How to Feng Shui 2011~Master atan’s FS tips~Sfaturile Maestrului atan~Pasul 5~Wu Lou

Buna ziua, dragi practicanti Feng Shui! 😀

A venit vremea sa ne ingrijim de sanatate si sa facem Pasul al patrulea.  Iata, in traducere, recomandarile Maestrului atan. Articolul in original il gasiti aici:

http://www.dhealingforum.com/post22989.html#p22989


Wu Lou 2011 – Technique.

In 2011 Steaua #2 a Bolilor se va afla in Sud. Se recomanda, deci, sa asezati un Wu Lu in acest sector, mai ales daca se afla in dormitorul vostru.
Wu Lu, Calabash sau Tartacuta, este un simbol traditional foarte puternic al longevitatii, sanatatii, prosperitatii si a binecuvantarilor abundente.

Wu Lu pe care le gasiti in magazinele online Dhealing sunt special activate de Maestrul atan pentru a le creste eficacitatea in pastrarea sanatatii si pentru neutralizarea energiei negative generate de Steaua #2 a bolilor, anuala si lunara.
Wu Lu trebuie asezate in dormitor, langa pat pe o noptiera, indifferent de punctual cardinal unde se afla dormitorul. Acesta ramane la locul lui, dupa activare, un an de zile si nu trebuie decat sa-l stergeti de praf din cand in cand. Pentru Steaua lunara #2, puteti avea un al doilea Wu Lu pe care sa-l mutati unde se aseaza Steaua #2 lunara.

De asemenea, este bine sa va procurati o amuleta Wu Lu pe care sa o purtati, dupa activare, in poseta sau in buzunar.

Varianta de Wu Lu gol pe dinauntru si cu capac, exista in magazinele noastre din bronz, poate fi umpluta pe ¾ cu sare pentru a-i potenta efectul de pastrare a sanatatii.

Cereti activare dupa modelul deja cunoscut:

nume~tara~Wu Lou langa pat

Va doresc multa sanatate! Cu tot dragul, babi 😀


132 comentarii

  1. ELENA said,

    Ianuarie 21, 2011 la 15:24

    draga babi sant putin nelamurita,,,remediile se pun incepand cu noul an chinezesc,,sau de pe acum,,cu drag elena

  2. babi said,

    Ianuarie 21, 2011 la 15:39

    Remediile, curatate/ spalate de praf, se pun la locul indicat de Master atan inainte de 3 Februarie cand Stelele Zburatoare isi schimba locatia…ca anul trecut.

    In momentul schimbarii Stelelor, toate casa trebuie sa fie curata si se face o debaresare de lucrurile pe care nu le folosesti…tot ca anul trecut 😀

  3. ELENA said,

    Ianuarie 22, 2011 la 10:41

    multumesc draga mea babi te pup cu drag elena

  4. Monica Barbulescu said,

    Ianuarie 22, 2011 la 12:58

    Am pregatit cei 4 Wu Lou pt. care as dori activare.

    Monica–Romania–Wu Lou linga pat
    Radu––Romania–Wu Lou linga pat
    Silvia––Romania–-Wu Lou linga pat
    Sebastian–Romania–-Wu Lou linga pat

    Multumesc mult : Monica

  5. babi said,

    Ianuarie 22, 2011 la 13:50

    Wu Lou activate cu nr. 9-12 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    Cu tot dragul, b 😀

  6. Cristiana said,

    Ianuarie 22, 2011 la 22:31

    Buna Babi,

    Cristiana Maria – Anglia – Wu Lou langa pat.

    Multumesc frumos

  7. babi said,

    Ianuarie 22, 2011 la 23:26

    Activat cu nr.14 aici

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    Cu tot dragul 😀

  8. Lavinia said,

    Ianuarie 24, 2011 la 17:14

    Draga Babi,
    Wu Lou nostru e pe o etajera deasupra patului. Daca poate ramane acolo,
    te-as ruga acivare:

    Lavinia – Franta – Wu Lou deasupra patului

    Multumesc mult

  9. Franczia Maria said,

    Ianuarie 24, 2011 la 17:19

    Draga Babi ,
    doresc activare;

    Czia – Romania – Wu Lou – langa pat
    Janos – Romania – Wu Lou – langa pat

    Multumesc mult , cu drag Czia

  10. babi said,

    Ianuarie 24, 2011 la 20:02

    Wu Lou activate cu nr.32-33 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    Sa fiti sanatosi! 😀

  11. Monica Barbulescu said,

    Ianuarie 24, 2011 la 21:00

    Draga Babi,
    Azi am pus in contul pe care mi l-ai dat , banii , care reprezinta donatia mea si a lui Czia pt. Master.
    Te imbratisez cu multa dragoste :
    Monica

  12. babi said,

    Ianuarie 24, 2011 la 21:04

    Multumesc mult, Monica si Czia! 😀 Master se va bucura in mod sigur. In cursul zilei de maine voi transfera banii pentru ceremonii si donatii.

    Te pup cu tot dragul, babi

  13. ELENA said,

    Ianuarie 25, 2011 la 10:00

    draga babi rog activare wu lou living sud Elena Romania ,,multumesc

  14. babi said,

    Ianuarie 25, 2011 la 16:40

    Wu Lou se pune in dormitor, langa pat! 🙄 Te rog confirma, inainte de activare daca dormi in living.

