How to Feng Shui 2010~Master atan’s Lucky 3coins Techniques~ Pasul 6~ Cele 3 Monede Norocoase legate cu Snur Rosu

Buna seara tuturor! 🙂

Iata-ne ajunsi la pasul urmator in pregatirea noastra pentru Anul Nou Chinezesc. Monedele Norocoase sunt intr-adevar norocoase si foarte simplu de realizat. Aveti nevoie de niste monede chinezesti, snur sau panglica subtire, rosie, e buna si o ata rosie mai groasa.

Mai aveti nevoie de plicuri rosii: mi-e teama ca nu veti gasi traditionalele plicuri chinezesti cu simboluri de bun augur pe ele. Eu am cumparat niste plicuri simple, rosii de la librarie. Le voi taia in doua, voi scrie pe ele urarea de prosperitate in Noul An „Gong Xi Fa Cai”. Dupa ce voi aseza monedele, voi lipi plicul cu scotch ca sa nu cada. Le voi activa in seara de ajun si apoi le voi face cadou familiei si prietenilor.

Aceia dintre voi care nu v-ati alaturat Ceremoniei de Eliberare a pasarilor, puteti sa faceti asemenea monede, sa cereti activare mai jos si sa le oferiti celor dragi.

Tehnica acestui remediu Feng Shui este deosebit de simpla. Se leaga trei monede chinezesti cu snur rosu, in asa fel incat sa se atinga. Aveti grija ca cele 4 caractere chinezesti sa fie toate pe aceiasi parte. Modul cum legati monedele nu are nicio importanta. Oferiti aceste monede, asezate in plicuri rosii, familiei si prietenilor. Ele aduc noroc si celui care le da si celui care le primeste, asa ca e bine sa dati cat mai multe!


Plicul rosu sau Ang Pow


In mod traditional, Plicurile Rosii contin bani norocosi sau mici bijuterii din aur sau jad. Ele se ofera pentru a stimula norocul, prosperitatea si fericirea.

Plicul Rosu mai are si puterea de a ne proteja de energiile sau fortele negative.

In afara de a le face cadou, le mai puteti pune in urmatoarele locuri:

1.In poseta sau in portofel.

2. In locul unde pastrati bani in casa sau la servici.

3. Pe casa de marcat daca aveti un magazin.

4. Pe bordul masinii.

5. Pe chitantiere sau listele de marfuri.

In afara de aceste cateva sugestii pe care le face Maestrul atan puteti pune monede norocoase oriunde simtiti ca ar putea sa va ajute. Am sa va spun ce am facut eu si ce am sugerat unor prieteni ai mei.

Se pot agata de flori cum ar fi crengile de bambus, care sunt un simbol al sanatatii si longevitatii: cum bambusul traieste mult asa sa dureze si norocul meu de bani. Apoi exista ceea ce se numeste „money plant”. In principiu o planta a banilor poate fi orice floare care are frunze rotunde sau ovale, fara varfuri prea lungi. Cea mai des folosita este aceasta din imagine, pe care o gasiti mai degraba in piete, la femei, decat la florarie.

sau aceasta:


Apoi am mai pus monede norocoase sub gratarul care exista in cutia de paine in ideea ca voi avea intodeauna bani de paine, respectiv pentru hrana.

Am Lucky 3coins lipiti pa capacul laptopului, pentru ca munca pe care o fac uneori aici sa-mi aduca bani in casa. Mai am desigur si in locul unde tin banii in casa. Se pot lipi si pe frigider ca sa am mereu bani de mancare, etc.

O prietena de-a mea are un salon de frumusete. Am incurajat-o sa puna monede norocoase pe telefonul unde intra apelurile de programare, pe coperta agendei unde isi noteaza aceste programari si in locul unde tine banii.

