Retete specifice pentru Anul Nou Chinezesc

Salata de somon, fursecuri cu ananas, oua cu ghimbirBuna seara tuturor! 🙂

Asa cum v-am promis, iata cateva retete de mancaruri traditionale pentru Anul Nou Chinezesc. Ma voi stradui sa va ofer cat mai multe, doar ca am inceput un pic cam tarziu. Stiti de ce 😦

Dupa cum era si firesc, voi incepe cu salata mea preferata…un deliciu 😉  Poftiti, cititi, faceti… gustati…Mie imi place asa de mult incat fac aceasta salata foarte des. Iata reteta:

Salata Yu Sheng – Speciala pentru Anul Nou

Ingrediente:

–  1 cana mare de pomelo, curatat de pielite si taiat bucatele

–  1 morcov mai mare, ras

–  1 ridiche rasa

–  200 gr somon afumat,taiat bucatele

–  1 cana de crutoane sau paine prajita din comert, rupta bucati mici

–  2 linguri ghimbir in otet, taiat marunt daca e nevoie

–  2 linguri de alune zdrobite grosolan

–  1 lingura seminte de susan

–   2-3 linguri sos de prune, dupa gust

–   sare, piper, scortisoara dupa gust

Cum procedati:

  1. Aranjati intr-un bol mai larg pomelo, morcovi, ridiche, somon, crutoane si ghimbir. Presarati deasupra alunele si semintele de susan.
  2. Presarati sare, piper si scortisoara in momentul servirii.
  3. Rugati invitatii sa participe la amestecarea salatei, pentru a beneficia de efectele de bun augur ale ingredientelor, una dintre ele fiind atragerea prosperitatii datorita pestelui si semintelor

Prietenii mei chiar s-au amuzat pregatind aceasta salata!

Sa aveti pofta buna si un An Nou prosper! Gong Xi Fa Cai! 🙂

Cu tot dragul, babi

5 comentarii

  1. runaway927 said,

    Februarie 8, 2010 la 20:53

    Multumesc de reteta 🙂 papilele mele gustative o iau deja razna 😉

  2. babi said,

    Februarie 8, 2010 la 20:59

    Bine ai venit, runaway927! 🙂

    …dar nu fugi…mai stai sa vezi si altele…imi pare rau de papilele tale, dar vor fi puse la grea incercare daca faci salata 😉

    Pe curand! Cu tot dragul, 🙂

  3. Monica Barbulescu said,

    Februarie 8, 2010 la 21:04

    Afost o seara superba, acum 2 ani. Am avut niste emotii pt. toate pregatirile acelei salate , dar mai ales de reactiile barbatilor care sint un pic mai conservatori. Babi a fost o gazda desavirsita, a pregatit o masa excelenta , a fost un AN NOU deosebit.
    Iti multumesc din suflet ca ti-ai adus aminte : Monica

    • babi said,

      Februarie 8, 2010 la 21:58

      Ei Monica …a fost acum 3 ani! Dar a fost frumos si ne-am simtit bine. Primul Reunion Dinner…

      Cum era sa uit? Va pup 🙂

  4. Monica Barbulescu said,

    Februarie 10, 2010 la 18:35

    Mi-am dat seama ca au trecut un pic mai multi ani, dar mie mi s-a parut ca a fost ” doar ieri „.
    Te imbratisez cu multa dragoste : Monica


Lasă un răspuns

