How to Feng Shui 2010~Master atan’s North Sector Mountain~Pasul 9~Muntele din Nord

Buna ziua tuturor! 😀

Iata-ne ajunsi la ultimul remediu Feng Shui pentru anul acesta: Muntele Sectorului Nord sau Muntele pentru Cariera. In traducere, articolul publicat azi de Master atan:

” Acesta este un remediu Feng Shui foarte important.

Esential este sa puneti muntele in Nordul casei sau al biroului pentru ca energia Yin sa iasa din casa/ biroul vostru prin acest munte. In felul acesta se va crea spatiu pentru ca energia pozitiva, chi, sa intre in casa/ birou activand si celelalte tehnici Feng Shui 24 de ore din 24.

In acelasi timp muntele din Nord va constitui un sprijin pentru casa/birou, va neutraliza energiile negative, sagetile otravite care tintesc spre casa din exterior.


Ocupantii casei/ biroului vor beneficia, de asemenea, de sprijinul si protectia acestui munte in tot ceea ce vor intreprinde, in special impotriva rauvoitorilor.

Cu acest munte asezat la locul potrivit, ocupantii casei/ biroului vor deveni mai cumpatati si mai intelepti in cheltuirea banilor, muntele impiedicand risipa sau cheltuielile inutile.

Muntele din sectorul Nord, sau, cum se mai numeste, Muntele pentru Cariera, va activa si intari norocul in cariera si afaceri, protejand impotriva rauvoitorilor si a barfitorilor de la locul de munca.

Iata indicatiile de folosire:

1. Alegeti unul din cei 8 munti aprobati, tipariti-l la 18 / 10.

2. Asezati- l la nivelul ochilor, nu mai sus.

3. Daca usa principala se afla in sectorul Nord, asezati muntele la cel putin 1m distanta.

4. Nu puneti muntele in dormitor.

5. Nu puneti muntele sub o grinda si nici in baie.

6. Nu- l puneti deasupra unui alt remediu al lui Master atan.

7. Trebuie lipit pe un perete solid.

8. Trebuie sa stea cu fata spre Sud sau spre usa principala.

9. Nu exista restrictii de ora si data pentru asezarea remediului.

10. Este de ajuns un singur munte pentru o casa/ un birou.

Succes ! Master atan”

Daca doriti sa folositi acest munte, va rog sa-l  solicitati prin email; in nici un caz nu se pot folosi alte imagini decat cele pregatite de Master atan. Pentru cererea de activare folositi formatul obisnuit:

nume/porecla~locatia~ Munte in Sectorul Nord (sau Munte pentru cariera)

Va doresc mult succes in cariera si afaceri! Cu tot dragul, babi 😀

69 comentarii

  1. celina said,

    Aprilie 7, 2010 la 21:24

    Draga Babi,
    Hristos a Inviat!!!!!

    Am asteptat si articolul acesta, pot sa spun…cu nerabdare….
    Am o dilema: pe peretele de nord al sufrageriei, fix in mijloc am remediul cu Trinity. Pot pune muntele pt cariera pe acelasi perete, dar la o distanta de, sa zicem, 1 m? Ma gandesc si la faptul ca muntele trebuie sa priveasca spre sud…

    De asemenea, pot printa o poza si pentru la birou? Mentionez ca peretele la care stau cu spatele este spre vest, iar cel din dreapta este spre sud. Stau intr-o camera cu 4 birouri, fiecare ele fiind dispuse in colturile acesteia. Pot pune poza pe unul din cei doi pereti? Pot pune poza pe biroul meu, sprijinita de monitor?

    Multumesc mult.
    Celina

  2. babi said,

    Aprilie 7, 2010 la 21:34

    Adevarat a inviat! Multumesc, Celina! 😀

    Sa le luam la rand:
    – pe peretele sufrageriei este bine sa pui muntele la cativa centimetri sub monedele Trinity, doar cat sa nu se atinga.
    – chiar te rog sa printezi si pentru birou! 😉 Poza se pune obligatoriu in sectorul Nord al biroului, daca se poate cu fata spre sud sau spre intrare; va avea efect egal asupra tuturor; crezi ca vor avea colegii ceva impotriva? Rau nu face sigur nimanui…