Vedeti deci ca exista multe posibilitati de a folosi aceasta tehnica Feng Shui pentru atragerea bunastarii si norocului. Puneti imaginatia la treaba si folositi-va de puterea  remediului pentru a atrage norocul de bani! 😉

Va doresc succes. Cu tot dragul, babi 🙂

52 comentarii

  1. Monica Barbulescu said,

    Februarie 10, 2010 la 20:13

    Asa cum m-ai invatat , am imparit si eu de Anul Nou pliculete rosii ( facute de mine din hirtie rosie ) cu „Lucky 3 coins „,membrilor familiei, prietenilor, dar si celor care am crezut ca le va fi de ajutor. Bineinteles , au fost si persoane care au zimbit, dar mai tirziu am aflat ca intr-adevar nu le-a fost niciodata gol portofelul ,cum nu mi-a fost nici mie.Cea mai mare surpriza a fost cu mama mea (care de fapt a si zimbit cel mai tare ) :i s-a marit pensia, si de atunci primeste de unde nici nu te asepti bani . I-am vazut intr-o zi pliculetul in cutia in care mai pune niste bani la o parte.
    Eu va doresc mult succes tuturor. Cu mult drag : Monica

  2. babi said,

    Februarie 10, 2010 la 21:57

    Ma bucur mult ca v-au fost de folos monedele norocoase. Anul acesta se pare ca vor fi si mai puternice! 😀

    Multumim pentru urari. Cu tot dragul, babi

    • celina said,

      Februarie 11, 2010 la 23:55

      Este primul an cand urmez pasii maestrului. Deja sunt la al 6-lea si starea mea este alta. Minunile se intampla in fiecare zi…trebuie doar sa le observ.

      Draga Babi, am facut 11 plicuri cu monede: 5 sunt pentru mine si 6 pentru prieteni.

      Eu personal, am pun un plic intr-un vas cu bambusi in SE, unul in portofel, unul pe bordul masinii (cand o voi scoate din service) si unul il voi pune maine pe calculatorul de la serviciu.
      Si prietenii mei au zambit, dar au acceptat sa le primeasca si sa le foloseasca asa cum au citit pe site. Promit sa revin si sa scriu tot ce se va intampla. Pana una alta, in casa mea prietenii se aduna si pleaca greu. Cele 2 CSM mi-au lasat energia pozitiva in casa si asta se simte. Wu LU de langa pat imi face somnul adanc si odihnitor…desi dorm mult mai putin. Azi tocmai am fost lla doctor…. sunt intr-o forma pe care o simteam si care mi-a fost confirmata azi de medic. Sunt f. bine. Mai sunt si altele …. dar, pentru ca sunt inca la inceput, o sa le impartasesc pe masura ce evenimentele se vor derula. Acum 2 luni puteam sa spun ca sunt trista, singura si ca doar ma tarasc prin viata. Azi toata lumea e a mea……si inca nu s-a terminat.
      Va doresc tot binele din lume si suflete usoare.
      Celina

  3. babi said,

    Februarie 12, 2010 la 00:21

    Draga Celina! 😀

    Monedele tale se afla pe lista de activari la nr.109 aici:

    http://www.dhealingforum.com/lucky-3coins-2010-activation-t1452.html

    Ma bucur mult ca ai oferit atat de multe monede. Cum spune Master „good deed”…o fapta foarte buna care va aduce beneficii tuturor. Anul viitor pe vremea asta si prietenii tai le vor oferi cu convingere :wink:.

    Te felicit pentru tot ce ai realizat in casa si viata ta! Te mai asteptam si cu alte vesti bune.

    Cu tot dragul, babi 🙂

  4. franczia maria said,

    Februarie 12, 2010 la 18:20

    Draga Babi ! Sunt in toiul pregatirolor pt. Anul nou Chinezesc, am pregatit pliculetele cu monedele norocoase, atit pt. mine cat si pt. prietenii mei mai mult sau mai putin credinciosi. Am pregatit flacoanele pt. remediul pt. prosperitate, am pregatit masuta cu fata de masa rosie si cu tot ce ai indicat sa fie asezate in S-E .
    Acuma imi fac notite ce mai am de cumparat pt. retetele de bunatati ce voi pregati maine.
    Iti multumesc din tot sufletul pt. tot ce faci pt. noi sa avem un AN NOU mai fericit .Iti doresc sanatate si tot binele din lume.
    Cu mult drag, Czia

  5. babi said,

    Februarie 12, 2010 la 18:29

    Draga Czia! 😀

    Nu stii cat ma bucur sa aud despre activitatile tale 😉 Sunt sigura ca satisfactiile tale vor fi pe masura entuziasmului.

