Exercitiu pentru Curatarea Plamanilor – Lung Cleansing exercise by Happyhomemaker88


Buna ziua, tuturor!  :)
Iata articolul publicat de prietena noastra choesf despre imortanta respiratiei si imbunatatirea calitatii ei:
„ Respiratia este o functie atat de autonoma a corpului nostru incat nu-i acordam atentie cu adevarat. Dar daca va opriti o clipa si urmariti cu atentie… va veti da seama ca respirand nu folosim plamanii la intreaga lor capacitate. Asta inseamna ca intotdeauna ramane o anumita cantitate de aer „statut” in plamanii nostri.
Iata un exercitiu  pe care l-am invatat cu ani in urma care curata plamanii cu adevarat si care, efectuat  dimineata cam de 5 ori, cand aerul este curat si proaspat, va va ajuta sa incepeti o zi frumoasa:
1. Stati in picioare in pozitie relaxata, bratele pe langa corp, picioarele usor departate.
2. Respirati pe nas de cateva ori, asa cum faceti de obicei.
3. Acum expirati pe gura pana cand simtiti ca nu se mai poate… si totusi se poate, pentru ca se mai afla aer statut in plamanii nostri.
Acum, contractati-va diafragma ca sa scoateti aerul din profunzime pronuntand „ hah…hah…hah” pana simtiti ca intr-adevar nu mai este aer in plamani. Veti fi surprinsi sa constatati cat dureaza aceasta parte a exercitiului. ( eu am numarat 10 „hah”)
In acest moment, stomacul si abdomenul vostru vor fi aproape lipite de sira spinarii.
4. Prin nas, inspirati aerul proaspat si curat…
5. Umpleti-va plamanii la intreaga capacitate si tineti-va respiratia 5 secunde. In acest moment, oxigenul se raspandeste in toate celulele voastre. Revigorant, nu-i asa? Parca imi simt tot corpul revenind la viata, creierul este mai limpede si nu atat de „incetosat” ca atunci cand m-am sculat.
6. Expirati pe gura, pana la golirea plamanilor, repetand „ hah… hah” Repetati de la punctul 4 de cate ori simtiti nevoia.
Pe langa ca plamanii vostri vor fi curati, stomacul si abdomenul se vor aplatiza pe zi ce trece din cauza efortului facut.”
Maine voi publica reteta unei ciorbite care, pe langa ca e foarte gustoasa, se recomanda fumatorilor activi si pasivi pentru curatarea plamanilor. :wink:


Ramaneti sanatosi. Cu tot dragul, babi

7 comentarii

  1. DANIELA said,

    aprilie 27, 2009 at 20:41

    Salut tuturor,
    Putin mai optimista ca saptamana trecuta( am iesit din captivitatea varicelei), eu chiar am incercat exercitiul. In prima faza chiar m-am simtit extraordinar, dar ori am exagerat ori am gresit ceva ca m-a luat ameteala. Dar nu voi renunta. Si astept ciorba . Ca felul doi tocmai l-am terminat, dupa ce am secat-o pe Babi de sfaturi.( am facut piept de pui cu sos picant, dulce acrisor). Apelati cu incredere la Babi ca are nervi de otel( va spune si ce vas sa folositi si cum si cand sa gustati mancarea).
    Cu drag, DANIELA

  2. rozalia said,

    aprilie 27, 2009 at 21:20

    Cu ce sa incep? Esti subiectiva, dar sigur e placerea mea sa ajut cat pot. :)

    Nu cred ca ai gresit cu exercitiul, ci l-ai facut prea corect, ca sa zic asa. :lol: Ti-ai golit plamanii foarte bine,dar e posibil ca ai retinut aerul putin mai mult decat 5 secunde. Fumatoare fiind, organismul tau a reactionat. Dovada ca ai ce curata.
    Nu-i niciun pericol, continua sa faci exercitiul,dar pentru inceput nu-ti goli plamanii complet de tot si va fi bine.Dupa cateva zile de exercitii vei vedea cum ameteala dispare chiar la golire completa. Ai putea, la inceput, sa faci exercitiul sezand.

    Cand ai nevoie de sfaturi, stii unde ma gasesti. Cu tot dragul,babi :)

    • teodor said,

      noiembrie 9, 2009 at 23:39

      UNDE GASESC RETETA PT CIORBITA ACEA DE CURATAT PLAMANII ?
      AS FI RECUNOSCATOR PT EA MULTZUMESC MULT

  3. babi said,

    noiembrie 9, 2009 at 23:56

    Buna seara, teodor! :)

    Bine ai venit! Iata linkul pentru supa de macris:

    http://aromechinezesti.wordpress.com/?s=curatarea+plamanilor

    Daca cumva nu merge vezi sub blogroll in stanga dreptunghiul “Search” . Tasteaza acolo ” curatarea plamanilor” si te va duce unde trebuie. Este o problema aici cu publicarea linkurilor. : wink:

    Sa-ti fie de sanatate. Cu tot dragul, babi :)

  4. rica said,

    martie 6, 2012 at 14:58

    Buna ziua,imi pare rau ca te supar ,dar nu prea stiu unde sa cer si eu niste sfaturi.Vreau si eu un tratament naturist pentru scaderea colesterolului.Am citit ,aici,cateva retete dar nu mai stiu unde.Multumesc!

  5. MARIN said,

    iulie 31, 2012 at 08:21

    Buna tuturor,cum cer activare?

    • babi said,

      iulie 31, 2012 at 08:52

      Bine ai venit, Marin! Vad ca te-ai descurcat foarte bine! Astept precizarea locatiei! :)


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 38 other followers

