How to Feng Shui 2011~Master atan’s FS tips~Ceremonia Sacra a Focului inchinata Zeului Prosperitatii

Buna ziua dragi prieteni! 😀

Imi pare rau ca n-am fost aici doua zile ca sa raspund la timp cererilor voastre. Am avut un virus si a fost nevoie de o curatenie generala 😉 Voi incepe prin a completa informatiile privind Ceremoniile de Eliberare a Pasarilor. Articolul care urmeaza va ofera informatiile necesare pentru invitarea Zeului Prosperitatii in casele voastre. De Ceremonia Sacra a Focului beneficiaza, asa cum am mai spus, doar aceia dintre voi care ati solicitat cele doua Ceremonii de Eliberare a pasarilor. Articolul Maestrului, in original, il gasiti aici:

http://www.dhealingforum.com/dhealing-how-to-feng-shui-2011-t2270.html

CEREMONIA SACRA A FOCULUI INCHINATA ZEULUI PROSPERITATII

Scopul acestei ceremonii este sa intampine si sa invite in casele noastre Zeul Prosperitatii in seara de Ajun a Anului Nou Chinezesc, in 2 Februarie 2011.

Binecuvantarile Zeului Bogatiei vor energiza in primul rand Sud-Estul casei, dupa Scoala Busolei sector al bogatiei si prosperitatii. Se vor bucura de aceste energii pozitive speciale cei care s-au alaturat Ceremoniei de Eliberare a Pasarilor.

Puneti un recipient/ flacon cu apa sau mai multe in Sud Estul casei/ sau al unei incaperi ca livingul, bucataria, dormitorul. Acest recipient cu apa trebuie sa fie in locul indicat intre orele 7-11 pm, ora locala, in seara de ajun, 2 Februarie 2011. Puteti sa asezati recipientul cu apa si inainte de ora locala 7 pm, in caz ca nu sunteti acasa la ora respectiva. Asezati un servet/ fata de masa rosie ( culoare norocoasa) pentru cateva ore in Sud-Est. Pe aceasta masa/ dulap sau alta suprafata mai puteti pune pentru energizare urmatoarele obiecte, dupa cum se vede in fotografia de mai jos:

Apa prosperitatii, potrivita si in flacoane de plastic.

1. Trei monede norocoase legate cu snur rosu, mai multe plicuri chiar. Puteti sa faceti si cadou din ele.

2. Carti de credit, cecuri de incasat, alte documente cu care puteti incasa bani. Facturi bancare sau pentru servicii pe care le-ti achitat déjà, pentru ca in mod simbolic sa aveti intotdeauna bani ca sa le platiti.

3. Apa de baut, minerala sau plata, chiar mai multe flacoane.Asezati cate flacoane doriti; apa imbuteliata in flacoane de plastic este foarte potrivita.

4. Fructe ( citrice sau alte fructe rotunde), fructe uscate in ambalaj rotund, asa cum le gasiti in supermarket, amestec de seminte in ambalaj rotund sau intr-un bol: nuci, alune migdale, susan, fistic etc.

5. Remediul lui Master atan pentru prosperitate, borcanul cu apa inchis si cu un plic rosu cu monede legat pe el, asa cum vedeti in imagine.

Puteti adauga orice legat de intrarea banilor in casa ( bancnote, valute) – lasati imaginatia sa va indrume.

Toate acestea se aseaza la locul pregatit intre 7-11 seara in 2 Februarie.

Master atan ne va invata la momentul potrivit cum sa folosim acest remediu in trei locatii din casa/ birou.

APA PROSPERITATII: Asezati oricate flacoane doriti pe aceasta masa, daca nu aveti loc, puteti pune alaturi. Puteti chiar sa puneti mai multe baxuri sau flacoane de 5 L. Ambalajul nu conteaza, dar sa fie apa potabila pentru ca veti putea s-o beti.

REMEDIUL PENTRU PROSPERITATE: luati un recipient de sticla sau ceramica de aproximativ 500 ml cu capac, umplut cu apa potabila. Capacul poate fi lasat deschis pe timpul activarii.  Legati un plic rosu in care ati pus 3 monede norocoase legate cu snur rosu, pe jumatatea de sus a flaconului. Puteti face 3 astfel de remedii sau cate aveti nevoie in caz ca doriti sa asezati in Sud-Estul fiecarei incaperi. Master atan ne va invata ce sa facem cu ele. Le vom folosi acasa dar si la locul de munca, unde le veti aseza a doua zi dupa Ceremonie.

Aceasta ceremonie spirituala de atragere a prosperitatii poate fi efectuata si este benefica  doar pentru cei care au solicitat Ceremonia de Eliberare a Pasarilor si care se va efectua intr-o zi si la o ora auspicioasa in cele doua saptamani de sarbatoare ale Anului Nou Chinezesc. Ceremonia Sacra a Focului se va face, asa cum v-am mai spus, in ajunul Anului Nou.

