Varsta Creierului!

Buna ziua, tuturor! 😀

Daca aveti chef de joaca, iata ce-i de facut:

Cum calculeaza chinezii varsta creierului

Un test care verifica varsta creierului, daca este egala cu varsta…corpului sau… mai in varsta!!!
1. Click pe „Start”
2. Asteapta numaratoarea inversa: 3, 2, 1
3. Memoreaza pozitia numerelor pe ecran si click pe cercurile de pe ecran in ordinea crescatoare a numerelor, de la cel mai  mic la cel mai  mare.
4. La sfarsit calculatorul va va da varsta creierului vostru. Succes!


Al meu e mai tanar cu 5 ani decat mine :roll:…se putea si mai bine!
10 comentarii

  1. Alina Croitoru said,

    Martie 7, 2011 la 03:23

    Minunat Babi, sa ne mai trimiti teste interesante. Al meu e mai tanar cu 13 ani….si la mine se putea mai bine!!!

    Multumim pentru test

    Te imbratisez….:)

  2. ELENA said,

    Martie 7, 2011 la 09:14

    super test ,pshiologic si foarte amuzant elena,mai asteptam de la tine draga babi asemnea teste..imi place mult medicna naturista,si cunosc fff multe leacuri si rete naturiste chiar si pt cancer ,,unde pot sa le postez,,,

  3. babi said,

    Martie 7, 2011 la 13:25

    Ma bucur ca v-a placut! 😀

  4. emma said,

    Martie 10, 2011 la 21:51

    cum este mai bine sa fie mai mare decat varsta reala sau mai mica?

    • babi said,

      Martie 11, 2011 la 10:20

      Depinde, zic eu 🙄

      Eu fiind mai in varsta… imi convine sa cred ca am un creier mai tanar. Cei tineri poate prefera sa aiba un creier mai … matur! Asta din punct de vedere al intelepciunii…Daca luam aspectul fizic, poate e mai bine pentru toti sa avem un creier mai tanar… 😉

      E doar un joc, Emma 😀

  5. angyal said,

    Martie 10, 2011 la 21:58

    32 la prima incercare 😀

  6. daniela said,

    Martie 20, 2011 la 08:59

    52 la prima incercare. Sa fie si creerul meu mai tanar decat mine?

    • babi said,

      Martie 20, 2011 la 15:01

      Bine ai venit, Daniela! Felicitari! 😀

      • daniela said,

        Martie 20, 2011 la 19:58

        Multumesc de urari si de felicitari,draga Babi.

  7. daniela said,

    Martie 20, 2011 la 09:00

    Creier ,scuze.Am scris incorect.


Lasă un răspuns

