Master atan’s Flying Stars chart~Stelele zburatoare in 2011 si descrierea lor

Buna ziua dragi prieteni! 😀

Va ofer, in traducere, situatia Stelelor in 2011 si descriera lor facuta de Master atan pe forumul sau. Mentionez ca n-am putut edita diagrama facuta de Master si am fost nevoita sa ” imprumut”  alta pentru voi de pe Internet. 😉 Sper sa nu se supere nimeni… Articolul original il gasiti aici:

http://www.dhealingforum.com/post22186.html#p22186

STELE ZBURATOARE 2011

–      Steaua alba 1 –  aduce o buna reputatie, recunoastereprofesionala si noroc de promovare. Se afla in Nord-Est.

–      Steaua neagra 2 – aduce boli si accidente.Se afla in Sud.

–      Steaua 3 de Jad – aduce certuri, barfe si stress.Se afla in Nord.

–      Steaua verde 4 – aduce  noroc in studii si relatii sentimentale. Se afla in Sud- Vest.

–      Steaua galbena 5 – aduce ghinion major pe toate planurile. Se afla in Est.

–      Steaua alba 6 – aduce putere si autoritate. Atrage, de asemenea, personae care pot fi de ajutor. Se afla in Sud – Est.

–      Steaua rosie 7 – aduce jafuri, probleme juridice, rivalitate, invidie. Se afla in Centru.

–      Steaua alba 8 – este cea mai puternica si mai vibrant stea a prosperitatii in aceasta perioada a lui 8 ( pana in 2024). Guverneaza acumularea de bogatii si prosperitate din principalele surse ca salariul, rentele, sau alte surse financiare regulate. Este numita Steaua Principala a prosperitatii. Se afla in Nord – Vest.

–      Steaua purpurie 9 – aduce prosperitate pe termen lung. Este considerata ca a doua stea importanta a prosperitatii. Se activeaza cand ne dorim profituri mari si pe termen lung. Efectul ei nu se manifesta imediat, ci in timp. Se afla in Vest.

Va doresc succes! Cu tot dragul, babi 😀


26 comentarii

  1. cici said,

    Ianuarie 17, 2011 la 18:52

    Buna Babi,
    spune-mi te rog cum se numeste scoala dupa care se ghideaza masterul Atan? Stiu ca in feng shui sunt mai multe scoli si de aceea intreb.
    Vreau sa-ti multumesc pentru sfaturile FS pe care le-am gasit pe blogul tau.
    Numai bine iti doresc.

    • babi said,

      Ianuarie 17, 2011 la 21:34

      Buna seara Cici! 😀

      Lucram dupa Scoala Busolei. Ma bucur sa stiu ca aceste sfaturi iti sunt de folos! Iti doresc si eu numai bine si te mai astept…

      Cu tot dragul, babi

  2. LINCS MARGARETA-DANIELA said,

    Ianuarie 30, 2011 la 17:58

    Bana seara ,Babi
    As dori sa stiu cum amplific efectele pozitive ,precum si pe cele negative al acestor STELE ZBURATOARE in 2011?
    Diagrama trebuie determinata pentru fiecare camera in parte sau pe intreg apartamentul?
    MULTUMESC MULT !!!

  3. babi said,

    Ianuarie 30, 2011 la 22:39

    Buna seara si tie, Margareta-Daniela!

    Diagrama se face pe intreg apartamentul, dupa ce ai masurat si fixat pe plan cu mare exactitate axa Nord-Sud.

    Daca urmezi sfaturile Maestrului atan, vei activa efectul stelelor favorabile si vei contracara efectul celor nefavorabile.

    Succes! 😀

  4. ELENA said,

    Ianuarie 31, 2011 la 09:55

    draga babi asteptam sa ne spui unde il punem pe dragul de py yao,,elena pup

  5. babi said,

    Ianuarie 31, 2011 la 12:13

    Dupa cum se pare ca ai vazut pe forum, Master a publicat deja articolul despre Pi Yao. Ti-a scapat insa din vedere ca noi suntem decalati cu cateva zile fata de forum…pentru ca asa trebuie.

    De altfel, asa cum sigur ai citit in articolul lui Master, activarile pentru Pi Yao se vor face doar INCEPAND DIN 3 FEBRUARIE!

    Sper ca am raspuns la intrebarea ta implicita 🙄

  6. teodora said,

    Februarie 10, 2011 la 14:57

    Felicitari Maestrului si echipei sale ,pentru aceste site care a deschis o poarta de comunicare si ajutor pentru toata lumea care doreste sa se conecteze la filozofia de viata chineza.

    Multumesc din suflet, sinteti minunati.

