Master atan’s FS Tips~North Sector Mountain~ Sfaturile Maestrului atan~Muntele pentru cariera~ Pasul 9

Buna ziua doamnelor si domnilor! 😀

Master atan a publicat ultimul remediu FS pentru anul acesta. Va invit sa cititi articolul si mai ales recomandarile privin asezarea corecta a acstui munte.

” Acesta este un remediu Feng Shui foarte important.

Esential este sa puneti muntele in Nordul casei sau al biroului pentru ca energia Yin sa iasa din casa/ biroul vostru prin acest munte. In felul acesta se va crea spatiu pentru ca energia pozitiva, chi, sa intre in casa/ birou activand si celelalte tehnici Feng Shui 24 de ore din 24.

In acelasi timp muntele din Nord va constitui un sprijin pentru casa/birou, va neutraliza energiile negative, sagetile otravite care tintesc spre casa din exterior.


Ocupantii casei/ biroului vor beneficia, de asemenea, de sprijinul si protectia acestui munte in tot ceea ce vor intreprinde, in special impotriva rauvoitorilor.

Cu acest munte asezat la locul potrivit, ocupantii casei/ biroului vor deveni mai cumpatati si mai intelepti in cheltuirea banilor, muntele impiedicand risipa sau cheltuielile inutile.

Muntele din sectorul Nord, sau, cum se mai numeste, Muntele pentru Cariera, va activa si intari norocul in cariera si afaceri, protejand impotriva rauvoitorilor si a barfitorilor de la locul de munca.

http://www.dhealingforum.com/post6307.html#p6307

Iata indicatiile de folosire:

1. Alegeti unul din  muntii aprobati, tipariti-l la 18 / 10.

2. Asezati- l la nivelul ochilor, nu mai sus.

3. Daca usa principala se afla in sectorul Nord, asezati muntele la cel putin 1m distanta.

4. Nu puneti muntele in dormitor.

5. Nu puneti muntele sub o grinda si nici in baie.

6. Nu- l puneti deasupra unui alt remediu al lui Master atan.

7. Trebuie lipit pe un perete solid.

8. Trebuie sa stea cu fata spre Sud sau spre usa principala.

9. Nu exista restrictii de ora si data pentru asezarea remediului.

10. Este de ajuns un singur munte pentru o casa/ un birou.

Succes ! Master atan”

 In nici un caz nu se pot folosi alte imagini decat cele pregatite de Master atan. Pentru cererea de activare folositi formatul obisnuit:

nume/porecla~locatia~ Munte in Sectorul Nord (sau Munte pentru Cariera)

Va doresc mult succes in cariera si afaceri!

Cu tot dragul, babi  😀

62 comentarii

  1. Ramona Coldea said,

    Mai 25, 2011 la 09:54

    Ciao babi , as dori mult activare pentru Munte in Sectorul Nord si Muntele de Dormitor.
    Multumiri anticipate , sanatate si noroc!
    familia Coldea

    • babi said,

      Mai 25, 2011 la 10:14

      Bine ai venit, Ramona! 😀

      Te rog publica cererea la sfarsitul articolelor respective si lasand sa treaca 3-4 zile intre cele doua activari. Bine ar fi sa faci toti pasii pe rand pentru ca energiile din locuinta sa fie echilibrate… Te rog de asemenea, sa ceri activarile dupa modelul cerut de Master atan. Ex:

      Ramona~Romania sau alt loc~ munte pt. cariera in Nordul locuintei/camerei cu fata spre sud.

      Te astept pentru activari. 😀

  2. Ramona Coldea said,

    Mai 25, 2011 la 09:59

    Multumim pt sfaturi!

  3. Ramona Coldea said,

    Mai 25, 2011 la 11:04

    Muntele pentru Cariera l-am asezat pe peretele holului (N-E) care desparte livingul de dormitoare si baie, cu fata spre usa (intrarea ) principala.
    Ramona-Italia-munte pt. cariera in casa /holul cu fata spre usa principala
    Multumiri
    sper sa nu fi gresit din nou….