    😀

  15. Celina said,

    Ianuarie 25, 2011 la 20:00

    Draga Babi,
    te rog activare pentru

    Celina – Romania – Wu Lou deasupra patului

    Multumesc mult
    Celina

  16. babi said,

    Ianuarie 25, 2011 la 23:08

    Te pup 😀

    Wu Lou activat cu nr.35 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

  17. ELENA said,

    Ianuarie 27, 2011 la 15:55

    rog activare ,wu lou living zona SUD yu lou ,,si un yu lou dormitor Elena,ROMANIA

  18. ELENA said,

    Ianuarie 28, 2011 la 12:03

    draga babi mai dorm uneori in living,,de aceea am pus 2 yu lou unul ,living si unul dormitor,,

  19. Laura said,

    Ianuarie 29, 2011 la 22:52

    Buna Babi,

    Te rog activare Wu Lou, dormitor, sud astfel:

    Anda si familia,Romania, Wu Lou, dormitor, sudul patului.

    Multumesc mult.

  20. babi said,

    Ianuarie 30, 2011 la 08:55

    Wu Lou activat cu nr. 57 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    😀

  21. Cristina said,

    Ianuarie 30, 2011 la 17:42

    Buna babi,
    Te rog activare 2 Wu lou langa paturile din living si dormitor, in ambele se doarme
    Cristina- Romania

  22. babi said,

    Ianuarie 30, 2011 la 22:30

    Draga Cristina! 😀

    Wu Lou activati cu nr. 62 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    Sa dormiti bine…in ambele paturi! 😉

  23. mariana said,

    Ianuarie 31, 2011 la 10:38

    daca nu este prea tarziu ,rog si eu activare pentru-

    mariana si familia -Romania-Wu Lou ,dormitor, langa pat.
    multumesc.

  24. babi said,

    Ianuarie 31, 2011 la 12:25

    Nu este tarziu deloc! Wu Lou activat cu nr.71 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    😀

  25. Cristina said,

    Ianuarie 31, 2011 la 21:19

    Multumim mult!

  26. babi said,

    Februarie 1, 2011 la 16:37

    Oricand cu placere! 😀

  27. Alina Croitoru said,

    Februarie 2, 2011 la 18:47

    Buna Babi, te rog activare pentru:

    1.Alina Aurelia si familia – Romania – Wu Lou – Sudul livingului
    1. Alina Aurelia si familia – Romania – Wu Lou langa pat pe noptiera in dormitorul mare (nu pica pe sud, pica pe nord, are ceva? )
    1. Alina Aurelia si familia – Romania – Wu Lou langa pat pe noptiera in dormitorul mic (la fel nu pica pe sud, pica pe vest, sper sa fie ok?)

    Doar Wu Lou-ul cel mare care este in living se afla pe steaua 2 in sud. Ceilalti nu am cum sa-i pun pe Sud decat sub pat pe coltul sudic. Dar din cate stiu nu e bine sa punem sub pat, sau sub saltea, ci la vedere.

    Te pup si astept un raspuns

  28. babi said,

    Februarie 2, 2011 la 19:02

    Buna seara, Alina!

    Wu Lou activate cu nr.86 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    Deoarece nu facem Feng Shui-ul Stelelor Zburatoare, nu conteaza in ce punct cardinal sunt asezate Wu Lou…important este sa fie langa pat, pe noptiera. Wu Lou din living l-am activat, dar daca vrei sa-l muti lunar in functie de asezarea Stelei #2, este foarte bine dar nu mai ceri activare.

    Va doresc tuturor multa sanatate! 😀

    • Alina Croitoru said,

      Februarie 2, 2011 la 20:19

      Multumesc mult. Asa voi face.

      • babi said,

        Februarie 2, 2011 la 20:51

        😀

  29. edit said,

    Februarie 2, 2011 la 19:02

    Buna Babi,
    rog si eu activare pentru
    Edit si familia -Romania-Wu Lou langa pat
    Multumesc Edit
    PS
    M-am uitat la pasul 4- CSM -ete vreo problema cu activarea?
    Astept raspuns si te pup si eu

  30. Alina Croitoru said,

    Februarie 2, 2011 la 20:34

    Buna Babi, te rog activare pentru

    Alina – Romania – CSM in Estul dormitorului

    Multumesc

  31. Alina Croitoru said,

    Februarie 2, 2011 la 20:39

    Te rog activare pentru:

    .1 Alina – Romania – Wu Lou la capul patului in dormitor, care este si sudul casei.

    multumesc

  32. babi said,

    Februarie 5, 2011 la 11:37

    Wu Lou activat cu nr. 91 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    Sa dormiti bine! 😀

  33. IONELA said,

    Februarie 9, 2011 la 20:46

    Draga babi rog activare wu lou living sud IONELA Romania ,,multumesc

  34. babi said,

    Februarie 9, 2011 la 21:23

    Scuza-ma Ionela! Wu Lou se indica in primul rand si inainte de toate pe noptiera de langa pat, cat mai aproape de tine. Daca vrei sa faci si Feng Shui al Stelelor Zburatoare este foarte bine…si eu fac, dar acel Wu Lou care se va muta in fiecare luna nu se activeaza.

    😀

    • IONELA said,

      Februarie 9, 2011 la 21:55

      Imi cer scuze ,cred ca nu am inteles bine pt ce se cere activare. Eu am varianta de Wu Lu gol pe dinauntru si cu capac pt a fi umpluta cu sare. Scuze.

  35. babi said,

    Februarie 9, 2011 la 22:39

    E foarte, foarte bun Wu Lou al tau. Intai il speli sub apa curgatoare.Nu-l umple de tot cu sare, sa zicem doar pe jumatate, apoi il pui langa pat si ceri activare.

