Rugaciunile Trinity pentru Craciun

Buna ziua, dragi prieteni!

Forumul Dhealing, sub obladuirea lui Master atan, organizeaza Rugaciunea Trinity pentru Craciunul 2010 care va va aduce mult Chi pozitiv (energie) pentru voi si, in acelasi timpa va neutraliza Chi negativ.

Binecuvantarile acestei rugaciuni va vor aduce Protectie, Sanatate, Dragoste si Relatii interumane pasnice.

Exista 3 tipuri de rugaciuni Trinity:

–      Rugaciunea Trinity Crestina

–      Rugaciunea Trinity Fuk, Luk, Sau ( prosperitate, autoritate, sanatate)

–      Rugaciunea Trinity Feng Shui.

Aceasta Rugaciune este gratuita, oricine o poate solicita. O donatie pentru Master atan este binevenita. O puteti face aici sau luand legatura cu mine:

http://www.dhealing.com/h_donation.html

Exemplu de listare:

Babi & familia (numele tau) – Romania – Rugaciunea 1,2,3 sau

Babi – Romania – Rugaciunea 2,3

Babi – Romania – Rugaciunea 1

Puteti lista familia voastra, dar si prietenii.

Va astept cu tot dragul, babi 😀

39 comentarii

  1. mihaela said,

    Noiembrie 28, 2010 la 14:22

    mihaela &Petrescu-Romania-Tugaciunea 1,2,3

  2. mihaela said,

    Noiembrie 28, 2010 la 14:22

    mihaela &Petrescu-Romania-Rugaciunea 1,2,3

  3. Franczia Maria said,

    Noiembrie 28, 2010 la 15:04

    Czia&familia-Romania-Rugaciunea 1,2,3

    Draga Babi , iti multumesc frumos ca te gandesti la noi!
    Te pup, Czia.

  4. Celina said,

    Noiembrie 28, 2010 la 17:38

    Draga mea draga

    Celina@familia@prietenii – Romania – Rugaciunea 1,2,3

    Oare trebuie sa nominalizez prietenii?????

    Mi-am adus aminte ca trebuia sa ma uit la imprimanta ta….
    Te pup
    Celina

  5. Celina said,

    Noiembrie 28, 2010 la 18:48

    Draga Babi,
    Revin
    Celina@familia – Romania – Rugaciunea 1,2,3
    Carmen Monica @familia – Romania – Rugaciunea 1,2,3
    Rozalia@familia – Romania – Rugaciunea 1,2,3
    Maria@familia – Romania – Rugaciunea 1,2,3
    Saru-mana….

  6. Celina said,

    Noiembrie 28, 2010 la 18:50

    am uitat… mai adauga si
    Mirela@familia – Romania – Rugaciunea 1,2,3

  7. Németh Irma said,

    Noiembrie 28, 2010 la 19:21

    Irma@familia-Romania-Rugăciunea 1,2,3
    Ildiko@ familia-Romania-Rugăciunea 1,2,3
    Mari @familia-Romania-Rug[ciunea 1,2,3

  8. ELENA said,

    Noiembrie 29, 2010 la 10:16

    Elena juravle Romania….multumesc babi ,si maestrului Atan , va doresc sanatate,,,,spunemi pt celela-te rugaciuni trebuie sa platim ? multumesc…si daca da care rugaciuni se platesc te pup ,,cu drag elena

  9. babi said,

    Noiembrie 29, 2010 la 14:57

    Buna Elena! 🙂 Rugaciunile de Craciun sunt gratuite, toate trei. Te rog sa specifici la care te inscrii: 1 sau 1,2 sau toate.

    Alte rugaciuni si ceremonii specifice vor mai fi inainte de Anul Noul, contra cost, cred…asa a fost si anul trecut.

    Astept sa-mi raspunzi.

    • ELENA said,

      Decembrie 4, 2010 la 10:39

      draga bai toate 3 rugaciuni le vreau,,,si spunemi unde pot face o mica donatie ,nu am mult master atan va sti asta sau stie ca stau prost financia ,,poate da domnul sa rezolv cu apartamentul , lam scos la vanzare dar am oferte care nu prea imi plac mai astept , poate cu ajutorul lui dumnezeu al tau ,si a lui maestru ATAN cu rugaciunile lui , o sa reusesc te pup multumesc