  4. babi said,

    Mai 25, 2011 la 11:07

    Imi pare rau, Ramona, dar nu e bine! Muntele se pune in Nord cu fata spre Sud sau spre use de intrare. 😀

  5. maria said,

    Mai 25, 2011 la 22:29

    Buna seara BABI

    Am parcurs ultimul articol privitor la MUNTELE PENTRU CARIERA intelegind ca acest remediu se aseaza in NORDUL locuintei exceptind baia si dormitorul sau NORDUL biroului.
    Acasa il putem aseza in NORDUL sufrageriei cu fata spre usa principala dar la birou este o problema si anume NORDUL indicat de busola este chiar un colt al biroului , daca remediul este asezat pe o latura a coltului da cu fata spre S E iar daca este asezat pe celalta latura a peretului da cu fata spre S V eu intelegind ca trebuie sa fie cu fata spre SUD ca sa aiba efect acest remediu.
    Te rog frumos daca se poate sa imi spui care e cea mai buna solutie in cazul biroului ,putem sa il folosim remediul sau sa renuntam la el in favoarea celui de acasa.

    MARIA si MIRCEA
    PUPICI MULTE SI DIN SUFLET
    MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU RASPUNS

    • babi said,

      Mai 29, 2011 la 19:32

      Daca nu se misca, poti sa pui Muntele pe coltul Nord cu fata spre Sud.

      Cu tot dragul, 😀

  6. ELENA said,

    Mai 27, 2011 la 12:09

    dA SI LA MINE E O PROBLEMA CU MUNTELE PT CARIERA,,LA MINE O MARE PARTE DIN ZONA DE NORD E LIPSA,,,USA DE LA INTARE SE AFLA PE NORD,,DAR AM INTELES CA TREBUIE PUS LA 1 METRU DE USA,,NU AM CUM,,,FIINCA CUM AM MAI SPUS LIPSETE MULT DIN NORD LOCUINTA..DE ACEEA AM SI OBSTACOLE IN CARIERA,, ,NU AM CUM SA LAS UN METRU DISTANTA DE USA,,DEASUPRA USI AM INTELES CA NU E BINE ,,CHIAR NU STIU CUM SA FAC,,,IN LIVING PE PERETELE NORD DACA IL PUN 3SFERTURI SE VA AFLA PE NORD SI 1UN SFERT PE NORD EST,,CE SPUI BABI CE MA SFATUESTI….AM FACUT ROST DE MONEZI MAI MARI PT NORD VEST , AM SA CER ACTIVARE MULTUMESC O ZI BUNA ELENA JU

  7. babi said,

    Mai 28, 2011 la 19:51

    In bucatarie nu poti, Elena? 😀

    • babi said,

      Mai 29, 2011 la 19:28

      Va trebui sa renunti, Elena! 😦 Oricum se recomanda in Nordul locuintei, iar celelalte incaperi ar fi fost o solutie de compromis.

      Mai bine fara…imi pare rau.

      • ELENA said,

        Mai 30, 2011 la 09:20

        DA DRAGA MEA AI DREPTATE CUM SPUI TU ,DACA NU E O SOLUTIE poate reusesc sa vand sami iau o casa completa nu in forma de L

    • ELENA said,

      Mai 30, 2011 la 09:19

      nu draga mea babi ca se afla pe NORD EST BUCATARIA

  8. angyal said,

    Mai 29, 2011 la 16:57

    Nu am grida; dar o teava sau galeria de la geam poate avea acelasi efect?

    Am o busola rudimentara, obisnuita. Imi indica punctele cardinale ca fiind exact in colturile casei/camerei.
    Daca fiecare punct cardinal pica pe colt, nu stiu cum sa pun Muntele; daca il pun cu fata spre Sud (acolo este si usa principala), nu va sta lipit pe perete.
    Daca pun pe orice perete al coltului respectiv va fi cu fata ori spre ori spre Est ori spre Vest, indiferent de camera…
    Cum sa procedez?

