Dhealing 10 Don’ts for 2012~Pasul 4~ A nu se face in 2012

In continuarea articolului precedent, iata cele 10 lucruri pe care ar trebui sa nu le facem in 2012:

1. Indiferent ce faceti, nu stati cu fata spre Tai Sui ~ sectorul Sud-Est.

2. Nu stati cu spatele niciodata spre Cele Trei Ucideri~sectorul Sud.

3. Nu uitati sa puneti un CSM in Sud-Estul locuintei ~ Steaua # 5 a Ghinionului se afla in sector. 

4. Nu uitati sa puneti monedele Trinity 3 in Nordul locuintei, pentru noroc in cariera si afaceri.

5. Nu uitati sa cereti activare pentru remediile FS plasate in casa: Pi Yao, Trinity 3, Monede norocoase etc.

6. Nu uitati sa eliminati orice element de metal si foc din Est si Sud-Est. CSM nu deranjeaza.

7. Nu uitati sa purtati manusi cand schimbati CSM vechi cu unul nou.

8. Nu uitati sa va debarasati de surplusul de lucruri din casa.

9. Nu uitati sa listati familia si prietenii vostri pentru rugaciunea Tai Sui 2012.

10. Nu uitati sa reveniti pe forumul Dhealing ( si/sau pe acest site pilot).

Master atan

26 comentarii

  1. Lia said,

    Ianuarie 8, 2012 la 22:03

    Te rog frumos sa-mi explici cui se cere activatea…
    aici la :
    5. Nu uitati sa cereti activare pentru remediile FS plasate in casa: Pi Yao, Trinity 3, Monede norocoase etc

    azi am dat de acest blog
    de anul iepurelui mi-am achizitionat remediile FS le-am pozitionat in sectoare, iar acum ma informam pt. anul dragonului si realizez ca nu e deajuns doar sa le cumpar si sa le asej e un adevarat ritual!
    Sa inteleg ca degeaba le-am avut daca nu sa facut ca la carte ce era de facut………????

    • babi said,

      Ianuarie 9, 2012 la 22:52

      Bine ai venit, Lia! 🙂

      Scuza-ma ca am intarziat cu raspunsul. In primul rand, remediile feng shui pe care le ai se spala sub jet de apa 30 secunde, se sterg bine de tot si apoi se pun la locul lor. Ele au efect si mai mare daca le activam de la distanta evident, prin transfer de energie. Aceste activari le facem noi moderatorii forumului lui Master atan pentru ca ne-a instruit si apoi el face o a doua activare pe baza listei cererilor pe care o publicam noi. Tu poti sa ceri activare aici, ca ceilalti membri ai Aromelor si apoi eu imi fac treaba sau poti sa te inscrii ca membru al forumului si sa ceri acolo activare, in limba engleza. In ambele cazuri lucrurile se intampla la fel. Mentionez ca Master atan activeaza doar remediile recomandate de el. Master nu este adeptul feng shui-ului comercial, al ingramadirii de obiecte care pot sa faca mai mult rau decat bine.

      Daca mai ai intrebari, ma gasesti aici. 🙂

  2. elena ju said,

    Ianuarie 9, 2012 la 10:11

    buna ziua babi ..spunemi te rog unde pot pune acvariu ,care acum se afla pe sud est asa cum ai spus anul trecut ca tre sal pun,,,si eu am frigiderul care este de inox pe EST dar e pe balcon tre sa-l mut,,are ceva daca il pun pe NORD in hol de intare in apartament multumesc elena ju

    • babi said,

      Ianuarie 9, 2012 la 21:24

      Acvariul poti sa-l lasi in SE; frigiderul poti sa-l muti in hol daca nu ai loc in Sud.