    Te astept aici. 😀

  36. IONELA said,

    Februarie 10, 2011 la 19:59

    Draga Babi,daca nu este prea tarziu ,rog si eu activare pentru :
    Ionela si familia – Romania – Wu Lou (cel cu sare ) pe noptiera deasupra patului in dormitorul mic
    Ionela si familia – Romania – Wu Lou langa pat in dormitorul mare Multumesc draga mea babi si iarta_ma daca mai gresesc cu asezarea remediilor, sunt si eu la inceput.Sanatate multa.

  37. babi said,

    Februarie 11, 2011 la 12:46

    Buna Ionela! 😀

    Wu Lou activat cu nr. 110 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    Multa sanatate!

  38. Alina Croitoru said,

    Februarie 11, 2011 la 19:28

    Buna Babi te rog activare pentru:

    1.Doina – Romania- Wu Lou pe noptiera langa pat in dormitor
    2.Adrian _ Romania – Wu Lou pe noptiera langa pat in dormitor
    3.Melisa – Romania – Wu Lou pe noptiera langa pat in dormitor (camera ei de copil)
    4. Denisa – Romania – Wu Lou pe noptiera langa pat in dormitor (camera ei de copil)
    5. Mihaela – Romania – Wu Lou pe noptiera langa pat in dormitor
    6. Raul -Romania – Wu Lou pe noptiera langa pat in dormitor
    7. Iulia Maria – Romania – Wu Lou pe noptiera langa pat in dormitor
    8. Mircea – Romania – wu Lou pe noptiera langa pat in dormitor
    9. Aurora Melania – Romania – Wu Lou langa pat
    10. Cristian Anton -Romania – Wu Lou Langa pat

    Te pupam toti si multumim mult!

  39. babi said,

    Februarie 11, 2011 la 22:00

    Buna seara, Alina!

    Cred ca ti-am mai spus si tie si altora pe acest blog ca nu e bine sa asezi mai multe remedii in aceiasi zi si sa concentrezi dintrodata prea multa energie intr-o locuinta. Ca „mic maestru feng shui” cum te-ai declarat a fi ar trebui sa stii asta…mai ales ca si Lilian Too o spune in cartile ei.

    Iti dau un exemplu: mi-ai cerut azi pentru Doina activare CSM, Trinity 3, Wu Lou si probabil unul dintre numeroasele plicuri de monede pe care le-ai dat. Sa-ti mai spun de Mihaela? etc.

    Nu voi schimba de dragul tau regulile si ma mir ca ai crezut ca nu-mi dau seama ce-mi ceri.

    Daca cumva te deranjeaza aceste reguli, te invit sa te inscrii pe forum…vei gasi moderatori care vor satisface cerintele tale in ciuda recomandarilor lui Master care nu spune un lucru de doua ori.

    As putea sa ti le fac, lasandu-ti tie raspunderea, dar eu inca ma simt pana la un punct responsabila pentru efectele activarilor pe care le fac in mod voluntar dupa cum bine stii.

    In concluzie, activez Wu Lou poimaine…sau daca te razgandesti, te rog sa ma anunti.

    Multumesc pentru intelegere.

  40. Alina Croitoru said,

    Februarie 12, 2011 la 04:37

    Draga mea, nu vreau sa schimbi regulile pentru nimeni. regulile sunt reguli si eu ca si altii sa stii ca le respectam. Eu doar am cerut activare pentru ele stiind foarte bine ca tu le vei face in etape. Eu doar mi-am facut datoria sa transmit invataturile tale si ale Maestrului mai departe, persoanele asezandu-le asa cum ne-ai invatat si asteptand cuminti activarile. Singura „vina ” pe care as avea-o e ca ai mei sunt multi si ma tem sa nu-i sar pe careva, mai ales ca si le cumpara in etape, azi unii isi cumpara si isi aseaza cactusii, maine altii isi aseaza CSM si wu Lou iar eu am multe pe cap, plus un pusti mic, si mi-e frica sa nu-mi fac datoria cum trebuie, in speta sa uit sa cer activarile respective.
    Le-am explicat la fiecare ca sunt pasi pe care trebuie sa-i respecte, ca nu se pun toate de-a valma. Stiu foarte bine acest lucru de multa vreme. Unii m-au ascultat, altii nu. Si atunci am decis ca sa nu existe comentarii ca eu voi cere activarea, iar tu vei proceda cu intelepciune, si le vei activa la vremea potrivita.

    In privinta Doinei, ai perfecta dreptate, in privinta Mihaelei din pacate sunt 2 persoane cu acest prenume, si sincer nu stiu cum sa le deosebim, ca nu pot sa zic Mihaela 1 si Mihaela 2. Una mi-a cerut cactusii si wu lou, una mi-a cerut CSM. tu procedeaza asa cum crezi ca e ok pentru ei.
    Mai exista un Bogdan, pentru care am cerut activare 3T si doar atat, undeva acum 3 zile.

    Deci, nu vreau sa te superi pe mine, nu vreau sa ma intelegi gresit, vreau doar sa stii ca am incredere in tine (pentru mine nu esti un simplu moderator, esti un adevarat OM) si sper sa ma intelegi si tu. Stiam bine ce cer si eram ferm convinsa ca iti dai seama, si ma bucur ca mi-ai spus deschis ce mi-ai scris mai sus, la fel si eu ti-am explicat la fel de deschis cum sta treaba. Ma tem ca luandu-ma cu multe treburi sa nu imi uit vreunul dintre prieteni. Asa ca te rog mult, tu care ai experienta sa faci totul asa cum trebuie.

    Mai ales ca la o parte dintre noi ni s-au intamplat lucruri minunate (unii si-au gasit servici in doua saptamani de cand activam ceea ce ne-ai invatat, unii s-au insanatosit, unii s-au impacat, avem printre noi si o viitoare mamica), deci remediile sunt minunate, si chiar ar trebui nu numai sa cerem si sa si spunem atunci cand ni se intampla lucruri bune in urma sfaturilor voastre. E o parere.

