Dhealing Flying Stars Chart 2012 ~ Pozitia si descrierea Stelelor Zburatoare 2012~ Pasul 5

 – Steaua alba # 1 – aduce reputatie buna, recunoastere, noroc de promovare.

–  Steaua neagra # 2 – aducatoare de boli si accidente.

–  Steaua de Jad # 3 – aduce barfe, certuri si stress.

–  Steaua verde # 4 – aduce noroc in dragoste/relatii de cuplu, success academic si literar.

–  Steaua galbena # 5 – aduce ghinion pe toate planurile.

–  Steaua alba # 6 – aduce putere si autoritate, oameni care iti pot fi de folos.

–  Steaua rosie # 7 – aduce jaf, hotie, procese, rivalitati.

–  Steaua alba # 8 – cea mai puternica si mai vibranta stea aducatoare de prosperitate. Guverneaza acumularea de bogatie si prosperitate pe termen lung din surse stabile si regulate. Este steaua principala a prosperitatii.

–  Steaua Purpurie # 9 – aduce prosperitate pe termen lung si profituri mari pe viitor. A doua ca importanta pentru prosperitate, aceasta stea nu are effect imediat, ci in timp.

50 comentarii

  1. nikoleta said,

    Ianuarie 10, 2012 la 03:46

    draga mea babi am si eu o nelamurire si te rog daca se poate sa ma deslusesti ,,deoarece este primul an care incep sa fac pasii de la inceput doresc sa-i fac bine ,si sa am si cateva raspunsuri (( daca se poate )) akolo unde nu inteleg ,,,spre ex…la pasul 5 ,,,,pozitia si descrierea stelelor zburatoare in 2012,,,aici ne descri un tabel frumos colorat si cu cifre de la 1la 9 unde ne dai si o lukxoasa traducere la ce inseamna fiecare cifra ..
    Ce vreau eu sa intreb ca sa-mi treaca aceasta nelamurire ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,va trebui sa facem ceva in aceste sectoare unde se afla si aceste cifre ?
    multumesc mult

  2. babi said,

    Ianuarie 10, 2012 la 10:27

    Aceste sectoare exista si in casa ta si le vei stabili cand vei desena planul si vei masura punctele cardinale. Ele reprezinta sectoare de noroc sau nenoroc. Pe unele le vom activa, pe celelalte le vom neutraliza. In aceste sectoare vom aseza pe rand, remediile recomandate de Master: spre exemplu CSM in Sud-Est si Nord.

    😀

  3. elena ju said,

    Ianuarie 12, 2012 la 08:55

    draga babi eu pe balconul casre da spre VEST am un dulap inalt cu divese ,dar curat,,tre sal mult SUD VEST tot pe acelasi balcon..ca am inteles de la tine ca nu trebuie blocaje la stele ale prosperitatiin special vestul centu si sudul ,mai putin nord estul,eu am bucataria pe nord est..si mai nasol e ca am patul pe sud vest in dormitor .multumesc elena ju

  4. babi said,

    Ianuarie 12, 2012 la 12:06

    Nu-mi amintesc sa fi vorbit de astfel de blocaje…un dulap nu va impiedica steaua prosperitatii sa actioneze in casa ta. Faptul ca ai patul in SV nu stiu daca te influenteaza sau nu. Cert este ca ar fi de dorit sa dormi cu capul spre una din cele 4 directii favorabile ale tale…banuiesc ca le stii! De ce crezi tu ca deranjeaza bucataria in NE?

    🙂

    • elena ju said,

      Ianuarie 13, 2012 la 09:46

      am aragazu langa chiuveta,,nu am cum sal mut e lipit de chiuveta,si poate ma ajuti putin ,vecina de la et 3 cand spala la bucatarie vasele ,se aude la mine un zgomot de nu pot sta in casa,,si asta numai cand spala cu apa calda ,am discutat cu ea ,dar spune ca e de presiunea apei ,,interesant e ,,ca de la ceilalti vecini,,de sub ea nu se aude acel zgomot de apa ,,numai de la ea..se aude,instalatorul nu are ce face,,este vreun remediu de pus intre aragaz si chiuveta,,poate asta afecteaza…multumesc elena ju

  5. babi said,

    Ianuarie 13, 2012 la 10:05

    Daca e lipit de chiuveta nu ai ce sa faci…eventual atarna deasupra niste obiecte din lemn. In privinta zgomotului…posibil ca robinetul ei are o problema, incearca sa te intelegi cu ea si cheama un alt instalator.