    Astept cererea de activare! Succes 😀

    • celina said,

      Aprilie 8, 2010 la 10:44

      Mii de multumiri, draga Babi!!!
      Pentru acasa e perfect. Asa ma gandeam si eu, dar nu stiam daca e posibil sa pun 2 remedii pe acelasi perete.
      Bineinteles ca e perfect si pentru birou. Deja i-am gasit locul…..si sta cu fata spre usa de la intrare.
      Cred ca diseara cer activarea.
      Sa ai o zi plina de soare.
      Celina

  3. elena said,

    Aprilie 9, 2010 la 08:53

    draga babi bine ai revenit si Hristos a Inviat tu spui ca ca numai cele afisate de maestru atan au efect ma refer la tablouri cu munti eu am un mic tablou cu un munte golas cu putina zapada jos la poale-le muntelui se afta un lac superb cu brazi si iarba e supeb peisajul , dar daca tu spui ca numai cele trimise de maestru sant bune e ok pot sa le printez , pe cele trimise de tine?.. hai sa-ti spun ce sa intanplat eri m-am uitat la remediu CSM, Secase apa si am mai adaugat apa nu le am atins deloc CSM dar nici dupa 30 minute mia fost rau si am vomitat , o zi minunata astazi e o sarbatoare mare IZVOTUL TAMADUIRE sanatate va doresc

    • babi said,

      Aprilie 9, 2010 la 17:47

      Asa cum scrie in articol, doar muntii pregatiti si purificati de Master se pot folosi ca remediu Feng shui, nici un alt tablou. Eu nu-mi amintesc sa-ti fi trimis munte de cariera, poate doar munte de dormitor…Daca ai nevoie scrie un mail si iti voi trimite.

      Nu cred ca este vreo legatura intre faptul ca ai completat apa la CSM si starea ta de rau…poate ai mancat ceva si nu ti-a priit 😉

  4. elena said,

    Aprilie 9, 2010 la 13:59

    draga babi rog activare yu lou ,,,dormitor,,,,multumesc ELENA

  5. babi said,

    Aprilie 9, 2010 la 17:54

    Wu Lu activat la nr.185 aici: http://www.dhealingforum.com/post10790.html#p10790

  6. bogdan said,

    Aprilie 10, 2010 la 22:25

    buna! scriu si la acest articol! la mine in casa,partea de nord este excat usa de la debara…acolo am agatat o amuleta cu o barca(am citit pe siteuri de specialitate ca ajuta foarte mult cariera)..unde credeti ca as putea atasa aceasta fotografie?deasupra usii? multumesc!

  7. babi said,

    Aprilie 10, 2010 la 22:42

    Ma bucur sa fac cunoscute tehnicile Maestrului atan, deci te invit sa scrii de cate ori ai vreo nedumerire.
    Asa cum rezulta din articol, Muntele pentru Cariera trebuie sa fie asezat la nivelul ochilor, deci deasupra usii ar fi prea sus iar pe usa nu se poate.
    Solutia este sa il pui in Nordul unei incaperi, fixat pe perete ca sa nu se miste: nu se inrameaza, nu se infoliaza.
    De asemenea, folosim doar munti purificati si pregatiti de Maestru. Vrei sa-ti trimit pe mail o imagine? 🙂

  8. bogdan said,

    Aprilie 10, 2010 la 22:54

    mi-ar placea,dar in apartamentul meu cu 2 camere nu am unde sa-l fixez..in living pe nord imi este usa de la debara,iar in dormitor nu cred ca e benefic…
    in dormitor voi activa muntele pentru dormitor deasupra patului…

  9. babi said,

    Aprilie 10, 2010 la 22:57

    In dormitor nu se poate. Dar in bucatarie? Ultima solutie…la locul de munca… 🙂

  10. bogdan said,

    Aprilie 10, 2010 la 22:58

    nici un bucatarie nu cred ca as avea unde…am exact mobila acolo..si nu stiu daca s-ar potrivi deasupra chiuvetei..sau a blatului…..posibil la locul de munca:)

  11. bogdan said,

    Aprilie 10, 2010 la 23:04

    dar in ceea ce priveste amuleta? e ok?http://www.theodorusmagicart.ro/catalog/product/gallery/id/49/image/48/ am atasat aici o poza ca sa vedeti mai exact despre ce e vorba…

