How to Feng Shui 2010~Master atan’s Bedroom Mountain Picture~ Pasul 8~ Muntele pentru Dormitor

Buna ziua dragi prietene/prieteni! 😀

In primul rand imi cer scuze ca nu am raspuns comentariilor voastre de cateva zile. Furnizorului de Internet i-au trebuit cateva zile pana sa constate ca am o ruptura de cablu. In sfarsit…bine ca s-a reparat si pot sa fiu din nou in legatura cu voi.

A venit momentul potrivit ca sa facem impreuna pasul urmator in amenajarea Feng Shui a caselor noastre pentru anul 2010. Va ofer articolul publicat azi de Master atan pe forumul sau despre o tehnica proprie menita sa ne imbunatateasca somnul si implicit sanatatea.

Cateva exemple de Munti pentru Dormitor veti gasi aici:

http://www.dhealingforum.com/bedroom-mountain-2010-photo-t538.html

Va rog insistent sa nu folositi alte imagini decat cele propuse de Master atan. Ele sunt deja purificate si pregatite pentru afisare. Daca nu le puteti descarca, vi le trimit eu prin e-mail.

„Se recomanda asezarea Muntilor de Dormitor deasupra tabliei patului, care este sprijinita de un perete solid.

Un munte asezat in orice punct cardinal este deosebit de eficient, asigurand persoanei respective un somn sanatos.

Cand cineva doarme cu capul spre una din directiile nefavorabile, Muntele elimina energiile negative; cand persoana doarme cu capul spre una din directiile favorabile, Muntele curata si intareste energetic aceasta directie.

Din propria mea experienta si din relatarile utilizatorilor va impartasesc urmatoarele ( sper sa va fie de folos) :

– A scazut tensiunea arteriala la valori absolut normale ( 120/80) unei persoane care doarme cu capul spre directia de sanatate, dar in sectorul Vest.

– O alta persoana, care doarme in Vest,cu capul spre directia ei de sanatate, raporteaza ca nu-si mai intrerupe somnul ca sa mearga la baie.Muntele intareste si regleaza functia rinichilor si a vezicii urinare.

– Altii raporteaza ca zgomotul de afara s-a redus mult de cand au pus Muntele pe perete.Ei dorm cu capul spre Nord.

-Altii anunta ca s-au vindecat durerile de spate.

– Sunt persoane care ne anunta ca mare parte a durerilor pe care le-au avut, s-a diminuat sau a disparut complet.

– Marea majoritate ne spun ca dorm foarte bine, se simt in siguranta si linistiti.

Marimea pozei sa nu depaseasca 12-14 cm.

Incercati acest remediu si veti fi surprinsi cat de bine veti dormi !”

master atan.

Va doresc un somn linistit si multa sanatate! Cu tot dragul, babi 😀


50 comentarii

  1. celina said,

    Martie 18, 2010 la 19:55

    Draga Babi,
    Bine ai reveniiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!!!!!!
    Ti-am dus dorul………………….

  2. Barbulescu Monica said,

    Martie 18, 2010 la 20:38

    Mi-ai lipsit foarte mult. Aproape zilnic deschideam la ” Arome „, sa mai aud o veste de la tine. Sper din tot sufletul ca ti se rezolva problemele si vei avea din nou timp pt. noi.
    Te imbratisez cu multa dragoste : Monica

  3. Barbulescu Monica said,

    Martie 18, 2010 la 20:41

    Acum te rog sa-mi activezi „Muntele pentru dormitor.
    Monica–Romania–Munte pentru dormitor

  4. babi said,

    Martie 18, 2010 la 20:57

    Multumesc! 😀

  5. celina said,

    Martie 19, 2010 la 16:09

    Draga mea Babi,
    Te rog activare munte pentru dormitor pentru
    Cristian Stefan – Romania – munte pentru dormitor
    Gheorghe – Romania – munte pentru dormitor
    Deseara urmeaza si al meu.
    O z minunata iti doresc!

  6. babi said,

    Martie 19, 2010 la 17:35

    Munti activati nr.26-27 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post16206.html#p16206

    Sa aveti un somn linistit si adanc! 🙂

  7. celina said,

    Martie 19, 2010 la 21:42

    Draga Babi,
    A venit si randul meu. Te rog, ctivare si pentru
    Celina – Romania – Muntele pentru dormitor.
    Un weekend linistit iti doresc.