      🙂

      • elena ju said,

        Ianuarie 10, 2012 la 08:15

        multumesc babi ,are loc pe balcon ca e mare ,dacr tu ai spus ca nu tre sa fie metal pe est si frigideru e din inox,,am nevoie de contul tau vreau sa depun o donatie i0ti trimit adresa mea de imei .casatopnord@yahoo,com.si te rog sa ma scuzi ca sant asa de insistenta in unele intrebari ,multtumesc ..daca tu spui ca e bine sa las frigideru pe balcon te ascult..si acvariu,,,dar te intreb ,,daca pot sa pun CSM LANGA ACVARIU pe suportul de la acvariu ,,sau sal pun sub masa care sta acvariu..in SUD am BAIA,,SI o mare parte din living,,astept sami trimiti contul,,o zi buna elena ju

      • babi said,

        Ianuarie 10, 2012 la 14:01

        Poti sa pui CSM sub masa daca deasupra lui ai macar 30 cm spatiu; poti sa-l pui si langa acvariu la o distanta de 30 cm. In ce priveste frigiderul…de multe ori nu avem ce face, iar indicatiile sunt generale. Dupa cum am mai spus, nu putem muta toate lucrurile din casa in functie de stelele zburatoare. CSM si Pi Yao vor anihila efectul frigiderului, iar Tai Sui ne protejeaza.. Si eu am aragazul in SE si n-am ce face. Indeparteaza ce poti si nu te mai gandi la frigider.

        🙂

  3. angyal said,

    Ianuarie 9, 2012 la 13:53

    Babi, in sufragerie este televizorul in Sud-Est. Nu am cum sa il pun in alta parte. Ce sa fac?

    • angyal said,

      Ianuarie 9, 2012 la 13:55

      Orice element metal se refera si la obiectele decorative din metal?

      • babi said,

        Ianuarie 9, 2012 la 21:33

        Absolut! 🙂

    • babi said,

      Ianuarie 9, 2012 la 21:26

      Televizorul este o sursa de energie pentru casa si nici nu functioneaza toata ziua. Lasa-l la locul lui.
      🙂

  4. angyal said,

    Ianuarie 9, 2012 la 13:59

    „Indiferent ce faceti, nu stati cu fata spre Tai Sui ~ sectorul Sud-Est”.
    Scuze pentru ca scriu mai mult, dar intru cateva minute la mari intervale.
    Canapeaua este orientata cu fata spre S-E, deci stau numai cu fata asa.
    Ce sa fac?
    M-au bulversat putin interdictiile…

    • babi said,

      Ianuarie 9, 2012 la 21:28

      Nu e bine sa stai mult cu fata spre Tai Sui, se spune ca il infrunti. Totusi, esti mult protejata de Rugaciunea care se va face si care este valabila un an de zile.
      🙂

  5. angyal said,

    Ianuarie 9, 2012 la 14:33

    Aragazul este in partea de Est a bucatariei (si a casei)…
    Si probabil mai sunt lucruri care nu corespund cu cerintele, in casa sau poate la serviciu… 😦

  6. babi said,

    Ianuarie 9, 2012 la 21:32

    Nu putem reorganiza si muta mobilierul in fiecare an in functie de stelele zburatoare. Energia intrinseca a bucatariei neutralizeaza in mare parte energiile negative care apar acolo din diverse motive…si apoi suntem protejati de rugaciunea Tai Sui, de CSM-urile care le vom face si de Pi Yao.
    Te rog nu te agita, doar fa tot ce poti face din cele recomandate.
    🙂