    Mi-ar fi placut sa fiu si eu la mine acasa si sa pregatesc totul asa cum se cuvine…

    Daca am putut sa-ti fiu de folos, sunt rasplatita.

    Cu tot dragul, babi 🙂

  6. Laszlo Erzsebet (Edit) said,

    Februarie 13, 2010 la 13:34

    Mulţumesc pentru urare, doamna Babi, şi eu mă pregătesc intens să urmez paşii de pe site cu părerea de rău ca l-am descoperit aşa de tarziu. Am cumpărat doar astăzi monedele şi am început să le pun în pliculeţe sper din tot sufletul că vor putea fi activate . Cu mult drag Edit

  7. babi said,

    Februarie 13, 2010 la 17:43

    Edit! Chiar ma supar daca nu ma tutuiesti!

    Fa linistita monedele si le vom activa. Maine calatoresc toata ziua, dar spre seara voi putea sa le activez…asta daca nu le termini azi 😉

    Succes! 😀

  8. Monica Barbulescu said,

    Februarie 15, 2010 la 20:49

    Cred ca trebuie sa-mi cer scuze , nu stiu daca mai este valabila activarea pt. monede, daca nu voi retine pt.anul viitor. Sa fiu sincera am facut 30 de plicuri cu monede .Asta e , data viitoare voi fi mai atenta.
    Te pup cu drag : Monica

    • babi said,

      Februarie 17, 2010 la 00:08

      Monica! 😀

      N-ai gresit decat daca ai uitat sa pui cele 30 plicuri pe masuta pregatita pentru atragerea prosperitatii prin Ceremonia de Eliberare a Pasarilor pentru Anul Nou Chinezesc! Ceea ce nu cred ca s-a intamplat, dupa cum te cunosc eu pe tine, constiincioasa si atenta la toate procedeele feng shui… 😉

  9. Franczia Maria said,

    Februarie 15, 2010 la 20:58

    Iti multumesc pentru aprecieri, sa stii ca am facut totul cu multa placere .Am pregatit si 12 plicuri cu monede norocoase pentru familie si prieteni.
    Te pup cu mult drag , Czia.

  10. Enigma said,

    Februarie 17, 2010 la 12:50

    am luat 3 monede fengshui de la un magazin feng le puteti activa va rog , multumesc,,,ELENA

  11. babi said,

    Februarie 17, 2010 la 19:19

    As vrea sa stiu inainte de activare, unde ai pus cele 3 monede: portofel, undeva in casa, la birou etc.

    Multumesc, babi

  12. Monica Barbulescu said,

    Februarie 17, 2010 la 19:57

    M-am linistit, iti multumesc, bineinteles asa am facut,
    Te imbratisez cu multa dragoste : Monica

  13. Enigma said,

    Februarie 18, 2010 la 09:13

    Buna ziua Doamna babi am pus cele 3 monede asa cum a-ti apus dumneavoastra pe NOR la 1metru de CSM.. cu hidiograma pe SUD. va multumesc , cu respect eLENA

  14. babi said,

    Februarie 18, 2010 la 09:16

    Monedele tale sunt activate la nr.96 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post12245.html#p12245

    Succes! 😉

  15. Edit said,

    Februarie 20, 2010 la 09:03

    Draga Babi, citind comentariile mi-am dat seama ca am omis sa specific pentru activarea monedelor si locul lor : portofel si casa de marcat +activare T3. Iti multumesc.Edit

  16. babi said,

    Februarie 20, 2010 la 09:13

    Buna Edit! 🙂

    Monedele tale sunt activate in buna regula. T3 la nr.101 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post12245.html#p12245

    Succes in toate! 😀

  17. franczia maria said,

    Februarie 21, 2010 la 11:02

    Draga Babi!
    Deja avem o saptamina din acest nou an, am incercat sa urmez in tocmai pasii indicati de tine, am pregatit si fursecuri cu ananas, au iesit bune, ba colegele pe cine am servit mi-au si cerut reteta!!!!
    Astazi astept macar o raza de soare sa putem spera un an nou mai bogat!
    Iti multumesc pt. toate!!!!
    Si daca nu te deranjez, a-si dori sa te intreb , ce se intimpla cu flacoanele pregatite pt. remediul prosperitatii ? Cat timp si unde se tin si ce se va intmpla cu ele?
    Iti doresc o zi buna si tot binele de pe lume!
    Te pup Czia.