    🙂

  6. elena ju said,

    Ianuarie 13, 2012 la 16:55

    multumesc pt raspuns,,babi spunemi ce facem cu py yao din poseta..il mai pastram in poseta,,multumesc elena ju

  7. babi said,

    Ianuarie 13, 2012 la 18:28

    Lasa-l in poseta deocamdata. Cand vine randul lui, il vei spala si reactivam. 🙂

  8. elena ju said,

    Ianuarie 16, 2012 la 10:27

    babi te mai deranjez cu cateva intrebari eu pe balconul dinspre vest ,pe coltul sud vestic am o feriga imensa si diferite plante pe vest,, in balcon tre sa le mult..deasfel si pe balconul dinspre est am plante care cuprinde si sud est dar am o masa de inox cu sticla pe sud est pe balcon care stau plantele le las acolo sau le gasesc alta destinati ma intereseaza in mod deosebit sud vest si sud est daca tre sa tin plantele sau sa le mut ..multumesc frumos si o zi buna,,elena ju

    • babi said,

      Ianuarie 18, 2012 la 22:05

      Plantele in SV vor slabi Steaua 3 a certurilor, dar vor aduce energie pentru Steaua 8 din Vest…eu zic sa le lasi acolo. Cat priveste metalul din Est, acopera masa cu o musama sau alt gen de fata de masa si, simbolic, ai inlaturat metalul.

      🙂

      • elena ju said,

        Ianuarie 19, 2012 la 09:21

        multumesc frumos pt raspuns elena ju

  9. cici said,

    Ianuarie 18, 2012 la 21:55

    Buna babi,

    te rog sa ma ajuti cu un raspuns.
    De ex. la steaua #7 e culoarea rosu. Am putea pune in sectorul respectiv ceva rosu pentru a-l incarca pozitiv?
    Multumesc.

  10. babi said,

    Ianuarie 18, 2012 la 21:59

    Steaua se numeste 7 rosu, e numele ei. Orice aport energetic, cum ar fi culoarea rosie, nu face decat sa-i intareasca negativitatea…doar ai citit: jaf, hotii, procese etc.

    Nu te juca cu stelele zburatoare, e periculos!

  11. VOICU MARIA said,

    Ianuarie 24, 2012 la 13:09

    Buna Babi,

    Te rog sa ma lamuresti daca am inteles bine: Stelele 5 si 2 sunt anihilate de CSM ?
    Dar steaua 7 cum va fi anihilata?
    Si te rog spune-mi, plantele in S-E sunt bine plasate ?

    Multumesc mult !

    Cu drag,
    Maria

  12. babi said,

    Ianuarie 24, 2012 la 20:51

    AI INTELES BINE CU 5 SI 2. tE ROG SA AI INCREDERE CA REMEDIILE LUI MASTER SUNT ASTFEL CREATE SI AMPLASATE INCAT SA ANULEZE TOATE STELELE NEGATIVE SI SA INTAREASCA PE CELE BENEFICE.

    URMEAZA TOTI PASII, VA FI BINE:)

    pLANTELE SUNT CEL MAI BINE PLASATE IN EST SI SUD-EST, DAR NU IN DORMITOR!

  13. VOICU MARIA said,

    Ianuarie 25, 2012 la 09:34

    Draga Babi,

    Multumesc mult, mult pentru raspuns.
    Eu am mare incredere in remediile lui master, si urmez cu sfintenie toti pasii asa cum tu le explici atat de bine si pe inteles, si pentru care iti urez tot binele !

    Maria.

