How to Feng Shui2010~ Sfaturile Maestrului atan~ Pasul 2

Buna seara tuturor! 🙂

Master atan a publicat azi Pasul 2 in amenajarea Feng Shui pentru anul 2010. Este un pas important pe care il vom face pentru pastrarea sanatatii si tratarea mai usoara a diverselor afectiuni care ar putea sa ne puna la incercare.

Steaua anuala a bolilor se va aseza in 4 Februarie in sectorul Nord-Est; se recomanda deci sa punem un Wu Lou in acest sector, mai ales daca se afla in dormitor.

Asa cum v-am spus si in articolul precedent, daca un Wu Lou mai vechi nu e rupt sau gaurit se poate folosi in continuare: goliti sarea la gunoi, spalati Wu Lou sub apa curgatoare 30 secunde, stergeti-l cu o carpa curata si lasati sa se usuce bine si in interior; asezati-l la soare timp de 10 minute; umpleti din nou cu sare ¾ din volum si, dupa ce l-ati pus la locul lui, cereti activare aici.

Wu Lou sau Calabash este un simbol traditional foarte puternic al longevitatii, al sanatatii, prosperitatii si abundentei lucrurilor bune in viata noastra.

Puteti cumpara Wu Lu in orice magazin cu obiecte Feng Shui. Cele pe care le puteti cumpara din Web Store 1 aici

http://dhealingro.webs.com/apps/webstore/

sunt naturale si special activate de Maestrul atan pentru a le creste puterea de vindecare sau de mentinere a sanatatii, pentru a contracara energiile negative generate de Steaua anuala si lunara a Bolilor #2.

Wu Lou poate fi asezat in diferite locuri din casa: pe noptiera de langa pat, sau undeva la capul patului; in functie de locul unde se aseaza Steaua lunara a Bolilor, sau puteti purta o amuleta Wu Lou in poseta.

Atat Wu Lou din bronz cat si Calabash natural ca cel din imagine se pot umple cu sare pe trei sferturi, doarece sarea intareste procesul de vindecare.

Va doresc multa sanatate in anul 2010. Cu tot dragul, babi 🙂

PS: Pentru ca remediile Feng Shui sa aiba eficacitate maxima este nevoie ca locuinta dumneavoastra sa fie eliberata de energiile stagnante, de lucrurile nefolosite. Imi permit sa va recomand din nou aceste articole:

https://aromechinezesti.wordpress.com/2009/06/28/master-atan-about-having-clutter-despre-efectele-negative-ale-stocarii/


48 comentarii

  1. celina said,

    Ianuarie 14, 2010 la 22:11

    Draga mea Babi,
    Revin…pe toate caile….. NE-ul meu e in baie…..pot sa pun un Wu Loo acolo?????????????????????????????

  2. babi said,

    Ianuarie 14, 2010 la 22:53

    Draga celina! 🙂

    Revino de cate ori ai nevoie, nu-i nicio problema. In privinta baii: nu cred ca e nevoie de Wu Lu acolo; in timpul scurt pe care il petrecem de obicei in baie, energia negativa a Stelei Bolilor nu te poate afecta acolo. In schimb sa pui obligatoriu unul pe noptiera sau undeva foarte aproape de capul patului. De asemenea poti sa pui un Wu Lou in NE oricarei alte incaperi si atunci esti protejata de doua ori.

    Penru baie vom avea un remediu peste cateva zile. Ai grija sa nu pui toate remediile odata. Lasa sa treaca o zi-doua intre ele.Si nu uita, intre timp sa-ti descongestionezi casa.Iata articolele Masterului despre acest subiect:

    https://aromechinezesti.wordpress.com/2009/06/28/master-atan-about-having-clutter-despre-efectele-negative-ale-stocarii/

    Spor la treaba 😉

  3. Monica Barbulescu said,

    Ianuarie 15, 2010 la 21:04

    As dori sa multumesc Masterului si tie draga Babi pentru tot ce faceti pentru noi ,cei care am dori sa avem o viata mai sanatoasa,mai armonioasa.
    Toate binecuvintarile Cerurilor sa coboare asupra voastra, sa aveti parte de sanatate, putere, intelegere pentru noi cei multi si doritori sa evoluam cit ne este dat pe calea spirituala.
    SHRIO BAVANTU !

    • babi said,

      Ianuarie 15, 2010 la 21:30

      Multumesc frumos, Monica! 😀 Ii voi transmite si lui Master atan cat de curand.