  12. babi said,

    Aprilie 10, 2010 la 23:13

    Aceasta amuleta nu face parte dintre tehnicile Maestrului atan. Daca tu crezi ca te ajuta, pastreaz-o. Eu mi-am facut o corabie adevarata a prosperitatii pe care am pus-o la locul potrivit si am activat-o dupa cum am invatat…dar asta e o alta discutie pe care o putem dezvolta daca te intereseaza. 🙂

  13. celina said,

    Aprilie 11, 2010 la 00:03

    Draga Babi,
    A venit momentul si pentru mine sa cer activarea muntelui de cariera.
    Celina – Romania – Munte pentru Cariera in Nordul sufrageriei.

    Am o intrebare: e posibil pentru Cristian sa puna un munte pentru Cariera in camera pe care, la un moment dat, o folosea ca biou, dar care acum e depozit? Eu i-am spus ca nu prea cred, mai ales ca acolo trebuie facuta „marea debarasare”, dar e mai bine sa am un raspuns de la tine.
    Mii de multumiri.

    PS. Vor urma activarile pentru el, in sufrageria lui si pentru mine, la serviciu…..pe masura ce vor fi asezate pozele.

  14. babi said,

    Aprilie 11, 2010 la 18:31

    Scuza-ma Celina ca raspund atat de tarziu: o migrena urata m-a tinut departe de computer. Muntele activat cu nr. 21 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post16816.html#p16816

    Ai dreptate, nu este locul potrivit pentru activarea carierei intr-un depozit plin de energie stagnanta si fara viata!

    Astept urmatoarele activari, cu tot dragul, babi 😀

  15. celina said,

    Aprilie 11, 2010 la 19:06

    Nu-i problema, draga Babi!

    Sper ca, intre timp, a trecut migrena. Stiu cum e… ma mai bantuie si pe mine si e cumplit pana trece. Multumesc mult pentru acticare si te mai rog pentru inca una:
    Cristian Stefan – Romania – Muntele pentru Cariera in Nordul sufrageriei.

    Maine urmeaza cea de la serviciu.
    Mai am o intrebare: deoarece Muntele de Dormitor nu a fost lipt bine pe perete, la Cristian s-a intamplat sa cada. Azi a fost lipit bine. E problema? Trebuie reactivat?

    O seara linistita iti doresc.
    Celina

  16. babi said,

    Aprilie 11, 2010 la 23:06

    Da mi-a trecut de tot 😀 Am cerut lui Master o Healing Prayer ( stii ca n-are nicio legatura cu religia) doar ca am primit tratamentul dupa cateva ore, el fiind ocupat cu ceremoniile pentru cei decedati azi, in cadrul unei sarbatori a lor. Am cerut si eu o ceremonie pentru sufletul lui Dan.

    Daca ai si tu migrene de ce nu ceri ajutor? Doar esti deja membru al forumului…sau, daca vrei te trec eu pe lista de tratamente…la mine functioneaza extraordinar de bine. De ce sa suferi mai mult decat e nevoie?

    Scuza-ma daca ma amestec unde nu trebuie…

    Muntele pentru Cariera activat nr.22 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post16816.html#p16816

    Muntele pentru Dormitor, reactivat nr. 62 aici

    http://www.dhealingforum.com/post16206.html#p16206

    Succes si…somn usor 😉

  17. celina said,

    Aprilie 12, 2010 la 10:55

    Saru-mana, draga Babi!!!!!
    Nici nu mai am cuvinte sa-ti spun cat imi esti de draga….. migrenele mele sunt de la o sinuzita cronicizata. Ar trebui sa ma operez, dar tot aman…. frica, comoditate….asa ca, din cand in cand, ma mai chinui putin….. Pe lista de tratamente ar trebui sa ma treci atunci cand ma loveste sau acum? iti sunt cat se poate de recunoscatoare pentru tot.
    Te mai rog si pentru activare munte de cariera:
    Celina – Romania – Munte de Cariera in Nordul biroului.
    Ma asteptam sa ma ia fetele peste picior. Dimpotriva….
    Sa ai o saptamana plina de soare.
    Celina