  14. Ianuarie 26, 2012 la 21:39

    bun si care sunt remediile feng shui

    • babi said,

      Ianuarie 26, 2012 la 22:02

      gasesti daca citesti! 🙂

  15. elena ju said,

    Ianuarie 27, 2012 la 09:09

    babi te mai intreb ceva am un glob frumos gen veoza dar edin inox mat cu harta pamantesaca pe bleu,,il pot pune pe nord est ,,daca te plictisesc cu atitea probleme ai tot dreptul sa ma certi,,rugaciunile au mare efect in linistea casei,,sa rezolvat problema cu zgomotul apei de care i-ti spuneam ,decand sa spart teava de apa si sa reparat nu se mai aude ,,sant in al 9 cer ca acel zgomot ma facea de nu mai puteam respira de nervi..multumesc sant sigura mie la mie ca rugaciunile ,,au avut acest efect si semnele ,,ca teava sa spart ca sa se rezolve problema,,,cu apa,,astfel cine stie ce se intanpla inundam toate ap de sub mine,,ma scutit de bani multi ,ca vrroiam sa pun usi glisante,,costau enorm..asa ca multumesc ,,am platit decat instalatoru,,multumesc mult pt acesta rezolvare,,chiar cea mai inportanta linistea casei,,inca odata multumesc cu drag elena,,semnele sant multe dar tre sa fim atenti la ele si sa nu le ignoram

  16. babi said,

    Ianuarie 27, 2012 la 21:08

    Ma bucur pentru vestile bune! Poti pune globul in NE.

  17. elena ju said,

    Ianuarie 28, 2012 la 10:08

    multumesc elena ju

  18. elena ju said,

    Ianuarie 29, 2012 la 09:36

    draga babi citeam undeva un comentariu de PAGODA celor 5 elemente eu am una mare care se desfaceca capacul pt a pune sare sau pamant in interior,,si una mica breloc,,pe cea mica pot sa o port in geanta,,,,,dar cea mare unde pot sa o pun e foarte frumoasa momentan se afla pe balconul din est ,se afla ipe pervaz( sud est)si pe balcon,,apropo de cei 3 intelepti ,,asi putea sai pun in hol de la intrare pe o comoda cu spatele la pretele sudic cu fata spre nord la usa de la intarein ap holu se afla pe nord ,,stiu ca nu se activeaza doresc sa le folosesc ca decoratiuni..stiu daca sant anplasate gresit fac ravagiii ,spun asta ca am patito cu ei cum iam luat de acolo a fost bine ,,asta inainte sa te cunosc pe tine,,te rog sa ma ajuti putin cu pagodele si cu intelepti ,,multumesc elena ju

  19. babi said,

    Ianuarie 29, 2012 la 19:10

    Despre pagoda am vorbit si anul trecut, nu face parte din remediile acceptate de Master. Inteleptii poti sa-i pui oriunde cu fata spre intrare.

    🙂

    • elena ju said,

      Ianuarie 30, 2012 la 10:18

      multumesc,,draga babi ieri a fost ziua mea de nastere,,am inplinit 52 de ani mam pregatit ca sora mea mia promis ca vine pe la mine,,si nu a venit,,,,ieri am fost fffff trista si singura,,prieteni nu am invitat ca sora mea a spus ca vrea sa fim decat noi ,,ufff draga babi mare durere am avut ieri in suflet,,de fapt toata luna ianuarie a fost o luna neagra ,,teava de apa se sparsese ,,o tranzactie iombiliara am perdut ,,nu stiu ce se intanpla,,telefon fix internet nu mergea,,acum nu mai pot sa ma uit la tv de o saptamana ca nu mere antena tv ,,iam chemat pe cei de la romtelecom nu au venit,,rau am inceput anul,,e tare greu sa fii singura,,sa nu te ajute nimeni,,prieten nu pot sami fac deorice am o problema cu sanatatea,,nu pot da denumirea pe blog ..sper ca dupa 3 ianuarie sa fie mai bine,,ca pleaca planeta luna neagra saturn si jupiter din zodia mea,,,acea tensiune in capu pieptului a inceput iar numi da voie sa respir,,ma sufoca cand ma supar,,ffffmult stres si tensiune se afla in aceasta casa,,ceva,,,cineva,,ma ataca de la distanta simnt asta,,sant anumite ore din zi ,,nu stiu ce sa fac cu acele persoane,,scut protectiv nu stiu sa fac in jurul casei ,,de cand mam mutat in acasta casa imi lipsete imaginatia creativitate,,datorita formei casei,,L,,imi lipsete nord vest oameni care trebuie sa ma sprijine,,cel mai inportant ,,e completat de un maestru fengshui ,,si un fff bun ,,vindecator cu plante si medicina chineza,,,a vindecat chiar si cancer in faza terminala are un regim strict……el a completat colt cu oglinzi mari..dar geabadegeaba