    • babi said,

      Februarie 11, 2011 la 12:03

      Bine ai venit, Teodora! 😀

      Multumim pentru gandurile frumoase!

  7. teodora said,

    Februarie 10, 2011 la 15:00

    Va rog frumos, sa imi trimiteti si mie rugaciunea Tai Sui pentru mine si familia mea.

    Multumesc

    • babi said,

      Februarie 11, 2011 la 12:05

      Buna Teodora! 😀

      Ca sa pot sa va inscriu pe lista de rugaciuni am nevoie sa trec tara unde te afli.

      Multumesc pentru intelegere.

  8. madalina said,

    Februarie 16, 2011 la 17:34

    Va rog frumos, sa imi trimiteti si mie rugaciunea Tai Sui pentru mine si familia mea.
    Romania

    Multumesc

  9. madalina said,

    Februarie 19, 2011 la 21:27

    buna babi la 903 sau 904 merci

  10. babi said,

    Februarie 19, 2011 la 22:26

    Asa sunt muritorii de rand, mai gresesc…noroc ca totusi s-a facut rugaciunea.

  11. angyal said,

    Martie 28, 2011 la 16:32

    Buna ziua, Babi.
    Intru foarte rar…fiecare zi e o lupta de a nu pica la limita si de a alunga macar putin deznadejdea…
    Sper ca tu esti bine.

    Apropo de stele, de steaua 7…azi am descoperit ca mi s-au furat niste bunuri de la serviciu. Imi amplifica starea neplacuta de zi cu zi, mai ales ca problema nu prea are rezolvare, investigatiile nu ar avea rezultat din pacate.
    In centrul sufrageriei (aproximativ) am o masuta pe care stau de ceva timp doi lotusi transparenti cu un cuart roz intre ei; fiind in centrul camerei, imi place sa privesc cum pica orice sursa de lumina pe ei.
    Prezenta lor poate dauna acolo? (probabil mai am obiecte care nu ar trebui sa stea in locurile unde sunt acum)
    Exista ceva anume indicat pentru aceasta stea 7?

    In alta ordine, mi-am dorit mereu o pereche Dragon – Phoenix.
    Am luat, cu toate ca nu stiu unde as putea sa o asez.
    Sunt din rasina. Daca le intorc, postamentul are cate o gaura (neregulata), in dreptul unei unduiri a bazei statuetelor (unduire privita de sus).
    Se considera acele gauri „pe fund” un defect, sa ma intorc la magazin sa aleg alte statuete?

    Multumesc.

  12. babi said,

    Martie 29, 2011 la 13:43

    Steaua 7 este tinuta sub control de remediile lui Master acasa la tine, nu la servici. Daca iti place sa privesti cei doi lotusi, lasa-i acolo dar nu le da alta semnificatie decat cea de obiecte de decor.

    Se recomanda ca obiectele FS sa nu aiba niciun defect. 😀

  13. angyal said,

    Martie 29, 2011 la 15:52

    Multumesc frumos, Babi.
    Recunosc, in afara de faptul ca imi place sa ii privesc (sunt foarte frumosi), m-am gandit intotdeauna ca poate pot aduce pace, armonie, echilibru, etc.

    O sa incerc sa schimb si statuetele maine daca se mai poate.

    Nu stiu ce se mai poate face pentru serviciu…
    Exista si Trinity 3, o rugaciune (care a functionat imediat cum a fost activata)…nu stiu de ce s-a instalat o perioada extrem de stresanta la serviciu si cu multe probleme de toate felurile de cateva zile, care au inregistrat un crescendo pana acum 😦
    Daca mai pot face ceva pentru asta, sfatuieste-ma, te rog.

    Multumesc mult inca o data.
    😀

    • angyal said,

      Martie 29, 2011 la 18:13

      In Nord este un ficus (pe care nu l-am iubit niciodata prea tare…), este Trinity 3, o veioza de care a ramas atarnat un cristal nefatetat si 3 lucky coins.
      Acestea din urma au fost mutate mai jos pentru ca nu erau la distanta suficienta de Trinity 3.
      Mai este nevoie de inca o activare pentru 3 lucky coins mutate cativa cm?

      • babi said,

        Martie 29, 2011 la 21:21

        Ce rost are Lucky 3coins in Nord? Trinity 3 este arhisuficient si va urma curand muntele pentru sprijin in cariera…te rog sa nu faci muzeu FS in casa, nu te ajuta cu nimic, dimpotriva 😀

    • babi said,

      Martie 29, 2011 la 21:16

      Imi pare rau ca ai probleme! Poti sa pui la servici, daca ti se permite un munte pentru cariera cand va iesi Master cu acest remediu si un munte de sprijin in spatele tau daca ai cumva un perete acolo. Muntele de sprijin pot sa ti-l trimit pe mail. De asemenea poti sa pui pe biroul tau unul din lotusii roz de acasa.