  18. celina said,

    Aprilie 12, 2010 la 10:56

    Ar trebui sa trec si numele colegelor din birou?
    Daca da, acestea sunt Doina si Gabriela

  19. babi said,

    Aprilie 12, 2010 la 21:36

    Buna seara Celina! 🙂

    Munte activat la nr.26 aici: http://www.dhealingforum.com/post17014.html#p17014

    Nu este nevoie sa trecem numele colegelor, muntele actioneaza pe tot biroul. Poate ar trebui sa faci si un Trinity trei ca sa fie remediul complet, stii tu… 😉

    Pentru healing, trebuie solicitat la momentul cand incepe durerea sau orice boala. Imi pare rau sa aflu ca iti neglijezi sanatatea: „n-am timp” nu este o scuza 😀

    Ma bucur sa aflu ca remediile lui Master castiga noi adepti/ te .

    Pe curand, babi

  20. Monica Barbulescu said,

    Aprilie 20, 2010 la 20:08

    Nu stiu ce s-a intimplat , dar vad ca nu mi-a aparut cererea de activare pt. Muntele de cariera, poate n-am apasat ceva cum trebuie, te rog sa ma ierti si daca nu e prea tirziu te-as ruga sa mi-l activezi.
    Te imbratisez cu multa dragoste : Monica
    Monica–Romania–Munte de cariera
    Multumesc.

  21. babi said,

    Aprilie 20, 2010 la 20:37

    Munte de cariera activat cu nr. 36 aici: http://www.dhealingforum.com/post16816.html#p16816

    Cu tot dragul, babi 😀

  22. edit said,

    Aprilie 22, 2010 la 18:28

    Buna Babi, a trecut destul de mult timp de cand nu am mai intrat pe site dar sper ca de acum incolo datorita schimbarilor sa pot fi mai activa.:D Asi dori sa-mi trimiti pentru ca am ramas in urma Muntele de Dormitor si Munte de Cariera pentru a le cere apoi activarea . Daca ai timp , ar fi binevenite si niste sfaturi esentiale( fara a atrage atentia colegilor )pentru mutarea intr-un alt birou .Cu drag Edit 😀

  23. Franczia Maria said,

    Aprilie 30, 2010 la 21:43

    Draga Babi a cam durat pana am gasit locul unde sa pun muntele de cariera.Te rog sa mi-l activezi
    Czia-Romania-Munte de cariera , la servici in nord
    Multumesc mult.
    Cu drag Czia

  24. babi said,

    Mai 1, 2010 la 08:34

    Munte activat cu nr.41 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post16816.html#p16816

    Succes! 😀

  25. Monica Barbulescu said,

    Mai 2, 2010 la 17:38

    In primul rind as dori sa multumesc Masterului atan pt. acest remediu deosebit, care iata a ajutat pt. a doua oara familia mea . Anul trecut sotul meu si-a gasit un nou loc de munca, iar acum la abia citeva zile de la activare , fiul meu are un loc de munca.
    Tie Babi draga iti ramin recunoscatoare pt. ca ne impartasesti atitea lucruri minunate.
    Doresc tuturor prietenilor ” Aromelor” mult succes si multa incredere.
    Va imbratisez pe toti cu multa dragoste : Monica.

    • babi said,

      Mai 3, 2010 la 20:52

      Multumim, Monica pentru cuvintele frumoase.

      Va dorim si noi mult succes si sa auzim numai de bine!

      Cu tot dragul, babi 😀

  26. Monica Barbulescu said,

    Mai 2, 2010 la 17:41

    Daca se poate , as dori inca o activare pt. ” Muntele de cariera la serviciu.
    Monica–Romania–Munte de cariera in Nord la serviciu.
    Multumesc din toata inima : Monica

  27. babi said,

    Mai 3, 2010 la 20:38

    Munte activat nr. 43 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post16816.html#p16816

    Mult succes in cariera 😀

  28. marius said,

    Mai 7, 2010 la 16:07

    Draga Babi as dori inca o activare pt. ” Muntele de cariera la serviciu.

    Marius-Romania—Munte de cariera in Nord la serviciu.