      Sa ai o viata frumoasa si mult succes pe calea Feng Shui !

      Cu tot dragul, babi

      NAMASTE! 🙂

  4. celina said,

    Ianuarie 23, 2010 la 17:21

    Draga Babi,
    In sfarsit, casa e curata, am debarasat cat am putut…..dar am debarasat. Bolul cantator si-a facut efectul. Miroase frumos, e liniste si ma simt f. bine in casuta mea. Am urmat intocmai indrumarile pentru pasul 2. Wou Loo-ul meu e pus la capul patului si asteapta activarea. Ma poti ajuta?
    Mii de multumiri.
    Celina

  5. babi said,

    Ianuarie 23, 2010 la 17:46

    Buna Celina! 🙂

    Pot sa simt atmosfera purificata din casa ta! Wu Lou se afla pe lista noastra de activari la numarul 72 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post10790.html#p10790

    Iti doresc multa sanatate! Cu tot dragul, babi 😀

  6. celina said,

    Ianuarie 24, 2010 la 15:07

    Draga Babi,
    Nu stiu unde a fugit mesjul meu anterior, privind CSM. Iti scriam ca ma pregatesc, pe seara, sa fac si acest pas. Mai intai voi urma sfaturile si ma voi linisti, curata, imbaia. Te voi anunta cand sunt gata, pentru activare. Si, de asemenea, ti-am trimis 2 poze cu munti, pe mail, ca sa-mi confirmi daca sunt potrivite pentru dormitor si pentru cariera.
    Miii de multumiri
    Celina

  7. babi said,

    Ianuarie 24, 2010 la 15:23

    Buna Celina! 🙂

    Astept cu nerabdare sa activam primele tale CSM! Sunt primele, nu-i asa? In ce priveste Muntii pentru Dormitor, respectiv pentru Cariera: toate la timpul lor! Maestrul ne anunta cand e perioada potrivita dupa datele favorabile ale unui calendar Feng Shui. Fiind remedii create de Master atan, si ulterior activat de noi, nu se accepta decat imaginile alese si purificate de el. Doritorii le vor primi in e-mail. Tu esti prima pe lista 😉

    Ne vedem deseara pentru activarea celor 2 CSM 🙂

    Cu tot dragul, babi

  8. celina said,

    Ianuarie 24, 2010 la 15:38

    Da, sunt primele mele CSM-uri. Iarta-mi nerabdarea, dar….ma simt extraordinar, parca presimt lucruri minunate si nu mai am rabdare. Iti multumesc ca ma suporti, ca ma indrumi, ca esti atat de generoasa si de inspiranta.

  9. babi said,

    Ianuarie 24, 2010 la 16:23

    Oricand, cu drag! 🙂

  10. franczia maria said,

    Ianuarie 28, 2010 la 20:41

    czia romania
    rog activare wu lu

  11. babi said,

    Ianuarie 28, 2010 la 21:00

    Draga Czia! 🙂

    Wu Lou se afla pe lista de activari a Maestrului atan la nr. 81 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post10790.html#p10790

    Iti doresc multa sanatate! 🙂

  12. celina said,

    Februarie 28, 2010 la 16:40

    Draga Babi,
    Minunile continua. Te rog activare pentru Cristian Stefan, Wu Lou la capul patului.
    Cu mult drag,
    Celina

  13. babi said,

    Februarie 28, 2010 la 18:12

    Draga Celina, 😦 asa nu se poate! Am mai spus ca remediile FS se pun la locul lor esalonat…ai vazut cum face Master!

    Inteleg ca vreti sa fie bine si cat de repede, dar nu e voie asa…zilnic. Imi pare rau, te rog sa-mi mai aduci aminte miercuri, ca sa nu zic peste o saptamana.

    Cu riscul de a te supara , dar cu tot dragul, babi 🙂

    PS: acest Wu Lou are si sare?

  14. babi said,

    Februarie 28, 2010 la 18:14

    PPS: Minunile se intampla doar celor care cred in ele ( Coelho)

  15. celina said,

    Februarie 28, 2010 la 18:30

    Draga Babi, nu am cum sa ma supar. Stii mai bine cum se pun…Revin miercuri cu rugamintea de activare….
    Pentru CSM cand ar trebui activarea?
    Da, viata insasi e o minune…cred in viata, deci, in minuni!
    Cu mult drag,
    Celina

  16. celina said,

    Februarie 28, 2010 la 18:31

    PS Are si sare, bineinteles, n-am uitat.