  8. babi said,

    Martie 19, 2010 la 23:02

    Activat cu nr.28 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post16206.html#p16206

    Sa ai un somn adanc si sanatos! 🙂

  9. elena said,

    Martie 20, 2010 la 09:28

    draga baby eu am dormitorul pe sudvest asa cum am mai spus acolo pe noptiera se afla CSM tablia patului adica dorm cu capul spre mai mult sud putin din sud vest ,dar te anunt ca decand am remediul CSM in dormitor dorm mai bine,dar mai am cosmaruri cu canii mari care ma ataca dar nu pot ,sa ajunga la mine uni au lanturi grele de gat, referitor la tablou ,pot sal pun pe perete din sud vest in dormitor , daca se afla steaua 5 galben/?mutumes,o sa incerc sa descar cel trimis de tine,te pup ,,pa

    • babi said,

      Martie 21, 2010 la 09:21

      Ma bucur ca simti deja efectele CSM! 😀 . A grija sa nu atingi borcanul! Muntele de dormitor il pui deasupra patului, indiferent de punctul cardinal. Eu cred ca vor dispare si cosmarurile in scurt timp dupa ce il vom activa.

      ATENTIE! MUNTELE DE DORMITOR NU SE PUNE IN RAMA, NU SE INFOLIAZA. IL LIPIM PUR SI SIMPLU PE PERETE. 🙂

  10. mariana said,

    Martie 20, 2010 la 17:37

    Te rog activare
    Mariana- Romania-Munte pentru dormitor
    Irina- Romania-munte pentru dormitor
    Robert- Romania-munte pentru dormitor

    in camera copiilor am pus doar un tablou e nevoie de doua?
    Daca nu e nevoie activeaza asa cum este ,eu am pus si baiatul daca nu e necesar ….nu stiu,tu stii mai bine,

    multumesc

    • babi said,

      Martie 21, 2010 la 09:07

      In dormitorul principal este destul un munte. Pentru copii, daca dorm in aceasi pat, de asemenea. Daca dorm in paturi separate e nevoie de cate un munte pentru fiecare.

      🙂

  11. mariana said,

    Martie 20, 2010 la 18:20

    Am inteles ca nu se pot activa mai multe obiecte feng shui deodata,imi cer scuze ca nu am fost atenta

    TE ROG incepe cu pi yao apoi voi reveni la o saptamana e bine?

    multumesc si sper sa imi intelegi graba ,nu am fost atenta.

    pupici,Mariana

    • babi said,

      Martie 21, 2010 la 09:05

      E bine sa lasam cateva zile intre activari. Te rog sa-mi aduci aminte la timpul potrivit.

      Te pup si eu 🙂

    • babi said,

      Martie 21, 2010 la 09:05

      E bine sa lasam cateva zile intre activari. Te rog sa-mi aduci aminte la timpul potrivit.

      Te pup si eu 🙂

  12. mdima1468 said,

    Martie 24, 2010 la 07:52

    Te rog activare
    Mariana- Romania-Munte pentru dormitor
    Irina si Robert- Romania-munte pentru dormitor

    o zi minunata,pup

  13. babi said,

    Martie 24, 2010 la 08:32

    Mariana, as vrea sa stiu, inainte de activare, cati ani au copiii tai 🙂

  14. mdima1468 said,

    Martie 24, 2010 la 08:54

    Am o fata de 19 ani iarbaiatul de 10 ani,dorm in acelasi pat.

  15. mdima1468 said,

    Martie 24, 2010 la 08:56

    Nu am stiut daca sa il trec pe cel mic sau nu,nu stiu cum se procedeaza

  16. babi said,

    Martie 24, 2010 la 13:51

    Munte activat nr.48 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post16206.html#p16206

    Am intrebat pentru ca nu se recomanda copiilor sub 7 ani decat daca dorm cu un adult. M-am bucurat sa te vad membru al forumului nostru! 😀 De-acum poti sa ceri activarile acolo, daca vrei!

    Cu tot dragul, babi 🙂

  17. mdima1468 said,

    Martie 25, 2010 la 07:58

    Buna babi,

    multumesc pentru activare,ai facut si pentru dormitorul meu?nu am vz pe forum.M-am inscris pe forum dar imi face mare placere sa vorbesc si sa ma sfatuiesc aici cu tine .Acolo citesc si traduc prin google translate,nu cunosc engleza atat de bine.Tot ce este acolo e si aici din cate am vazut.
    am sa revin cu alte activari in zilele urmatoare