    Multumesc si eu de intelegere, si promit sa disciplinez grupul de prieteni.

    Cu tot dragul
    Alina

  41. babi said,

    Februarie 12, 2011 la 16:35

    Buna Alina! 😀

    Nici vorba de suparare, ma bucur ca ne-am impartasit punctele de vedere. Te-am inteles foarte bine, dar tot mai am ceva de adaugat… 🙄

    Ti-e greu sa tii minte si te temi sa nu uiti pe cineva! Hmm…mie cum mi-o fi cand pe langa tine si grupul tau de prieteni, mai sunt, Slava Domnului, o multime de alte solicitari aici la care se adauga mult mai multe pe forum ?

    Incerci sa le organizezi cumva ca sa nu gresim nici eu nici tu? 😀

  42. Alina Croitoru said,

    Februarie 13, 2011 la 02:36

    Buna Babi….o sa incerc de acum inainte sa fac o lista cu cei care doresc activarile (apropo, sa-mi spui cat timp de acum inainte se mai pot face activari si pentru care dintre obiecte) si sa tin o evidenta. Daca o sa mai fac greseli te rog de pe-acum sa ma ierti, ca nu e cu intentie. Sunt convinsa ca tie iti este si mai greu, dar macar tu te-ai mai obisnuit…ai doi ani in spate (parca din 2009 sunt aromele, din ce am citit eu in arhiva), eu am abia 3 saptamani….:). Ma voi perfectiona in timp, nu-mi ia mult, doar ca abia noptile am liniste (cred ca vezi orele cand iti scriu), cand doarme cel mic, care e de doua saptamani acasa.

    Prietena mea Aurora am vazut ca ti-a scris, sper ca si ceilalti sa iasa din amortire si sa viziteze accest blog minunat. Mi-ar fi mult mai usor.

    Inca o data multumesc pentru intelegere.
    Te pup
    A.

  43. babi said,

    Februarie 13, 2011 la 20:14

    Buna seara, Alina!

    Activari se pot face tot anul, in functie de momentul in care cineva incepe sa-si amenajeze locuinta. Desigur, cele facute in cele cam 2 saptamani inainte si dupa Anul Nou se considera a fi mai puternice.

    Master face de obicei o pauza destul de lunga dupa ce am asezat cele mai importante remedii. Anul trecut am pus ultimele candva in martie-aprilie. El lasa sa treaca o vreme ca sa se purifice locatiile si pentru ca noile energii sa-si gaseasca drumul circular in locuintele noastre…asa ca nu-ti face griji, vom termina peste niste saptamani, dar o noua amenajare se poate incepe oricand.

    😀 babi

  44. MARGARETA-DANIELA said,

    Februarie 15, 2011 la 22:49

    Buna seara Babi!
    Te rog si eu activare pentru:
    Daniela si familia -Romania-activare Wu Lou pe noptiera, langa pat in dormitor;
    Daniela Romania -Wu Lou amuleta la chei:
    Catalin-Romania Wu Lou amuleta la chei.

    Multumesc f mult!

  45. carmen said,

    Februarie 16, 2011 la 15:10

    Draga mea babi,

    Azi mi-am cumparat 2 Wu Lou ! Unul mare din lemn, care se desface si pe care o sa-l pun in dormitor, pe noptiera si unul mai mic, din citrin, pe care o as vrea sa-l port ca bijuterie, din cand in cand. Acum realizez ca ne-ai scris si de o amuleta de buzunar … am uitat sa o i-au… 🙂

    Acum vin intrebarile 🙂 ….
    -pot sa umplu wu lou din lemn- cu sare ?
    -pot sa activez wu lou -ul din citrin si sa-l port ca bijuterie ?
    -sunt bune obiectele Fs din plastic ?

    Asa… si acum te rog activare pentru:

    carmen si familia -Romania-Wu Lou in dormitor pe noptiera
    carmen -Romania-Wu Lou amuleta (bijuterie)

    Si… multumesc MUULT. pupici 🙂

  46. babi said,

    Februarie 16, 2011 la 15:27

    Buna Carmen! 😀

    Trebuie sa fie frumos Wu Lou din lemn…unde l-ai gasit? In Bucuresti cumva? Poti sa porti Wu Lou ca bijuterie, iar cand nu-l porti tine-l in poseta, intr-un saculet, ca amuleta.

    Parca n-as pune obiecte FS din plastic in casa 🙄

    Umple Wu Lou cu sare pe 3/4 cel mult si cere inca odata activare cand e deja la locul lui. Tot atunci voi activa si amuleta/bijuterie.

    😀

    • carmen said,

      Februarie 16, 2011 la 16:21

      Buna Babi,

      Wu Lou din lemn l-am luat dintr-un magazin FS din Constanta.
      Gata, am curatat cei doi Wu Lou, iar pe cel din lemn l-am umplut cu 3/4 sare, i-am pus o fundita rosie si l-am pus la locul lui. Poti sa le activezi …

      carmen si familia-Romania-Wu Lou in dormitor pe noptiera
      carmen-Romania-Wu Lou amuleta (bijuterie)

      P.S. Vrei sa-ti trimit un Wu Lou din Lemn ? :)… nu ma deranjeaza ..chiar imi face placere… spune-mi doar unde..

      • Nicoleta said,

        Februarie 26, 2011 la 19:37

        Buna,Carmen.

        Eu sunt tot din Constanta.
        Unde ai gasit obiecte Feng Shui?