  18. babi said,

    Februarie 21, 2010 la 11:18

    Te pup cu drag, Czia! 😀

    Ma bucur ca ai avut succes cu fursecurile! Impartasind ceea ce stii ajuti pe altii si atragi lucruri bune in viata ta!

    Cat despre remedii: apa din flacoane poti s-o bei cate o inghititura cand te asteapta o zi grea, sa stropesti cu ea in fata intrarii principale a casei ca sa-ti aduca noroc, poti sa pui cam 50ml in 2L apa calda pe care sa ti-o torni pe cap dupa ce ai terminat cu dusul, in zilele cand stii ca ai de rezolvat o treaba importanta, sa uzi cu ea florile, sa stropesti putin pe hainele pe care le calci si in general s-o folosesti cum si cand stii tu ca ai nevoie de noroc. Lasa intuitia sa te conduca si catre alte moduri de folosire. Rau nu ai cum sa faci, numai bine 😉
    Pentru remediul prosperitatii si pentru urmatorii pasi pe care ii vom face, Master ne va anunta la timpul potrivit, in functie de niste calcule pe care le facem pentru a alege ziua cea mai potrivita. Pana atunci, pune-l in Sud-Estul uneia dintre incaperi. Eu l-am pus in camera de zi.

    Daca mai ai nelamuriri, sunt aici ca sa te ajut, pe tine si pe toata lumea.

    Cu tot dragul, babi 😀

  19. babi said,

    Februarie 21, 2010 la 14:43

    A iesit si soarele, la cererea ta! 😉

  20. franczia maria said,

    Februarie 21, 2010 la 15:59

    Da , intr-adevar, e soare, ne da si speranta!!!!

  21. bogdan said,

    Mai 12, 2010 la 18:49

    buna Babi:)…
    am facut si eu 3 lucky 3 coins pe care le-am agatat de planta mea din SE apartamentului,prin urmare,cer activare:

    Bogdan–Romania–3 X lucky coins–planta SE apartamentului.

    sper ca am formulat cat de cat ok:)…
    multumesc si numai bine:)

  22. babi said,

    Mai 12, 2010 la 23:24

    Monede activate cu nr.315 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post13421.html#p13421

    Noapte buna! 🙂

  23. bogdan said,

    Mai 13, 2010 la 17:47

    buna babi:)..
    acum am ajuns acasa:)…
    cer activare pentru lucky3 coins:

    Alecsandra–Romania–lucky 3 coins–portmoneu..

    multumesc:)
    sper sa fie de folos:)
    o seara placuta!:)

  24. babi said,

    Mai 13, 2010 la 18:03

    Buna Bogdan! 🙂

    Monede activate nr. 316 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post13421.html#p13421

    Nu uita sa pui si ceva bani de ai nostri langa monedele norocoase. O hartie de 10 lei ajunge 😉

    Succes!

  25. bogdan said,

    Mai 13, 2010 la 22:41

    evident:) ;)..
    multumesc mult!
    o seara cat mai placuta!:)

  26. ELENA said,

    Iunie 3, 2010 la 07:26

    buna babi spunemi te rog este necesar langa cele 3 monezi lucki 3 coins pe contract recuperare bani de la georgiana,,,,spunemi te rog daca trebuie sa pun bani de ai nostri langa cele 3 monezi , eu pun rog activare pe contract recuperare bai,,,de la georgiana ,, cu drag ELENA

  27. gheorghe bogdan said,

    Octombrie 18, 2010 la 13:03

    salut am intrat sa intreb daca am doar un set de 3 monezi legate intre ele e vreo problema sau este obligatoriu 3 seturi a cate 3?
    eu vreau sa le port cu mine in portofel si alte 2 seturi nu am cui sa le dau.
    multumesc

  28. babi said,

    Octombrie 18, 2010 la 15:19

    Buna Bogdan, bine ai venit!

    Pentru noroc de bani, se poarta doar un set de 3 monede chinezesti legate cu snur rosu. De trei ori 3 seturi este o alta thehnica. Ai grija ca cele trei monede sa fie legate astfel incat cele 4 caractere sa fie pe aceiasi parte si sa fie orientate spre exteriorul portofelului.