    o ziminunata,te imbratisez cu drag,Mariana

  18. ELENA said,

    Martie 27, 2010 la 09:25

    buna baby ,,uite am o problema poate sti care e cauza…de 1 saptamana mia iesit la urechea dreapta sub piele o unflatura e cam tare,, sa fie o problema ,ca pe peretele dispre nord am un dulap mare care se incadreaza direct in golulu din nisa si pe unul din rafturi se afla CSM, sau poate sa fie problema lui PYAO, care dupa cum stiti la-ti activat dar avea problema defectului cu occhuil ,sau faptul ca dorm in dormitorul af;at pe sud vest dar acolo am iarasi CSM o sa incerc sa trag la inprimanta muntele trimis de dumneavoastra , sau pot sa pun orice munte dar fara apa ? crezi ca e problema dulapul ca e prea mare si creaza blocaje si probleme ,uite eu am luat un yu lou din jad cu ardei rosu ,, si doresc sal pun pe nord est in bucatarie e bine? mai am un yu lou din metal cu trei chi lin pe el din rasina dar nu are capacel e auriu pe care sal pun . si daca poti activa ,,nu stiu care e problema la ureche eu port putina vata mereu in ureche si nu am avut cum sa racesc
    am foarte mare nevoie de tine sa ma ajuti in privinta boli mele , daca maestru atan ma poate ajuta , fiind si clar vazator , va rog sal intrebati boala mea vo pot spune pe mail personal nu doresc public.. e o maladie rara, nu este tratament pt ea nicaeri in lume poate domul ATAN sitie ceva va las adresa mea de mai casatopnord@yahoo.com ,,sau id castopnord…multumesc mult si va pupic ,o zi mununata va doresc ..cu deosebit respect ELENA

  19. babi said,

    Martie 27, 2010 la 18:48

    Pentru problema cu urechea trebuie sa mergi la doctor. Wu Lu din rasina se poate folosi, cere activare dupa ce l-ai spalat si pus la locul lui.

    Master atan nu ghiceste viitorul, desi uneori mai da sfaturi. El poate doar sa faca diverse ceremonii pentru sanatate. Daca ai pus toate remediile FS de care am vorbit pana acum, vor apare si rezultatele…trebuie doar sa ai rabdare. Iti reamintesc de asemenea, ca Feng Shui reprezinta doar o treime din norocul tau, doar atat putem influenta cu Feng Shui si de multe ori asta inseamna foarte mult.

    Sa ai o frumoasa duminica a Floriilor! 😀

  20. lavinia said,

    Martie 28, 2010 la 16:20

    Draga Babi,
    te rog activare pentru
    Lavinia-Franta-munte de dormitor
    multumesc

  21. babi said,

    Martie 28, 2010 la 16:39

    Te pup, Lavinia! 😀

    Munte activat la nr.57 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post16206.html#p16206

    Sa dormiti bine! 😉

  22. marius said,

    Mai 4, 2010 la 17:52

    Buna seara ,

    Babi ,te rog activare
    Daviana- Romania-Munte pentru dormitor
    Ana Maria si Marius- Romania-Munte pentru dormitor

    Multumesc mult,
    Marius

  23. babi said,

    Mai 5, 2010 la 09:34

    Buna, Marius! 😀

    Inainte de activare e nevoie sa stiu cine este Daviana. Daca este un copil, e nevoie sa stiu cati ani are.

    Muntele tau este activat cu nr.82 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post16206.html#p16206

    Sa aveti un sonm linistit si odihnitor! 🙂

  24. marius said,

    Mai 5, 2010 la 21:36

    Buna seara !
    Scuze ca nu am specificat , Daviana este fetita mea si are 3 ani si 8 luni , doarme in acelasi dormitor cu noi in pat separat si am inteles ca trebuie sa aiba muntele ei .In timpul somnului se misca foarte mult , se intoarce in pat , cred ca se reflecta oboseala de peste zi .
    Ana – Maria este sotia mea .
    Vrem sa folosim si acest remediu deoarece am citit despre numeroasele rezultate pozitive .
    Multumim pentru urari si toate cele bune !
    Marius

  25. babi said,

    Mai 5, 2010 la 22:08

    Buna seara, Marius! 🙂

    Singura indicatie pe care o am de la Master prevede folosirea Muntelui pentru un copil sub 12 ani doar daca doarme cu un adult. Te rog sa ai putina rabdare sa intreb daca se poate folosi si daca doarme in pat separat dar in aceiasi camera. Pana primesc raspunsul, te rog sa scoti muntele de pe perete. Te voi anunta imediat.