    • angyal said,

      Mai 29, 2011 la 17:26

      Daca il pun in dormitor, pe unul dintre peretii din colt, ar veni cu fata spre V-SV, dar ar fi spre usa camerei.
      Se poate asa?

    • babi said,

      Mai 29, 2011 la 19:30

      Daca stii sigur ca nu se va misca, pune-l pe coltul de Nord al locuintei cu fata spre Sud.

      🙂

  9. angyal said,

    Mai 29, 2011 la 20:14

    Multumesc pentru raspuns 😀

    O sa incerc sa il pun in asa fel incat sa reduc la minim posibilitatea de miscare 😀

    Spune-mi, te rog, ce dimensiunea ar trebui sa aiba imaginea si daca poate fi si alb-negru.
    Daca deasupra va fi capatul galeriei de la perdea este o problema (gen efect grinda)?

    Multumesc inca o data 😀

    • babi said,

      Mai 29, 2011 la 21:17

      Se poate intre 12/18 cm pana la a4. Galeria nu afecteaza muntele. 😀

  10. Monica Barbulescu said,

    Mai 29, 2011 la 21:00

    Dwaga Babi, rog activare pentru Muntele de cariera.

    Monica–Romania–Munte pentru cariera in Nordul casei cu fata spre Sud

    Monica–Romania–Munte pentru cariera in Nordul laboratorului cu fata spre Sud.
    Multumesc din inima, te imbratisez cu multa dragoste: Monica

  11. babi said,

    Mai 29, 2011 la 21:21

    S-a facut, nr.10 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post26684.html#p26684

    Pup si eu cu drag, 😉

  12. angyal said,

    Mai 29, 2011 la 21:55

    Nu stiu daca reusesc sa scot color. Se poate si alb-negru?

    Apropo de miscat…am miscat monedele Trinity 3 din N; nu le-am luat din locul lor, dar le-am mai ‘rasfirat’ ca sa le mai asez…
    Cat de rau este?…

    • babi said,

      Mai 30, 2011 la 19:20

      Nu s-a intamplat nimic cu monedele…se poate munte alb/negru, nu are nicio importanta.

      😀

    • angyal said,

      Mai 30, 2011 la 19:23

      Multumesc frumos, Babi 😀

  13. Daniela said,

    Mai 29, 2011 la 23:20

    Buna Babi!
    Si aici am probleme!
    In locuinta noastra,Nordul ar fi in dormitor ,pe peretele geamului unde binenteles am si perdea!Am determinat Nordul,plecand pe axa din centrul casei,este bine?Daca-l determin din usa de la intrare,ar fi si mai rau ,in baie!!!Mai am vreo solutie sa-l asez in alta parte?
    Multumesc mult pentru tot!
    Daniela

    • babi said,

      Mai 30, 2011 la 19:27

      Imi pare rau, Daniela! Nu ai nicio solutie… 😦

  14. Daniela said,

    Mai 29, 2011 la 23:23

    Ma acuzi,mai am o intrebare,fantana arteziana pot sa o pun in Estul casei pentru eficienta maxima?
    Daniela.

    • babi said,

      Mai 30, 2011 la 19:21

      Da, se poate in Est sau Sud-Est. 😀

      • ELENA said,

        Mai 31, 2011 la 08:22

        draga babi fiind 5 galben si marele jupiter pe est anul acesta crezi ca e bine fantana pe est,,,,ca si eu am una,,

      • babi said,

        Mai 31, 2011 la 08:30

        Daca master asa zice, cred ca e bine!

