,
    Scuza-ma ca revin a treia oara azi, dar am gasit despre apa prosperitatii acum si as dori sa stiu daca o mai pot activa acum, tinand cont ca a trecut data Anului Nou chinezesc!
    Imi doresc foarte mult sa o mai pot face si totodata as dori si Cermonia de eliberare a pasarilor!
    Astept raspuns!
    Toate cele bune!
    Claudia

  27. babi said,

    Aprilie 18, 2012 la 19:09

    Claudia! Cred ca ti-am mai spus: aceasta a fost o Ceremonie speciala de Eliberare a Pasarilor impreuna cu o Ceremonie a Focului pentru a invita in casa Zeul Prosperitatii si cu activarea apei si a celorlalte obiecte aducatoare de noroc si prosperitate. SE FACE DOAR DE ANUL NOU!

    Daca doresti o Ceremonie obisnuita pentru rezolvarea diverselor probleme: de sanatate, de inlaturare a obstacolelor in cariera, pentru intelegere in familie, pentru gasirea unui partener, pentru prosperitate etc. poti cere oricand o Ceremonie de Eliberare a Pasarilor. Este un serviciu platit si, asa cum probabil ai citit, costa 38$ plus inca 4$ comisionul de transfer catre Master.

    Spune-mi ce doresti! 🙂


Lasă un răspuns