        Multumesc.

  47. carmen said,

    Februarie 18, 2011 la 17:53

    Babi ?!?

  48. babi said,

    Februarie 18, 2011 la 22:02

    Activate cu nr.129-130 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    Cred ca nu gasesc nicio scuza ;( pentru intarziere…

    Ai vrea sa-mi trimiti o poza cu Wu Lou? 🙄

  49. rodica said,

    Februarie 18, 2011 la 23:47

    Draga Babi,
    te rog activare pentru
    Rodica-Romania-Wu Lou langa pat pe noptiera
    Rodica-Romania-Wu Lou amuleta
    Robert-Romania-Wu Lou amuleta
    Tutu -Romania-Wu Lou amuleta
    Adi -Romania-Wu Lou amuleta
    Karina-Romania-Wu Lou amuleta
    Multumesc

  50. babi said,

    Februarie 19, 2011 la 12:53

    Buna Rodica! 😀

    Wu Lou activati cu nr.131-136 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    Sa fiti sanatosi intotdeauna!

  51. carmen said,

    Februarie 20, 2011 la 09:49

    Draga mea babi,
    Multumesc pentru activari si as mai vrea o activare pentru o amuleta:

    carmen-romania- wu lou amuleta

    am sa incerc sa fac o poza cu Wu Lou-ul din lemn 🙂

  52. carmen said,

    Februarie 21, 2011 la 12:30

    Buna babi,

    Am facut poze cu wo lou din lemn dar nu stiu cum sa ti le trimit. Ma ajuti ? 🙂

    • Nicoleta said,

      Februarie 27, 2011 la 09:57

      Buna,Carmen.

      Eu sunt tot din Constanta.
      Unde ai gasit obiecte Feng Shui?

      Multumesc.

      • carmen said,

        Martie 5, 2011 la 12:42

        buna Nicoleta,

        Scuze, dar acum am vazut intrebarea ta.
        Ai mai multe variante: Langa magazinul China Mall din Tomis Nord -Brotacei -este un magazin Feng Shui, apoi la Carrefour mai este unul, altul este langa scoala nr.29 (tot Tomis Nord) este la o librarie FS si … nu mai stiu… cam atat. Sper sa te ajute …

  53. Alina Croitoru said,

    Martie 3, 2011 la 17:43

    Buna Babi te rog mult activare pentru:

    1. Alina si familia – Wu Lou pe noptiera in dormitor
    2. Alexandra si familia – Wu Lou in living pe Sud si Wu Lou pe noptiera in dormitorul ei.
    3. Camelia Dorina – Wou Lou pe noptiera in dormitor.

    Multumesc mult

  54. babi said,

    Martie 3, 2011 la 18:07

    Wu Lou activati cu nr. 149-151 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    Sanatate tuturor! 😀

  55. Nicoleta said,

    Martie 6, 2011 la 09:05

    Carmen iti multumesc.
    Nu stiam ca sunt atatea magazine Feng Shui in Constanta.

    Pup

  56. maria said,

    Martie 6, 2011 la 10:41

    Buna ziua BABI

    Am trecut la pas cinci adica Wu lou si te rog frumos activare astfel

    MARIA si MIRCEA ROMANIA rog activare WU LOU in SUD la birou
    MARIA si MIRCEA ROMANIA rog activare WO LOU in dormitor pe noptiera
    MIRCEA ROMANIA activare amuleta WU LOU
    MARIA ROMANIA activare amuleta WU LOU
    OANA ROMANIA activare amuleta WU LOU
    MARIA si MIRCEA ROMANIA activare amuleta la birou pentru stelele zburatoare

    Multumesc frumos si o duminica placuta

    MARIA si MIRCEA PUPICI

  57. maria said,

    Martie 6, 2011 la 15:56

    Multumesc frumos BABI pentru activare, m-am exprimat gresit cred ca cu gidul la amulete eu am asezat inca un WU LOU la birou pentru steaua 2 lunara si pentru el vroiam activare ,daca se poate pentru acest WU LOU pentru steaua 2 lunara
    Acum las la aprecierea ta cum se cere activarea eu zic asa
    MARIA si MIRCEA ROMANIA rog activare WU LOU pentru steaua 2 lunara
    Nu stiu daca exprimarea e buna asa dar asa m am priceput sa te rog.
    Multumesc frumos pentru tot ce faci pentru noi,duminica placuta
    PUPICI

    • babi said,

      Martie 6, 2011 la 17:20

      Buna Maria! 😀

      Daca vrei sa faci Feng Shui-ul Stelei zburatoare 2, pentru sanatate, va trebui sa muti Wu Lu in fiecara luna, dupa calendarul chinezesc in sectorul unde se muta steaua lunara. In acest caz, nu se activeaza.

      Daca vrei sa combati in Sud steaua anuala 2, a bolilor, atunci ramane acolo tot anul si se poate activa.

      Spune-mi care varianta o alegi. Poti opta pentru ambele variante si atunci iti mai trebuie un Wu Lou.

      Astept hotararea ta 😀

  58. angyal said,

    Martie 6, 2011 la 19:59

    Babi, vreau sa il asez in speranta ca se amelioreaza mai mult starea inca neplacuta…
    Wu Lou-ul meu principal este din rasina si are capac.
    Spune-mi te rog daca pot pune sare in el sau se pune numai in cel de bronz, sa stiu ce fac.
    Multumesc.