      • ELENA said,

        Iunie 1, 2011 la 15:50

        ok multumesc pt raspuns draga babi..elena ju

  15. angyal said,

    Mai 30, 2011 la 22:09

    Babi, am citit un post anterior si nu inteleg ceva…
    Este o problema daca Nordul este pe coltul format cu peretele cu geam, iar muntele ar fi in spatele perdelei?…

  16. babi said,

    Mai 31, 2011 la 07:46

    Nu se recomanda muntele in spatele perdelei… ai putea sa n-o tragi de tot? 😀

  17. elena t said,

    Mai 31, 2011 la 09:09

    BUNA BABI
    TE ROG ACTIVARE MUNTE CARIERA
    ELENA SI FAMILIA-ROMANIA-MUNTE CARIERA LA N IN LIVING PE COLT
    ITI MULTUMESC

  18. babi said,

    Mai 31, 2011 la 11:09

    Munte activat cu nr.12 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post26684.html#p26684

    Succes! 😀

  19. Daniela said,

    Mai 31, 2011 la 16:15

    Babi,multumesc pt raspuns,deci inteleg ca este mai bine sa renunt la acest remediu?
    Cu drag Daniela

  20. babi said,

    Mai 31, 2011 la 16:47

    Decat sa-l pui degeaba, mai bine renunta. Imi pare rau… 😦

  21. angyal said,

    Iunie 1, 2011 la 16:44

    Am renuntat sa il pun in sufragerie pentru a evita orice problema cu perdeaua 😀
    Nordul locuintei este in sufragerie, dar acolo este pe un colt prin care trece si o teava.
    L-am pus in dormitor, dar sper ca l-am asezat unde trebuie…
    Ca sa stabilesti exact punctele cardinale cu o busola ar trebui sa stai in centrul incaperii?…
    Sper sa fie bine. In sufragerie Nordul este in colt, in dormitor pare a fi usor langa coltul camerei; l-am pus tot pe colt, nu am cum altfel.
    E prins intre cei doi pereti; trebuie sa atinga peretele peste tot, sa il indoi?

    Cer activare totusi, in eventualitatea in care nu ar mai fi nevoie de modificari, dar astept sa fac corectari daca este nevoie 😀
    – Diana Ana-Maria – Romania – Munte pentru cariera in Nordul dormitorului cu fata spre Sud

    • angyal said,

      Iunie 1, 2011 la 17:42

      Am recitit, nu se pune in dormitor.. 😦
      Are legatura cu dormitul in sine?… Deocamdata dorm in sufragerie…

  22. babi said,

    Iunie 1, 2011 la 20:37

    Poti sa pui muntele in dormitor, daca tu nu dormi acolo. Activez?

  23. angyal said,

    Iunie 1, 2011 la 20:41

    Nordul locuintei este in sufragerie.
    In coltul de sufragerie este si o teava.
    Imi era mai usor cu perdeaua in dormitor, dar il mut in sufragerie daca trebuie.
    Imi spui cum e cel mai bine.
    Multumesc 😀

    • angyal said,

      Iunie 1, 2011 la 20:51

      Daca se poate, activeaza pentru dormitor.
      S-a intamplat sa fie nevoie foarte rar sa dorm acolo o noapte, dar sper ca o noapte-doua nu vor dauna daca va dormi cineva acolo.

  24. babi said,

    Iunie 1, 2011 la 20:59

    S-a facut! Nr.199 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post23241.html#p23241

    Succes! 😀

  25. angyal said,

    Iunie 1, 2011 la 21:17

    Multumesc mult, Babi 😀
    Sa fie!

    Seara frumoasa si linistita! 😀
    >:D<

  26. ELENA said,

    Iunie 2, 2011 la 16:14

    draga babi rog activare MUNTE DORMITOR PENTRU SORA MEA MARIANA CUMNATU MEU GABRIEL SI NEPOTET RELU ,,ACTIVARE 2 MUNTI DORMITOR PRETE VESTIC RELU DORMITOR SORA CUMNAT MARIANA GABRIEL PERETE VESTIC ,,,ROMANIA DIN PARTEA LUI ELENA JU..