      😀

  14. angyal said,

    Martie 29, 2011 la 18:39

    Revin…tot in N, in dreptul geamului este o alta pereche de lotusi transparenti (acum imi dau seama ca au ramas pusi acolo de mult).
    Ce e cel mai bine sa fac cu acei lotusi?
    In N-E am numai parte de geam; ar ajuta cu ceva acolo?

    Incerc sa mai mut din obiecte ramase in anumite locuri acolo unde ar sta mai bine si sa plasez si altele care exista in casa, dar nu au fost puse inca (am de exemplu un papuc-amuleta cu ochiul lui Horus, daca stii cumva vreun loc potrivit…).

    Vreau sa schimb mai multe lucruri in casa si sfaturile tale imi vor fi de ajutor.
    😀

  15. babi said,

    Martie 29, 2011 la 21:18

    Mi-e teama ca ai prea multe obiecte cu semnificatie FS in casa…ochiul lui Horus se pune de obicei la intrarea in casa.

    😀

  16. angyal said,

    Martie 31, 2011 la 21:29

    Scuze, raspund tarziu; resursele mele de energie abia fac fata de la un timp 🙂
    Da, ai dreptate. Am (cam) multe obiecte cu semnificatie FS (asa cum iti dadea cineva de mult o lista lunga care te-a „speriat” putin… :)).
    Le-am cumparat cu mare drag de-a lungul anilor, chiar daca poate nu am stiut sa le plasez/folosesc in modul cel mai eficient. Ma fascineaza atunci cand le vad in magazin, cand aflu din diverse surse informatii despre ele…

    3 lucky coins…m-am gandit la bani si nu numai… 😦
    Ne-au redus salariile foarte mult de ceva timp si e o perioada mai ‘neagra’ decat oricare alta. Apoi…am sperat sa se mai schimbe ceva in atmosfera si relatiile de serviciu.
    Daca este „in plus” acolo, mut setul, cu toate ca nu prea stiu unde… Da, cred ca Lucky 3 coins nu-si are rostul in Nord.

    Despre munti va trebui sa invat, sa inteleg exact ce sunt si ce presupun.
    Bineinteles ca vreau sa incerc tot ce se poate 🙂
    Nu stiu ce voi putea pune la serviciu, pentru ca inca, repet, nu stiu ce ar trebui sa fac exact; dar primesc cu bucurie muntele de sprijin si indrumari, cand vei avea timp 🙂 Daca ti se va permite la servici un Munte de Cariera, la momentul potrivit, altceva nu ai nevoie.
    Am incercat sa ma gandesc la un loc pentru lotusul roz (doar unul e roz si nu e folosit :)), dar…am o temere ca va disparea si el daca va fi vazut. Pot sa il duc doar daca nu va trebui sa stea neaparat pe birou si il pot aseza oriunde in incapere, eventual ascuns privirilor… Bine ar fi sa stea pe birou cat timp stai si tu; cand pleci acasa il poti incuia intr-un dulap.

    Nu am CSM in N pentru ca e mai greu de asezat, dar daca crezi ca ar fi o idee buna, incerc sa pun. Ar fi trebuit sa-l faci demult…de ce nu in Nordul dormitorului, ziceai ca nu-l folosesti…

    Statuetele Dragon-Phoenix din magazin au acelasi postament ciudat. Nu aveam inca nicio locatie pentru ele, dar acum nu mai stiu ce sa cred – e un defect totusi sau nu scobitura din postament… Nu stiu sa-ti spun daca nu vad. In general aceasta pereche se pune in Sud, dar…am mai vorbit despre asta!

    Iar ochiul lui Horus nu l-am folosit niciodata; trebuie sa stea deasupra intrarii sau orientat cu fata spre intrare?… Deasupra intrarii.

    Multumesc mult, Babi 😀

    • babi said,

      Aprilie 1, 2011 la 21:50

      Ti-am raspuns mai sus! 😀

  17. angyal said,

    Aprilie 4, 2011 la 17:06

    Nu am fost in stare sa intru pur si simplu.
    Am o stare pe care nici o mai pot descrie; pe toate planurile merge nefavorabil, in acelasi crescendo; ajung la o limita pe care nu vreau sa o numesc.
    Recitesc ce ai scris ca sa inteleg.

    Multumesc frumos pentru raspunsuri.


Lasă un răspuns