    • babi said,

      Martie 7, 2011 la 10:27

      Se poate pune sare si in Wu Lou din rasina! 😀

  59. maria said,

    Martie 6, 2011 la 20:23

    Buna seara BABI,

    Asa vreau sa mut WU LOU in fiecare luna- n sectorul sanatatii dupa stelele zburatoare, MIRCEA calatoreste mai mult si sa fie bine, am citit cum se misca acest calendar lunar si ma descurc bine ca nu este greu.
    Multumesc pentru informatii si de acum o sa trec la urmatorul pas peste vreo doua trei zile, sa mai treaca un pic de timp. Noapte buna.Pupici.
    MARIA

    • babi said,

      Martie 7, 2011 la 13:13

      E in regula, Maria! Sa fiti sanatosi si sa auzim de bine. 😀

  60. angyal said,

    Martie 6, 2011 la 20:28

    Am gasit si o amuleta cumparata acum cave timp; este din lemn (nu cred ca ma insel pentru ca este grea fata de rasina – are aproape 5,5 cm partea din lemn), rosie, sculptata cu 4 caractere si ciorchini de struguri si frunze. Te rog sa imi spui unde as putea s-o asez in casa.
    Nu stiu daca se activeaza si canaf-uri – cativa vreau sa ii fac cadou.
    🙂

  61. angyal said,

    Martie 6, 2011 la 20:47

    Te rog, cand poti, sa imi spui care este modul corect de purtare a amuletelor, canaf-urilor si brelocurilor in geanta (activate sau nu).
    Trebuie puse intr-un saculet? Trebuie sa stea fiecare separat? Se poate agata ceva la chei (macar brelocurile)?
    Multumesc mult.

    • babi said,

      Martie 7, 2011 la 10:30

      Amuletele se pot agata de brelocul de chei sau de telefonul mobil, sau le pui intr-un compartiment al posetei. Nu e nevoie sa le pui in saculet. Activam doar amuletele Wu Lou si Pi Yao, nimic altceva.

  62. emma said,

    Martie 7, 2011 la 09:40

    Buna babi
    am o nelamurire la ce magazine va referiti ” magazinele online Dhealing” care sunt? am cautat pe net nu am gasit te rog frumos niste relatii
    multumesc

  63. babi said,

    Martie 7, 2011 la 13:22

    Buna Emma! 😀

    Iata linkul catre magazinul online pe care mi l-a facut mie Master. Click pe Webstore 1 sau doi si vei gasi produsele care se pot comanda. Este insa nevoie sa ai acces la serviciul PayPal ca sa poti plati. Daca nu folosesti acest serviciu, poti depune banii in contul meu, eu comand pentru tine si vei primi produsul pe adresa ta in aproximativ 2 saptamani.

    http://www.freewebs.com/dhealingro/

    Daca mai ai intrebari…sunt aici.

  64. angyal said,

    Martie 7, 2011 la 18:47

    Diana Ana-Maria – Romania rog activare pentru:
    – Wu Lou in sufragerie pe masuta langa care dorm
    (cred ca are are putin mai multa sare de 3/4 din greseala…)
    – Wu Lou amuleta rosie din lemn
    (te rog mult sa imi spui unde o pot plasa eficient in casa)
    – Wu Lou amuleta (la chei)

    Mai sunt 6 amulete Wu Lou mici (aprox 1 cm), fara nod. Pe ele le numeam canaf, dar cred ca am inteles eu gresit termenul.

    Multumesc mult 🙂

    • babi said,

      Martie 8, 2011 la 18:25

      Toate Wu Lou activati cu nr.157 aici:

      http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

      Amuleta rosie o poti pune in Sud, avand in vedere ca e mica. Celelalte 6 le vom activa dupa ce imi spui ce ai sa faci cu ele. Daca vrei sa le faci cadou, le vom activa dupa ce le-ai dat.

      😀

  65. angyal said,

    Martie 8, 2011 la 18:19

    Babi…am gresit cu ceva la Wu Lou?…

  66. angyal said,

    Martie 8, 2011 la 18:37

    Imi cer scuze, nu imi aparea activat nimic si am crezut ca am gresit sau mai trebuie sa fac ceva 🙂

    Amuleta din Sud va ramane pe acel loc sau va trebui mutata?

    Iti spun dupa ce daruiesc amuletele mici (trebuia sa o fac azi, fiind 8 Martie, dar nu prea am fost buna de drumuri…); o sa pastrez si pentru mine – sunt foarte mici si se pot purta usor.

    Multumesc mult 😀

    • angyal said,

      Martie 8, 2011 la 18:41

      Aaaa, acum am cautat ce ai spus mai sus, intr-un raspuns:
      „Daca vrei sa combati in Sud steaua anuala 2, a bolilor, atunci ramane acolo tot anul si se poate activa”

      Deci o las acolo 😀

    • babi said,

      Martie 8, 2011 la 20:38

      Amuleta poate ramane acolo tot anul ca sa combati Steaua Anuala 2, sau poate fi mutata luna de luna in locul unde se muta Steaua Lunara a bolilor.

      😀

  67. angyal said,

    Martie 8, 2011 la 19:05

    Babi, dimensiunea pe care am dat-o anterior era doar pentru partea din lemn.
    Toata, de la capatul snurului si pana la cel al ciucurelui am masurat acum – are 34 cm… (toate partile sunt rosii)
    Este prea mare pentru Sud?