  17. babi said,

    Februarie 28, 2010 la 18:35

    Este intotdeauna de preferat sa incepem amenajarea cu CSM ca sa se curete casa de energiile negative inainte sa punem alte remedii.

    Pune CSM miercuri si Wu Lou dupa o saptamana.

  18. celina said,

    Martie 1, 2010 la 18:40

    Sigur.
    Multumesc mult.

  19. celina said,

    Martie 12, 2010 la 10:56

    Buna, draga Babi.

    Revin cu rugamintea de activare pentru Cristian Stefan, Wu Lou la capul patului.
    Multumesc.

  20. babi said,

    Martie 12, 2010 la 16:36

    Activat cu nr.177 aici: http://www.dhealingforum.com/post10790.html#p10790

  21. mariana said,

    Martie 20, 2010 la 17:55

    Rog activare
    Mariana- wu lou -NE dormitorului

    multumesc,un weekend minunat

  22. mdima1468 said,

    Martie 28, 2010 la 07:43

    La multi ani tuturor Florilor,o zi plina de bucurii si caldura

  23. mdima1468 said,

    Martie 28, 2010 la 07:44

    Rog activare
    Mariana- wu lou -NE dormitorului

    multumesc ,Mariana

    • babi said,

      Martie 28, 2010 la 15:55

      Draga Mariana! 😀

      NE dormitorului ar fi bine pentru Wu Lu. Totusi prima optiune de plasament este la capul patului. Coincid aceste doua puncte? Poti sa ai si 2 Wu Lu: unul langa pat si altul in NE unei incaperi. Poti, de asemenea, sa schimbi locul celui de al doilea in functie de locul unde se muta steaua LUNARA a bolilor, dar cel de langa pat este obligatoriu.

      Anunta-ma ce ai hotarat. Sa ai o duminica a Floriilor plina de liniste si pace! 🙂

  24. ELENA said,

    Martie 28, 2010 la 10:17

    draga babi pot sa pun wu lou pe nord est daca nu are capacel e din rasina si are pe el cei 3 chi lin desenati , nord estul bucatariei il am si pe py yao, care la-ti activat , l-am spalat pe cel fara capacel wu lou si am pus putina sare in el rog activare wu lou nord estul bucatariei multumes va doresc un FLORii frumos elena

  25. babi said,

    Martie 28, 2010 la 15:48

    Draga Elena! 😀

    Multumesc pentru urari! xx

    Eu n-as pune Wu Lu in bucatarie: pune-l la capul patului ca prima optiune; daca ai deja unul acolo, atunci pune-l in NE oricarei incaperi.

    Astept raspunsul tau inainte de activare. Cu tot dragul, babi

    • ELENA said,

      Aprilie 17, 2010 la 09:23

      draga baby rog activare wu lou nord est livin .l-am luat din bucatarie ELENA

  26. mdima1468 said,

    Martie 28, 2010 la 17:45

    In acest dormitor unde dorm eu ,am o canapea pe V (camerei),eu dorm cu capul spre sud,geamul e la N,pe NV am o biblioteca si wu lu acolo l-am pus ,pe o etajera,este un dormitor f mic,am un wu lou in care am pus sare si am unul care se poate agata e galben cu ardei rosii,unde ma sfatuiesti sa le pun?Evit sa le pun pe jos deoarece am un motan si nu vreau sa le atinga.

    pup cu drag,Mariana

  27. babi said,

    Martie 28, 2010 la 21:41

    Nu pot decat sa repet: pune Wu Lu cu sare cat se poate de aproape de capul tau. Celalalt agata-l undeva in NE.

    Nu inteleg exact cati Wu Lu ai. Oricum, se pun langa pat, cat mai aproape de capul tau sau al copiilor. Punctele cardinale nu-mi spun nimic in cazul acesta pentru ca n-am schita si nu stiu nimic despres tine. Master a spus cat se poate de clar: Wu lu se pune aproape de capul tau, langa pat, indiferent de punctele cardinale.

    Cand i-ai pus la loc, activam.