    😀

  26. Celina said,

    Mai 5, 2010 la 22:11

    Trinity 3coins 2010 ~ Special Technique

    Draga Babi, mii de multumiri. Tocmai am plasat Trinity 3coins 2010 ~ Special Technique in vestul apartamentului, langa usa de la intrare.
    Te rog pentru activare.
    Cu mult, mult drag,
    Celina

  27. marius said,

    Mai 6, 2010 la 07:02

    Buna dimineata Babi !
    Am scos muntele fetitei si astept raspunsul tau .
    Cu multumiri ,
    Marius

  28. babi said,

    Mai 6, 2010 la 11:56

    Te anunt, Marius, imediat cum am aflat raspunsul! 🙂

  29. babi said,

    Mai 7, 2010 la 08:33

    Buna dimineata, Marius! 🙂

    Raspunsul este favorabil: poti sa pui muntele la loc si poate il si activam pana deseara! Master a curatat si aura fetitei, ceea ce o va ajuta mult. 😀

    Astept sa ma anunti cand e muntele la locul lui. Pe curand…

  30. marius said,

    Mai 7, 2010 la 14:13

    Multumesc mult Babi !
    Am sa cer activarea muntelui dupa ce ajungem acasa .
    Marius

  31. marius said,

    Mai 7, 2010 la 15:55

    Buna ziua ,

    Babi ,te rog activare
    Daviana- Romania-Munte pentru dormitor

    Multumesc mult,
    Marius

  32. bogdan said,

    Mai 7, 2010 la 20:24

    buna seara Babi!:)

    am atasat o imagine cu muntele de dormitor deasupra patului,prin urmare cer activare:

    Bogdan-Romania-Munte pentru dormitor

    multumesc si numai bine:)

  33. bogdan said,

    Mai 7, 2010 la 21:31

    multumesc mult Babi..sper sa aiba efecte cat mai benefice 🙂
    o seara linistita! 🙂

  34. babi said,

    Mai 9, 2010 la 14:53

    Cu placere! 🙂

  35. elena said,

    Iunie 16, 2010 la 08:44

    buna dimineata babi rog activare munte dormitor copil ioan,, multumesc..o zi minunata cu drag elena

  36. babi said,

    Iunie 19, 2010 la 20:46

    E nevoie sa-mi spui cati ani are copilul…apoi vedem daca se poate activa. 🙂

  37. monica67 said,

    August 4, 2013 la 11:31

    Buna Babi,
    sunt noua pe acest site. as dori sa aflu unde pot gasi imaginile cu munti pentru dormitor .
    sunt putin confuza dupa ce am citit articolul lui Master Atan in care spune ca nu se pune imagimea cu munte in dormitor, dar ulterior vad ca se discuta pe forum despre muntele din dormitor care se pune deasupra patului.
    mentionez ca eu am garsoniera cu fata la rasarit, iar capul patului est orientat pe directia sv. cum fac ca sa obtin o poza cu munte pentru dormitor si cum trebuie sa procedez ca sa solicit activarea lui.
    multumesc anticipat !cu multa stima, Monica67

    • babi said,

      August 4, 2013 la 12:43

      Bine ai venit in familie, Monica! 🙂

      Nu se pune in dormitor ALT munte DECAT cei selectati de master atan, iti trimit acum pe mail. Dupa ce ai listat si afisat muntele deasupra patului (nu conteaza orientarea) ceri activare aici dupa modelul:

      Monica~~Romania~~munte deasupra patului SV garsonierei.

      Restul fac eu! Te asteptam sa aplici si alte remedii. 🙂

      • monica67 said,

        August 4, 2013 la 14:14

        Multumesc mult Babi.
        m-ai lasat masca. nu credeam sa primesc raspunsul asa repede.
        sa-ti dea Dumnezeu 10000000000)))))) de ani de pace si prosperitate !!!

  38. babi said,

    August 5, 2013 la 12:54

    Multumesc! Da masca jos si pune muntele! 😀

  39. monica67 said,

    August 5, 2013 la 21:05

    Buna seara Babi,
    Am afisat muntele in dormitor .Te rog sa-l activezi:

    Monica~~Romania~~munte deasupra patului SV garsonierei.

    o intrebare mai am: este sufficient sa am aceasta imagine in dormitor, sau pot sa mai pun unul in Nordul Carierei?
    Multumesc pentru tot ce faci tu si Master pentru noi oamenii ne-initiati.
    Sa aveti parte de nopti linistite si protejate de muntii vostrii si de ingerii mei pazitori pe care ii rog sa aibe grija de voi asa cum au grija si de mine.
    M.

  40. babi said,

    August 6, 2013 la 09:14

    Nr.62 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=116&t=4932&p=41038#p41038

    Muntii pentru cariera sunt diferiti, dar tot alesi si purificati de Master atan. Citeste articolul aici:

    https://aromechinezesti.wordpress.com/?s=north+sector+mountain

  41. monica67 said,

    August 6, 2013 la 17:20

    multumesc mult Babi !
    cand voi tipari si muntele pentru cariera, te voi deranja din nou cu o rugaminte de activare.
    va doresc multa sanatate tie si lui Master atan ca sa puteti sa ajutati pe toti cei care au nevoie de ajutorul vostru.
    poop !
    M


Lasă un răspuns