    Daca mai ai intrebari, sunt aici! 😀

  29. gheorghe bogdan said,

    Octombrie 18, 2010 la 19:55

    bine v-am gasit. setul meu de monezi este cumparat de la un magazin din orasul meu (Mangalia) si corespunde cu instructiunile date de tine. am inteles ca trebuie activate, sau ceva de genul, pt a functiona. conteaza ce fel de caractere sunt pe monede, trebuiesc unele speciale? ele seamana cu cele din poza de mai jos (vz site-ul) dar nu au aceleasi caractere.
    multumesc

  30. gheorghe bogdan said,

    Octombrie 18, 2010 la 19:56

  31. gheorghe bogdan said,

    Octombrie 19, 2010 la 13:44

    cum trebuie sa scriu pt activarea unui singur set?
    e bine asa
    Gheorghe bogdan Ionut – Romania – lucky 3 coins – 1 set – portofel

  32. babi said,

    Octombrie 19, 2010 la 15:51

    Buna Bogdan! 🙂

    Monedele sunt potrivite si deja activate cu nr. 356 aici:

    http://www.dhealingforum.com/lucky-3coins-2010-activation-t1452.html

    Mult noroc si te mai astept si pentru alte activari. Babi

  33. angyal said,

    Februarie 28, 2011 la 23:39

    …spre exteriorul portofelului…:(

    Plicurile mele sunt atat de mari incat nu am fost atenta ce fac, cum pica monedele cand le-am indoit…de fapt nici nu vazusem scris amanuntul asta…a trebuit sa desfac iar plicurile si sa le ‘corectez’…inclusiv cel pentru Pi Yao unde banuiesc ca monedele trebuie sa stea cu fata in ‘sus’, spre camera, nu in ‘jos’ cum au picat l amine… 😦

  34. babi said,

    Februarie 28, 2011 la 23:41

    Eu ti-am spus ca sunt prea mari plicurile tale…

  35. angyal said,

    Martie 1, 2011 la 00:26

    Babi, esti aici :D…

    Da, stiam…nu se gasesc, m-am bucurat de ele, indiferent cum sunt, mai ales pentru simboluri… 🙂
    Dar nici nu citisem precizarea, nici nu m-am gandit…
    A trecut o saptamana de la activare; culmea e ca norocul m-a insotit pana acum, chiar am avut parte de surprize placute de unde nu ma asteptam…
    Oare ce se intampla mai departe daca le lasam asa?…
    Acum tot imi vine sa le verific mereu…

  36. babi said,

    Martie 2, 2011 la 20:28

    Daca ti-e bine cu ele, lasa-le asa 😀

    • angyal said,

      Martie 2, 2011 la 20:52

      Am aranjat ca monedele sa stea cum trebuie.
      Iar plicurile nu le tai sub nicio forma, imi era mila si sa indoi simbolurile 😀

      Am intrebat daca pot lipi pe „tavanul” unui raft si ai spus ca da. Fata monedelor ar veni indreptata in jos. Daca e o problema le schimb si pe ele. Deocamdata suflu si in iaurt 😀

      Imi era dor de prezenta ta 😀

  37. babi said,

    Martie 2, 2011 la 21:53

    Monedele pe „tavan” sunt potrivite, asa cum ti-am mai scris. 😀

  38. ELENA said,

    Mai 4, 2011 la 10:06

    DRAGA BABI,,,CELE 9 MONEZI CARE AU FOST ACTIVATE PE NORD VEST LIVING care erau prea mici ,,le am luat de acolo ,,le am spalat si daca se mai pot activa,,am pus 3 monezi norocoase pe telefonul mobil ,,si 3 monezi norocoase pe agenda telefonului,,are ceva daca au fost activate pentru nord vest,,eu leam spalat,,,daca e ok te rog ,,ACTIVARE 3 MONEZI NOROCOASE ,,PE TELEFONUL MOBIL,,3 MONEZI NOROCOASE PE AGENDA TELEFONICA,,ELENA JURAVLE ,,ROMANIA ,,MULTUMESC

  39. babi said,

    Mai 4, 2011 la 17:17

    Monede activate cu nr. 246 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22333.html#p22333