    Multumesc din toata inima

    Marius

  29. Lavinia said,

    Mai 17, 2010 la 13:11

    Draga Babi as dori si eu activare pentru munte de cariera:
    Lavinia – Franta – Munte de cariera in Nord
    Multumesc
    Cu drag, Lavinia

  30. babi said,

    Mai 18, 2010 la 10:55

    Munte activat nr.51 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post16816.html#p16816

    Succes! 😀

  31. ELENA said,

    Mai 19, 2010 la 08:44

    draga babi daca se pot activa odata munte dormitor ,,,si munte CARIERA eu iam pus pe amandoi munte dormitor munte cariera ,,, va rog activati , multumesc elena

  32. babi said,

    Mai 19, 2010 la 22:08

    As prefera sa-i activez la 3-4 zile distanta. Ti-am trimis muntii. Anunta-ma cand te-ai hotarat.

    😀

  33. ELENA said,

    Mai 21, 2010 la 07:10

    buna babi rog activare munte CARIERA nord multumesc pt ca miai trimis munti te pupic CU DRAG ELENA

  34. babi said,

    Mai 21, 2010 la 08:15

    Munte activat nr.53 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post16816.html#p16816

    Succes! 😀

  35. ELENA said,

    Mai 21, 2010 la 11:06

    multumesc babi si maestrului atan pt activare munte cariera elena

  36. ELENA said,

    Mai 22, 2010 la 08:16

    buna tuturor am o rugaminte la voi cei care santeti si ve-ti fi pe acest forul IGNORATI PE TEODORUSMAGIC CART,, nu inteleg de ce dansul intra si i-si posteaza reclama aici , ma intreb de ce acest tupeu mai e si asa numit pshiliog nu este util nimic din ce spune el ,, aveam pretenti la el , dar ma revoltat faptul ca i-si face reclama pe acest forum , doamna babi si maestru atan nu a intrat pe forumul lui sa-si posteze ,,,,,,,,,de ce ttrebuie ca dansul sa intervina aici sfaturile lui sant nocive nu sant bune ale lui teodorus il cunosc bine cei care au ascultat de el inclusiv eu urmarile au fost drastice,, rugamintea mea e sal ascultati pe maestru ATAN SI BABI sfaturile lor sant de real folos,, sincer singuri care mau ajutat sa revin pe linia de plutire,,, eu am ascultat ininte sai cunosc pe babi si maestru atan ascultasem cu sfintenie pasi spusi de asa numit teodorus , nu sant bune nu incercati sa mergeti pararel cu ce sune el , nimic din ce spune el nu a avut efect dinpotriva rau da , si culmia ironiei mai intervine si pe acest forum , dl TEODORUS DE CE???

  37. babi said,

    Mai 22, 2010 la 09:09

    Draga Elena! 🙂

    Ma bucur, pe de o parte, ca ai atata incredere in sfaturile Maestrului atan si ca ti-au fost de folos. Pe de alta parte consider ca toata lumea are dreptul sa-si exprime parerea despre remediile FS si sa actioneze in consecinta.

    Nu vad unde a intervenit acest domn Theodorus si unde isi face reclama. Ai putea sa-mi arati?

    Nu te mai necaji! Procedeaza spre binele tau…Succes! 🙂

  38. ELENA said,

    Mai 23, 2010 la 07:12

    buna dimineata nu stiu daca el sau bogdan dar se afla aici postat pe 10 aprilie ,,putin mai sus nr 12 cred teudorusmagic,,,pur si sinplu nu au efect sfaturile lui ,,,,nu am nimic personal cu el dar cunosc persoane care au aplicat feng dupa sfaturile lui , si a fost dezastru.. ori ascultam de sfaturile tale si ale lui maestru atan ,,,,nu le amestecam,,,,,ma bucur ca exstati si DUMNEZEU a vrut ca sa va scoata in calea mea,,,,,,multumesc,,,,am o intrebare cineva imi datoreaza o suma de bani prin act notarial a trecut 2 ani si nu pot sa recuperez bani pot sa pun 3 monezi trinti ,,,,pe contract,,,,,,,multumesc o zi minunata

  39. babi said,

    Mai 23, 2010 la 08:01

    Buna Elena! 🙂

    Poti sa pui pe contract 3 monede norocoase, Lucky 3 coins, nu monedele Trinity. De nu incerci pe cai legale sa-ti recuperezi banii? Daca ai un contract…