    • babi said,

      Martie 8, 2011 la 20:35

      Snurul n-are nicio valoare FS 😀

  68. angyal said,

    Martie 8, 2011 la 22:07

    Pacat, e atat de mare era snurul… 😀

    Glumesc, dar sunt foarte multe pe care nu le stiu. Nu imi e clar nici cu diferenta dintre ‘stea lunara’ si cea ‘anuala’, mai ales daca este vorba despre aceeasi stea (banuiesc). Am cautat, dar nu am gasit informatii nici despre modul de mutare lunara. Necunoscand diferenta dintre notiuni, nu stiu care este eficienta fiecarei asezari – un obiect FS intr-un anumit loc pentru intregul an sau mutarea acestuia…

  69. babi said,

    Martie 8, 2011 la 22:41

    Exista stele zburatoare anuale care isi schimba locul in fiecare an in 4 februarie. Aceste stele le activam sau le contracaram cu remediile Maestrului atan la inceputul Anului Nou Chinezesc.

    Aceleasi stele exista in varianta lor lunara si isi schimba locul la inceputul fiecarei luni conform calendarului chinezesc. Da un search pe Google pentru „Stele zburatoare lunare” si vei gasi sigur un site care sa te lamureasca. Noi nu ne ocupam de Feng Shui-ul Stelelor Zburatoare lunare.

    😀

  70. angyal said,

    Martie 9, 2011 la 00:23

    Am gasit informatii despre schimbarea Stelelor Zburatoare lunare in 2 intervale (4 februarie-4 aprilie).
    Nu e prea linistitoare mutarea asta permanenta, dar remediile Maestrului sigur functioneaza.
    Chiar vroiam sa mai cumpar un Wu Lou pentru a-l pune in locul recomandat, dar nu am mai avut posibilitatea deocamdata.
    Sper ca amuleta din lemn sa fie suficienta.
    Multumesc, Babi 😀

    • angyal said,

      Martie 9, 2011 la 00:30

      Uitasem de amuleta si vroiam sa cumpar al doilea Wu Lou; ma bucur ca am vazut-o si am ce sa pun acum in Sud 😀

      Mi-e greu sa stabilesc cu exactitate de 100% pe apartament, dar cred ca la mine pica baia in Sud, amplasata neplacut, langa intrarea in casa…

  71. Alina Croitoru said,

    Martie 10, 2011 la 02:49

    Buna Babi, te rog mult activare pentru:

    1. Cristina Sonia – Romania – Wu Lou pe noptiera, langa pat
    2. Bogdan – Romania – Wu Lou pe noptiera, langa pat
    3. Luca – Romania – Wu Lou pe noptiera, langa pat
    4. Calin – Romania – Wu Lou, pe noptiera langa pat.

    Intrucat este vorba de o casa foarte mare ca spatiu, mai exista un Wu Lou mare, al casei care este pus pe sectorul Sudic
    Deci activare si pentru acesta te rog mult, astfel:
    Familia Enache – Romania – Wu Lou pe sectorul Sudic al casei.

    Te imbratisez si multumesc frumos

  72. emma said,

    Martie 10, 2011 la 21:44

    buna seara babi daca se poate activare

    Emilia – Romania – Wu Lou pe noptiera, langa pat
    multumesc mult

  73. Alina Croitoru said,

    Martie 11, 2011 la 00:28

    Buna Babi, te rog mult activare pentru:

    1. Anca Rosina – Romania – Wu Lou pe noptiera, langa pat
    2. Andrei Emil – Romania – Wu Lou pe noptiera, langa pat

    Wu Lou in sudul livingului pentru cei din casa – Familia Constantin si familia Arendt.

    Multumesc tare mult

  74. angyal said,

    Martie 11, 2011 la 22:24

    Babi, am dat o parte din amulete 😀
    Cand poti, rog activare pentru:
    – Graziella – Romania – amuleta Wu Lou
    – Ana – Romania – amuleta Wu Lou
    – Florentina – Romania – amuleta Wu Lou
    – Ani – Romania – amuleta Wu Lou

  75. Ionela said,

    Martie 11, 2011 la 22:38

    Buna Babi, te rog mult activare pentru:
    IONELA -Romania -Wu Lou amuleta la la telefon.
    Multumesc frumos.

    As vrea sa te m-ai intreb ceva: Wu Lou din camera unde dorm si-a schimbat culoarea , este vreo problema? Multumesc si astept un raspuns.

  76. babi said,

    Martie 11, 2011 la 23:01

    Amuleta activata cu nr. 172 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    Din ce material este facut acest Wu Lou? 🙄

    • Ionela said,

      Martie 13, 2011 la 17:06

      Acest Wu Lou este din metal auriu. Mai am si alte amulete din acest material, dar nu s-au schimbat in nici un fel,este vreo cauza schimbarea culorii(s-a inegrit).
      Multumesc mult pentru activare.

      • babi said,

        Martie 14, 2011 la 20:46

        Mi-e teama ca va trebui sa-l schimbi. Sigur nu este din bonz daca s-a inegrit asa…bronzul nu se oxideaza de la sare. Incearca sa gasesti altul…mai bine din rasina, decat asa.

        Te rog arunca-l…imi pare rau 😦

  77. angyal said,

    Martie 11, 2011 la 23:41

    Multumesc mult pentru activari.
    Multa sanatate si pentru tine 😀

  78. carmen said,

    Martie 18, 2011 la 23:57

    buna seara babi,

    a ajuns ? 🙂

    • babi said,

      Martie 21, 2011 la 16:41

      Buna din nou, Carmen! 😀 A ajuns vineri si e superb, iti multumesc. xo xo

      Te rog sa ma ierti, am fost out cateva zile!

      • carmen said,

        Martie 21, 2011 la 20:06

        Ce mult ma bucur ! Bine ai revenit ! Multa sanatate si … ai grija de tine 🙂 Vineri, Sambata si Duminica am avut si eu niste dureri ingrozitoare de spate si mijloc (sa speram ca sunt de la Luna ) ….

        pupici
        🙂

  79. babi said,

    Martie 21, 2011 la 20:55

    Da, si eu cred ca a fost de la luna plina…mie imi da uneori niste migrene cumplite. Mai e putin si in 4 aprilie vom scapa de stelele duble si va fi mai bine.

