Haine noi pentru noul an…

Buna seara tuturor! 🙂

Va impartasesc bucuria unui lucru implinit: site-ul meu de Feng Shui a capatat azi haine noi! Bucuria mea este cu atat mai mare cu cat sunt doar o incepatoare in folosirea computerului. Am lucrat cateva ore pana am reusit sa descopar cum functioneaza aplicatiile unui site nu tocmai prietenos si am reusi, in cele din urma. Daca doriti sa vedeti, click aici:

http://www.freewebs.com/dhealingro/

Pagina de start va va conduce la cele mai importante articole, traduse si in limba romana.

Va astept cu tot dragul babi 🙂

Lasă un răspuns

