Azi e ziua mea!!!

E ZIUA MEA PESTE 3 ORE!  Sa traiesc la multi ani! Implinesc acusi 20 de ani si un numar respectabil de ani de experienta ! 🙄  Cifra rotunda ! Ce mi-as putea dori ?

E un lucru banal sa tot auzi : sanatate, ca-i mai buna decat toate ! Ei bine… la doi ani dupa un accident vascular, cu partea dreapta inca paralizata cam 30 %, parca nu mai suna banal.

Totusi, ar trebui sa-mi doresc ceva…Sa incerc sa vad ce nu-mi doresc : nu vreau bijuterii, nu vreau parfumuri, haine nici vorba…nu vreau vorbe goale, nici promisiuni neonorate…m-as bucura de niste carti, de    muzica buna, afectiunea nu-i niciodata prea multa…m-as bucura sa stiu ca acceptati invitatia sa bem impreuna un pahar de sampanie, sa mancam o prajitura…m-as bucura sa stiu ca sunteti aici cu mine in stradania de a ne face viata mai buna, invatand din cei 4.000 de ani de experienta ai unui popor stravechi !

In sanatatea noastra! 😉


Va multumesc ca-mi dati ocazia sa fac un bine !

Cu tot dragul, babi 🙂

7 comentarii

  1. CRISTIANA said,

    Ianuarie 27, 2010 la 10:53

    La multi ani draga babi,sa ne traiesti ca ne trebuiesti.Multa sanatate,mult noroc,intelepciune,si tot ce iti doresti tu.

  2. babi said,

    Ianuarie 27, 2010 la 13:53

    😀 Multumesc frumos! Ma bucur sa fiu de folos.

  3. Monica Barbulescu said,

    Ianuarie 27, 2010 la 17:01

    Ma bucur din suflet ca pot ciocni cu tine un pahar cu sampanie si pot savura [pe bune] o prajitura ,sa stii ca in gind am fost astazi alaturi de tine.
    ” LA MULTI ANI ! ”
    Te imbratisez cu multa dragoste : Monica

  4. babi said,

    Ianuarie 27, 2010 la 17:52

    Multumesc, Monica! 😀

  5. angelina said,

    Ianuarie 29, 2010 la 01:27

    Chiar daca postez un picut mai tarziu iti doresc „La multi ani cu sanatate” si Dumnezeu sa-ti dea si sa-ti implineasca tot ceea ce sufletul tau are nevoie intru implinirea vietii tale. Sa traiesti cu armonie in suflet si in armonie cu Dumnezeu.

    Angy

  6. babi said,

    Ianuarie 29, 2010 la 10:17

    Bine ai venit pe „Arome”, Angy! 😀

    Iti multumesc pentru urari, nici eu nu-mi doresc mai mult.

    Te mai astept si altadata. Cu tot dragul, babi

    • babi said,

      Ianuarie 29, 2010 la 11:25

      PS: 😀 M-am bucurat foarte mult sa te vad printre noi pe forum! You made my day! 😀 Sper ca am contribuit si eu la aceasta hotarare…


Lasă un răspuns