    😀 xo xo

  80. Ana-Maria said,

    Martie 24, 2011 la 10:10

    Bună dimineaţa, Babi, doresc şi eu activarea Wu Lou-urilor…

    Anica – România – Wu Lou – lângă pat şi amuletă;
    Ana-Maria – România – Wu Lou – lângă pat şi amuletă în poşetă.
    Mulţumesc, şi mulţi pupici

  81. babi said,

    Martie 24, 2011 la 12:01

    Wu Lou activati cu nr.177-178 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    Multa sanatate! 😀

  82. Alina Croitoru said,

    Martie 29, 2011 la 00:02

    Buna Babi, te rog mult activare pentru:

    1. Anca – Wu Lou langa pat
    2. Rickarda – Wu Lou langa pat
    3. Roberta – Wu Lou langa pat
    4. Raul – Wu Lou langa pat
    5. Pepi – Wu Lou langa pat

    Multumesc mult draga mea

  83. Maria Voicu said,

    Aprilie 29, 2011 la 11:31

    Draga Babi,

    Te rog activare pentru Wu Lou:

    Maria si familia – Romania – Wu Lou in dormitor, pe noptiera langa pat.

    Multumesc mult!
    Maria

  84. babi said,

    Aprilie 29, 2011 la 19:46

    Wu Lou activat cu nr. 197 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    Multa sanatate tuturor!

  85. elena t said,

    Mai 2, 2011 la 07:56

    BUNA BABI
    TE ROG ACTIVARE PENTRU WU LOU
    ELENA SI FAMILIA-ROMANIA-WU LOU DIN LEMN CU SARE LINGA PAT PE MASUTA
    ELENA-ROMANIA-WU LOU AMULETA IN POSETA
    MIHAI-ROMANIA-WU LOU AMULETA IN BORSETA
    VA MULTUMESC PENTRU TOT SI VA DORESC SA AVETI ZILE BUNE IN CONTINUARE CU MULTA SANATATE

  86. babi said,

    Mai 2, 2011 la 10:04

    Buna Elena T! 😀

    Wu Lu activate cu nr. 198-200 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    Multa sanatate si voua! 😀

  87. daniela said,

    Mai 22, 2011 la 14:13

    Buna ,Babi. Rog activare:
    -Daniela-Romania-WU LU cu ardei rosu al prosperitatii breloc la chei in geanta
    -Aurel-Romania-WU LU cu ardei rosu al prosperitatii breloc la chei in borseta
    Am cautat un WU LU mare dar nici gand sa gasesc si mi-ai spus ca pot active si brelocurile.
    Babi ,vreau sa mai stiu si eu cate ceva:mi-am schimbat monitorul de la calculatorul meu ,iar monedele sunt lipite la cel vechi. Daca le las acolo(nu am aruncat monitorul) mai este valabila activarea daca nu mai lucrez eu pe el,sau pot sa le schimb pe monitorul nou fara sa mai cer activare? Si este vreo problema daca mai ating din cand in cand pliculetele cu monede norocoase?
    Te pupic si sa ai o duminica linistita si cu soare mult.

    • babi said,

      Mai 24, 2011 la 20:41

      Buna Daniela! Scuza-ma pentru intarziere… Amulete activate cu nr. 205-206 aici:

      http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

      Muta monedele pe monitorul nou si cere din nou activare. Nu e problema daca atingi pliculetele…trebuie reactivate doar daca le ating strainii.

      😀

  88. Maria Voicu said,

    Mai 27, 2011 la 07:46

    Buna Babi,

    Am ajuns la Pasul 5 pentru sora mea.
    Te rog mult activare:
    Angelica – Romania – Wu Lu omuleta in geanta.
    Multumesc foarte mult!
    Cu drag,
    Maria

  89. babi said,

    Mai 28, 2011 la 19:47

    Wu Lou activat cu nr.207 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22988.html#p22988

    Multa sanatate! 😀

    • Maria Voicu said,

      Mai 30, 2011 la 07:45

      Multumesc mult, draga Babi, si eu iti urez multa sanatate !

      Cu drag,
      Maria

  90. angyal said,

    Noiembrie 16, 2011 la 10:15

    Buna ziua, Babi! 🙂

    Wu Lou activat, pe care l-am purtat pana acum ca si breloc, a inceput sa isi piarda pe alocuri culoarea aurie.
    Trebuie sa schimb si sa activez altul sau il tin pana la sfarsitul anului chinezesc?

    • babi said,

      Noiembrie 16, 2011 la 15:46

      Daca nu s-a decojit foarte mult, mai poti sa-l pastrezi pana la anul nou…va trebui sa apreciezi tu! 🙂

    • angyal said,

      Noiembrie 16, 2011 la 21:47

      Cred ca in jur de 20%-30% este afectat.
      Il urmaresc in continuare; eventual il pun intr-o punguta.
      Multumesc frumos si insanatosire grabnica! 🙂

  91. babi said,

    Noiembrie 16, 2011 la 22:53

    Poti sa-l pastrezi pana la anul nou! Multumesc 🙂

  92. Gabi said,

    Martie 22, 2013 la 06:33

    In Constanta, zona Tomis Mall, Piata Grivitei , pe strada Grivita 24 la intersectia cu strada Mihai Viteazu este magazinul feng shui Lumea Cadourilor in care gasiti obiecte feng shui variate, remedii feng shui si de asemenea puteti solicita consultanta feng shui.


Lasă un răspuns