  28. mdima1468 said,

    Martie 29, 2010 la 10:57

    Mariana-Romania-wu lou cu sare ,capul patului dormitor

  29. babi said,

    Martie 29, 2010 la 18:34

    activat nr.183 aici: http://www.dhealingforum.com/post10790.html#p10790

  30. elena said,

    Martie 30, 2010 la 08:22

    m ultumesc baby pt raspuns o sa iau wu lou din nord estul bucatariei ca acolo l-am pus fiind steua bolilor ,casa mea are forma de L ,,,deci orientare nord ,usa principala se afla pe nord , asezare SUD, sufrageria are geamuri si balcon orientate SUD EST,,,,,,,, geamuri mari,,,,minibucataria se afla pe NORD EST, finca sau facu modificari sa spart unul din pereti care desparteau bucataria de living ,si sa creat ub living de 45 de metri descchis ,bucataria e deschisa , adica aragaz hota se afla pe nord est,,chiuveta nord ,,,in living am multe geamuri multa lumina fiind pozitionat cum am spus mai sus ,,e mult soare dimineata,,,,,baia se afla pe SUD da stiu ca nu e bine ,,,dormitorul se afla pe SUD VEST , lipsete din schita apartamentului ,,,o mica parte din nord,,,,o mica parte din vest ,,,,si tot NORD VESTUL,,,,de aceea doresc sa vand ,, lipsesc cele mai inportante puncte cardinale,,si am o rugaminte mai bine doresc sa cumpar de la maestru atan wu lou si un py yao,,,sal schinb pe acela stiti ca v-am spus ca ii cazuse ochiul si am pus altu , de la-ti activat,,,cum se procedeaza sa-mi trimita ,,dl ATAN,,,daca doriti o schita am sa va trimit a AP ,,va multumesc ca aveti rabdare cu mine , o zi minunata va doresc, si sanatate

  31. bogdan said,

    Aprilie 23, 2010 la 10:34

    cer activare pentru:

    Bogdan-Romania-wu lou cu sare ,capul patului dormitor

    multumesc:) o zi buna!

  32. babi said,

    Aprilie 23, 2010 la 11:00

    Wu Lu activat nr.189 aici:

    http://www.dhealingforum.com/post10790.html#p10790

    Sanatate multa 😀

  33. bogdan said,

    Aprilie 24, 2010 la 17:32

    buna babi!
    te rog mult sa activezi si wu lou prietenului meu!prin urmare:

    Marius-Romania-wu lou cu sare ,capul patului dormitor,NE dormitorului.

    multumesc:)
    un weekend placut!

  34. bogdan said,

    Aprilie 24, 2010 la 17:37

    sunt 2 wu lou…unul la capul patului si celalalt in NE dormitorului..:P

    • babi said,

      Aprilie 26, 2010 la 14:00

      sunt deci amandoi Wu Lu ai tai ?

  35. marius said,

    Aprilie 26, 2010 la 13:17

    buna baby !
    sunt prietenul lui Bogdan si te rog mult sa activezi wu lou

    Marius~Romania~ wu lou cu sare Estul biroului

    multumesc

  36. babi said,

    Aprilie 26, 2010 la 14:02

    Buna Marius! Bine ai venit! 🙂

    Wu Lu cu sare in Estul Biroului nu face parte dintre tehnicile Maestrului atan.

    Imi pare rau 😦 babI

  37. bogdan said,

    Aprilie 26, 2010 la 14:09

    eu am doar 1 wu lou,pe care l-am activat!!!
    ceilalti 2la care am cerut activare sunt ai lui Marius:P…
    el a mai cerut inca pentru unul in birou…dar il va muta in casa in caz ca nu e ok la birou:P

  38. babi said,

    Aprilie 26, 2010 la 14:12

    lipseste ” si” intre ele

  39. bogdan said,

    Aprilie 26, 2010 la 14:15

    am scris mai jos..la postul 34,mi-am dat seama si am corectat:P
    sorry pentru neintelegere!

  40. babi said,

    Aprilie 26, 2010 la 14:16

    Wu Lu activati pentru Marius aici, la acelasi numar:

    http://www.dhealingforum.com/post10790.html#p10790

  41. babi said,

    Aprilie 26, 2010 la 14:17

    Fiecare pentru sine va fi mai bine…cred.

  42. bogdan said,

    Aprilie 26, 2010 la 14:20

    ok!:) mai bine asa pe viitor,sa nu mai existe incurcaturi!:)
    multumesc oricum 🙂 pe miercuri voi reveni cu pi yao:)
    have a great day:)

  43. babi said,

    Aprilie 26, 2010 la 14:26

    you too 🙂


Lasă un răspuns