    Sa ai o Dunminica a Rusaliilor plina de iubire si intelegere! 😀

  40. ELENA said,

    Mai 24, 2010 la 06:55

    draga babi am incercat si pe cai legale dar sa casatorit ,si nu stiu noua adresa , stiu unde stau parinti ei , dar nu vor sa dea adresa,,ce pot sa fac e vb de 1500de euro,,,te rog activare pt contract recuperare datorie o cheama STATINA AURELIA iam dat din 2005, si nimic,,,mai am una care ma judec de 10 ani, pentu 4000de dolari,,te rog activare 3monezi trinti ,,,contract… cu drag ELENA multumesc pt activare si tie si maestrului ATAN o zi minunata

  41. ELENA said,

    Mai 24, 2010 la 07:44

    da draga babi rog activare monezi luki 3 coins pe contract,,cu drag elena

  42. ELENA said,

    Mai 27, 2010 la 08:59

    draga babi rog activare munte dormitor,,multumesc

  43. babi said,

    Mai 29, 2010 la 09:39

    Munte activat nr.93 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post16206.html#p16206

    Somn usor 😀

  44. mihaela said,

    Iunie 5, 2010 la 16:36

    as dori si eu un munte pentru cariera si unul pentru dormitor
    ma bucur ca am descoperit acest site si sper sa gasesc aici rezolvarea multor dintre problemele mele
    multumesc, babi!

  45. babi said,

    Iunie 5, 2010 la 20:08

    Ne bucuram si noi sa te avem alaturi. Sper ca problemele tale sa se rezolve cat de repede.

    Am trimis muntii: cel cu cascada este pentru cariera. Te rog sa nu-i afisezi pe amandoi odata. Sa pastram o distanta de cateva zile intre remedii.

    Succes! 😀

  46. mihaela said,

    Iunie 11, 2010 la 09:40

    te rog activare pentru
    mihaela-Romania- munte cariera nord sufragerie
    mihaela-Romania -munte nord dormitor
    mihaela-Romania-munte cariera birou
    in birou l-am asezat in spatele meu dar directia nu e nord ci sud-vest cu fata la nord-est, e vreo problema?
    multumesc inca o data,toate urarile mele de bine!

    • babi said,

      Iunie 11, 2010 la 12:22

      Buna Mihaela! 😀

      Imi pare rau sa carcotesc iar, dar nu mi se pare in regula. Muntele pentru cariera se pune doar in NORDUL CASEI ( tu vrei sa pui si in sufragerie si in dormitor) sau AL BIROULUI si nu in Nordul unei incaperi. Este mai activ in felul acesta. In ce priveste muntele de sprijin pentru birou, nu conteaza punctul cardinal, doar sa fie in spatele tau. Daca pui un munte de cariera in sectorul Nord al biroului, nu mai ai nevoie de munte de sprijin. Ce-i prea mult …strica! 🙄

      Astept precizari

  47. mihaela said,

    Iunie 11, 2010 la 16:26

    multumesc pentru precizari,se pare ca nu am fost atenta cand am citit
    dar nordul casei la mine este un dormitor …cel de la birou inseamna ca e bine,in spatele meu…nu am pus muntele carierei in dormitor,acolo e doar muntele pt dormitor…inteleg ca nu e ok sa fie muntele carierei in dormitor dar nu am unde …in nord am dormitor si baie…si nici o bucatica de perete libera…
    sa inteleg ca nu mai e nevoie de muntele carierei acasa daca am deja unul la birou?
    merci,

    • babi said,

      Iunie 12, 2010 la 09:57

      munte de cariera activat pentru birou cu nr.57 aici:

      http://www.dhealingforum.com/post16816.html#p16816

      – ar fi bine sa ai si acasa un munte de cariera dar daca nu ai loc, am activat pentru birou. Poti pune in dormitor, sector Nord, monedele Trinity 3 si mai poti pune un set de monede in Vest pentru activarea stelelor prosperitatii. In mod indirect, daca vin bani in casa si cariera este in regula. Aceleasi monede le poti pune si la birou.