    Succes! 😀

    • ELENA said,

      Mai 5, 2011 la 08:23

      MULTUMESC FRUMOS BABI ELENA JU

  40. daniela said,

    Mai 4, 2011 la 19:28

    Buna din nou,Babi. Rog si eu activare cateva seturi de trei monede norocoase:
    -Daniela-Romania- un set de trei monede norocoase in plic rosu/ portofel
    -Aurel-Romania-un set de trei monede norocoase in plic rosu/ geanta
    -un set de trei monede norocoase in plic rosu/portofel comun(casa)
    -un set de trei monede norocoase in plic rosu /cutie din lemn rosu pentru economii
    -un set de trei monede norocoase in plic rosu/dosar cu facturi platite
    -un set de trei monede norocoase in plic rosu /cutie de paine
    -un set de trei monede norocoase fara plic lipite de frigider
    -un set de trei monede norocoase fara plic lipite de monitorul calculatorului
    -Diana -Romania- un set de trei monede norocoase in plic rosu /portofel
    -Veronica-Romania-un set de trei monede norocoase in plic rosu /portofel
    -George-Romania-un set de trei monede norocoase in plic rosu /portofel
    STIU CA SUNT CAM MULTE. A s mai avea o intrebare:daca unul din seturi as vrea sa-l trimit la cineva din afara Bucurestiului prin posta se intampla ceva cu activarea? Te pupic de o mie de ori.

  41. babi said,

    Mai 4, 2011 la 21:27

    Monede activate cu nr. 247-251 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post22333.html#p22333

    Pentru monedele pe care le trimiti, va trebui sa ceri reactivare cand vor fi puse la locul lor.

    Succes! 😀

  42. daniela said,

    Mai 5, 2011 la 15:47

    Multumesc pentru activari.Am inteles ce trebuie sa fac si cu cele trimise.Dar ,scumpa mea Babi.Mai am o intrebare:trebuie asezate mai intai la locul potrivit neaparat si dupa aia se cere activare,sau se pot aseza si dupa activare?

  43. babi said,

    Mai 5, 2011 la 21:08

    Mai intai punem remediile la locul lor apoi cerem activare. 😀

  44. daniela said,

    Mai 6, 2011 la 05:07

    Buna dimineata, Babi. Acum am inteles.Dar eu am cerut activare mai intai si dupa aceea le-am asezat.Trebuie sa cer activare din nou?Acum stiu ce sa fac la urmatoarele remedii. Probabil nu am fost prea atenta la ce ai scri tu in articolele respective. Imi pare rau. Te pupic si scuza-ma daca am fost neatenta.

  45. morun adina said,

    Ianuarie 25, 2012 la 18:51

    morun adina-romania-3 monede norocoase in plic rosu sub PI YAO

    – 3 monede norocoase in plic rosu in geanta cu facturi – 3 monede norocoase cu plic rosu cadou lui Antonica

  46. babi said,

    Ianuarie 25, 2012 la 19:03

    Monedele de sub Pi Yao se activeaza impreuna cu acesta. Celelalte cu nr: 170-171 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=113&t=3206&p=30066#p30066

    🙂

  47. nikoleta said,

    Martie 18, 2012 la 19:41

    buna babi .as dori sa facem reactivarea monezilor norocoase.am avut 4 plikuri atunki can am activat apa prosperitatii dintre care 2 leam dat cadou si 2 plik leam oprit eu ..dar apoi am mai cumparat 2 seturi ptr cadou …eu ti le voi scrie in ordinea pe care leam dat
    laura–romania–3monezi norokoase in portofel
    tomis–cyprus–3monezi norocoase in geanta de munca
    nikos–cyprus–3monezi norocoase in portofel
    nikoleta–cyprus-3monezi in casa de marcat
    nikoleta–cyprus–3monezi norocoase in portofel
    liuba–cyprus–3monezi norocoase in portofel
    mihaela–cyprus–3monezi norocoase in portofel
    multumesc

  48. babi said,

    Martie 19, 2012 la 11:30

    Activate cu nr.231-237 aici:

    http://www.dhealingforum.com/viewtopic.php?f=113&t=3206&p=30066#p30066

    Sa nu uiti de Wu Lou! 🙂


Lasă un răspuns