      • babi said,

        Ianuarie 31, 2012 la 12:38

        Imi pare rau, Elena, ca am lipsit cateva zile…Sper ca accepti cu intarziere urarile mele de sanatate, liniste sufleteasca si multi ani frumosi de acum incolo! 🙂

  20. maria said,

    Ianuarie 30, 2012 la 12:16

    Buna ziua ELENA,

    Desi nu ne cunoastem personal ,decit asa virtual, indraznesc sa iti urez

    LA MULTI ANI

    Sa fii sanatoasa si optimista deoarece daca sintem optimisti este mai bine, trecem mai usor prin viata.
    Sper ca nu te-a deranjat acest mesaj, eu cred ca urarile de bine sint bine venite de la ori cine.

    Cu stima MARIA

    • elena ju said,

      Ianuarie 30, 2012 la 14:22

      nu mati deranjat stimata doamna MARIA chiar mia facut placere comentariu dumneavoastra ,va multumesc pentru urare cu respect elena

  21. angyal said,

    Ianuarie 30, 2012 la 19:29

    Urarile doamnei Maria au fost primul lucru pe care l-am vazut cand am deschis site-ul.
    Doamna Elena, va urez si eu la multi ani! Sa fiti sanatoasa si sa aveti parte de liniste sufleteasca!
    Cu respect,
    Diana

    • elena ju said,

      Ianuarie 31, 2012 la 09:14

      multumesc draga diana pt urare,,cu respect elena ju

  22. elena ju said,

    Ianuarie 31, 2012 la 17:56

    multumesc draga agyala pt urarii cu drag elena ju

  23. elena ju said,

    Ianuarie 31, 2012 la 17:58

    multumesc ff mult babi pt urare

  24. Codruta said,

    Februarie 2, 2012 la 21:12

    Draga mea Babi,ce pun in NV contra furturilor?sau ce amulete sunt bune? La fel si pentru N.Acel Wu Lou trebuie sa fie dintr-un material anume,lemn,metal…? Multumesc mult mult de tot pentru sfaturi si va pup pe toate.

  25. babi said,

    Februarie 2, 2012 la 21:43

    In Nord ti-am scris deja sa pui un CSM si va veni si muntele pentru cariera. Wu Lou poate fi din bronz cu capac ca sa poti pune sare in el, sau din lemn. In rest, asa cum ti-am mai scris odata, remediile maestrului atan activeaza toate stelele favorabile si neutralizeaza pe cele nefavorabile.

    Pi Yao are si acest efect de protectie…si evident paza buna…

    • Codruta said,

      Februarie 2, 2012 la 21:57

      deci las NV in pace…nici macar o amuleta?

  26. Codruta said,

    Februarie 2, 2012 la 22:00

    Vai,maine promit ca nu mai auzi de mine!

  27. babi said,

    Februarie 2, 2012 la 22:07

    Nici macar…ai cerut rugaciunea Tai Sui? (nu pot sa tin minte tot 🙄 ) Cand vei avea in casa toate remediile lui Master, vei fi in deplina siguranta!

    • Codruta said,

      Februarie 2, 2012 la 22:10

      nu am cerut,dar nu e prea tarziu?