  10. Oana said,

    Noiembrie 29, 2010 la 15:31

    Mai intai, ITI MULTUMESC babi, din tot sufletul, pentru tot ceea ce faci pentru semeni.
    Si Maestrului atan.
    Iti doresc la randu-mi ca Lumina, Pacea si Iubirea sa nu te paraseasca vreodata, si, fara indoiala nu va fi cu putinta, pentru ca le daruiesti din plin.
    Si tot ce dai, ai.
    Sa ai un Timp al Sarbatorii de poveste, sa reumpli Sufletul cu Bucuria nemarginita din copilarie, sa visezi, sa iubesti, sa renasti.
    MULTUMESC, draga mea.
    Pentru tot.
    Ma alatur si eu celor care au solicitat rugaciunea:
    „Oana si familia – Romania – Rugaciunile 1,2,3”

  11. babi said,

    Noiembrie 29, 2010 la 21:43

    Draga Oana! 😀

    Multumesc pentru cuvintele frumoase! Spre ca le voi merita intr-o zi…

    Numele tau se afla pe lista Maestrului, nr.138 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post20969.html#p20969

    Te pup cu drag, babi

  12. Lavinia said,

    Noiembrie 29, 2010 la 23:53

    Draga Babi,
    ma inscriu si eu:
    Lavinia & familia – Franta – Rugaciunea 1,2 si 3
    Multumesc
    Sa fie intr-un ceas bun

  13. babi said,

    Noiembrie 30, 2010 la 11:15

    Buna Lavinia! 🙂

    Numele tau se afla pe lista Maestrului la nr. 157 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post20969.html#p20969

    Joyeuses fetes!

  14. Bogdan@@@ said,

    Noiembrie 30, 2010 la 19:32

    buna seara Babi..long time no see:P…
    Bogdan & familia – Romania – Rugaciunea 1,2 si 3
    Alecsandra &familia- Romania-Rugaciunea 1,2 si 3

    iti multumesc si iti doresc numai bine:)

  15. Dana said,

    Noiembrie 30, 2010 la 23:50

    Dana & familia – Romania – Rugaciunea 1,2,3
    Mihaela & familia- Romania – Rugaciunea 1,2,3
    Monica & familia – Romania – Rugaciunea 1,2,3

    Te pup mamiti, mi-e dor de tine.

  16. babi said,

    Decembrie 1, 2010 la 21:41

    Te pup si eu cu drag, Dana! 🙂

    Numele voastre sunt pe lista la numerele 196-198 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post20969.html#p20969

    Cu drag si dor, babi

  17. VASILE STOICA said,

    Decembrie 5, 2010 la 08:23

    In sprijinul sufletelor noastre ,greu incercate ,te rog sa sprijini familia mea Vasile & Andrea & Attila pentru rugaciunile 1,2,3. Cu drag, in speranta unor zile in care o sa putem ziimbi cu mai multa caldura ,Vasile.

  18. ELENA said,

    Decembrie 6, 2010 la 09:53

    multumesc draga babi pt activare
    ,o zi minunata

  19. Monica Barbulescu said,

    Decembrie 8, 2010 la 21:27

    Monica & familia – Rugaciunea 1,2,3,
    Imi pare rau , dar cind am mai incercat, mi-a picat internetul si am avut multe probleme cu el in ultimul timp.
    Te imbratisez cu multa dragoste :
    Monica

  20. ELENA said,

    Decembrie 10, 2010 la 09:47

    draga babi am trimis mesaj pe mesenger dar nu ai raspuns,,mesu meu casatopnord,,pup

    • babi said,

      Decembrie 10, 2010 la 09:51

      Imi pare rau dar n-am primit niciun mesaj…mai incearca…

  21. ELENA said,

    Decembrie 12, 2010 la 16:01

    nu mai ai aceeasi adresa de mess,si a mea o sti casatopnord,,am trimis mesj te pup elena

  22. babi said,

    Decembrie 12, 2010 la 20:12

    ai vorbit cu mine pe messenger nu odata.la mine nu s-a schimbat nimic.

  23. marius said,

    Decembrie 21, 2010 la 23:36

    buna seara Babi
    Marius & familia – Romania – Rugaciunea 1,2 si 3

    iti multumesc si iti doresc Sarbatori ferite si sanatate !!!

  24. babi said,

    Decembrie 22, 2010 la 09:29

    Buna Marius! 😀

    Numele vostru se afla pe lista Maestrului la nr.353 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post21518.html#p21518

    Sarbatori fericite! 😀

  25. marius said,

    Decembrie 23, 2010 la 08:27

    Multmesc mult ,

    Sarbatori fericite tie si familiei !

    Cu drag , Marius

  26. babi said,

    Decembrie 23, 2010 la 13:34

    Cu tot dragul! 🙂 Sarbatori frumoase si voua!

  27. ELENA said,

    Decembrie 27, 2010 la 19:20

    am scris multe mesaje pe mesenger dar nu ai raspuns,,ti-am urat sarbatori fericite pe mess,,te pup cu drag elena


Lasă un răspuns