Daca nu ati folosit toata apa prosperitatii activata anul trecut, puteti sa faceti cu ea urmatoarele: s-o beti, sa udati cu ea plantele, sa stropiti hainele inainte de a le calca, sa limpeziti cu ea remediile Feng Shui cand le curatati pentru Anul Nou.

Remediul Prosperitatii de anul trecut se poate refolosi anul acesta daca apa este limpede. Stergeti borcanul si monedele legate de el cu o carpa curata  si puneti-l pe masa din nou.

Va doresc succes si multa prosperitate in Anul Iepurelui!  Cu tot dragul, babi 😀


17 comentarii

  1. Celina said,

    Ianuarie 27, 2011 la 23:53

    Draga Babi, am cateva intrebari:
    1. Flacoanele cu apa prosperitatii le asezam cu capac sau fara, in intervalul de timp mentionat?
    2. Flacoanele remediului pentru prosperitate pot fi si din plastic?
    3. Pliculetele cu monede vor fi oferite dupa aceasta ceremonie sau pot fi oferite si inainte… anuntand, ca si anul trecut, cate plicuri si cui le-am oferit?
    ….
    Daca mai intrebari, le voi adauga…. scuza-mi insistenta, dar chiar imi doresc ca anul acesta sa fie perfect din toate punctele de vedere…. si asa va fi….din ce in ce mai bun!!!!
    Cu muuuuuuuuuuuuuult drag,
    Celina

  2. babi said,

    Ianuarie 28, 2011 la 14:13

    Ai cateva raspunsuri:

    1. Se pot lasa inchise, dar sigur e mai bine deschise.

    2.Sigur, si in cantitate nelimitata. Daca n-ai loc pe masa poti sa le pui langa ea pe jos. Vorbim aici de „apa prosperitatii” dat fiind ca si intrebarea a fost la plural. Pentru ” remediul prosperitatii”, folosim un borcan cu capac, inchis, pe care legam un pliculet rosu cu 3 monede norocoase. Acesta va ramane neatins un an de zile, in Sud-Estul locuintei sau al unei incaperi.

    3.E mai bine sa le pui pe masa ca sa fie activate in timpul Ceremoniei…de altfel, aceste pliculete se pot oferi pana in ultima zi a Festivalului de Primavara.

    Nicio problema, cat mai multe intrebari cu atat mai bine. Si eu doresc ca totul sa fie ” plus-que-parfait” 😉

    Cu muuuuuuuuuulta placere!

    babi

  3. LINCS MARGARETA-DANIELA said,

    Ianuarie 28, 2011 la 16:39

    BUNA ZIUA SI MULTUMESC PENTRU SFATURILE PE CARE NI LE ACORDATI!
    Doresc sa solicit si eu, CEREMONIA DE ELIBERARE A PASARILOR cu explicatiile necesare,pentru a putea activa si eu prosperitatea.
    MULTUMESC!

  4. babi said,

    Ianuarie 28, 2011 la 20:07

    Buna seara si bine ai venit, Margareta! 😀

    Daca doresti sa ti se faca Ceremoniile, va trebui sa depui in contul meu contravaloare in lei a 76 $ plus 4,7$ comisionul pe care il ia Paypal, eu fac transferul catre Master atan, asa cum am mai facut pentru celelalte solicitari, iar Master va face aceste Ceremonii asa cum am scris mai sus. Daca esti hotarata anunta-ma si iti trimit numarul de cont pe mail. Ar trebui cat de repede ca sa nu fie prea tarziu.

    Despre Ceremoniile de Eliberare si cea a Focului gasesti toate explicatiile in josul paginii, aici

    https://aromechinezesti.wordpress.com/

    Astept raspunsul tau 😀

  5. LINCS MARGARETA-DANIELA said,

    Ianuarie 30, 2011 la 19:41

    Buna seara Babi!

    Sunt hotarata sa solicit Ceremonia de Eliberare a Pasarilor!
    Vreau sa stiu contul tau ,pentru a pri banii in timp util.
    As vrea sa stiu daca 76$ este atat pentru mine cat si pentru sotul meu?
    Astept urgent raspuns! Multumesc!

  6. babi said,

    Ianuarie 30, 2011 la 22:43

    Buna Margareta! 😀

    Ceremoniile se fac pe familie, deci vor fi pentru amandoi 76$ plus comisionul pe care il percepe serviciul PayPal. Ti-am trimis un mail cu numarul contului.

    Pe curand!