  27. babi said,

    Iunie 2, 2011 la 20:37

    M-ai ametit, Elena! Te rog sa-mi dai un singur nume pentru o familie si scrie-le unul sub altul…poate e ceva cu mine, dar nu vreau sa gresesc. Iti dau un ex:

    Mariana~Romania~munte in vest…apoi cealalta familie…nu e nevoie sa-i insiri pe toti.

    Multumesc.

  28. maria said,

    Iunie 6, 2011 la 10:43

    Buna ziua BABI,

    Am asezat muntele pentru cariera atit acasa cit si la birou si doresc activare astfel;

    MARIA si MIRCEA – ROMANIA – activare munte cariera in nordul biroului pe colt, cu fata spre SUD.

    MARIA si MIRCEA – ROMANIA – activare munte cariera acasa in nordul sufrageriei cu fata spre intrarea principala.

    Multumesc anticipat

    MARIA si MIRCEA
    PUPICI MULTE SI DIN SUFLET

  29. babi said,

    Iunie 6, 2011 la 11:26

    Munti activati cu nr.14 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post26684.html#p26684

    Succes! 😀

  30. maria said,

    Iunie 6, 2011 la 12:11

    Buna ziua BABI,

    Multumesc pentru activare si pentru urarile de succes. Iti dorim tot binele din lume.

    MARIA si MIRCEA

  31. ELENA said,

    Iunie 8, 2011 la 08:14

    draga babi trebuie sa zgruvesc apartamentul..sa ivit o ocazie ,cineva sa oferit sami zgravesca cu bani in rate,,si trebuie sa string toate remedile,,borcanele cu CSM deja leam aruncat fiinca aveau minti de sare pe buza borcanului si farfuria dadea afara sarea,,astea 2 CSM au fost mai pline decat celelate,,din trecut ,,trebuesc activate din nou remedile..o zi buna astept un raspuns elena ju

  32. babi said,

    Iunie 8, 2011 la 09:24

    Nicio problema cu reactivarile! Dupa ce termina de zugravit si ai facut curat, primul remediu pe care il pui vor fi CSM si restul abia dupa doua saptamani ca sa se curete casa de energiile negative acumulate din cauza lucrarilor.

    Spor la treaba! 😀

    • ELENA said,

      Iunie 8, 2011 la 13:15

      multumesc babi sper sa nu ma afecteze daca le string pe toate in special pe py yao le bag in cutie ,,sa-mi spui daca trebuesc spalate toate ,,,pt purificare ,,multumesc pt intelegere o zi buna elena ju

  33. babi said,

    Iunie 9, 2011 la 19:43

    Nu te afecteaza, Elena…doar ca va trebui totul purificat ca la inceputul anului 😀

    • ELENA said,

      Iunie 12, 2011 la 08:50

      ok am inteles te pup cu drag elena ju..

  34. ELENA said,

    Iunie 22, 2011 la 08:59

    draga babi am inteles ca te afli in spital i-ti doresc sanatae ,,eu sant tare necajita ca trebuia sa vina zugravul ,,ma facut de am adunat toate remedile ,si na mai venit,,uf ,,ce oameni a plecat in Spania la munca ,ma bucuram ca imi zugraveste in rate,,cu banii,,asa ca am ramas in aer,,nu am mai zugravit,,dar referitor la remediu CSM ata tinp cat era activat ,aveam o stare de agitatie si nervi in stomac,,stress la stomac..ca o ghiara,,si era pus bine dupa busola,,cel de pe EST mai putin NORD,,ca vine dupa usa principala principala ,,eu pe peretele VESTIC din living am pus o pendula ,,pot sa pun PY YAO PE EA pendula e de perete dar nu functioneaza te pup

  35. babi said,

    Iunie 22, 2011 la 12:00

    Buna Elena J!

