Sfatul zilei – afirmatii pozitive pentru tratarea diverselor probleme de sanatate

13.Coloana vertebrala reprezinta suportul vietii.
Afirmatie: Stiu ca viata mea are un sprijin constant.
Probleme ale coloanei dorsale: Lipsa suportului emotional, a dragostei. Retineri in a darui iubire.
Afirmatii: Iubesc si aprob persoana mea.Viata mea este sprijinita si plina de iubire.
Zona mediana a spatelui. Cauze: Vina.Dorinta de scapa de ceva greu.
Afirmatii: Eliberez trecutul. Sunt liber sa inaintez in viata plin/a de iubire.
Coloana lombara. Cauze: Teama de bani.Lipsa suportului financiar.
Afirmatii: Am incredere in procesul vietii. Primesc tot ce am nevoie.Sunt in siguranta.
(Din cartea lui Louise Hayes – Metaphysical Causations)

1 comentariu

  1. rozalia said,

    Aprilie 15, 2009 la 17:28

    Buna seara tuturor! 🙂

    Imi permit sa va atrag atentia asupra problemelor coloanei.Daca aveti dureri,nu neglijati, mergeti la medic.Folositi afirmatiile pentru evitarea eventualelor probleme.
    Va doresc multa sanatate.Cu tot dragul,babi 🙂


Lasă un răspuns