  7. babi said,

    Ianuarie 30, 2011 la 22:47

    Buna inca odata, Margareta! 😀

    Ti-am scris doua mail-uri si amandoua au venit inapoi. Daca mai ai si o alta adresa decat cea cu care te-ai inscris aici, te rog scrie-mi la:

    feng_shui56@yahoo.com ca sa-ti trimit din nou numarul contului.!

  8. LINCS MARGARETA-DANIELA said,

    Ianuarie 30, 2011 la 23:44

    V-AM TRIMIS UN MAIL LA ADRESA MENTIONATA!
    In caz ca nu l-ati primit ,adresa mea este : grs_daniela@yahoo.ro
    sper sa reusim! probabil ca acestea sunt energiile negative care m-au cuprins si nu inteleg de ce!?!

  9. babi said,

    Ianuarie 30, 2011 la 23:51

    Imi pare rau, Margareta, dar nu am primit niciun mail. Am incercat a patra oara sa-ti scriu pe adresa data si mi-a venit notificarea de failure din nou. Ceva nu e in regula cu adresa ta.

    Nu te mai gandi la energii negative pentru ca vei atrage si mai multe…

    Eu nu stiu ce altceva sa mai fac … 😦

  10. LINCS MARGARETA-DANIELA said,

    Ianuarie 31, 2011 la 00:08

    nu stiu ce se intampla ,daca vreti va dau nr. meu de tel .0753583168,poate luam mai usor legatura!

  11. LINCS MARGARETA-DANIELA said,

    Ianuarie 31, 2011 la 00:10

    sau ,daca puteti sa-mi scrieti nr. dv de tel!

  12. LINCS MARGARETA-DANIELA said,

    Ianuarie 31, 2011 la 00:17

    sper sa ne auzim dimineata! dati-mi un bip!
    noapte buna!!!

  13. LINCS MARGARETA-DANIELA said,

    Ianuarie 31, 2011 la 10:44

    Buna dimineata!!!
    Nu stiu ce se intampla cu mailul meu,dar sper sa luam legatura telefonic! Astept un semn de la dv!
    Multumesc mult pentru eforturile si rabdarea dv!

  14. Alina Croitoru said,

    Februarie 2, 2011 la 18:14

    Buna Babi, si eu am intrebari legate de acest ritual:

    1. Cat raman pe acest mic altar toate obiectele care ne-ai spus sa le punem (in speta apa prosperitatii – sticlele, nu borcanul, citricele, banii, cartile de credit, facturile, etc.?
    2.Ce facem cu ele dupa (ma refer la apa, la fructe, la seminte?

    te pup si astept raspuns.

  15. babi said,

    Februarie 2, 2011 la 18:40

    Buna Alina!

    Obiectele raman pe altar obligatoriu pana azi la 11pm. Apoi, borcanul il pui langa Pi Yao, fructele, semintele (alune, migdale etc) le mananci cu familia, banii, cardurile, facturile le pui la locul lor…apa o folosesti asa cum am scris si cum te mai sfatuieste si imaginatia…in orice situatie cand simti ca ai nevoie de un plus de noroc, bea o inghititura 😀

    Vom mai vorbi despre asta daca ai nevoie…te pup.

  16. Alina Croitoru said,

    Februarie 3, 2011 la 15:39

    Multumesc mult, asa voi face. Din pacate inca nu mi-am cumparat inca un Pi Yao (nu am gasit la trei magazine, voi mai incerca si la altele). In acest caz, ce fac cu borcanele cu pliculet si monede (eu am pus pe altar 3 borcane)? le las pe altar pana cumpar un Pi Yao, dupa care le mut si cer activarea lui Pi Yao? Iar cu restul de apa (cea din sticlele de plastic), iarasi nu stiu ce sa fac. In afara de faptul ca pot sa o beau, asa cum ai zis, unde as mai putea sa o folosesc? imaginatie am slava domnului…:), dar nu vreau sa o folosesc gresit.

    Multumesc inca o data
    Te pup

  17. babi said,

    Februarie 5, 2011 la 11:51

    Buna Alina! 😀

    Borcanele cu plic pune-le in Vestul incaperilor pentru care ai facut 3 din ele. Daca sunt pentru locatii diferite, ma tem ca vei avea nevoie de 3 Pi Yao care vor trebui activati dupa ce au fost spalati si pusi la locul lor.

    In privinta apei prosperitatii…vei gasi cateva sugestii in articol. Ai putea, dat fiind domeniul tau de activitate, sa incerci sa-l folosesti ca pe un tonic pentru fata cand simti ca esti obosita…doar o sugestie in plus…eu n-am incercat inca dar o voi face. I rest…poti sa stropesti putin pragul cabinetului ca sa ai mai multi clienti (eu am vandut casa facand asta) etc…pune imaginatia la lucru pentru orice situatie cand ai nevoie de un plus de noroc! 😉

    Succes!


Lasă un răspuns