    Imi pare rau ca ai probleme, dar sper ca le vei rezolva curand. Poti sa pui Pi Yao pe o pendula care nu functioneaza. 😀

  36. ELENA said,

    Iunie 23, 2011 la 08:55

    multumesc mult draga mea baby si doresc multa sanatate ..maine pun remediu CSM singurul remediu care nu lam luat de la locul lui e yu lou..decat ca lam sters de praf..te pup elena ju,,o zi cat mai frumoase ,si la multi ANY DE SANZAENE

  37. ELENA said,

    Iunie 23, 2011 la 09:44

    draga babi am uitat sa-ti spun eu am pe EST pe balcon care e inchis frigiderul careface un zgomot infernal ..tot acolo am si aparatul de aer conditionat,,afecteaza cu ceva zgomotul ,fiind inchis balconul ,,fiind pe EST ca vreau sa dau drumul si la aerul conditionat ,,c ASTFEL MA COC CA STAU SI LA 4/4,,,,AM INTELES CAnu trebue sa fie nici un fel de zgomot..nu am ce sa facnici unde muta frigiderul in casa nu ca face zgomot ,,pana o sa iau unul nou,,spunemi e de rau cu zgomotul elrna ju

  38. babi said,

    Iunie 23, 2011 la 11:26

    Un remediu feng shui poate fi pus langa orice aparat electric la o distanta de minim 30 cm fara sa fie afectat de respectivul aparat. Te astept pentru activare. 😀

  39. ELENA said,

    Iulie 3, 2011 la 08:51

    ok azi am sters pereti de praf, ca dupa cum am spus zgruva na venit remedile leam strans,,spunemi trebuie sa le spal ,yu lou si py yao pt activare si monezile ,,sau le sterg un servet de hartie,,doresc sa te anunt ca sant fff necajita ,deorice vineri pe data de 1 iulie ,credeam ca am facut si eu o tranzactie ca se intelesera vanzator cu cumparator,,si luni pe 4 iulie urma sai dea aconto pe apartament…dar culmea nebuniiei a intervenit un nenorocit care stia si el ap ,,care nu are agentie imob ,,si la dat el ,,problema proasta si ironia sau prostia omeneasca a vanzatorului,,clentul meu ii oferea mai mult pe ap decat pretul cerut,,,si culmea la dat la altcineva cu mai putin cu clentul lui asta care nu are agentie,,imi vine sa inebunesc nu pot sa cred ca exista asa nmari piedici in cariera mea ,,poate daca nu aDUNAM REMIDILE NU SE INTANPLA CONCURENTA,,DAR NEMERNICUL ALA DE ZGUVAV MA DAT PESTE CAP elena ju,,incerc azi sa pun remediile CSM

  40. Lavinia said,

    Iulie 24, 2011 la 20:00

    Draga Babi,
    te rog sa activezi Muntele pentru cariera. E cel de anul trecut iar deasupra lui am pus Trinity 3, sper ca nu e nici o problema.
    Lavinia si familia – Franta – Munte pentru cariera in Nord-ul livingului cu fata spre usa principala.

    Multumesc mult.

  41. babi said,

    Iulie 29, 2011 la 13:25

    Munte activat cu nr.25 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post26684.html#p26684

    Scuza-ma pentru intarziere. Succes! 😀

  42. Maria Voicu said,

    Septembrie 1, 2011 la 08:03

    Buna ziua draga Babi,
    Sper sa nu fie prea tarziu, te rog activare pentru :
    MARIA- ROMANIA , Munte pentru cariera in nordul biroului.

    Te rog mult sa-mi spui daca acasa pot lipi Muntele de cariera pe o vitrina, care este asezata exact pe coltul livingului, care este si Nordul casei. Precizez ca vitrina este un obiect decorativ si nu deschid usa decat o data pe an sa sterg praful in interior.
    Altfel pot lipi pe perete solid langa aceasta vitrina, usor spre N-V, crezi ca este bine?
    Iti multumesc foarte mult, si iti urez multa sanatate!

    Cu drag,
    Maria


Lasă un răspuns