  28. babi said,

    Februarie 2, 2012 la 22:12

    Niciodata nu e tarziu, doar ca de obicei cu asta incepem…

    • Codruta said,

      Februarie 2, 2012 la 22:15

      aoleu!nu am stiut!cum o pot cere si unde,daca mai ai rabdare cu mine sa ma inveti…?

  29. babi said,

    Februarie 2, 2012 la 22:18

    https://aromechinezesti.wordpress.com/page/2/

    Citeste pasul 1 si cere acolo! Cand mergi la culcare de obicei? 😉

    • Codruta said,

      Februarie 2, 2012 la 22:20

      gata,am adormit,mersi pentru tot! pupici!!!

  30. babi said,

    Februarie 2, 2012 la 22:21

    😀

  31. corina said,

    Februarie 18, 2012 la 16:34

    va rog frumos daca puteti sa ma ajutati si pe mine
    sunt noua in tainele feng shui dar deja sunt confuza in multe locuri se spune ca in SE anul acesta se pune zeul bogatiei si pagoda cu pi yao , iar in NV se pune rinocerul albastru eu nu mai stiu cum sa fac pentru ca toate imi merg foarte rau mai ales sanatatea daca e cineva sa mi dea un sfat va rog frumos ca nu mai rezist
    multumesc

    • babi said,

      Februarie 18, 2012 la 21:05

      Bine ai venit, Corina! 🙂

      Imi pare rau sa aud ca ai probleme…In primul rand trebuie sa te hotarasti pentru o singura scoala Feng Shui. Citind sfaturile diverselor site-uri e normal sa devii confuza si sa nu mai stii ce sa faci: exista diferente intre aceste scoli. Daca vrei sa mergi cu noi pe linia trasata de Master atan, va trebui sa renunti complet la sfaturile altora. Iti dau linkul urmator ca sa vezi care sunt remediile recomandate pentru 2012. Dupa aceasta lista citeste articolele publicate sub titulu de „Pasul 1…etc”. Daca simti ca ti se potriveste ceea ce facem noi, incepe prin a solicita rugaciunile si aplica remediile pe rand. Din experienta anilor trecuti, pot sa-ti spun ca am avut rezultate frumoase. Hotararea este numai a ta. Astept vesti de la tine.

      https://aromechinezesti.wordpress.com/page/3/

      🙂

  32. dornespus said,

    Aprilie 27, 2012 la 09:07

    Aceasta impartire o fac pe camere sau pe toata casa, casa mea avand forma unui dreptunghi aproape?:)

  33. babi said,

    Aprilie 27, 2012 la 13:17

    Impartirea, in mod ideal, se face mai intai pe toata casa. Daca grila astfel obtinuta nu-ti da posibilitatea sa asezi un remediu la locul indicat, poti imparti incaperile. 🙂

  34. babi said,

    Aprilie 27, 2012 la 13:18

    P.S: si un dreptunghi se poate imparti in felul acesta… 🙄

  35. dornespus said,

    Aprilie 27, 2012 la 13:23

    Multumesc!…Cat de curand voi face impartirea:)

  36. corina said,

    Februarie 1, 2013 la 22:20

    as vrea sa va intreb ce sa fac cu remediile care le am sincer sunt confuza in multe locuri spune una in altele spune alta
    multumesc din suflet ca v am gasit pe voi si am foarte multe necazuri mari nu stiu ce sa mai fac
    am multe remedii dar nu stiu unde sa le pun pana la urma
    am inteles ca pi yao in sv cu fata spre ne
    pagoda? si celelalte unde trebuie sa le pun si trebuie sa le mut in fiecare luna?
    si mai ales ca m am apucat sa mi zugravesc apartamentul si cel care imi face sta de 2 luni la o camera
    si nici ce culori sa mi fac nu stiu si sunt convinsa ca trebuie stiut
    nu va suparati dar sunt noua in feng shui si am multe de invatat
    va multumesc anticipat

  37. babi said,

    Februarie 1, 2013 la 22:33

    Ti-am raspuns la Tai Sui! 🙂


Lasă un răspuns

