Paine cu malai – by Xia

Buna ziua tuturor! 🙂

Ati uitat sa luati paaaaaaaaaiiiiiiiiiine! Eh, nu-i nimic, eu sunt la datorie, gata sa va ajut.


Ceea ce va propun acum e aproape prea bun ca sa fie adevarat! Este ceva nou, usor de facut, neasteptat si e gata intr-ora! Nu mai spun cat e de … „aromat” !

Este paine de malai. Iata:


Ingrediente:

– 1 cana faina extra de malai
– 1 cana faina de grau
– 1 lingurita praf de copt
– ½ lingurita sare
– 1,5 cana sau un pic mai mult cascaval ras
– 1 ou
– 1 cana lapte
– ¼ cana unt sau margarina topita
– un ardei gras verde taiat rondele
– cateva fire de ceapa verde taiate fin

Cum procedati:

1.    Incalziti cuptorul la 180 * .
2.     Amestecati malaiul, faina, praful de copt, 1 cana de cascaval
3.    Bateti oul separat cu mixerul, adaugati untul, omogenizati.
4.     Adaugati-le in amestecul cu malai si omogenizati.
5.    Scurgeti aluatul intr-o forma unsa usor care poate fi rotunda, patrata, de chec sau de briose, cum va place!
6.    Presarati restul de cascaval deasupra , rondelele de ardei si ceapa verde.
7.    Coaceti 20-25 minute.

Nu-i asa ca e grozav! Sa aveti pofta buna si pe curand. Cu tot dragul, babi  🙂

3 comentarii

  1. dana said,

    Aprilie 26, 2009 la 19:03

    Daca painea cu usturoi mi s-a parut prea aromata,painea cu malai e foarte buna . Am mancat fierbinte cum am scos-o din cuptor ,impreuna cu sotul meu aproape jumatate ( trebiuie sa va spun ca sotul meu nu mananca mamaliga deloc ) Eu nu am avut cascaval in casa si am facut-o cu svaiter . I-a dat o aroma foarte buna. In cuptorul meu timpul de coacere a fost mai indelungat . Am copt la 180 * 25 minute apoi am marit putin temperatura inca 10 minute .A crescut mai bine si s-a rumenit frumos . Incercati si voi .Merita!
    dana

  2. rozalia said,

    Aprilie 26, 2009 la 19:35

    Esti foooaaaarte vrednica, Dana! 😆

    Mi-ar placea sa stau peste drum de tine si sa gatim impreuna : un fel tu, unul eu…. Ce meniuri variate am avea… 😆

    Multumim pentru impresii.babi

  3. rica said,

    Martie 22, 2012 la 11:10

    O reteta minunata si foarte gustoasa,o zi buna!


Lasă un răspuns