      Sa auzim de bine 😀

  48. ELENA said,

    Iunie 11, 2010 la 16:39

    draga babi te rog activare munte dormitor ,,deorice primul munte care lam pus numi da dea stare de bine asa ca lam schinbat cu altul care imi da o stare de bine de cate ori ma uit la el ma simt minunat,, de bine celalt vechi .imi provoca o stare de sress,,asta e super ok,, multumesc draga babi si pup,,elena o zi cat mai racoroasa si sanatate i-ti doresc

  49. babi said,

    Iunie 12, 2010 la 10:07

    Elena, te rog nu tulbura remediile fara rost. De data asta am activat muntele tau, dar sa stii ca ele nu sunt facute sa dea stari de rau. Master le concepe si apoi le verifica luni de zile inainte sa le publice. NICIUNUL dintre ele NU da tulburari de ordin psihic. Remediile odata puse, trebuie lasate sa actioneze si cele care se pot misca sau curati de praf trebuie manevrate cu grija. Ma refer aici la CSM din care s-a revarsat apa. Sper ca te-ai spalat bine!

    Iti spun cu regret ca daca nu le tratezi cu seriozitate, vom intrerupe orice colaborare. Nu am de gand sa-ti fac rau, nici macar indirect.

    🙂

    • ELENA said,

      Iunie 12, 2010 la 16:30

      scuze babi nu am tulburat nici modificat nici un remediu am,spus doar ca ma simnt mult mai bine cu alt munte trimis de maestru atan,,, e mai luminos am mai spus nu imi pare rau ca te am suparat ..imi cer scuze nu se va mai intanpla o sa casc bine ochii,,,,si le CSM sant de acord cu tine, mam grabit si mia scapat din greseala apa pre multa , da mam spalt bine pe mainii ..mutumesc ,,i-ti doresc sanatate si zile racoroase,,,,,ELENA

  50. elena said,

    Iunie 21, 2010 la 13:29

    buna babi rog activare munte dormitor copil 4si 6 ;luni, ioan,,mai intrebat cati ani are .. doresc sa stiu cum se mai simnte mama ta .. sanatate ..cu drag elena pup, dumnezeu sa te intaresca

    • babi said,

      Iunie 21, 2010 la 21:42

      Imi pare rau sa-ti raspund cu intarziere…mama e foarte rau 😥

      Nu avem voie sa folosim munte de dormitor pentru copii atat de mici decat daca dorm in dormitorul parintilor sau cu un adult in camera.

      Anunta-ma!

  51. ELENA said,

    Iunie 25, 2010 la 08:31

    buna babi nu stiu daca ai primit mail de la mine..dar copilu ioan are 4,ani si doarme cu parinti lui camelia si tatal ion,,,,,camelia vrea sa vanda ap cu 4 camere si are usa principala pe sud est poate sa puna cele 3 monezi cu copotelu,,pe usa,,,,,,te rog activare munti dormitor,,,si munte nord sufragerie cariera pt ion….. te rog spunemi cum se mai simte mama ta…….doresc sa-ti spun ceva interesant ,,,,am visat joi spre vineri ca venise sora mea la mine in vizita ,,si pe buza borcanului cu remediu CSM deasupra se afla O CRUCE DE BANBUS CU DL IISUS PE CRUCE iam aratat lui sora mea si ea a varsat borcanul cu csm , si a inceput sa mestece compozitia care cazuse pe jos cu mana,,,si spunea uite ca nu patesc nimic,, eu tipam la ea sa inceteze ca va fi rau de ea ,si ea spunea ca nu va pati nimic eu eram tare necajita cami varsase remediul ,,,si catelusul meu sa repezit si a baut si el din continutul borcanului,,asta sa intanplat in vis,,,,,,acum revin la realitate buzele borcanelor e fffful de sare,, anbele,,,cel din dormitor sud vest,,,e full si nu numai pe apa sa format o litera mare un M,,,,POATE IMI SPUI SEMNIFICATIA DACA STI cu drag elena te pup si sanate lui mama ta

  52. babi said,

    Iunie 26, 2010 la 19:23

    Munte de dormitor activat cu nr. 101 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post16206.html#p16206

    Munte de cariera activat cu nr.58, aici:

    http://www.dhealingforum.com/post16816.html#p16816

    Camelia poate sa puna monedele norocoase pe interiorul usii de intrare. Se mai pot pune pe clanta, in exterior de data asta, doi clopotei de metal auriu, mici, legati cu snur rosu. Activarea am s-o fac eu, daca se va hotari sa le puna.