  7. angyal said,

    Ianuarie 10, 2012 la 01:39

    Multumesc mult, Babi 🙂

  8. nikoleta said,

    Ianuarie 10, 2012 la 16:26

    buna babi ,,,azi am fost sami prokur monezile ptr csm ,,siam intrebat si de monedele tryniti ,,fata de la magazin nu a stiut ce inseamna aceste monede ,,si mia recomandat monedele norokoase ,,sant 3 legate cu o pampliga rosie subtire si se unesc intre ele ,,,pe o parte are inscrise 4 insemne chinezesti ,iar pe partea dorsala unde este si nodul de la pampliga sant 2 insemne chinezesti ,,,,sant bune aceste monezi ? ?? ? si activarea lor cand se face ,,,,am luat 6 x3 monezi ,si totodata am gasit si plikuri rosi ce are pe ele desenat 2 pesti care ies din apa ,,o creanga cu mandarine o floare rosie si 2 insemne chinezesti ,,,…am luat deoarece se spune ca este bine sa facem si cadou aceste monezi …..
    poti sami spui daca sant bune aceste monede ,,,cand trebuie sa le activam ,,,si cand este bine sa le facem cadou
    multumesc babi astept raspunsul tau ,

  9. babi said,

    Ianuarie 10, 2012 la 21:52

    Daca tie iti plac monedele norocoase pe care le-ai gasit poti sa le pui in plicuri si sa le faci cadou. Eu prefer sa mi le leg singura…imi face placere.

    E firesc ca fata sa nu fi auzit de Trinity, acesta fiind un remediu creat de Master si pe care il confectionam singuri sau il comandam de la el. Poate n-ar strica sa citesti articolele de anul trecut si vei afla ce te intereseaza.

    Acum ar trebui sa-ti faci planul casei si sa faci cat de repede CSM.

    🙂

  10. nikoleta said,

    Ianuarie 11, 2012 la 09:01

    neata babi ,,nu miai spus insa daca se cere activarea lor si cand ? si cand se pot da cadou aceste monede ,,,?

  11. babi said,

    Ianuarie 11, 2012 la 10:20

    Se activeaza cand vei citi aici articolul referitor la ele; se fac cadou dupa activare cu putin inainte di in primele doua saptamani dupa anul nou.

    🙂

  12. lupu daniela said,

    Ianuarie 21, 2012 la 17:03

    Lupu DanielaElena -Romania ;babi te rog sa-mi activezi Pi Yao in Nordul sufrageriei. multumesc mult.

  13. babi said,

    Ianuarie 21, 2012 la 22:44

    Daniela! Pi Yao activa posibil peste o saptamana…invata-ma de ce in nord? 🙄

  14. Ianuarie 21, 2012 la 23:20

    dupa parerea mea am zis ca protejeaza de steaua 2 dar dupa ce am mai vizitat forumurile am vazut ca e bine sa-l porti si in geanta.nu am mult de cand am intrat pe forumul d-voastra si de aceea nu stiu multe. mai dureaza pana le intenleg pe toate.acum nu stiu ce sa fac, trebuie sa mai cer inca odata peste o sapt activare pentru Pi Yao?oricum as vrea sa mai cumpar inca 2 Pi Yao sa pun la servici in S-E si acsa tot in S-E.MULTUMESC MULT PT RASPUNSURI.

  15. babi said,

    Ianuarie 21, 2012 la 23:34

    N-am activat niciun Pi Yao, asa ca in momentul in care vei vedea articolul publicat, speli statueta sub jet de apa, o stergi bine, o pui la locul indicat de Master ( daca vrei sa mergi pe mana lui) si ceri activare!

    🙂

  16. VOICU MARIA said,

    Februarie 1, 2012 la 10:02

    Draga Babi,

    Spune-mi te rog cand se poate cere activare pentru Trinity 3 ?

    Multumesc, si iti urez numai bine.

    Maria

  17. babi said,

    Februarie 1, 2012 la 11:41

    Cand va apare articolul despre Trinity vom face si activarile. Vor fi pauze mai mari sau sau mai mici intre asezarea diverselor remedii.
    🙂

  18. danarxn said,

    Noiembrie 9, 2012 la 10:30

    In sfarsit te-am regasit Babi. Multumesc mult Celui de Sus pentru acest minunat lucru.
    Da, nu te ai schimbat deloc Esti la fel de minunata.
    Si acum am remediile tale, care pot sa spun ca m au ajutat foarte mult.
    Voi tine cont de tot ceea ce impartasesti si altora. Multumesc


Lasă un răspuns