    Imi pare rau, dar nu pot sa-mi deschid inboxul de pe Yahoo de mai bine de doua saptamani, de asta am intarziat cu raspunsul.

    Mama nu e mai rau decat a fost dar nici mai bine…se chinuie. Multumesc de intrebare.

    Nu stiu sa interpretez vise, imi pare rau. Cat priveste depunerile de sare…nu inseamna decat ca se inlatura multe energii negative. Ca sa te linistesti, poti sa faaci o poza si sa mi-o trimiti pe mail sa vad cum arata si daca nu trebuie cumva schimbat inainte de termen. Luni trimit laptopul la devirusat si sper sa pot intra si pe Yahoo sa vad poza, daca vrei 🙄

    Nu te mai ingrijora din orice, este o sursa posibila de boli.

    Cu tot dragul, babi 😀

  53. ELENA said,

    Iunie 28, 2010 la 08:15

    BUNA DIMNEATA BABI ma bucur ca mama se simnte mai bine .am sa incerc sa fac poza sa o trimit,,,eu clopotelu nu lam legat cu sfoara rosie ,,,i-ti multumesc pt activare MUNTI CAMELIA,,,UITE o rugaciune ff puternica am descoperito de curand incearco si vei vedea ce efect puternic are eu am citito si am simtit o caldura in trup si o lumina puternica in fata ochilor,,,,prima rugaciune est asta RUGACIUNE CATRE MAICA DOMNULUI,,ANODURILOR…E FF inportanta si a 2 rugaciune cea mai puternica care are efect asupra tuturor persoanelor pe care tu le vei numi in rugaciune, dar nu uita sa aprinzi o lumanare candeluta alba,,MEDITATIE DE VINDECARE DE ARHANGHEL MIHAIL sincer i-ti spun ca am simtit energia in corp,,sa-ti fie de folos..sa-mi spui daca ai simtit caldura in tinp ce citeai rugaciunea sant curioasa

  54. ELENA said,

    Iunie 30, 2010 la 08:32

    draga babi rog activare 3 monezi pe usa pt vanzare apartament CAMELIA ,,

  55. babi said,

    Iulie 1, 2010 la 08:56

    Monede activate cu nr.326 aici:
    http://www.dhealingforum.com/post13421.html#p13421 🙂

  56. ELENA said,

    Iulie 1, 2010 la 09:49

    draga babi am incercat sa fac poze cu telefonul la remediu CSM sti ca tiam spus ca pe buzele a ambele borcane sa depus un strat destul de gros de sare,,si ce e interesant apa e linpede dar pe suprafata apei , e un mare M si pe 2 monezi tot un M din cristale de sare. tu ce zici sa le schib sa pun alt remediu sau sa mai adaug putina apa ca secat ,,sanatate i-ti doresc tie si la familia ta ,, cu drag elena si multumesc pt activare camelia monezi ,, pup

  57. Maria Voicu said,

    Aprilie 13, 2011 la 10:38

    Buna Babi,

    Te rog trimite-mi un munte pentru cariera si unul pentru dormitor pe e-mail, si totodata activare, primul pe peretele din sud cu fata spre usa de intrare in birou, si cel din dormitor pe peretele din est deasupra patului la cap.

    Multumesc f. mult.

    Maria, Romania

  58. babi said,

    Aprilie 13, 2011 la 21:14

    Buna Maria!

    Dupa cum poate ai observat, articolul de mai sus a fost publicat anul trecut. Master atan inca n-a publicat Muntele de Cariera pentru acest an. El asteapta ca celelalte remedii sa ne echilibreze casele si, de asemenea, o zi favorabila pentru a lansa acest remediu. Asa se intampla in fiecare an…deci, te rog sa ai rabdare.

    😀

  59. Maria Voicu said,

    Aprilie 14, 2011 la 14:27

    Buna Babi,

    Multumesc f. mult pt.raspus si astept.
    Maria


Lasă un răspuns

